Έχω κουραστεί πάρα πολύ
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Results 1 to 12 of 12
  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    Mar 2017
    Posts
    12

    Έχω κουραστεί πάρα πολύ

    Καλημέρα δεν έχω ιδεά αν θα το διαβάσει κανείς αυτό.. έψαχνα διάφορα στο google και βρέθηκα σε αυτό το site.

    Δεν ξέρω τι ακριβώς να γράψω και γιατί το γράφω.. αλλά δε μπορώ που δε μπορώ να κοιμηθώ και σήμερα είπα γιατί όχι. Είμαι 24 χρονών φοιτητής (ψυχολογίας) και παρόλο που η ζωή μου εαν την δεις απέξω φαίνεται μια αρκετά καλή ζωή μέσα μου έχω τόση μαυρίλα που με έχει εξαντλήσει. Εδώ και αρκετά χρόνια νιώθω άσχημα και στεναχωρημένος αλλά τελευταία παραπάει. Ξαπλώνω και εύχομαι να μην ξυπνήσω πότε και είμαι ερείπιο για μέρες και μετά σκέφτομαι μήπως υπάρχει ελπίδα και μήπως δεν είναι όλα τόσο μαύρα. Αυτός ο κύκλος γίνεται συνεχώς και δεν αντέχω άλλο. Μισώ τον εαυτό μου όσο δεν πάει.. και μερικές φορές θα γίνει κάτι καλό και θα μου αλλάξει γνώμη και αμέσως θα γίνουν 100 κακά και θα κυλήσω πάλι στο βούρκο..

    Πέρσυ προσπάθησα πάρα πολύ να αλλάξω μα στο τέλος δεν κατάφερα τίποτα. Δεν ξέρω τι να πω .. απλά δεν αντέχω και δεν έχω και τη θέληση πια να αλλάξω. Ξέρω ότι δεν θα έχω τη δύναμη ποτέ να αυτοκτονήσω (άσε που σίγουρα δεν θα τα κατάφερνα κάπως τέτοιος γκαντέμης που είμαι και κομήτης να έπεφτε στην Ελλάδα παίζει να επιζούσα μόνο εγώ για σπάσιμο) αλλά σκέφτομαι συνεχώς το θάνατο και πως ελπίζω να βγω από το σπίτι και να με πατήσει ένα αμάξι. Και μόνο που γράφω και σκέφτομαι αυτά τα πράγματα στα 24 μου με κάνει να νιώθω ακόμα πιο μη φυσιολογικό ( προφανώς δε μπορώ να μιλήσω σε γνωστούς γι αυτά, όχι ότι έχω και πολλούς κοντά μου).

    Αυτά τα ευχάριστα και σήμερα αν το διάβασε κανείς ευχαριστώ για το χρόνο σου.

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2016
    Posts
    118