Πανελλήνιες 10%- Ανησυχία
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Results 1 to 4 of 4
  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    Aug 2017
    Location
    Athens, Greece
    Posts
    2

    Πανελλήνιες 10%- Ανησυχία

    Γεια σας και από εμένα είμαι καινούριος εδώ και χαιρετώ την προσπάθεια που κάνετε. Είμαι πρωτοετής φοιτητής ιατρικών εργαστηρίων στο Τ.Ε.Ι Αθήνας (τώρα θα μπω στο δεύτερο έτος) και πριν 1 μήνα έκανα 10% για να δω αν πιάνω κάποια από τις σχόλες που μου άρεσαν περισσότερο από αυτή που είμαι τώρα (π.χ Βιολογίας, Βιοτεχνολογίας). Ακολούθησα όλα τα βήματα λοιπόν που στην ουσία είναι να κάνεις ένα καινούριο μηχανογραφικό βάζοντας μαζί με τις σχολές που μου άρεσαν και άλλες δευτερεύοντος ενδιαφέροντος για εμένα. Αφού λοιπόν πέρασε ο καιρός και βγήκαν οι βάσεις συνειδητοποίησα ότι μάλλον έκανα ένα μεγάλο λάθος. Είχα περάσει στη σχολή οδοντικής τεχνολογίας, σχολή που δεν με ενδιέφερε να μπω μιας και αυτη που είμαι τώρα με ικανοποιεί αρκετά. Συνειδητοποίησα λοιπόν ότι χωρίς λόγο και αιτία έπιασα μια θέση που μπορεί κάποιος που έκανε επίσης 10% να ήθελε πολύ...Από τότε αυτή η σκέψη με κυνηγάει συνέχεια..Νοιώθω ότι μπορεί και να κατέστρεψα ένα παιδί σαν και εμένα...από μια απροσεξία.
    Γενικότερα είμαι ευαίσθητο άτομο και έχω περάσει δύσκολα, και μπορεί ένα τέτοιο θέμα να μην είναι τόσο τραγικό όσο νομίζω.
    Από την άλλη πολλοί που κάνουν 10% βάζουν επίσης δευτερεύοντες σχολές όπως και εγώ. Απλά με βασανίζει η ιδέα ότι μπορεί να εμπόδισα κάποιον να πάρει τη θέση που έχω τώρα. Μακάρι με κάποιο τρόπο να την αποδέσμευα (γεννιέται βέβαια η απορία, αφού εγώ δεν θα εγγραφώ στη σχολή αυτή, τη θέση μου ποιος την παίρνει; ). Θα ήθελα την υποστήριξη σας, και να μου πείτε τη γνώμη σας αν όντως είναι τόσο σοβαρά τα πράγματα όσο τα βλέπω.
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
    P.S: Αν το post μου θεωρείται άκυρο ή άσχετο δεν έχω κανένα θέμα να διαγραφεί.

  2. #2