Results 1 to 15 of 28
Thread: ψυχοτροπικά φάρμακα.
-
09-05-2008, 16:37 #1
ψυχοτροπικά φάρμακα.
Επειδή έχω ακούσει πολλές απογοητευτικές ιστορίες από διάφορα άτομα αλλά ακόμη και από καθηγητές μου, θέλω να μου πείτε εάν πιστεύετε πραγματικά ότι τα φάρμακα που παίρνετε σαν βοηθάνε. Κοινώς πείτε ότι για μια βδομάδα δεν παίρνατε - τότε τι ...
Τα ρωτάω βασικά παιδιά αυτά για δύο λόγους.
1. Είμαι φοιτητής ιατρικής και σκόπευα να ειδικευτώ στην ψυχιατρική αλλά εδώ και καιρό έχω αρχίσει να αμφισβητώ πολλές από τις μεθόδους τους συμπεριλαμβανομένου και της φαρμακοθεραπείας και μάλιστα θεωρώ την ψυχοθεραπεία πολύ ανώτερη.
2. Είχα πάρει αλπραζολάμη (Xanax) σε μια περίοδο έντονου άγχους και δεν ένιωσα ΚΑΜΙΑ διαφορά...
Τα φώτα σας...
- 09-05-2008, 16:50 #2
Και αν δεν γινεισ ψυχιατροσ τι θα κανεισ?θα μεινεισ ψυχολογοσ??
Υπαρχουν παραπολλεσ ερευνεσ για αυτο το θεμα και αν ηθελεσ πραγματικα να μαθεισ θα διαβαζεσ ιστοριεσ μασ...
ο καθενασ λεει την αποψη του σχετικα ....Η μονη μας υποχρεωση..... ειναι να σωσουμε τα ονειρα μας...
..ελπιδα ειναι η αισθηση που εχεισ οτι αυτο που νιωθεισ να σε βαραινει τωρα,δεν θα κρατησει για παντα....
..Μονο στα ηρεμα νερα καθρεφτιζεται κατι χωρις ν αλλαζει μορφη.
Μονο σ ενα ηρεμο μυαλο υπαρχει η καθαρη αντιληψη του κοσμου...
09-05-2008, 16:56 #3
Adzik καταρχήν δεν κατάλαβα τι εννοείς αν ΗΘΕΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΜΑΘΩ; δηλαδή τι.. για πλάκα το άρχισα;
09-05-2008, 16:59 #4
ΕΠΑΙΡΝΑ RISPERDAL CONSTA ΚΑΙ ΜΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣΕ ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΕΙΣ! ΤΑ ΖΥΠΡΕΧΑ ΜΕ ΚΑΝΑΝ ΖΟΜΠΙ!
ΓΝΩΠΙΣΑ Κ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΝ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΜΕ ΕΜΕΝΑ Κ ΑΥΤΟΙ ΕΙΧΑΝ ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΕΣ. ΤΑ ΧΑΠΙΑ ΣΕ ΚΑΘΗΛΟΝΟΥΝ,ΣΕ ΚΟΙΜΙΖΟΥΝ. ΟΙ ΕΝΕΣΕΙΣ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ. Η ΓΙΑΤΡΟΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΕΙΝΑΙ ΦΟΝΙΑΣ Κ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑ, ΤΩΡΑ ΚΑΝΩ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑ Κ ΠΕΡΝΩ 10 ΜG ZYPREXA TH ΜΕΡΑ AΠΟ 60 MG ΠΟΥ ΕΠΕΡΝΑ ΠΡΙΝ.
09-05-2008, 17:04 #5
Τιποτα..
Απλα Μανο που πηγαινε σε παλια θρεντ σχετικα με φαρμακα...θα βρεισ τισ απαντησεισ..