Results 1 to 11 of 11
-
01-04-2008, 10:32 #1
- Join Date
- Apr 2008
- Posts
- 5
Δεν συμμετέχει , δεν απανταει....
Σημερα το πρωι με έπιασε η δασκάλα του 4 χρονου γιού μου.
Ο μικρος τελευταια δεν συμμετεχει πουθενα, δεν απανταει σε τιποτα και σε οτι τον ρωτησει δεν ξερει (πχ τι μερα ειναι που λεει ειναι κατι που καθε μερα λενε και πρεπει να ξερει). Γενικα εχει μια αρνηση να συμμετεχει σε οτιδηποτε και να κανει οτιδηποτε.
Την ρωτησα μηπως εχει να κανει με το οτι του ανακοινωσαμε οτι θα αποκτησει αδερφακι και μου λεει οτι δεν το κανει τωρα αλλα καιρο ....
Την ρωτησα αν παλια τα απαντουσε και τωρα σταματησε και μου απανταει οτι δεν ξερει γιατι τελευταια τον παρατηρει και τον ρωταει συνεχεια επιτηδες. Στην τελευταια συναντηση που ειχαν φερει μια λογοθεραπευτρια ανεφερα το θεμα του τραυλισμου του γιου μου και ισως απο τοτε ... τι να πω.
Της ειπα οτι αναφερει συνεχως για καποιο παιδακι που τον πειραζει και τον χτυπαει και της ειπα και το ονοματεπωνυμο που μου λεει συνεχεια και συγκεκριμενα της ειπα ενα σκηνικο που του ανοιξε τη μυτη του οταν τον εριξε και μου ειπε οτι εχουν Γιαννη αλλα οχι με τετοιο επιθετο και το οτι τον εριξε απο το καραβι (ετσι μου ειπε ο γιος μου) ειναι φανταστικο. Η μυτη του οντως ομως ειχε ανοιξει.
Μου συστησε να το συζητησω με κάποιον γιατρό. Τι γιατρό πρεπει να δω και τι πρεπει να κανω για να ξερω?
Εχω τρελαθει παλι. Και ειναι τοσο καλος σπιτι. όλοι έχουμε μείνει άφωνοι με το ποσο εχει ηρεμησει. Το μονο που θα μπορουσα να πω ως ανησυχητικο ειναι το θεμα της ζωγραφικης. Τις μερες δεν ειχα ασχοληθει ποτε να της μαθει Confused. Να μετραει ξερει μεχρι το 10 αλλα τις περισσοτερες φορες μπερδευεται. Γενικα αριθμούς και αλφαβητο να πω την αληθεια και μετα απο συσταση ειδικών στον παιδικο δεν ασχοληθηκα απο τωρα να μαθει. Απλα σαν παιχνιδι. Ξερει δηλαδη το γραμμα που αρχιζει το ονομα της μαμας , του μπαμπα και λοιπον αγαπημενων προσοπων. Εχω εστιασει να μαθει τα συναισθηματα του και ειναι κατι που ξερει πολυ καλα. Φιλους εχει και μαλιστα συμμετεχει με μεγαλη χαρα σε διαφορες εξοδους μαζι τους.
Πως μπορω να ελενξω το παιδι μου. Τι πρεπει να ξερει. Τι του συμβαινει? Ειναι δυνατον να τα φανταζεται ολα αυτα που λεει και αν ναι γιατι? Τα σημαδια ομως? Ανοιξε μονη της η μυτη του?
- 01-04-2008, 22:37 #2
- Join Date
- Nov 2006
- Location
- Planet Love
- Posts
- 25,351
δεν ειμαι ειδικη , να σου πω ομως κατι που μου περασε ξαφνικα απ το μυαλο.
εισαι σιγουρη οτι το παιδακι ακουει καλα?
μηπως εχει προβληματα ακοης και δεν συμμετεχει γιατι δεν μπορει να ακουσει τι ακριβως λεγεται?
μηπως γι αυτο αναφερει και τον συμμαθητη-Γιαννη αλλα δεν λεει σωστα το επιθετο?
οσο για το περιστατικο, δεν μπορει να ανοιξε μονη της η μυτη..ισως η δασκαλα θελει κατι να καλυψει γιατι εχει ευθυνη αν χτυπανε ενα παιδακι σε ωρα μαθηματος της...
οσο για το καραβι, ισως απλα το παιδι λεει ετσι κατι αλλο γιατι δεν ξερει η δεν ακουει το πραγματικο του ονομα
02-04-2008, 09:46 #3
- Join Date
- Apr 2008
- Posts
- 5
Σε μένα δλδ ακούει και σε εκείνη οχι? Αν είχε πρόβλημα να ακούσει δεν θα ήταν γενικό?
02-04-2008, 14:05 #4
- Join Date
- Sep 2007
- Posts
- 249
elenik έστειλα u2u
02-04-2008, 22:05 #5
- Join Date
- Nov 2006
- Location
- Planet Love
- Posts
- 25,351
Originally posted by elenik
Σε μένα δλδ ακούει και σε εκείνη οχι? Αν είχε πρόβλημα να ακούσει δεν θα ήταν γενικό?
αλλα, αλλο ειναι να μιλας σε ενα ατομο σχεδον εξ επαφης οπως του μιλας εσυ , δυνατα και να βλεπει καλα την εκφραση σου και το στομα σου, κι αλλο μια δασκαλα απ την αλλη ακρη της αιθουσας...
αν εισαι σιγουρη για την ακοη οκ, αλλα αν εχεις αμφιβολιες, ενας γιατρος μπορει να το διαπιστωσει..
να σου πω με την ευκαιρια, την εμπειρια ενος φιλου μου με το παιδι του.
το κοριτσακι ειχε περασει μια βαρια ωτιτιδα, που δεν ειχε θεραπευτει χωρις να εχει συμπτωματα, και πηγαινοντας στο σχολειο, παρουσιασε τοσο σοβαρες μαθησιακες δυσκολιες που νομισαν οτι εχει καποια νοητικη υστερηση, μεχρι καποια στιγμη καταλαβανε οτι το προβλημα ηταν με την ακοη του λογω της αθεραπευτης ωτιτιδας. αφου θεραπευτηκε, αρχισε να βελτιωνεται με γρηγορους ρυθμους, αν και απο την εμπειρια της μερικης ακοης, ειχαν μεινει για καιρο καποια καταλοιπα, οπου μπερδευε καποια γραμματα μεταξυ τους επειδη εμοιαζαν ηχητικα
03-04-2008, 00:00 #6
- Join Date
- Apr 2008
- Posts
- 5
O παιδιατρος θα το καταλάβει ή θελει κάποια ιδιάιτερη εξεταση? (πχ ακουόγραμμα)
03-04-2008, 00:06 #7
- Join Date
- Oct 2006
- Posts
- 5,668
μπορεις να πας σε εναν παιδιατρο που θεωρεις εσύ καλο, να του αναφέρεις ολο το προβλημα κ εκεινος θα κανει τις εξετάσεις που θεωρει απαραιτητες. εξέθεσε ολο το προβλημα.
03-04-2008, 00:13 #8
- Join Date
- Sep 2007
- Posts
- 249
Καλησπέρα!
Δεν ήταν πολύ σαφές πόσο καιρό τώρα δεν συμμετέχει σε τίποτα ο γιος σας. Στην αρχή είπε η δασκάλα ότι το κάνει καιρό και μετά είπε ότι μόνο τελευταία το έχει προσέξει?
Το λάθος στο επίθετο μπορεί να είναι απλά ένα λάθος. Εάν όντως κάποιος Γιάννης τον χτυπά, αυτό είναι σημαντικό, η δασκάλα δεν έχει προσέξει κάτι τέτοιο?
Ακόμα κι αν απλά χτύπησε και έφτιαξε μια ολόκληρη ιστορία με κάποιον Γιάννη που τον έριξε από το καράβι, αυτό γιατί είναι απαραίτητα ανησυχητικό? Τα παιδιά παίζουν και φαντάζονται διάφορα. Κάνουν σενάρια, ιστορίες κλπ κι αυτό είναι μέρος της ανάπτυξης. Συνηθίζει γενικά να κατασκευάζει ιστορίες? Και αν ναι, τι είδους ιστορίες?
Το θέμα του τραυλισμού είναι κάτι που καλό είναι να αντιμετωπιστεί από νωρίς. Καλο θα είναι να τον δει κάποιος ψυχολόγος ώστε να διαπιστωθεί αν θα τον ωφελήσει κάποια λογοθεραπεία ή άλλη θεραπεία. Τραυλίζει γενικά? Μήπως κάποιες καταστάσεις του προκαλούν πιο έντονο τραυλισμό? Ποια είναι η δική σας στάση απέναντι του όταν τραυλίζει?
Κάτι που επίσης δεν κατάλαβα καλά είναι τι έγινε με τη λογοθεραπεύτρια που είχαν φέρει στον παιδικό. Ο γιος σας ήταν μαζί και άκουσε την συζήτηση που είχατε για το θέμα του τραυλισμού?
Είπατε ότι μείνατε άφωνοι με το πόσο έχει ηρεμήσει. Παλιότερα δεν ήταν ήρεμος? Τι ήταν αυτό που άλλαξε και τον έκανε και τον ίδιο να αλλάξει? Τι είναι ανησυχητικό στη ζωγραφική?
Τέλος, πώς αντιμετωπίζει τον ερχομό του νέου παιδιού στην οικογένεια? Πώς νιώθει για αυτό? Το συζητά?
03-04-2008, 09:37 #9
- Join Date
- Apr 2008
- Posts
- 5
Δεν έλαβες το U2U Paprika?
Στα απάντησα αυτα
03-04-2008, 09:41 #10
- Join Date
- Apr 2008
- Posts
- 5
Παράθεση:
Δεν ήταν πολύ σαφές πόσο καιρό τώρα δεν συμμετέχει σε τίποτα ο γιος σας. Στην αρχή είπε η δασκάλα ότι το κάνει καιρό και μετά είπε ότι μόνο τελευταία το έχει προσέξει?:)
Γενικα με μπέρδεψε και μενα . Προσπάθησα να καταλάβω άν υπάρχει θέμα απο την αρχή της χρονιάς ωστε να καταλάβω αν είναι κατι που δημιουργήθηκε ή υπήρχε και ομολογω δεν εβγαλα άκρη.
Παράθεση:
Το λάθος στο επίθετο μπορεί να είναι απλά ένα λάθος. Εάν όντως κάποιος Γιάννης τον χτυπά, αυτό είναι σημαντικό, η δασκάλα δεν έχει προσέξει κάτι τέτοιο?
Οι δασκάλες εκει είναι με βάρδιες. Αλλα παλι να περιμένει το αλλο παιδακι να φύγει η συγκεκριμενη για να το κάνει είναι λιγο τραβηγμενο. Δεν ξερω τι να υποθέσω αλλα ... ρωτησα χθες την απογευματινή κοπελα και υπάρχει παιδι με τέτοιο επίθετο και μία μικρη διαφορα αλλα η πρωινη δασκάλα πως δεν το ήξερε?
Παράθεση:
Ακόμα κι αν απλά χτύπησε και έφτιαξε μια ολόκληρη ιστορία με κάποιον Γιάννη που τον έριξε από το καράβι, αυτό γιατί είναι απαραίτητα ανησυχητικό? Τα παιδιά παίζουν και φαντάζονται διάφορα. Κάνουν σενάρια, ιστορίες κλπ κι αυτό είναι μέρος της ανάπτυξης. Συνηθίζει γενικά να κατασκευάζει ιστορίες? Και αν ναι, τι είδους ιστορίες??:)
Γενικα δεν λέει ψέματα. Μπορει να πεί το κρεβατι και καλα καραβι και να κανει τον καπετάνιο αλλα να συμπεριλάβει και φανταστικο άτομο οχι. Τουλαχιστον μέχρι τωρα.
Παράθεση:
Το θέμα του τραυλισμού είναι κάτι που καλό είναι να αντιμετωπιστεί από νωρίς. Καλο θα είναι να τον δει κάποιος ψυχολόγος ώστε να διαπιστωθεί αν θα τον ωφελήσει κάποια λογοθεραπεία ή άλλη θεραπεία. Τραυλίζει γενικά? Μήπως κάποιες καταστάσεις του προκαλούν πιο έντονο τραυλισμό? Ποια είναι η δική σας στάση απέναντι του όταν τραυλίζει??:)
Τραυλίζει όταν αγχώνεται, όταν νυσταζει ή οταν νοιώθει ανασφάλεια. Ο παιδιατρος του ειπε να μην το ψάξω πριν τα 4,5 και εμπιστέυομαι την αποψη του. Εγω απλα κάνω σαν να μην ακούω κατι λαθος .
Παράθεση:
Κάτι που επίσης δεν κατάλαβα καλά είναι τι έγινε με τη λογοθεραπεύτρια που είχαν φέρει στον παιδικό. Ο γιος σας ήταν μαζί και άκουσε την συζήτηση που είχατε για το θέμα του τραυλισμού? ??:)
Οχι . Η δασκάλα άκουσε οτι έχει προβλημα τραυλισμου (μεχρι τότε μάλλον δεν το είχε καταλάβει)
Παράθεση:
Είπατε ότι μείνατε άφωνοι με το πόσο έχει ηρεμήσει. Παλιότερα δεν ήταν ήρεμος? Τι ήταν αυτό που άλλαξε και τον έκανε και τον ίδιο να αλλάξει? Τι είναι ανησυχητικό στη ζωγραφική???:)
Ηταν υπερδραστήριος (ακόμα ειναι) . Εχει τρομερή ενεργεια και θα έλεγα ειναι ακούραστος. Γενικα απο μωρό ηταν ενα παιδί με έντονη προσωπικότητα. Ηξερε τι ηθελε και δεν ηρεμούσε μεχρι να γίνει. Τωρα ειναι πιο συζητήσιμος. Αντιλαμβάνεται καλύτερα το σε λιγο, το αυριο και έχει υπομονή να περιμένει. Οσον αφορα την ζωγραφικη απλα δεν είναι το αγαπημένο του να ζωγραφίζει συγκεκριμένα σχέδια χωρις να βγαινει απ εξω.
Παράθεση:
Τέλος, πώς αντιμετωπίζει τον ερχομό του νέου παιδιού στην οικογένεια? Πώς νιώθει για αυτό? Το συζητά???:)
Εχει δείξει να χαίρεται. Το ζητούσε. Γενικα το λέει αν δει μωρακι και κάθετε και τα χαζευει. Φαινεται να χάρηκε αλλα εχω γενικά τον νού μου.
11-04-2008, 18:45 #11
- Join Date
- Sep 2007
- Posts
- 249
elenik
αναρωτιόμουν, υπήρξε κάποια εξέλιξη?
Διάφορα
02-08-2025, 21:14 in Με καφέ και συμπάθεια....