ποιος θα βοηθήσει;
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Results 1 to 8 of 8
  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    20

    ποιος θα βοηθήσει;

    ρε παιδιά πείτε μου και κάτι άλλο γιατί είμαι άσχετη.γιατί χωρίς να το θέλω είμαι τόσες φορές μέσα με το ίδιο όνομα; πως γίνεται να κρατήσω μόνο το ένα.ρώτησα μια ευγενική κοπέλα αλλά δεν μπόρεσα να κάνω ότι μου είπε.

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2002
    Location
    Θεσσαλονίκη
    Posts
    407
    Καλημέρα Αριάδνη και χρόνια πολλά.
    Τι ακριβώς εννοείς?

  3. #3
    Junior Member
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    21
    an den kano lathos, ennoeis pos exeis 2 usernames? ariadni kai αριάδνη?( oraio onoma parepiptodws)

    kai den thimasai na exeis kanei 2 logariasmous? mipos pote ote baineis kai exodas aggliko to forum? giati an den kano lathos prepei na boreis na epilegeis an thes na einai agglika 'i ellinika?

    apla ksanapes etsi ligo ti provlima yparxei gia na doume pos boroume na voithisoume!

  4. #4
    Junior Member
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    20
    γεια σου νικο να είσαι καλά χρόνια πολλά.και σε σένα το ίδιο sylvestrow.βρε παιδιά εννοώ πως κάθε φορά που μπαίνω αναγκάζομαι αφενός να ξανασυνδεθώ και αφού γίνεται αυτό κάθε φορά που μπαίνω ως αριάδνη πάλι με έχει σαν νέο πρόσωπο δηλαδή με 0 μηνύματα σαν να μπαίνω πρώτη φορά.κάτι κάνω λάθος το ξέρω γιατί είμαι άσχετη αλλά δεν ξέρω τί.ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας.για παράδειγμα αν αυτό το μήνυμα τώρα δεν το στείλω ως απλή καταχώρηση αλλά σαν καινούριο θέμα θα γίνει ότι σας είπα προηγουμένως.

  5. #5
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2002
    Location
    Θεσσαλονίκη
    Posts
    407
    αν καταλαβαίνω καλά,
    αντί να κάνεις σύνδεση (login) στο φόρουμ,
    κάνεις εγγραφή (register) ξανά και ξανά.

    Είναι έτσι ή κάνω λάθος?

    ΥΓ. Θα μεταφέρω το θέμα στην ενότητα "προτάσεις, προβλήματα" για λόγους καλης ταξινομησης.

  6. #6