side effect απολειας βαρους. - δερμα κοντα στην κοιλια σαν κοτλε - κοκκινες γραμες παντου
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Results 1 to 9 of 9
  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Roma
    Posts
    28

    side effect απολειας βαρους. - δερμα κοντα στην κοιλια σαν κοτλε - κοκκινες γραμες παντου

    Καλησπέρα σε όλους!

    Έχω κάποιο side effect τις απώλειας βάρους και θα ήθελα τις απόψεις σας.
    Τα τελευταία 2,5 χρόνια με στροφή στη σωστή διατροφή και την άσκηση έχασα γύρω στα 50 κιλά, πριν από άλλα είμαι 22 ετών φοιτητής. Ζυγίζω 85 κιλά τώρα πια και έχω ύψος 184. στο πρώτο έτος ήμουν 135-140 κιλά, ίσως και παραπάνω, ζυγιστικά μετά από διατροφή 5-6 μηνών και ήμουν 137. όλους αυτούς τους μήνες ασχολήθηκα τόσο με αερόβια γυμναστική όσο και με βάρη ως αποτέλεσμα το σώμα μου αποτελείτε σε ένα μεγάλο μέρος πια από μυϊκό όγκο. Ωστόσο γύρο από τη μέση μου στην κοιλία υπάρχει ένα άσχημο στρώμα ζαρωμένου - σαν κοτλέ δέρματος που εδώ και καιρό δεν λέει να φύγει, σε μικρότερη κλίμακα το ίδιο υπάρχει ψιλά στα πόδια αλλά και κάτω από τους τρικέφαλους. Δοκίμασα μια θερμογενετικη αλοιφη για έναν μηνά αλλά δεν έκανε τίποτα σοβαρό. Συνεχίζω κανονικά την διατροφή και την άσκηση μου και συνεχίζω αργά να χάνω βάρος, μιας και τώρα τρώω πιο κανονικά υπολογίζω ότι σε αυτά τα κιλά θα είμαι από εδώ και περά 80-85, τι μπορώ να κάνω όμως με αυτό την «κοτλέ» κοιλία? Ξέρει κάνεις πόσο καιρό θα είναι έτσι? Θα φύγει ποτέ? Μπορώ να κάνω κάτι? Επίσης με εκείνα το κόκκινα αυλάκια τι γίνετε? Εγώ αυτές τις κοκόνες γραμμές παντού στο σώμα, μέχρι και στους αγγόνες στους βραχίονες παντού, χαμηλά στο λαιμό και φυσικά παντού στον κορμό. Αυτές οι γραμμές δεν είναι το ίδιο μιας και δεν εξέχουν από το δέρμα, στην κοιλία ωστόσο το οι «κοτλέ» περιοχές είναι κανονικά απτές και προεξέχουν. Τι προτείνετε?

    Ευχαριστώ!!