TELOS EMMONHS!YUPIIIIII!
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Results 1 to 2 of 2
  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4

    TELOS EMMONHS!YUPIIIIII!

    meta apo toso kairo kai pali edw!sas euxaristw olous gia tis sumvoules sas!gia ena mhna, apo tote pou protoergrapsa sto forum, eftasa sto nadir..ekana o,ti ekana pada apo tote pou me 8umamai.Sunepeia?paraith8hka apo th douleia ka8ws dn brousa oute na shkw8w apo to krevati(oxi toso logw kilwn,oso logw dia8eshs),stamathsa na pataw sth sxolh,kai olhmeris kai olhnuxtis eklaiga gia auto pou "8a 8ela na eimai".Dustuxws h oikonomikh mou katastash dn mou epetrepse na paw se psuxologo,wstoso ekana to allo:ka8isa kai suzhthsa me th parth mou ti ginetai tosa xronia,giati apo paidaki exw auth thn emmonh.Ta apotelesmata ths esoterikhs mou anazhthshs m odhghsan sthn phgh tou "kakou" kai auto pou uposxe8hka ston eauto mou einai pws 8a zhsw mexri ta 80 mou ugihs kai omorfh,giati h anorexia se kamia periptwsh dn dou prosferei ugia kai omorfia.
    Epipleon polu me voh8hse t' agori mou, o opoios gnwrize apo th prwth mera to provlima mou, kai pia dn stamataei na mou leei poso omorfuna pou trefomai swsta. Edw as pros8esw pws apo th mera pou edwsa auto to "logo" ston eauto mou,apofasisa parallhla na prosferw e8elodikh voh8eia se paidakia & metanastes kati to opoio me xaropoiei idaitera kai me voh8aei. Ena 8elw na sas pws gia to telos,kai elpizw na t akousoun kopeles pou travoun auto to louki,AUTOKTONITE KA8HMERINA.Ka8e mera anorexias einai mia akomh mera 8anatou,mia mera xamenh!peite ta me ton eauto sas,vreite ti sas enoxlei kai luste to,kai an dn boreite na to lusete(opws egw..)skefteite to exhs:axizei gia mia kakotuxia sth zwh mas?gia kapia provlimata?isws kai exaitias kapoiwn an8rwpwn na skotonete eseis th parth sas??!OXI fusika!oloi borei na pesoume OFEILOUME omos na shkw8oume!
    sas filw( kai ta xanaleme mesa ap' to forum

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    bolos
    Posts
    1,671
    ενα μεγαλο μπραβο :) σου αξιζει κουκλιτσα μου :)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •