γαλα
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Results 1 to 13 of 13

Thread: γαλα

  1. #1
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    2,266

    γαλα

    Υπαρχει ενα μεγαλο ρευμα διατροφολογων ,γιατρων κ μακροβιοτικων κυριως στο εξωτερικο που υποστηριζει οτι το γαλα της αγελαδας οχι μονο δεν προσθετει τιποτα στη διατροφη του ενηλικα αλλα ειναι βλαβερο.Ξερει κανεις τιποτα πανω σε αυτο;

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    550
    Καλημέρα!Εγώ παλιότερα είχα διαβάσει οτι είναι ύποπτο για καρκίνο λέει και οτι προτιμότερο είναι το κατσικίσιο..Κάτι με δυσαπορρόφηση στο έντερο(????)αλλά δν τα θυμάμαι κ δν είμαι κ γιατρός!Βέβαια αν αρχίσει κ διαβάζει κανείς τέτοιες έρευνες..όλα ύποπτα τα έχουν βγάλει κατα καιρούς!

  3. #3
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    2,527
    κυκλοφορουν διαφορα στο νετ αλλα ποιος ξερει ποιο απ αυτα εχει καποια βαση?
    μπορεις εσυ να δωσεις απαντηση στο θεμα των εμβολιων (οχι της περσινης νεας γριπης, γενικα ) ή στο θεμα των ψεκασμων?lol

  4. #4
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    2,266
    Aν σκεφτεις τα αντιβιωτικα κ τις ορμονες που δινουν στις κακομοιρες τις αγελαδες,δεν ειναι απιθανος ο συλλογισμος.

  5. #5
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    2,527
    χα!
    θα γελασω δυνατα.... παρα πολυ δυνατα ...
    ΔΕΝ μπορεις να διανοηθεις τι ορμονες εχουν ακομη κ τα φασολακια που τρωμε ως υγιεινα...
    αν ηταν αυτο το θεμα ουτε να φαμε θε πρεπε τπτ, ουτε νερο να πιουμε ουτε καν ν αναπνεουμε..

  6. #6
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    2,196
    πάντως πλέον δεν μπορείς να εισαι πουθενά σιγουρος.κ καλα για μένα χέστηκ@#$! αλλά για τα παιδιά μου (όταν κάνω) πιστεύω οτι θα έχω μεγάλο άγχος.