έφαγα πολύ...τύψεις! HELP!
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Results 1 to 3 of 3
    Junior Member

έφαγα πολύ...τύψεις! HELP!

είμαι φοιτητής και όπως καταλαβαίνετε δεν τρώω σωστάυ, σήμερα έίχα φάει ενα τοστ απο το πρωί και μου έστειλε η μάνα μου, μοσχάρι κοκκινιστό με ρύζι, τραχανόπιττα, σπανακόπιττα, και μηλόπιτα! πήγα σπίτι και επειδή πεινούσα πολύ, νομίζω πως έφαγα πολύ! όχι πολύ μοσχάρι(ένα κομμάτι) αλλά ποιο πολύ απο πίτες! περίπου 3-4 κομμάτια τραχανόπιτα(μέτρια κομμάτια όχι μεγάλα) 3-4 σπανακόπιτα, και 1 κομμάτι μηλόπιτα! και αισθάνομαι τύψεις τώρα! τι να κάνω??αύριο να φάω ποιο ελαφριά??παίζει να πάρω κιλά επειδή έφαγα πάρα πολύ σήμερα?

Senior Member
    Ενταξει το παρακανες.
    Και εγω Προχτες και χτες ειμουν καλεσμενη σε τραπεζι και ειχα και τραπεζι οσο και να θες εαν δεν εισαι ατομο που να κρατιεσαι στο φαι ξεφευγεις.......
    Σημερα εφαγα ελαφρια το βραδυ εαν πεινασω γιαουρτακι και εκανα 2 ωρες ποδηλατο οχι πως θα φυγουν οι θερμιδες απλως οι τυψεις.

Senior Member
    Originally posted by Pique77

παιδιά ξέρει κάποιος πόσες θερμίδες έχει ένα κομμάτι(μέτριο) σπιτική χορτόπιτα και τραχανόπιτα??
    Παρατηρώ πως και το πρώτο σου ποστ σχετικό με τις κολασμένες πίτες της μανούλας ήταν!(Εντωμεταξύ ούτε ξέρω τι είναι τραχανόπιτα)

Εγώ λέω να μη ζυγιστείς καθόλου κι απλά να καταρρίψεις το αξίωμα "είμαι φοιτητής και όπως καταλαβαίνετε δεν τρώω σωστά".
    Να φροντίζεις να μη μένεις για ώρες νηστικός,να έχεις πέντε πράγματα στο ψυγείο,να μάθεις να φτιάχνεις άλλα πέντε,
    ώστε όταν έρχεται το πακέτο της μανούλας(το οποίο αν έρχεται θα σημαίνει περισσότερο φροντίδα κι αγάπη
    παρά συνέχιση της ευθύνης της απέναντι σου)να μη νιώθεις σα ναυαγός,που του έριξαν φαγητό και πέφτει με τα μούτρα.

Δε γνωρίζω το πρόβλημα που αντιμετωπίζεις με το βάρος σου,είμαι σίγουρη όμως πως όποιο κι αν είναι,όσο αντικειμενικά