Results 16 to 18 of 18
-
08-02-2012, 16:42 #16
- Join Date
- Jan 2012
- Posts
- 447
Originally posted by smart
ευχαριστω για τη συμπαρασταση παιδια:)
το προβλημα ειναι οτι σε καποιες περιπτωςσεις πραγματικα δεν πρεπει να ειπωθουν καποια πραγματα-πχ στηδουλεια!!
κακοπροαιρετοι υπαρχουν παντα κ η εμπειρια μου εχει δειξει οτι ειναι καλυτερο να αντιμετωπιζεις καποια σχολια με χαμογελο κ να κανεις το μαλακα!!
ετσι δε δινεις συνεχεια κ ο αλλος αποξεχνιεται στην προσπαθεια να καταλαβει αν εισαι αληθεια τοσο χαζος που δεν καταλαβες την προσβολη :P
στην αντιθετη περιπτωση ανοιγουν μετωπα που πολυ δυσκολα κλεινουν κ εχουν διαρκεια :thumbdown:
- 08-02-2012, 19:05 #17
- Join Date
- Nov 2009
- Posts
- 4,829
Εγώ πάλι διαφωνώ. Πρέπει να δίνουμε στους άλλους να καταλάβουν το πότε ξεπερνούν τα όρια. Το γεγονός ότι δουλεύεις για κάποιους και τους εξυπηρετείς τη δεδομένη στιγμή ή ότι είναι συνάδελφοί σου, δεν αρκεί για να τους δίνεις και περισσότερο θάρρος. Εξαρτάται, βέβαια, από την έκταση της προσβολής. Δε γινόμαστε εύθικτοι με το τίποτα. Μάλιστα. όσοι δεν είμαστε εριστικοί τύποι, καταπίνουμε και τις ψιλοκοντρίτσες, αλλά όταν μιλάμε για προσβολή που μας θίγει, είναι χρέος μας να υπερασπιστούμε τον εαυτό μας.
08-02-2012, 21:23 #18
- Join Date
- Sep 2010
- Posts
- 2,527
Ava, συμφωνω με οσα λες αλλα περα απο τα "αφεντικα" κ τους συναδελφους υπαρχουν κ οι "πελατες"..
κ ως γνωστον ο πελατης εχει παντε δικιο.... κ αν οχι παντα, βολευει ολους- ΚΑΙ εμενα ετσι οπως ειναι το συστημα- να εχει τις περισσοτερες φορες!!!
μια τρελα....
Γειά σας.
24-06-2025, 22:44 in Ψυχώσεις & Σχιζοφρένεια