Quotes - Page 28
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Page 28 of 135 FirstFirst ... 1826272829303878128 ... LastLast
Results 406 to 420 of 2018

Thread: Quotes

  1. #406
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    2,337
    Εντάξει τίποτα δεν είναι απόλυτο.. αν είναι δυνατόν. Το γνωμικό του συγγραφέα μάλλον έχει μεταφορικό ύφος. Πχ αν ο πατέρας τιμωρήσει το παιδί του πιθανώς το παιδί του να εφαρμόσει την αντίστοιχη συμπεριφορά στο σχολείο στους συμμαθητές του.. κάπως έτσι.

    Αυτό σχετίζεται άμεσα και με την ανθρώπινη συμπεριφορά και τους νόμους της φυσικής (η δράση φέρνει αντίδραση). Θα σας παρακαλούσα όμως να πείτε και εσείς την γνώμη σας. Μια στεγνή δήλωση δυσαρέσκειας δεν ωφελεί τον διάλογο..

  2. #407
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5,668
    ναι, πιθανον. κ πιθανον να μαζευτει αντι να τιμωρει το ιδιο.αυτο λεω κ εγω. πώς τπτ δεν ειναι απολυτο.
    πάρα πολλή ευφυϊα μπορεί να επενδυθεί στην άγνοια, οταν η αναγκη για ψευδαίσθηση ειναι βαθιά...

  3. #408
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    2,337
    Originally posted by Sofia
    ναι, πιθανον. κ πιθανον να μαζευτει αντι να τιμωρει το ιδιο.αυτο λεω κ εγω. πώς τπτ δεν ειναι απολυτο.
    Σοφία έχει τύχει να ακούσω/ διαπιστώσω πολλές φορές τα παιδιά να αντιγράφουν τους γονείς τους ή και τους φίλους τους. Όχι απαραίτητα να το δείχνουν στο σχολείο αλλά προς κάθε συμπεριφορά που τους θυμίζει την \"τιμωρημένη\" δικιά τους.

  4. #409
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5,668
    Δεν διαφωνω, οτι υπάρχει αυτη η μιμηση. Ή αυτη η αντιδραση σ αυτη την συμπεριφορα. Αλλα δεν ειναι η μονη, ουτε αναγκαια.
    πάρα πολλή ευφυϊα μπορεί να επενδυθεί στην άγνοια, οταν η αναγκη για ψευδαίσθηση ειναι βαθιά...

  5. #410
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    2,337
    Okay! δεν διαφωνώ μαζί σου αλλά δεν διευκρινίζεις το είδος της συμπεριφοράς που έχεις στο μυαλό..

  6. #411
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5,668
    πολλες συμπεριφορες εχω στο μυαλο, απο παρατηρησεις και οχι μονο. αλλα ειμαι οφ τοπικ ηδη!
    πάρα πολλή ευφυϊα μπορεί να επενδυθεί στην άγνοια, οταν η αναγκη για ψευδαίσθηση ειναι βαθιά...

  7. #412
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    2,337
    Σαφώς. Πότε όμως εκδηλώνεται η μία συμπεριφορά, πότε η άλλη, πότε η παράλλη κτλ.? Είναι η εύλογη απορία μου.. άλλωστε δεν ξέρω όλες τις απαντήσεις.. όσο ζούμε μαθαίνουμε και δεν θα μπορούσαμε να μάθουμε τίποτα απο μόνοι μας.

    Είμαστε λίγο οφ τοπικ αλλά έχει ενδιαφέρον η συζήτηση.. :)

  8. #413
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    1,243
    Vince,εγώ συμφωνώ με αυτό το γνωμικό.
    Πρόσφατα, διδάχτηκε κάτι σχετικό ο ανηψιός μου που πάει σε ξένο σχολείο.
    Βλέπεις τα ελληνικά είναι λίγο πιο συντηρητικά σε μερικά θέματα. Δεν θέλουν κριτική σκέψη. μόνο παπαγαλία και τυφλή υπακοή.
    Ηταν λοιπόν ένα ποίημα το \"δηλητηριασμένο μήλο\". Τhe poisoned apple. Το ανέλυαν στη τάξη με ερωτήσεις κατανόησης και κόντρα αναλύσεις. Το θέμα ήταν ένας πατέρας που κακοποιούσε το γιό του και αυτός επαναλάμβανε το ίδιο στο γιό του. Και το δηλητηριασμένο μήλο πήγαινε από γενιά σε γενιά. Φυσικά το ποίημα κατα κάποιο τρόπο ευαισθητοποιούσε να σταματήσει η μεταφορά του poisoned apple στις επόμενες γενιές.
    Αν βρω τον συγγραφέα ή το ποίημα θα το γράψω.

  9. #414
    Banned
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    641
    Εγώ κι ο κόσμος ξέρουμε αυτό που τα μικρά παιδιά μαθαίνουν, αυτοί που έπαθαν κακό, κακό θα ανταποδώσουν. Όντεν

    vince αν έβαζες το δεύτερο κακό σε εισαγωγικά, ίσως να ταίριαζε καλύτερα.
    Το σίγουρο είναι ότι \"κακές\" γονικές συμπεριφορές κληροδοτούν αντίστοιχες συμπεριφορές και στα παιδιά.
    Το θέμα είναι (όπως πολύ σωστά επισημαίνει η sofia) το πως εκφράζεται ένα τέτοιου είδους \"κληροδότημα\" από το παιδί. Υπάρχει περίπτωση να εκφραστεί ως πρόκληση κακού απέναντι σε άλλους (φίλους, γονείς, στα δικά του παιδιά κ.λπ.) δηλαδή αυτούσια όπως προσλήφθηκε είτε να εκφραστεί ως καμουφλαρισμένη \"κακή\" συμπεριφορά με στόχο τον ίδιο του τον εαυτό .

    Το θέμα είναι ότι η \"κακή εκπαίδευση\" (ιδιαίτερα όταν προέρχεται από το οικογενειακό περιβάλλον) πάντα αφήνει σημάδια...

  10. #415
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    2,337
    Originally posted by nature
    Vince,εγώ συμφωνώ με αυτό το γνωμικό.
    Πρόσφατα, διδάχτηκε κάτι σχετικό ο ανηψιός μου που πάει σε ξένο σχολείο.
    Βλέπεις τα ελληνικά είναι λίγο πιο συντηρητικά σε μερικά θέματα. Δεν θέλουν κριτική σκέψη. μόνο παπαγαλία και τυφλή υπακοή.
    Ηταν λοιπόν ένα ποίημα το \"δηλητηριασμένο μήλο\". Τhe poisoned apple. Το ανέλυαν στη τάξη με ερωτήσεις κατανόησης και κόντρα αναλύσεις. Το θέμα ήταν ένας πατέρας που κακοποιούσε το γιό του και αυτός επαναλάμβανε το ίδιο στο γιό του. Και το δηλητηριασμένο μήλο πήγαινε από γενιά σε γενιά. Φυσικά το ποίημα κατα κάποιο τρόπο ευαισθητοποιούσε να σταματήσει η μεταφορά του poisoned apple στις επόμενες γενιές.
    Αν βρω τον συγγραφέα ή το ποίημα θα το γράψω.
    Ακούγεται ενδιαφέρον. Αναμένουμε το ποίημα επομένως..

    Να σταθώ ακόμα στην κριτική σκέψη που αναφέρεις. Νομίζω πως το σύστημα της εκάστοτε κοινωνίας καθορίζει και το είδος εκπαίδευσης..έτσι δεν είναι..?

  11. #416
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    2,337
    Originally posted by gus1973
    Εγώ κι ο κόσμος ξέρουμε αυτό που τα μικρά παιδιά μαθαίνουν, αυτοί που έπαθαν κακό, κακό θα ανταποδώσουν. Όντεν

    vince αν έβαζες το δεύτερο κακό σε εισαγωγικά, ίσως να ταίριαζε καλύτερα.
    Το σίγουρο είναι ότι \"κακές\" γονικές συμπεριφορές κληροδοτούν αντίστοιχες συμπεριφορές και στα παιδιά.
    Το θέμα είναι (όπως πολύ σωστά επισημαίνει η sofia) το πως εκφράζεται ένα τέτοιου είδους \"κληροδότημα\" από το παιδί. Υπάρχει περίπτωση να εκφραστεί ως πρόκληση κακού απέναντι σε άλλους (φίλους, γονείς, στα δικά του παιδιά κ.λπ.) δηλαδή αυτούσια όπως προσλήφθηκε είτε να εκφραστεί ως καμουφλαρισμένη \"κακή\" συμπεριφορά με στόχο τον ίδιο του τον εαυτό .

    Το θέμα είναι ότι η \"κακή εκπαίδευση\" (ιδιαίτερα όταν προέρχεται από το οικογενειακό περιβάλλον) πάντα αφήνει σημάδια...
    Να συμπληρώσω στο μήνυμα σου πως η κακή εκπαίδευση είτε απο το οικογενειακό περιβάλλον είτε απο το σχολείο αφήνει μεγαλύτερα σημάδια όταν το άτομο λειτουργεί σε κλειστό περιβάλλον (στην προκειμένη περίπτωση οικογένεια & σχολείο μόνο). Τι γίνεται όμως στην περίπτωση πχ που ο ένας γονιός είναι έτσι και ο άλλος αλλιώς ή το ένα περιβάλλον είναι πιο επιθυμητό από το άλλο? Πιστεύω πως υπάρχουν και παραδείγματα ανθρώπων που επικράτησε το ένα ή το άλλο παράδειγμα και ακολούθησαν διαφορετικό δρόμο..

  12. #417
    Banned
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    641
    Originally posted by vince
    Originally posted by gus1973
    Εγώ κι ο κόσμος ξέρουμε αυτό που τα μικρά παιδιά μαθαίνουν, αυτοί που έπαθαν κακό, κακό θα ανταποδώσουν. Όντεν

    vince αν έβαζες το δεύτερο κακό σε εισαγωγικά, ίσως να ταίριαζε καλύτερα.
    Το σίγουρο είναι ότι \"κακές\" γονικές συμπεριφορές κληροδοτούν αντίστοιχες συμπεριφορές και στα παιδιά.
    Το θέμα είναι (όπως πολύ σωστά επισημαίνει η sofia) το πως εκφράζεται ένα τέτοιου είδους \"κληροδότημα\" από το παιδί. Υπάρχει περίπτωση να εκφραστεί ως πρόκληση κακού απέναντι σε άλλους (φίλους, γονείς, στα δικά του παιδιά κ.λπ.) δηλαδή αυτούσια όπως προσλήφθηκε είτε να εκφραστεί ως καμουφλαρισμένη \"κακή\" συμπεριφορά με στόχο τον ίδιο του τον εαυτό .

    Το θέμα είναι ότι η \"κακή εκπαίδευση\" (ιδιαίτερα όταν προέρχεται από το οικογενειακό περιβάλλον) πάντα αφήνει σημάδια...
    Να συμπληρώσω στο μήνυμα σου πως η κακή εκπαίδευση είτε απο το οικογενειακό περιβάλλον είτε απο το σχολείο αφήνει μεγαλύτερα σημάδια όταν το άτομο λειτουργεί σε κλειστό περιβάλλον (στην προκειμένη περίπτωση οικογένεια & σχολείο μόνο). Τι γίνεται όμως στην περίπτωση πχ που ο ένας γονιός είναι έτσι και ο άλλος αλλιώς ή το ένα περιβάλλον είναι πιο επιθυμητό από το άλλο? Πιστεύω πως υπάρχουν και παραδείγματα ανθρώπων που επικράτησε το ένα ή το άλλο παράδειγμα και ακολούθησαν διαφορετικό δρόμο..
    Σίγουρα θα υπάρχουν και τέτοιες περιπτώσεις ανθρώπων που κατάφεραν να \"δραπετεύσουν\" από τα δεσμά της \"κακής εκπαίδευσης\".

    Ουσιαστικά τρεις είναι οι πόλοι μέσα από τους οποίους διαμορφώνονται οι συμπεριφορές ενός ατόμου. Το οικογενειακό περιβάλλον, το σχολικό (δάσκαλοι και συμμαθητές) και το κοινωνικό (εκτός σχολικού, φίλοι, συναναστροφές γενικότερα). Χωρίς να θέλω να υποβαθμίσω τους δύο τελευταίους πιστεύω (και όχι μόνο εγώ) ότι το στενό οικογενειακό περιβάλλον αποτελεί το κύριο συμμετέχοντα σε αυτή τη διαμόρφωση. Άλλωστε μην ξεχνάμε ότι στα πρώτα έξι χρόνια της ζωής μας, τα οποία είναι τα πιο καθοριστικά για το χτίσιμο της προσωπικότητας μας, δεχόμαστε επιρροές σχεδόν μόνο από το οικογενειακό περιβάλλον.

    Από εκεί και πέρα... ελπίζω :) μιας και πιστεύω στις αλλαγές (τελευταία άρχισα να πιστεύω αλλά ποτέ δεν είναι αργά :) )

  13. #418
    Originally posted by vince
    Εντάξει τίποτα δεν είναι απόλυτο.. αν είναι δυνατόν. Το γνωμικό του συγγραφέα μάλλον έχει μεταφορικό ύφος. Πχ αν ο πατέρας τιμωρήσει το παιδί του πιθανώς το παιδί του να εφαρμόσει την αντίστοιχη συμπεριφορά στο σχολείο στους συμμαθητές του.. κάπως έτσι.

    Αυτό σχετίζεται άμεσα και με την ανθρώπινη συμπεριφορά και τους νόμους της φυσικής (η δράση φέρνει αντίδραση). Θα σας παρακαλούσα όμως να πείτε και εσείς την γνώμη σας. Μια στεγνή δήλωση δυσαρέσκειας δεν ωφελεί τον διάλογο..
    δεν θα μπορεσετε να προσεγγισετε την παιδαγωγικη σημασια μιας πραξης αν δεν αποβαλετε την στερεοτυπη ιδεα της ηθικης της σκοπιας .
    λες βινς οτι ενας πατερας που θα δειρει το παιδι του στο σπιτι
    θα του μαθει να δερνει τα αλλα παιδια στο σχολειο!
    σωστο!
    που ειναι ομως το λαθος ?
    στο οτι η μαθηση στην αρχαια Ελλαδα στηριζοτανε σε μια λανθασμενη αντιληψη.
    οτι δηλαδη η επιθετικοτητα και η ελλειψη αυτοελεγχου ενος παιδιου , οφειλεται σε ενα αδενα που μαλιστα ονομασαν θυμο
    γιατι ο Ιπποκρατης τον θεωρουσε υπαιτιο για την παιδικη συμπεριφορα , λογω του οτι εξαφανιζεται με την ενηλικιωση!
    Ηθελαν λοιπον τον δασκαλο να επιβαλεται με την βια στα παιδια
    και γιαυτο προσλαμαναν για εκπαιδευτικους σκλαβους που απριορι μισουσαν τα αφεντικα τους για να δερνουν και να τρομοκρατουν τα παιδια προκειμενου να τα αναγακσουν να πειθαρχησουν στην εξουσια μεχρι την ενηλικιωση τους !
    Το θεωρητικο υποβαθρο ηταν οτι ο θυμος αδενας οταν θα εξαφανιστει στην ενηλικιωση , θα επιτρεψει στο ατομο να διορθωσει την συμπεριφορα του και να αποκτησει αυτοελεγχο!

  14. #419
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2005
    Posts
    2,494
    Originally posted by vince
    Τι γίνεται όμως στην περίπτωση πχ που ο ένας γονιός είναι έτσι και ο άλλος αλλιώς ή το ένα περιβάλλον είναι πιο επιθυμητό από το άλλο? Πιστεύω πως υπάρχουν και παραδείγματα ανθρώπων που επικράτησε το ένα ή το άλλο παράδειγμα και ακολούθησαν διαφορετικό δρόμο..
    Όταν οι συμπεριφορές των γονιών είναι αντιφατικές, τότε ίσως αντιφατική μπορεί να είναι και η προσωπικότητα του παιδιού. Ή άλλο ενδεχόμενο, να γίνει μια προσωπικότητα που προσπαθεί να συγκλίνει έξω του (τους γονείς) και μέσα του τις αντιφάσεις που του κληροδότησαν.
    Τώρα, από τι εξαρτάται το ποια τελικά προσωπικότητα θα διαμορφώσει το παιδί, εξαρτάται τόσο από τα διαφορετικα΄περιβάλλοντα στα οποία έρχεται σε επαφή (οικογένεια, συγγενικό περιβάλλον, σχολείο, φίλοι), τα γονίδια που έχει κληρονομήσει και άλλους ίσως παράγοντες που ως μη ειδική vince δεν έχω υπόψιν μου...
    -Πρέπει να είσαι έτοιμος να καείς στην ίδια σου τη φλόγα: πώς να ξαναγεννηθείς, αν δεν γίνεις πρώτα στάχτη;

    -H ζωή συγχωρεί τους πολύ τολμηρούς, τους τρελούς και τις αξίες, τρέχει με έτη φωτός, ο καιρός δεν την τρομάζει

  15. #420
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    2,337
    Originally posted by πανος12345
    Originally posted by vince
    Εντάξει τίποτα δεν είναι απόλυτο.. αν είναι δυνατόν. Το γνωμικό του συγγραφέα μάλλον έχει μεταφορικό ύφος. Πχ αν ο πατέρας τιμωρήσει το παιδί του πιθανώς το παιδί του να εφαρμόσει την αντίστοιχη συμπεριφορά στο σχολείο στους συμμαθητές του.. κάπως έτσι.

    Αυτό σχετίζεται άμεσα και με την ανθρώπινη συμπεριφορά και τους νόμους της φυσικής (η δράση φέρνει αντίδραση). Θα σας παρακαλούσα όμως να πείτε και εσείς την γνώμη σας. Μια στεγνή δήλωση δυσαρέσκειας δεν ωφελεί τον διάλογο..
    δεν θα μπορεσετε να προσεγγισετε την παιδαγωγικη σημασια μιας πραξης αν δεν αποβαλετε την στερεοτυπη ιδεα της ηθικης της σκοπιας .
    λες βινς οτι ενας πατερας που θα δειρει το παιδι του στο σπιτι
    θα του μαθει να δερνει τα αλλα παιδια στο σχολειο!
    σωστο!
    που ειναι ομως το λαθος ?
    στο οτι η μαθηση στην αρχαια Ελλαδα στηριζοτανε σε μια λανθασμενη αντιληψη.
    οτι δηλαδη η επιθετικοτητα και η ελλειψη αυτοελεγχου ενος παιδιου , οφειλεται σε ενα αδενα που μαλιστα ονομασαν θυμο
    γιατι ο Ιπποκρατης τον θεωρουσε υπαιτιο για την παιδικη συμπεριφορα , λογω του οτι εξαφανιζεται με την ενηλικιωση!
    Ηθελαν λοιπον τον δασκαλο να επιβαλεται με την βια στα παιδια
    και γιαυτο προσλαμαναν για εκπαιδευτικους σκλαβους που απριορι μισουσαν τα αφεντικα τους για να δερνουν και να τρομοκρατουν τα παιδια προκειμενου να τα αναγακσουν να πειθαρχησουν στην εξουσια μεχρι την ενηλικιωση τους !
    Το θεωρητικο υποβαθρο ηταν οτι ο θυμος αδενας οταν θα εξαφανιστει στην ενηλικιωση , θα επιτρεψει στο ατομο να διορθωσει την συμπεριφορα του και να αποκτησει αυτοελεγχο!
    Δεν θα μου φαινόταν απίθανο οι αρχαίοι να είχαν διαφορετική αντίληψη για τον άνθρωπο από την αντίληψη που έχουμε εν έτη 2009..

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •