Αυτοκτονία
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 21
  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    Jun 2018
    Posts
    6

    Αυτοκτονία

    Είμαι φοιτητής στα 19. Έκανα κάτι ασυγχώρητο για 'μενα. Αντέγραψα στο Πανεπιστήμιο. Ξέρω πως πολλοί θα γελάτε. Ξέρω πως έχετε σημαντικότερα προβλήματα για να ασχοληθείτε ωστόσο θέλω να ακούσω τη γνώμη σας. Με έχει τρελάνει το γεγονός πως έχω αντιγράψει και τώρα δεν μπορώ να το διορθώσω. Ήμουν μια ζωή άριστος στη μαθητική ζωή (η μόνη ζωή που είχα) και τώρα καταστράφηκαν τα πάντα. Δεν το αντέχω, πραγματικά. Εγώ ευθύνομαι και δεν μπορώ να το διορθώσω. Θα με συνοδεύει σε όλη μου τη ζωή θυμίζοντας μου πόσο άχρηστος είμαι για να πετύχω μόνος μου σε 1-2 μαθήματα. Κλαίω συνεχώς, πονάει το στομάχι μου, πονάει η καρδιά μου. Δεν λέει να σταματήσει με τίποτα ο πόνος. Θέλω να πεθάνω...το επιδίωξα ήδη μία φορά και τώρα ζω από θαύμα. Αυτό...

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    May 2007
    Location
    στη φωλιά μου...
    Posts
    12,389
    Quote Originally Posted by Cervo View Post
    Είμαι φοιτητής στα 19. Έκανα κάτι ασυγχώρητο για 'μενα. Αντέγραψα στο Πανεπιστήμιο. Ξέρω πως πολλοί θα γελάτε. Ξέρω πως έχετε σημαντικότερα προβλήματα για να ασχοληθείτε ωστόσο θέλω να ακούσω τη γνώμη σας. Με έχει τρελάνει το γεγονός πως έχω αντιγράψει και τώρα δεν μπορώ να το διορθώσω. Ήμουν μια ζωή άριστος στη μαθητική ζωή (η μόνη ζωή που είχα) και τώρα καταστράφηκαν τα πάντα. Δεν το αντέχω, πραγματικά. Εγώ ευθύνομαι και δεν μπορώ να το διορθώσω. Θα με συνοδεύει σε όλη μου τη ζωή θυμίζοντας μου πόσο άχρηστος είμαι για να πετύχω μόνος μου σε 1-2 μαθήματα. Κλαίω συνεχώς, πονάει το στομάχι μου, πονάει η καρδιά μου. Δεν λέει να σταματήσει με τίποτα ο πόνος. Θέλω να πεθάνω...το επιδίωξα ήδη μία φορά και τώρα ζω από θαύμα. Αυτό...