ΕΧΩ ΚΡΙΣΕΙΣ ΠΑΝΙΚΟΥ/?
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Page 1 of 5 123 ... LastLast
Results 1 to 15 of 63
  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    5

    ΕΧΩ ΚΡΙΣΕΙΣ ΠΑΝΙΚΟΥ/?

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ! ΟΝΟΜΑΖΟΜΑΙ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΕΔΩ ΚΑΙ 5 ΜΗΝΕΣ ΠΕΡΙΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΑΝΑΣΑ ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΜΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΩ ΑΓΧΟΣ ΝΙΩΘΩ ΟΤΙ ΕΧΩ.ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΣΕ ΓΙΑΤΡΟ ΕΚΑΝΑ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΟΛΑ ΚΑΛΑ.ΠΗΓΑ ΣΕ ΨΥΧΙΑΤΡΟ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΖΑΝΑΧ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΠΑΘΑΙΝΩ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΠΑΙΡΝΩ ΜΙΣΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΙΝΟ ΚΑΙ ΦΟΒΑΜΑΙ ΜΗΝ ΠΑΘΩ ΚΑΤΙ.ΟΤΑΝ ΜΕ ΠΙΑΝΕΙ ΤΟ ΣΦΙΞΗΜΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΑΝΑΣΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΜΟΥ ΦΥΓΕΙ.ΑΝΥΣΥΧΩ ΠΟΛΥ ΠΑΩ ΣΕ ΨΥΧΟΛΟΓΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΕ ΒΟΗΘΑΕΙ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ? ΟΥΤΕ ΧΑΖΗ ΕΙΜΑΙ ΟΥΤΕ ΤΡΕΛΛΗ ΝΑ ΠΙΝΩ ΤΕΤΟΙΑ ΧΑΠΙΑ ΕΤΣΙ ΝΙΩΘΩ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΝΑ ΠΑΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟ ΓΙΑΤΡΟ ΠΑΛΙ? ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ ΣΕ ΤΙ ΓΙΑΤΡΟ?

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Απο την Θεσσαλονικη με αγαπη
    Posts
    2,858
    Δεν εχω εμπειρια απο γιατρους αλλα αν δεν βλεπεις βελτιωση τοτε κατι πρεπει να αλλαξεις.
    Αν δεν νιωθεις καλα με τον γιατρο σου δεν ειναι λογικο να βρεις αλλον;
    Παρεα με την μοναξια πως να περασει η βραδια, που να ΄σαι σημερα και νιωθω σιδερα να σφιγγουν την καρδια

    http://www.youtube.com/watch?v=ScnQDRkJpJI

  3. #3
    Junior Member
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    5
    ΓΕΙΑ ΣΑΣ! ΟΝΟΜΑΖΟΜΑΙ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΕΔΩ ΚΑΙ 5 ΜΗΝΕΣ ΠΕΡΙΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΑΝΑΣΑ ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΜΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΩ ΑΓΧΟΣ ΝΙΩΘΩ ΟΤΙ ΕΧΩ.ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΣΕ ΓΙΑΤΡΟ ΕΚΑΝΑ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΟΛΑ ΚΑΛΑ.ΠΗΓΑ ΣΕ ΨΥΧΙΑΤΡΟ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΖΑΝΑΧ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΠΑΘΑΙΝΩ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΠΑΙΡΝΩ ΜΙΣΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΙΝΟ ΚΑΙ ΦΟΒΑΜΑΙ ΜΗΝ ΠΑΘΩ ΚΑΤΙ.ΟΤΑΝ ΜΕ ΠΙΑΝΕΙ ΤΟ ΣΦΙΞΗΜΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΑΝΑΣΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΜΟΥ ΦΥΓΕΙ.ΑΝΥΣΥΧΩ ΠΟΛΥ ΠΑΩ ΣΕ ΨΥΧΟΛΟΓΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΕ ΒΟΗΘΑΕΙ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ? ΟΥΤΕ ΧΑΖΗ ΕΙΜΑΙ ΟΥΤΕ ΤΡΕΛΛΗ ΝΑ ΠΙΝΩ ΤΕΤΟΙΑ ΧΑΠΙΑ ΕΤΣΙ ΝΙΩΘΩ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΝΑ ΠΑΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟ ΓΙΑΤΡΟ ΠΑΛΙ?

  4. #4
    Junior Member
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    5
    ΓΕΙΑ ΣΑΣ! ΟΝΟΜΑΖΟΜΑΙ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΕΔΩ ΚΑΙ 5 ΜΗΝΕΣ ΠΕΡΙΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΑΝΑΣΑ ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΜΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΩ ΑΓΧΟΣ ΝΙΩΘΩ ΟΤΙ ΕΧΩ.ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΣΕ ΓΙΑΤΡΟ ΕΚΑΝΑ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΟΛΑ ΚΑΛΑ.ΠΗΓΑ ΣΕ ΨΥΧΙΑΤΡΟ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΖΑΝΑΧ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΠΑΘΑΙΝΩ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΠΑΙΡΝΩ ΜΙΣΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΙΝΟ ΚΑΙ ΦΟΒΑΜΑΙ ΜΗΝ ΠΑΘΩ ΚΑΤΙ.ΟΤΑΝ ΜΕ ΠΙΑΝΕΙ ΤΟ ΣΦΙΞΗΜΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΑΝΑΣΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΜΟΥ ΦΥΓΕΙ.ΑΝΥΣΥΧΩ ΠΟΛΥ ΠΑΩ ΣΕ ΨΥΧΟΛΟΓΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΕ ΒΟΗΘΑΕΙ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ? ΟΥΤΕ ΧΑΖΗ ΕΙΜΑΙ ΟΥΤΕ ΤΡΕΛΛΗ ΝΑ ΠΙΝΩ ΤΕΤΟΙΑ ΧΑΠΙΑ ΕΤΣΙ ΝΙΩΘΩ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΝΑ ΠΑΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟ ΓΙΑΤΡΟ ΠΑΛΙ ΠΑΘΟΛΟΓΟ? ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ. ΑΠΛΑ ΛΕΩ ΜΗΠΟΣ ΧΡΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ ΕΞΕΤΑΣΗ Η ΜΗΠΟΣ ΟΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΣΗ ΠΑΝΙΚΟΥ

  5. #5
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    299
    αγαπητη Αναστασια,

    Καλημερα και καλως ηρθες στο φορουμ και στην παρεα μας... Οπως περογραφεις τα πραγματα ,λογικα προκειται για διαταραχη πανικου.... απο τι ομως ξεκινησε η δικη σου ιστορια??? Τι ηταν αυτο που σε \"ταραξε\" με αυτον τον τροπο???
    Πες μας καποια πραγματα για σενα....

    Φιλικα.

  6. #6
    Junior Member
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    5
    Η ΑΛΛΑΓΗ ΣΕΛΙΔΑΣ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ ΕΤΣΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΑ ΕΚΑΝΑ ΟΛΑ ΑΠΟΤΟΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΧΩΡΙΣΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΣΧΕΣΗ 7 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑ ΑΛΛΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑ ΑΟΤ 3 ΜΗΜΕΣ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΧΕΣΗ ΚΑΙ ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ, ΤΟΠΟ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΜΟΥ. ΔΕΝ ΜΕ ΤΑΡΑΞΕ ΚΑΤΙ ΑΠΛΑ ΜΕ ΑΓΧΩΝΕΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΛΗ. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΚΑΛΑ?ΝΙΩΘΩ ΟΤΙ ΘΑ ΜΟΥ ΚΟΠΕΙ Η ΑΝΑΣΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΩ?

  7. #7
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    299
    μα λες οτι ηδη εχεις παει σε ψυχιατρο!!! εκει επρεπες να πας και πηγες. Απλα εαν δεν σε \"καλυπτει\" αυτος να πας σε καποιον αλλο!!!
    και φυσικα να ξεκινησεις και ψυχοθεραπεια!!!
    Αλλα βασικα κουλαρε.... γιατι δεν ειναι κατι σοβαρο, ολοι εδω μεσα στο ιδιο καζανι βραζουμε.....

  8. #8
    Member
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    50
    Καλησπέρα Ναστάζια,

    κατ\'αρχήν χαλάρωσεεεε. Δύσκολο το ξέρω να νομίζεις ότι δεν μπορείς να ανασάνεις.

    Αυτό το καραμελάκι των γιατρών που δίνουν ένα ζαναξ και έξω απο δω είναι τραγικό ρε παιδια δεν είναί?

    Τι διαολο σπουδαζουν ήθελα να ξερα.

    Κοριτσάκι είχεις άγχος και το σωματοποιείς. Κι οι ραγδαίες αλλαγές σου κι αυτές βαρβάτες.

    Σήκω και πάνε έναν ειδικό της προκοπής -ψυχίατρο ή ψυχολόγο- που ΘΑ ΣΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΣ......

    Δεν είμαι ειδική-έχω βέβαια μια τρίχρονη εμπειρία με πανικούς- αλλά νομίζω ότι το να παίρνεις ζαναξ χωρίς να θες και να ξέρεις γιατί δε θα σε βοηθήσει.

    Κουβεντούλα θέλει και λίγο χρόνο στον εαυτό σου να συμβιβαστεί με τα νέα δεδομένα....

    Εύχομαι τα καλύτερα

  9. #9
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2005
    Posts
    939
    NASTAZIA ακούγεσαι πράγματι τρομοκρατημένη με αυτό που σου συμβαίνει. Και όντως ακούγεται τρομακτικό να σου κόβεται η ανάσα και να μην μπορείς να αναπνεύσεις.
    Απο ο, τι καταλαβαίνω έχεις αποκλείσει την περίπτωση αυτή η δύσπνοια να οφείλεται σε κάτι σωματικό, κάτι που γιατρεύεται με τη βοήθεια κάποιου γιατρού, έτσι?
    Άν όντως είναι έτσι και η δύσπνοια οφείλεται σε ψυχολογικούς παράγοντες, θέλω να σου πω οτι μπορείς να γίνεις καλά αλλά το κλειδί για την υγεία σου βρίσκεται μέσα σου. Εσύ μόνο μπορείς να ανακαλύψεις γιατί σου συμβαίνει αυτό το πράγμα, αλλά για να το καταφέρεις αυτό καλό θα είναι να απευθυνθείς σε κάποιον ειδικό. Λες οτι ήδη βλέπεις κάποιον ψυχολόγο. Του έχεις πει οτι νιώθεις οτι δεν σε βοηθάει?Έχετε συζητήσει γι\' αυτό?
    Μάκια...

  10. #10
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    299
    Originally posted by VERONIKA
    Καλησπέρα Ναστάζια,

    κατ\'αρχήν χαλάρωσεεεε. Δύσκολο το ξέρω να νομίζεις ότι δεν μπορείς να ανασάνεις.

    Αυτό το καραμελάκι των γιατρών που δίνουν ένα ζαναξ και έξω απο δω είναι τραγικό ρε παιδια δεν είναί?

    Τι διαολο σπουδαζουν ήθελα να ξερα.

    Κοριτσάκι είχεις άγχος και το σωματοποιείς. Κι οι ραγδαίες αλλαγές σου κι αυτές βαρβάτες.

    Σήκω και πάνε έναν ειδικό της προκοπής -ψυχίατρο ή ψυχολόγο- που ΘΑ ΣΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΣ......

    Δεν είμαι ειδική-έχω βέβαια μια τρίχρονη εμπειρία με πανικούς- αλλά νομίζω ότι το να παίρνεις ζαναξ χωρίς να θες και να ξέρεις γιατί δε θα σε βοηθήσει.

    Κουβεντούλα θέλει και λίγο χρόνο στον εαυτό σου να συμβιβαστεί με τα νέα δεδομένα....

    Εύχομαι τα καλύτερα

    γεια σου ρε βερονικ, αρχηγε!!!!!! Χαιρομαι που σε βλεπω να σπευδεις κατευθειαν σε βοηθεια!!!! πολυ γουσταρω που ειδα το μνμ σου, ειδικα σημερα που κι εγω ρε παιδες ειμαι πολυ χαλια!!! Εχω εναν απιστευτο πανικο απο το πρωι που δεν λεει με τιποτα να καταλλαγιασει!!!

    αγαπητη αναστασια, να παρε για παραδειγμα εμενα που σου λεω οτι το στομαχι μου κοντευει να εκραγει σημερα!!! Ειναι απιστευτο σας λεω....θυμηθηκα τα παλια παιδια... ετσι ειχε να με πιασει ο πανικος εδω και 2 και χρονια....

  11. #11
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    299
    Originally posted by VERONIKA
    Καλησπέρα Ναστάζια,

    κατ\'αρχήν χαλάρωσεεεε. Δύσκολο το ξέρω να νομίζεις ότι δεν μπορείς να ανασάνεις.

    Αυτό το καραμελάκι των γιατρών που δίνουν ένα ζαναξ και έξω απο δω είναι τραγικό ρε παιδια δεν είναί?

    Τι διαολο σπουδαζουν ήθελα να ξερα.

    Κοριτσάκι είχεις άγχος και το σωματοποιείς. Κι οι ραγδαίες αλλαγές σου κι αυτές βαρβάτες.

    Σήκω και πάνε έναν ειδικό της προκοπής -ψυχίατρο ή ψυχολόγο- που ΘΑ ΣΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΣ......

    Δεν είμαι ειδική-έχω βέβαια μια τρίχρονη εμπειρία με πανικούς- αλλά νομίζω ότι το να παίρνεις ζαναξ χωρίς να θες και να ξέρεις γιατί δε θα σε βοηθήσει.

    Κουβεντούλα θέλει και λίγο χρόνο στον εαυτό σου να συμβιβαστεί με τα νέα δεδομένα....

    Εύχομαι τα καλύτερα
    βερονικα εχεις u2u!!!!

  12. #12
    Member
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    50
    Λοστακοοοο? Τι έγινε?

    Άμα σου πω κι εγώ ότι σήμερα και γενικά όλο το σ/κ δεν ήμουν στα καλύτερα ψυχολογικά μου? Κάποια στιγμή είπα να κοιτάξω στο ντουλάπι με τα ζαναξ να δω αν έχουν λήξει... αλλά βράχος, είπα το γνωστο αντε γ....... και πήγα με τη μικρή παραλία.

    Λες να μου φταίει που δε με μπινελίκιασες? Μπορεί......χι χι χι.

    Μην αφήνετε το μυαλό να παίζει μαζί σας, φέρτε το τούμπες μέχρι να το ζαλίσετε και να παραδωθεί

  13. #13
    Member
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    50
    Originally posted by lostsoul
    Originally posted by VERONIKA
    Καλησπέρα Ναστάζια,

    κατ\'αρχήν χαλάρωσεεεε. Δύσκολο το ξέρω να νομίζεις ότι δεν μπορείς να ανασάνεις.

    Αυτό το καραμελάκι των γιατρών που δίνουν ένα ζαναξ και έξω απο δω είναι τραγικό ρε παιδια δεν είναί?

    Τι διαολο σπουδαζουν ήθελα να ξερα.

    Κοριτσάκι είχεις άγχος και το σωματοποιείς. Κι οι ραγδαίες αλλαγές σου κι αυτές βαρβάτες.

    Σήκω και πάνε έναν ειδικό της προκοπής -ψυχίατρο ή ψυχολόγο- που ΘΑ ΣΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΣ......

    Δεν είμαι ειδική-έχω βέβαια μια τρίχρονη εμπειρία με πανικούς- αλλά νομίζω ότι το να παίρνεις ζαναξ χωρίς να θες και να ξέρεις γιατί δε θα σε βοηθήσει.

    Κουβεντούλα θέλει και λίγο χρόνο στον εαυτό σου να συμβιβαστεί με τα νέα δεδομένα....

    Εύχομαι τα καλύτερα
    βερονικα εχεις u2u!!!!

    που καλέ? δεν έχει έρθει τπτ

  14. #14
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    299
    μορε γμτ, ναι ενταξει συμφωνω και εγω μαζι σου...αλλα αυτη τη στιγμη αμα με δεις θα με λυπηθει η ψυχη σου!!! Ειμαι να με κλαινε οι ρεγγες!!!!...χιχιχιχιχιχιχι

    Κι οσον αφορα τα μπινελικια, οποτε γουσταρεις εδω ειμαι!!!!χαχαχαχαχαχαχαχαχα χαχιχιχιχιχιχχι (αστειευομαι αδερφουλα ετσι?????)

  15. #15
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    299
    καλε βερονικα!!!!! που εισαι??? τα u2u ειναι πανω δεξια... ανοιξε τα και δες!!!
    πεθαινω.......

Page 1 of 5 123 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •