ΑΠΟΒΟΛΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ - Page 3
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 31 to 45 of 47
  1. #31
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    1,243
    Originally posted by pelariry
    Originally posted by nature
    Arktos, εξαρτάται από ποια οπτική γωνία βλέπεις το θέμα. Αν το βλέπεις από τη πλευρά του παραβατικού παιδιού και το θέμα σου είναι πως θα το βοηθήσεις να ομαλοποιηθεί ή αν το βλέπεις από τη πλευρά των υπολοίπων παιδιών που δικαιούνται μια ευνομούμενη μικροκοινωνία στο σχολείο τους καθώς και ένα ασφαλές περιβάλλον. Προσωπικά πιστεύω ότι και οι 2 πλευρές θέλουν στήριξη, αλλά όταν ο χρόνος και το προσωπικό δεν επαρκούν, στηρίζεις αυτόν που έχει περισσότερη ανάγκη.

    και κατά τη γνώμη σου τα υπόλοιπα παιδιά έχουν περισσότερη ανάγκη ε; όταν αύριο αύτος που απέβαλλες πολύ εύκολα από το σχολείο σου ως διευθύντρια ερχόταν και σου έκαιγε το αυτοκίνητο θα συνειδητοποιούσες ότι χειρίστηκες λανθασμένα το θέμα; ή θα εξακολουθούσες να πιστεύεις πως το κράτος θα έπρεπε να σε προστατεύσει από τον παραβατικό όταν εσύ η ίδια τον στιγμάτισες και τον περιθωριοποίησες;
    Ισα-ίσα, πιστεύω το αντίθετο, δηλαδή πως η αποβολή από το σχολείο ενός παραβατικού παιδιού από το σχολείο, βοηθάει στον αποστιγματισμό του.
    Το στίγμα στο σχολείο το έχει αποκτήσει ήδη, οι δάσκαλοι το ξέρουν και το κουβεντιάζουν, οι μαθητές το ξέρουν και το κουτσομπολεύουν, οι γονείς των συμμαθητών επίσης. Το στίγμα λοιπόν υπάρχει ήδη. Σε ένα νέο σχολείο, δίνεται στο παραβατικό παιδί μια δεύτερη ευκαιρία. Μπορεί να χτίσει εκ νέου το προφίλ του και πολλές φορές με εξαιρετικά αποτελέσματα.
    Κάθε στίγμα μπορεί να φύγει με την αλλαγή σχολείου. Θυμάμαι είχα διαβάσει μια ωραία περιγραφή του Ι. Γιάλομ για το θέμα που αφορούσε τον εαυτό του στα σχολικά του χρόνια. Ηταν πολύ ντροπαλό παιδί και ήταν στο κοινωνικό περιθώριο του σχολείου του. Οταν άλλαξε σχολείο έβαλε στοίχημα με τον εαυτό του ότι θα έχτιζε ένα νέο δυναμικό προφίλ. Και το κατάφερε. Σε τέτοιο βαθμό μάλιστα που εξελέγη και στο προεδρείο της τάξης. Κάτι παρόμοιο έζησα με ένα από τα παιδιά μου (το μεγαλύτερο). Ηταν αδύνατη μαθήτρια και είχα βαρεθεί να το ακούω από τους καθηγητές και στο νέο σχολείο άρχισε να παίρνει το ένα αριστείο μετά το άλλο!
    Ετσι στην προκειμένη περίπτωση η αποβολή που πρότεινα, λειτουργεί από τη μια σαν τιμωρία (θα χάσει τους παλιόφιλους) στον χρήστη του σουγιά, αλλά από την άλλη του δίνει μια δεύτερη ευκαιρία. Η τιμωρία δε, πιστεύω πως πρέπει να εφαρμόζεται στα παιδιά, γιατί είναι στοιχείο της κοινωνίας. Ολοι μας ξέρουμε πως αν κάνουμε κάτι πολύ κακό, έχουμε επιπτώσεις. Φυσικά δεν πιστεύω στη σωματική βία σαν μορφή τιμωρίας ούτε και στις προσβολές και στη λεκτική ή ψυχολογική κακοποίηση.

  2. #32
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    1,243
    Πάνο, δεν χρειάζεται ο πληθυντικός. Οπως είπα εδώ δεν είμαι καθηγήτρια, αλλά το μέλος Nature.
    Ενδιαφέροντα όσα έχεις πει στο παρόν θέμα.
    Και επίσης συμφωνώ ότι δέχεσαι ύβρεις καθημερινά και διαχωρίζω τη θέση μου. Αυτό που υφίστασαι έχει όνομα και επιφυλάσσομαι να το ονομάσω σε άλλο θέμα.

  3. #33
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    θεσσαλονίκη
    Posts
    607
    μάλιστα, και αν ο σουγιάς βγει και στο επόμενο σχολείο και στο μεθεπόμενο τότε ο μαθητής είναι ανεπίδεκτος της εν λόγω τιμωρίας οπότε τι; ακατάλληλος για το σχολικό περιβάλλον; και τι ακολουθεί;
    ή θεωρείς πως δεν μαθαίνεται η μεταγραφή ενός μαθητή από το ένα σχολείο στο άλλο λόγω αποβολής και ότι δεν γίνεται θέμα σχολιασμού;
    υγ:το στίγμα υπάρχει όταν θέλουμε να υπάρχει.

  4. #34
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    1,243
    Τι θέλεις να πείς pelarity? Oτι πρωτίστως πρέπει να με ενδιαφέρει μη τυχόν και στιγματιστεί ο ο κάθε οπλοχρήστης στο σχολείο?
    Και σε ποιο φονικό εργαλείο σταματάει αυτή η σκέψη?
    Τον σουγιά να τον ανεχτώ, μήπως πρέπει να ανεχτώ και τη μολότωφ στη τάξη τότε?
    Μήπως πάλι τον στιγματίσω και πρέπει να την ανεχτώ?
    Και αν φέρνει καλάζνικωφ στην τάξη?
    Μήπως πάλι αν τον αποβάλω τον στιγματίσω?
    Και γιατί να τον αποβάλλω αφού θα το ξανακάνει?
    Πιστεύω ότι αυτές οι σκέψεις δεν οδηγούν πουθενά....
    Προσωπικά με ενδιαφέρει περισσότερο το συνολικό δίκαιο, παρά το στίγμα του σουγιαδοφόρου, για το οποίο άλλωστε δεν έχω ούτε τις απαραίτητες γνώσεις ούτε και το χρόνο και το κέφι να ασχοληθώ. Ας ασχοληθούν οι ενδιαφερόμενοι.
    Επίσης το να λες μία όμορφη σκέψη π.χ \"στο στίγμα λέμε όχι\" (όπως λέει η υπογραφή σου)είναι ευχάριστο κατά τη γνώμη μου. Και να θυμάσαι αυτή τη σκέψη και να την τηρείς το θεωρώ πολύ καλό. Ομως αν βλέπεις όλη τη ζωή μέσα από αυτή την οπτική, κινδυνεύεις συχνά να χάνεις την ευελιξία και την αντικείμενικότητά σου.

  5. #35
    Εχω την αισθηση οτι χθες αθελα μου αδικησα την μεγαλη πλειοψηφια αυτου του φορουμ που εχει συνηθισει να μου αποδιδει διαθεση επιθετικοτητας[εστω και καλυμμένης] , στους επιθετικους [δικαιως ισως]χρηστες του, που αν εφτασαν στην αναγκη να συμμετεχουν εδω ,ισως φταει οτι γεννηθηκαν , μεγαλωσαν και αρρωστησαν , μεσα σε μια Πολιτεια που το κυριο αξιωμα της εγινε αντικειμενο συζητησης μας χθες ....\"Το θεωρημα της πλειοψηφιας \" που εξοχα θα ελεγα , η μητερα -καθηγητρια , παρουσιασε σαν λογικο επιχειρημα , προκειμενου να αιτιολογησει το δικαιωμα καθε Πολιτειας να αυτοαμυνεται στην ατομικη διαφορετικοτητα , χωρις να μπαινει καν στην διαδικασια να ασχοληθει με τα αιτια και τις πιθανες επιπτωσεις του στην ιδια την πολιτεια που ο προεδρος της Δημοκρατιας προσφατα χαρακτήρισε ως προβληματικη με βαθεια κριση αξιων να ροκανιζει τα θεμελια της...
    Το ατομο συνθλιβεται στην προσπαθεια του να βγει αλωβητο μεσα απο στερεοτυπες εντολες , που μπαινουν στο μυαλο του ασυνειδητα...
    Φυση θα ηθελα να σου δωσω μια προσωπικη συμβουλη σαν εγγονος εφευρετη και ανηψιος καθηγητων πανεπιστημιων που σημερα χωρισμενοι βλεπουν το ενας τους παιδι να οδηγειται στο Ψυχιατρειο και το αλλον να βγαινει μετα απο 20 ετη σωφρονισμο ξανα στην κοινωνια , παιδακι στο μυαλο με εμφανιση μεσηλικα ....
    Βγαλε σημερα αν μπορεις το παιδι σου απο την γυαλα...
    Ο Οριωνας θα μπορουσε να του μαθει περισσοτερα πραγματα απο πολλες δασκαλες και καθηγητριες , για την ζωη εκει εξω ....Το στιλετο στην ταξη το εφερε πανω απο ολα , γιατι φοβαται....Ποιοι τον εμαθαν να φοβαται ? Η τηλεοραση , τα εθνικα στεροτυπα που ειναι γεματα απο μια ιστορια βιας και ανδρειας , επιθεση και αμυνα τον νομο της ζουγκλας που κυριαρχει σημερα στην αγορα και στην ζωη....
    Ποιος θα μαθει στο παιδι σου την αληθεια οτι ειμαστε ο καθε ενας μονος του εδω και οτι η κολαση και ο παραδεισος ειναι διπλα μας αρκει να σηκωσουμε τα ματια και να τα δουμε...
    Ενα τελευταιο για την αποβολη...Η απορριψη εχει σημασια θεραπευτικη , μονο για καποιον που εχει ηδη αισθανθει το χαδι της οικογενειας και της κοινωνιας....
    Καποτε η μητερα μου μου ειχε διηγηθει της εξης ιστορια...
    Λίγο πριν το εκτελεστικό απόσπασμα , ο θανατοποινίτης ασπάζεται για τελευταία φορά την μάνα του ...Καθως εκεινη πλησιαζει με κλαμματα τις κοβει το αυτι με τα δοντια του...
    Γιατι παιδι μου εχεις τοση κακια για μενα? Του λεει απορημενη η μανα του...
    Γιατι αν με ειχες αφησει να μεγαλωσω σαν ολα τα αλλα παιδια δεν θα βρισκομουνα εδω σημερα..... Εσυ με προστατευες, ενω αυτοι με σκοτωνουν σημερα...

  6. #36
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    θεσσαλονίκη
    Posts
    607
    προηγουμένως, εξίσωσες την αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος από επιθυμία με εκείνη λόγω αποβολής. σε αφήνω να το ξανασκεφτείς.

    Originally posted by nature
    Προσωπικά με ενδιαφέρει περισσότερο το συνολικό δίκαιο, παρά το στίγμα του σουγιαδοφόρου, για το οποίο άλλωστε δεν έχω ούτε τις απαραίτητες γνώσεις ούτε και το χρόνο και το κέφι να ασχοληθώ. Ας ασχοληθούν οι ενδιαφερόμενοι.
    μην ασχολείσαι λοιπόν. βαρύγδουπες δηλώσεις περί αποβολών ελαφρά τη καρδία περισσεύουν. αν ήσουν διευθύντρια σχολείου θα είχες την ηθική υποχρέωση να υποχρεώσεις έναν τέτοιο μαθητή σε παρακολούθηση σε κάποιο κέντρο ψυχικής υγείας, να ενημερώσεις τους γονείς του και να καταβάλλεις κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να τον εντάξεις ομαλά στο σχολικό περιβάλλον του οποίου προΐστασαι. στην εξαιρετική περίπτωση που δεν θα μπορέσεις να τον εντάξεις και μιλάμε για ΤΗΝ περίπτωση τότε ναι, απέβαλλέ τον με πόνο καρδιάς όμως και όχι σαν να μην έγινε τίποτα.

    όσο για το καλάζνικοφ, ποτέ δεν εμφανίζεται τυχαία. όταν εμφανιστεί, θεώρησε τον εαυτό σου υπεύθυνο ως διευθύντρια σχολείου πάντα.

    όσο για το στο στίγμα λέμε όχι, δεν είναι μια όμορφη σκέψη. είναι πολιτισμός.

  7. #37
    Originally posted by pelariry
    προηγουμένως, εξίσωσες την αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος από επιθυμία με εκείνη λόγω αποβολής. σε αφήνω να το ξανασκεφτείς.

    Originally posted by nature
    Προσωπικά με ενδιαφέρει περισσότερο το συνολικό δίκαιο, παρά το στίγμα του σουγιαδοφόρου, για το οποίο άλλωστε δεν έχω ούτε τις απαραίτητες γνώσεις ούτε και το χρόνο και το κέφι να ασχοληθώ. Ας ασχοληθούν οι ενδιαφερόμενοι.
    μην ασχολείσαι λοιπόν. βαρύγδουπες δηλώσεις περί αποβολών ελαφρά τη καρδία περισσεύουν. αν ήσουν διευθύντρια σχολείου θα είχες την ηθική υποχρέωση να υποχρεώσεις έναν τέτοιο μαθητή σε παρακολούθηση σε κάποιο κέντρο ψυχικής υγείας, να ενημερώσεις τους γονείς του και να καταβάλλεις κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να τον εντάξεις ομαλά στο σχολικό περιβάλλον του οποίου προΐστασαι. στην εξαιρετική περίπτωση που δεν θα μπορέσεις να τον εντάξεις και μιλάμε για ΤΗΝ περίπτωση τότε ναι, απέβαλλέ τον με πόνο καρδιάς όμως και όχι σαν να μην έγινε τίποτα.

    όσο για το καλάζνικοφ, ποτέ δεν εμφανίζεται τυχαία. όταν εμφανιστεί, θεώρησε τον εαυτό σου υπεύθυνο ως διευθύντρια σχολείου πάντα.

    όσο για το στο στίγμα λέμε όχι, δεν είναι μια όμορφη σκέψη. είναι πολιτισμός.
    πελαριτυ εδω νομιζω οτι υπαρχει καποιο λαθος
    \"την εξαιρετική περίπτωση που δεν θα μπορέσεις να τον εντάξεις και μιλάμε για ΤΗΝ περίπτωση τότε ναι, απέβαλλέ τον με πόνο καρδιάς όμως και όχι σαν να μην έγινε τίποτα.\"
    ενα παιδι που θα παρει τον δρομο της ψυχικης ασθενειας , δεν συμφωνω ουτε εγω να ξαναγυρισει πισω στο σχολικο περιβαλλον γιατι ισως να το αγνοεις αλλα καμμια σχεδον ψυχικη νοσος δεν θεραπευεται , απλα γιατι κανεις μερχι σημερα δεν εχει αποδειξη οτι προκειται πραγματι για νοσο...
    το ψυχικο νοσημα ειναι μια μορφη τσουναμι συναισθηματος η ιδεων που δεν υποκεινται σε αυτοελεγχο και κανει κυκλους στην ζωη του \"ασθενους\"..Βαζοντας ενα τετοιο παιδι σε ενα σχολικο περιβαλλον ξανα , θα μοιαζει με αυτο εω το φορουμ!
    καποιοι ,οι πολλοι , θα ξεθυμαινουν και οι λιγοι θα εισπραττουν τις συνεπειες με αποτελεσμα την διολισθηση στον εαυτο τους απο αυτοαμυνα...Ενα ευαισθητο παιδι , οταν βγει απο το σχολικο περιβαλλον , πρεπει να προετοιμαστει με ειδικη φροντιδα σε καταλληλα διαμορφωμενο περιβαλλον που καταληγει στο επαγγελμα και μονο οταν εξασφαλιστει η οικονομικη αυτονομια του , παυει η κοινωνια να ειναι το αντικειμενο και η πηγη της επιθετικοτητας του...

  8. #38
    το ποτε ενα παιδι μπορει να βγει απο το σχολικο περιβαλλον θα πρεπει καποτε να θεσμοθετηθει με Νομο της Πολιτειας να αποφασιζεται παντα με την συμφωνη γνωμη
    γονιων-εκπαιδευτικων-ψυχολογων....η αποβολη οφελει ενα φυσιολογικο παιδι που νοιωθει την αναγκη της ποινης για να συμμορφωθει αλλα σε ενα ευαισθητο παιδι εχει ολεθριες συνεπειες και γιαυτο καμμια σχολικη αποβολη δεν θα πρεπει να δινεται χωρις την συμφωνη γνωμη του σχολικου ψυχολογου

  9. #39
    νομιζω οτι το θεμα της αποβολης του μαθητη ειναι απολυτα συνδεδεμενο με το αιτημα μου
    για αναθεωρηση των κανονων επικοινωνιας του φορουμ...
    Η φυση με ολο το πιστημονικο της κυρος σαν μητερα απροκαλυπτα επιδιωκει να προστατεψει το κοινωνικο συνολο του σχολειου απο τον παραβατικο μαθητη
    οταν ομως το σχολειο ειναι εξ\'ορισμου ΚΑΙ για παραβατικους μαθητες τι εγιναν μεχρι σημερα τοσοι πολλοι σηφηδες? ειναι ολοι ενας και μονο ανθρωπος? Ο Χριστος η ο Βαραβας?
    Μηπως τα ψευτοδιληματα μας βγαζουν απο τον σωστο δρομο?
    Μηπως ενα μεικτο φορουμ ανωνυμων χρηστων ειναι το βραχιολι που ζητησε ο Σαρκο?
    Μηπως το κρυμμενο οφελος πισω απο μια τετοια επιλογη , ειναι να φανει η σημασια της καταστολης και οχι της προληψης ?
    Μηπως οι μασκοφοροι της Αθηνας στην πραγματικοτητα ηταν προβοκατορες που δουλευαν οπως παντα για την αστυνομια και το κατος πατερουλη?
    Ενα τελευταιο...
    Πρωτη μερα καταταξης στις αστυνομικες σχολες της γαλλιας
    Προς γενικη εκλπηξη ολοι οι υποψηφιοι υποβαλονται σε εξεταση ουρων και αιματος για να διαπιστωθει αν εκανα χρηση ναρκωτικων ουσιων την τλευταια εβδομαδα!!!!!!!!!!!!!!!!
    Βρεθηκνα 6 με θετικα δειγματα
    Τους καλει ο υπευθυνος καταταξης και τους λεει...
    \"Δεν μπορει να βαζουμε τον ενα εναντιον του αλλου\"
    Εμεις εδω αντιπροσωπευουμε την κοινωνια που λεει οχι στα ναρκωτικα...
    Τους εδειξαν την πορτα της σχολης...αποριφθηκαν πριν ακομα δειξουν τι μπορουσαν να κανουν....
    ποσοι αστυνομικοι αληθεια αντιμετωπιστηκαν με αυτο τον τροπο σε μας ?
    μιλαμε για αξιοκρατια.....μιλαμε για εκσυγχρονισμο....απο που θα αρχισουν ολα αυτα αν βαζουμε το κεφαλι στην αμμο μπροστα στα προβληματα της κοινωνιας μας?

  10. #40
    να προτεινω κατι αλλο Φυση? γιατι καθε αποβολη να μην παιρνεται σαν αποφαση απο την ταξη στο συνολο της η αν προτιμας απο το συμβουλιο μαθητων ?
    αν η αποφαση ειναι θετικη , μονο τοτε να παρεμβαινουν οι αλλοι παραγοντες ψυχολογοι καθηγητες και διευθυνση, απλα για επικυρωση της ποινης σε ενα μεικτο συμβουλιο ...
    Βεβαια ειναι γνωστο οτι τα παιδια, λογω αυστηρου υπερ-εγω, θα ειναι πιο αυστηροι απο τους μεγαλους!!!!!!!!!!!!!!
    Ομως αυτο θα ειχε βαρυτητα και κυρος στην συνειδηση τους και θα γλυτωνε και το αυτοκινητο της διευθυντριας ...

  11. #41
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    2,713
    Originally posted by πανος12345
    ενα παιδι που θα παρει τον δρομο της ψυχικης ασθενειας , δεν συμφωνω ουτε εγω να ξαναγυρισει πισω στο σχολικο περιβαλλον γιατι ισως να το αγνοεις αλλα καμμια σχεδον ψυχικη νοσος δεν θεραπευεται , απλα γιατι κανεις μερχι σημερα δεν εχει αποδειξη οτι προκειται πραγματι για νοσο...
    το ψυχικο νοσημα ειναι μια μορφη τσουναμι συναισθηματος η ιδεων που δεν υποκεινται σε αυτοελεγχο και κανει κυκλους στην ζωη του \"ασθενους\"..Βαζοντας ενα τετοιο παιδι σε ενα σχολικο περιβαλλον ξανα , θα μοιαζει με αυτο εω το φορουμ!
    Και οι προσβολές και ανυπόστατες θεωρίες σε ένα φόρουμ ψυχολογικής στήριξης συνεχίζονται........

  12. #42
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2005
    Posts
    2,494
    Νομίζω κι εγώ ότι ο καθένας σας δίνει ξεκάθαρα το δίκιο της δικής του πλευράς.
    Η μητέρα που δικαιολογημένα νιώθει αγωνία για το δικό της παιδί από την απειλή των παραβατικών παιδιών.
    Παιδιά που ίσως υπήρξαν παραβατικά και ένιωσαν ζεστασιά από δασκάλους που δεν τα απέρριψαν.
    Ο ψυχολόγος που τάσσεται υπέρ της ψυχολογικής στήριξης του παραβατικού παιδιού.

    Λόγω και της δικής μου εμπλοκής στο σχολικό περιβάλλον θα πω ότι κι εγώ έχω νιώσει αρκετό θυμό και αγωνία γύρω από τη συμπεριφορά παραβατικών παιδιών.
    Όμως πιστεύω ότι η αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος είναι η πιο ακραία και ίσως η τελευταία λύση αν έχουν όμως δοκιμαστεί όλες οι προηγούμενες, με την προϋπόθεση το παιδί να κατανοήσει - όσο αυτό είναι βέβαια δυνατόν - ότι η αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος δεν είναι τιμωρία αλλά ευκαιρία για μια καινούρια αρχή μακριά από παρέες που τον βλάπτουν και άτομα που δεν τον συμπαθούν λόγω της προηγούμενης δικής τους κακής συμπεριφοράς.
    Ακούγοντας βέβαια τον τελεύταίο καιρό, κυρίως στο εξωτερικό, για μαζικες δολοφονίες στο χώρο του σχολείου, αναρρωτιέμαι αν η αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος τέτοιων μαθητών θα απέτρεπε το τραγικό συμβάν ή αντίθετα θα το επιτάχυνε.
    Πιστεύω κι εγώ ότι θα πρέπει κάποια στιγμή να υπάρξουν σχολικοί ψυχολόγοι στην Ελλάδα που θα έχουν επαφή με παιδιά, καθηγητές και γονείς. Πιστεύω ότι και για τις 3 πλευρές τα πράγματα είναι ιδιαίτερα δύσκολα και κάθε πλευρά έχει τα δίκια της. Αλλά η απόρριψη ενός μαθητή θα πρέπει να είναι η έσχατη και η πιο σπάνια εφαρμοζόμενη λύση.
    -Πρέπει να είσαι έτοιμος να καείς στην ίδια σου τη φλόγα: πώς να ξαναγεννηθείς, αν δεν γίνεις πρώτα στάχτη;

    -H ζωή συγχωρεί τους πολύ τολμηρούς, τους τρελούς και τις αξίες, τρέχει με έτη φωτός, ο καιρός δεν την τρομάζει

  13. #43
    Πριν απο λιγες μερες στην Γαλλια , ενας εφηβος 15 ετων σκοτωσε τους γονεις και τα 2 του αδελφια με την κυνηγητικη καραμπινα του πατερα του...Απο τους καλυτερους μαθητες λενε οι καθηγητες του , απο τις καλυτερες οικογενειες λενε οι γειτονες...
    Ερωτηση....
    Το συγγραμα της σχολης δασονομιας στα Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο, εγραφε στη δεκαετια του \'80 οτι το κυνήγι, ισορροπεί την φύση.... Αλήθεια \"Φύση\" , εσυ που φοβηθηκες το σουγια του μαθητη το ειχες αυτο υποψιν σου? Μηπως μια πρακτικη λυση για να αποφευγονται τετοια δραματα θα ηταν να εχουν ολοι οι κυνηγετικοί συλλογοι , ειδικα ερμαρια για να φυλασσονται τα τουφεκια των κυνηγών μακρυα απ το οικογενειακο περιβαλλον?
    Τι θα συνεβαινε αν αυτο το παιδι ειχε αποβληθει απο το σχολειο του ?
    Μηπως δηλαδη η αποβολη μπορει να γινει αιτια για ενα παρομοιο δραμα?

  14. #44
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    1,243
    Καλημέρα πάνο.
    Δεν κατάλαβα καλά την ερώτηση. Το παιδία αυτό είχε πάρει αποβολή και το έκανε από εκδίκηση?

  15. #45
    Originally posted by nature
    Καλημέρα πάνο.
    Δεν κατάλαβα καλά την ερώτηση. Το παιδί αυτό είχε πάρει αποβολή και το έκανε από εκδίκηση?
    δεν εχει γινει ακομα γνωστο φυση...
    αλλα η ερωτηση μου δεν εχει σχεση με το αιτιο αλλα με το αποτελεσμα...
    σαν μανα σε καταλαβαινω οτι νομιζεις πως η αποβολη θα προστατεψει το παιδι σου απο τον σουγια...
    ισως τα ιδα ακριβω σκεφτοτανε και η μανα του παιδιου υποδειγματος, αφηνομτας ομως ενα φονικο οπλο καπου στα σπιτι της γιατι ο σουγιας , το τουφεκι κα σκοτωνουν στα χερια παιδιων και αν δεν μπορουμε να προσλαβουμε ψυχολογους για να παρακολουθουνε ολα , ισως μπορουμε με νομο να αναγκασουμ τους κυνηγετικους συλλογους να αποθηκευουν οπως κανουν οι αστυνομικοι , οι στρατιωτες κλπ τα φονικα εργαλεια της δουλιας τους!!!!!!!!!!!

Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •