ΑΠΟΒΟΛΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ - Page 2
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 16 to 30 of 47
  1. #16
    Junior Member
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    6
    Αγαπητέ μου AWE,
    αν και δυσκολα καταλαβα την απαντηση σου (λογω ορθογραφικων) θα ήθελα να σου πω κατι...το ψέμα σε καμοια περιπτωση δεν ειναι φυσιολογικο, αναμενωμενο ίσως αλλα οχι φυσιολογικό .
    Σε δημόσιο φορουμ εχω δει να γραφονται πολύ χειροτερα πραγματα που όντως χρείζουν ψυχολογικής εξετασης και στο κατω κατω της γραφης ο καθένας μας στον μικροκοσμο του διαφορετικά πραγματα θεωρεί συμαντικά και αξια συζήτησης, για μενα αυτο ειναι τα παιδια μου για σενα ισως να ειναι ενα σπυρι που εβγαλες καπου και δυσκολευεσαι να καθίσεις ...ειπαμεο καθενας μας ειναι διαφορετικος και αν δεν μπορεις να απαντησεις σε αυτο που σε ρωτανε δεν ειναι απαραιτητο να το κανεις. Πάντα φιλικα...Βασιλικάκη(να το γραφεις σωστά σε παρακαλω)

  2. #17
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    εδώ μάλλον
    Posts
    137
    βασιλικακη, πραγματικά δεν βρίσκω λόγο να χρειάζεται να εξηγείς τέτοια πράγματα!

    :)

  3. #18
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Thessaloniki
    Posts
    1,156
    Originally posted by AWE
    βασιλακακη, πραγματικα ελεος. ειμαστε σοβαροι ρε παιδια? και το συζητατε κιολας! επειδη το παιδι εφαγε αποβολη και σου ειπε ψεματα κανεις ετσι και μπενεις και σε δημοσιο φορουμ και γραφεις?? κανονικα θα επρεπε να χαιρεσαι γιατι αυτο ειναι το φυσιολογικο. ολα τα παιδια θα πουν ψεματα και απορω, μηπως καποιος αλλος εχει προβλημα και χρειαζετε ψυχολογο? φιλικα παντα
    Τα μικροπροβλήματα της εφηβείας, αν δεν αντιμετωπιστούν έγκαιρα αγαπητέ μου AWE , μπορεί να αποδειχτούν στο μέλλον πρόδρομες αιτίες εμφάνισης ψυχικών νόσων, αν και βέβαια στην περίπτωση της θεματοθέτριας δεν τίθεται τέτοια πιθανότητα.. Το να μην σε αγγίζει ένα τέτοιο θέμα είναι υποκειμενικό και με γεια σου με χαρά σου, δεν μπορείς όμως να ζητάς από κάποιον άλλον να μην θέτει τέτοιου είδους ζητήματα προς συζήτηση, για την πλειονότητα των χρηστών, η αντιμετώπιση της συμπεριφοράς των εφήβων στο οικογενειακό και σχολικό περιβάλλον είναι μείζονος σημασίας ..Θα πρέπει κάποτε να αναθεωρήσεις την άποψη πως όλοι θα πρέπει να ασχολούνται με τα προβλήματα που σ\'ενδιαφέρουν αποκλειστικά , κάτι που σ\' αφήνει αδιάφορο προσπέρασε το, δεν χρειάζεται να ποστάρεις μόνο και μόνο για να ποστάρεις..Στο φόρουμ αυτό είμαστε για να συζητάμε τα πάντα κι όχι μόνο αν μας πόνεσε το νύχι επειδή πήραμε το φάρμακο τάδε ;)
    Καλή χρονιά γεμάτη υγεία σε όλους.

  4. #19
    Originally posted by AWE
    βασιλακακη, πραγματικα ελεος. ειμαστε σοβαροι ρε παιδια? και το συζητατε κιολας! επειδη το παιδι εφαγε αποβολη και σου ειπε ψεματα κανεις ετσι και μπενεις και σε δημοσιο φορουμ και γραφεις?? κανονικα θα επρεπε να χαιρεσαι γιατι αυτο ειναι το φυσιολογικο. ολα τα παιδια θα πουν ψεματα και απορω, μηπως καποιος αλλος εχει προβλημα και χρειαζετε ψυχολογο? φιλικα παντα
    δεν εχεις δικιο αβε...
    ο καθε ανθρωπος αντιδρα διαφορετικα απο τους αλλους...
    οσο πιο ευαισθητη ειναι η μητερα , τοσο πιο πολυ αυξανονται οι επιπτωσεις να αισθανεται αγχος οταν ανακαλυπτει οτι το παιδι της λεει ψεμματα! Γιατι αυτο εχει σημασια για την ιδια και οχι η αποβολη.Την αποβολη την επεβαλε το σχολειο για το δικο του μετεριζι...Αυτη ομως ανησυχει λογω φυσικα ανασφαλειας και αγχους , για τους λογους που το παιδι της λεει ψεμματα!
    Δεν μπορει να καταλαβει οτι ο μονος τροπος για καθε ανθρωπο για να ξεπερασει τα εμποδια επικοινωνιας που βαζουν τα συναισθηματα του συνομιλητη του ειναι να τα αποφυγει και στην συγκεκριμενη περιπτωση αυτο ακριβως εγινε!
    Το παιδι λεει ψεμματα γιατι δεν θελει να συγκρουστει με την μητερα του την οποια προφανως αγαπαει οσο τιποτα στον κοσμο...

  5. #20
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2005
    Posts
    4,305
    Originally posted by nature
    Orion, αν ήμουν εγώ διευθυντής στο σχολείο σου δεν θα σου είχα δώσει όύτε 2ήμερη ούτε 6ήμερη. Για πάντα θα σε εδιωχνα από το σχολείο να έβρισκες άλλο. Μόνο αυτό τσούζει πραγματικά. Λυπάμαι πολύ που είχες αυτό το αξεσουάρ στο σχολείο.


    εκπαιδευτικός είναι το επάγγελμα σου?

  6. #21
    Originally posted by nature
    Orion, αν ήμουν εγώ διευθυντής στο σχολείο σου δεν θα σου είχα δώσει όύτε 2ήμερη ούτε 6ήμερη. Για πάντα θα σε εδιωχνα από το σχολείο να έβρισκες άλλο. Μόνο αυτό τσούζει πραγματικά. Λυπάμαι πολύ που είχες αυτό το αξεσουάρ στο σχολείο.
    Αγαπητή φύση, εδώ θα διαφωνήσω μαζί σου!
    Το να αποβαλλεις ένα επικίνδυνα επιθετικό παιδί απο ένα σχολείο και να του υποδεικνυεις να έβρισκε αλλο ,σημαινει ότι απαλλάσσεσαι απο ένα πρόβλημα και απλά το μεταθέτεις σε κάποιο αλλο σχολείο, χωρίς όμως να το λύσεις, για το εκπαιδευτικό σύστημα , για την κοινωνια με την ευρύτερη έννοια και τέλος για το ίδιο το παιδί, που ίσως αύριο καταλήξει στην φυλακή, αν δεν καταλάβει ότι ο περιορισμός της επιθετικότητας μας ,δεν ειναι ατομική, αλλά πάνω απο όλα κοινωνική αναγκη και όρος σωφρονισμού προς το σύστημα μέσα στο οποίο δρούμε καθημερινά....
    Καταλαβαίνω ότι ήθελες να δείξεις στον μαθητή το μέγεθος του λάθους του και την αντίστοιχη σοβαρότητα της τιμωριας με την οποία έπρεπε να χρεωθεί...
    Όμως η δική μου οπτική, ειναι πάντα θεραπευτική, στο μέτρο που ένα σύμπτωμα εξελίσσεται αν δεν αντιμετωπιστεί ριζικά , αναζητώντας τα αίτια που το προκάλεσαν ...
    Στην συγκεκριμένη περίπτωση, ο Όριον μπορεί απλά να ήθελε να αποφύγει την επιθετικότητα, ενός πιο ισχυρού σωματικά αντιπάλου....Η να ήθελε απλά να του δείξει, ότι αν του επιτεθεί
    μπορεί να του κάνει μεγάλη ζημιά....Μια παράνομη μεν , υπερβολική , επιθετική και αντικοινωνική δε , με καθε έννοια πράξη.
    Σε αυτο το θεωρητικό πλαίσιο , πράγματι μια γενναία αποβολή
    με ταυτόχρονη σωφρονιστική αγωγή σε κάποιο στρατιωτικό σώμα, που θα ειχε συμβληθεί με το υπουργείο παιδείας , πχ το πλησιέστερο στρατιωτικό κέντρο κατάταξης η μονάδα , μια σχολή αστυνομικών η έστω και πυροσβεστών , μια υποχρεωτική συμμετοχή σε προσκοπισμό η σε εθελοντική εργασία κάποιου σωφρονιστικού ιδρύματος ανηλίκων θα του έδινε το δικαίωμα να διαπιστώσει, γιατί αυτη η ακραία αμυντική πράξη, ειναι απωθητική σε μια κοινωνια που στηρίζεται στην πάταξη καθε μορφής επιθετικότητας με τον σωφρονισμό και την επιτρέπει μόνο σε καιρό πόλεμου...
    Όμως υπάρχει και το ενδεχόμενο , η πράξη να μην ειχε πραγματική βάση σε μια απειλή, αλλά να ήταν μια επιθετικότητα την οποία κουβαλάει η εφηβική ψυχή απο το οικογενειακό περιβαλον η ίσως απο την αδυναμία του αυτοελέγχου,
    λόγω κάποιου ψυχικού νοσήματος ..
    Σε αυτη την περίπτωση , νομίζω ότι η υποχρεωτική παρακολούθηση του απο ειδική θεραπευτική ομάδα, υπό την επίβλεψη παιδοψυχίατρου , θα ήταν πιο ωφέλιμη για το παιδί.
    Σε καμμια όμως περίπτωση , η αποβολή απο μόνη της , δεν θα εχει τα επιθυμητά αποτελέσματα και αυτο αποδεικνύει την ατέλεια του εκπαιδευτικού μας συστήματος, λόγω απουσίας σχολικού ψυχολόγου απο το σύστημα, σε μόνιμη και καθημερινή σχέση με αυτο, στο σύνολο του
    γονείς-δάσκαλοι-μαθητές-πολιτεία και κοινωνικές υπηρεσίες

  7. #22
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    1,243
    Originally posted by arktos
    Originally posted by nature
    Orion, αν ήμουν εγώ διευθυντής στο σχολείο σου δεν θα σου είχα δώσει όύτε 2ήμερη ούτε 6ήμερη. Για πάντα θα σε εδιωχνα από το σχολείο να έβρισκες άλλο. Μόνο αυτό τσούζει πραγματικά. Λυπάμαι πολύ που είχες αυτό το αξεσουάρ στο σχολείο.


    εκπαιδευτικός είναι το επάγγελμα σου?

    Ευχαρίστως να σου απαντήσω αν και παραξενεύομαι με την ερώτηση για τη δουλειά μου……
    Δεν είμαι εκπαιδευτικός, αν και ένα μέρος της δουλειάς μου είναι να διδάσκω την επιστήμη μου σε φοιτητές. Είμαι θετικός επιστήμων. Για να γίνει κάποιος καθηγητής στο πανεπιστήμιο δεν σπουδάζει «εκπαιδευτικός», αλλά την επιστήμη που διάλεξε και μάλιστα σε αρκετό βάθος. Έτσι δεν αισθάνομαι εκπαιδευτικός, παρόλο που διδάσκω.
    Αν η ερώτησή σου έχει σαν σκοπό να μου πεις ότι σου φαίνεται αντιπαιδαγωγική η άποψή μου για τον Orion, σε ενημερώνω ότι την άποψη αυτή την έχω λοιπόν όχι σαν εκπαιδευτικός, αλλά σαν πολίτης και σαν μητέρα. Και σαν σκεπτόμενος πολίτης έχω δικαίωμα να κρίνω οτιδήποτε και στην προκειμένη περίπτωση τις «μοντέρνες» απόψεις περί παιδαγωγικού συστήματος όπου στα σχολεία ανέχονται όλες τις μορφές παραβατικότητας.
    Δεν μπορώ να μην παρατηρήσω ότι η παραβατικότητα τα τελευταία χρόνια έχει αυξηθεί πολύ στα σχολεία και να μην την συνδυάσω και με την κακώς εννοούμενη ανοχή του δήθεν μοντέρνου εκπαιδευτικού συστήματος.
    Προσωπικά ενοχλήθηκα που τα παιδιά που έκαναν ό,τι έκαναν στον Αλεξ στη Βέρροια, συνέχισαν να πηγαίνουν στο ίδιο σχολείο. Επίσης στο παλιό σχολείο των παιδιών μου υπήρχαν 2-3 παραβατικά παιδιά στο ίδιο τμήμα. Και ήταν μόνο 5η δημοτικού! Και ποινή δεν υπήρχε ουσιαστικά καμία. Μόνο μία σύσταση στους γονείς! Και φυσικά όταν λέω παραβατικά, εννοώ παραβατικά, όχι άτακτα. Γνωρίζω καλά την διαφορά…
    Τα παιδιά αυτά, με περίσσιο θράσος, απαντούσαν στη δασκάλα με ειρωνία και στον ενικό αριθμό! σε οποιαδήποτε παρατήρησή της….. «ποιος σου είπε μωρή ότι έχεις δίκιο?» ήταν μια συνηθισμένη τους απάντηση….
    Η συμβουλή των δασκάλων αλλά και της διευθύντριας του σχολείου, που σημειωτέον, υπέφεραν πολύ από αυτά τα παιδιά, ήταν προς τα υπόλοιπα παιδιά (δηλ στο 99% του σχολείου) να τα αποφεύγουν για να μην έχουν προβλήματα….. Σε κατ’ ιδίαν συζητήσεις μου έλεγαν οι δάσκαλοι ότι τώρα έτσι είναι η σύγχρονη επικρατούσα άποψη και η γραμμή του υπουργείου. Ότι τα σχολεία είναι χώρος εκπαίδευσης γνωστικής και όχι ανατροφής. Το αποτέλεσμα όμως ποιο είναι? Τα παραβατικά παιδιά να απολαμβάνουν το προαύλιο ανενόχλητα με τους σουγιάδες και τη μαγκιά τους και τα υπόλοιπα να τρέχουν τα κρυφτούν και ο σώζων εαυτόν σωθήτω.
    Κάτι μου μυρίζει ότι αυτή η μοντέρνα άποψη περι ανοχής είναι και η πιο εύκολη και βολική για όλους (διεύθυνση, δασκάλους, υπουργεία…). Υπομονή να περάσει η χρονιά. Και αν σκοτωθεί και κανένα παιδί από τους σουγιάδες, θα ειπωθούν και κανα δυο συλλυπητήρια από χείλη επίσημα και μετά, γραφειοκρατία, ευθυνοφοβία και πίσω στη ρουτίνα.
    Προσωπικά νοιώθω συνένοχη αν παραμένω θεατής σ’αυτό το έργο παράνοιας και αδικίας.
    Όταν ήμουν μαθήτρια ήταν πιο αυστηρά τα πράγματα. Δεν πιστεύω ότι για την αύξηση της παραβατικότητας σήμερα, ευθύνεται μόνο η «μοντέρνα» παιδαγωγική θεωρία, σίγουρα φταίνε και άλλοι παράγοντες (πχ. βίαια video games, μεγάλη προβολή της βίας από τηλεόραση,…) αλλά και η ανοχή δεν βοηθάει σε τίποτα.
    Τέλος να σου θυμίσω ότι το σχόλιο που έκανες quote το έκανα στον Orion που με περηφάνεια και αυταρέσκεια μας είπε πως έβγαλε σουγιά στο μάθημα γιατί κάποιος συμμαθητής του τον ενοχλούσε!!!

  8. #23
    Μια μικρή παρένθεση μόνο στην διάλεξη της κυρίας καθηγήτριας...
    Η αντίληψη που εχει σήμερα η Πολιτεία, για το ρόλο του σχολείου στην ζωή ενος παιδιού
    αν δηλαδή ειναι καθαρά γνωστική και οχι παιδαγωγική με την ακριβή έννοια του όρου,
    δεν ειναι άμοιρη των ευθυνών των παιδαγωγικών, ανωτάτων ιδρυμάτων της Πολιτείας.
    Μήπως θέλω να πω η αυθόρμητη επιλογή της τιμωριας που επιλέξατε κυρια καθηγήτρια
    με την αποβολή του μαθητή απο το σχολείο , μεταθέτει και δεν δίνει την δέουσα επιστημονικά, λυση στο πρόβλημα του συστήματος, που όποια και να ειναι αυτη,
    δεν μπορεί, παρά να ειναι αντικείμενο μελέτης , πάλι των ανωτάτων παιδαγωγικών σχολών των πανεπιστημίων της Χώρας μας...

  9. #24
    \"Σε αυτο το θεωρητικό πλαίσιο , πράγματι μια γενναία αποβολή
    με ταυτόχρονη σωφρονιστική αγωγή σε κάποιο στρατιωτικό σώμα, που θα ειχε συμβληθεί με το υπουργείο παιδείας , πχ το πλησιέστερο στρατιωτικό κέντρο κατάταξης η μονάδα , μια σχολή αστυνομικών η έστω και πυροσβεστών , μια υποχρεωτική συμμετοχή σε προσκοπισμό η σε εθελοντική εργασία κάποιου σωφρονιστικού ιδρύματος ανηλίκων θα του έδινε το δικαίωμα να διαπιστώσει, γιατί αυτη η ακραία αμυντική πράξη, ειναι απωθητική σε μια κοινωνια που στηρίζεται στην πάταξη καθε μορφής επιθετικότητας με τον σωφρονισμό και την επιτρέπει μόνο σε καιρό πόλεμου...\"
    Πληροφοριακά, αυτη η πρόταση ,εγινε προς τους Γάλλους εκλογείς, απο την πρώην υποψηφία, για την Γαλλική προεδρία Σεγκολεν Ρουαγιαλ ....
    Μερικώς και υπό πειραματική μορφή, ήδη εχει αρχίσει να εφαρμόζεται σε ορισμένες περιοχές στην Γαλλία και παρουσιάζεται σαν ένα απο \"τα όπλα\" ενος παιδαγωγού
    που κάνει \"κοτσιγκ-εφήβων\" , σε ειδική εκπομπή με προβληματικούς εφήβους, στην κρατική τηλεόραση της Γαλλίας...
    Μέσα σε μια εβδομάδα παρουσίας του μέσα στο οικογενειακό περιβάλλον του εφήβου ,
    όταν θέλει να ριξει την εφηβική επιθετικότητα, με την σύμφωνη γνώμη του παϊδιού,τον συνοδεύει σε μια στρατιωτική μονάδα, όπου περνά μια μέρα με τους νεοσυλλέκτους...

  10. #25
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2005
    Posts
    4,305
    Originally posted by nature
    Originally posted by arktos
    Originally posted by nature
    Orion, αν ήμουν εγώ διευθυντής στο σχολείο σου δεν θα σου είχα δώσει όύτε 2ήμερη ούτε 6ήμερη. Για πάντα θα σε εδιωχνα από το σχολείο να έβρισκες άλλο. Μόνο αυτό τσούζει πραγματικά. Λυπάμαι πολύ που είχες αυτό το αξεσουάρ στο σχολείο.


    εκπαιδευτικός είναι το επάγγελμα σου?

    Ευχαρίστως να σου απαντήσω αν και παραξενεύομαι με την ερώτηση για τη δουλειά μου……
    Δεν είμαι εκπαιδευτικός, αν και ένα μέρος της δουλειάς μου είναι να διδάσκω την επιστήμη μου σε φοιτητές. Είμαι θετικός επιστήμων. Για να γίνει κάποιος καθηγητής στο πανεπιστήμιο δεν σπουδάζει «εκπαιδευτικός», αλλά την επιστήμη που διάλεξε και μάλιστα σε αρκετό βάθος. Έτσι δεν αισθάνομαι εκπαιδευτικός, παρόλο που διδάσκω.
    Αν η ερώτησή σου έχει σαν σκοπό να μου πεις ότι σου φαίνεται αντιπαιδαγωγική η άποψή μου για τον Orion, σε ενημερώνω ότι την άποψη αυτή την έχω λοιπόν όχι σαν εκπαιδευτικός, αλλά σαν πολίτης και σαν μητέρα. Και σαν σκεπτόμενος πολίτης έχω δικαίωμα να κρίνω οτιδήποτε και στην προκειμένη περίπτωση τις «μοντέρνες» απόψεις περί παιδαγωγικού συστήματος όπου στα σχολεία ανέχονται όλες τις μορφές παραβατικότητας.
    Δεν μπορώ να μην παρατηρήσω ότι η παραβατικότητα τα τελευταία χρόνια έχει αυξηθεί πολύ στα σχολεία και να μην την συνδυάσω και με την κακώς εννοούμενη ανοχή του δήθεν μοντέρνου εκπαιδευτικού συστήματος.
    Προσωπικά ενοχλήθηκα που τα παιδιά που έκαναν ό,τι έκαναν στον Αλεξ στη Βέρροια, συνέχισαν να πηγαίνουν στο ίδιο σχολείο. Επίσης στο παλιό σχολείο των παιδιών μου υπήρχαν 2-3 παραβατικά παιδιά στο ίδιο τμήμα. Και ήταν μόνο 5η δημοτικού! Και ποινή δεν υπήρχε ουσιαστικά καμία. Μόνο μία σύσταση στους γονείς! Και φυσικά όταν λέω παραβατικά, εννοώ παραβατικά, όχι άτακτα. Γνωρίζω καλά την διαφορά…
    Τα παιδιά αυτά, με περίσσιο θράσος, απαντούσαν στη δασκάλα με ειρωνία και στον ενικό αριθμό! σε οποιαδήποτε παρατήρησή της….. «ποιος σου είπε μωρή ότι έχεις δίκιο?» ήταν μια συνηθισμένη τους απάντηση….
    Η συμβουλή των δασκάλων αλλά και της διευθύντριας του σχολείου, που σημειωτέον, υπέφεραν πολύ από αυτά τα παιδιά, ήταν προς τα υπόλοιπα παιδιά (δηλ στο 99% του σχολείου) να τα αποφεύγουν για να μην έχουν προβλήματα….. Σε κατ’ ιδίαν συζητήσεις μου έλεγαν οι δάσκαλοι ότι τώρα έτσι είναι η σύγχρονη επικρατούσα άποψη και η γραμμή του υπουργείου. Ότι τα σχολεία είναι χώρος εκπαίδευσης γνωστικής και όχι ανατροφής. Το αποτέλεσμα όμως ποιο είναι? Τα παραβατικά παιδιά να απολαμβάνουν το προαύλιο ανενόχλητα με τους σουγιάδες και τη μαγκιά τους και τα υπόλοιπα να τρέχουν τα κρυφτούν και ο σώζων εαυτόν σωθήτω.
    Κάτι μου μυρίζει ότι αυτή η μοντέρνα άποψη περι ανοχής είναι και η πιο εύκολη και βολική για όλους (διεύθυνση, δασκάλους, υπουργεία…). Υπομονή να περάσει η χρονιά. Και αν σκοτωθεί και κανένα παιδί από τους σουγιάδες, θα ειπωθούν και κανα δυο συλλυπητήρια από χείλη επίσημα και μετά, γραφειοκρατία, ευθυνοφοβία και πίσω στη ρουτίνα.
    Προσωπικά νοιώθω συνένοχη αν παραμένω θεατής σ’αυτό το έργο παράνοιας και αδικίας.
    Όταν ήμουν μαθήτρια ήταν πιο αυστηρά τα πράγματα. Δεν πιστεύω ότι για την αύξηση της παραβατικότητας σήμερα, ευθύνεται μόνο η «μοντέρνα» παιδαγωγική θεωρία, σίγουρα φταίνε και άλλοι παράγοντες (πχ. βίαια video games, μεγάλη προβολή της βίας από τηλεόραση,…) αλλά και η ανοχή δεν βοηθάει σε τίποτα.
    Τέλος να σου θυμίσω ότι το σχόλιο που έκανες quote το έκανα στον Orion που με περηφάνεια και αυταρέσκεια μας είπε πως έβγαλε σουγιά στο μάθημα γιατί κάποιος συμμαθητής του τον ενοχλούσε!!!


    όταν ένα παιδί έχει παραβατική συμπεριφορά η λύση δεν είναι να το διώξουμε από το σχολείο.μπορούμε να καλέσουμε τους γονείς του και να τους ενημερώσουμε πως είναι απαραίτητη η βοήθεια ενός ψυχολόγου ή ψυχίατρου.στα σχολικά μου χρόνια ξεχώρισα ελάχιστους εκπαιδευτικούς.από ότι καταλαβαίνω αυτό δεν έχει αλλάξει.το εύκολο για ένα εκπαιδευτικό είναι να πετάξει ένα μαθητή από το σχολείο.η θέση του όμως τον καλεί να προσπαθήσει για την επανένταξη αυτού του μαθητή.

  11. #26
    Η προσπάθεια όμως αυτη αγαπητοί συνομιλητές, δεν μπορεί να ειναι ούτε ατομική , ούτε ασυντόνιστη, ούτε αυθαίρετη...
    Υπήρξε πολύ αληθινή και πολύ αποκαλυπτική, στο μικρο σύγγραμμά της η κυρια καθηγήτρια...\"Δεν μιλώ σαν καθηγήτρια, γράφει εδώ, αλλά σαν μητέρα που αγωνιά για το παιδί της...Είναι άξια συγχαρητηρίων απο το μικρο μας κοινό σε αυτο το φορουμ υποστήριξης, γιατί φέρνει την αλήθεια κατάματα στον καθένα...
    Κι ο θεός ακόμα , για όσους επιβάλει η συνείδησή τους να τον πιστεύουν, απέβαλε τους πρωτόπλαστους απο τον παράδεισο, όταν αμφισβήτησαν την εξουσία του, αλλά δεν τους αφαίρεσε το δικαίωμα να μαθαίνουν απο τα λάθη τους... Ο Καιν για παράδειγμα , σκότωσε τον πρωτότοκο αδελφό του και επίσης παιδί τους....
    Όταν ο Προμηθέας, έκλεψε το φως απο τον Ολυμπο για να το φέρει στους ανθρώπους , τιμωρήθηκε απο τους θεούς του , αλλά δοξάστηκε απ τους ανθρώπους μεχρι και σήμερα...
    Αυτό ειναι το νόημα του συγγράμματος της κυρίας καθηγήτριας, στο ταπεινό μας μετερίζι υποστήριξης...
    Μόνος του, κανένας δεν μπορεί να καταφέρει απολύτως τίποτα...
    Ούτε θεός ούτε άνθρωπος...
    Μονο μαζί μπορούμε να βρούμε τις λύσεις για τα όποια προβλήματα , χωρίς να ψάχνουμε να δούμε ποιον πρέπει να θυσιάσουμε, για να έχουμε καλό άνεμο, για το ταξίδι...

  12. #27
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    1,243
    Arktos, εξαρτάται από ποια οπτική γωνία βλέπεις το θέμα. Αν το βλέπεις από τη πλευρά του παραβατικού παιδιού και το θέμα σου είναι πως θα το βοηθήσεις να ομαλοποιηθεί ή αν το βλέπεις από τη πλευρά των υπολοίπων παιδιών που δικαιούνται μια ευνομούμενη μικροκοινωνία στο σχολείο τους καθώς και ένα ασφαλές περιβάλλον. Προσωπικά πιστεύω ότι και οι 2 πλευρές θέλουν στήριξη, αλλά όταν ο χρόνος και το προσωπικό δεν επαρκούν, στηρίζεις αυτόν που έχει περισσότερη ανάγκη.

    Πάνο, την εκπομπή που ανέφερες στη Γαλλική τηλεόραση, την έχω δει και μου άρεσε πολύ. Βρήκα συγκλονιστικό το θέαμα και την όλη εξέλιξη. Θα μου άρεσε να υπήρχε και στην Ελλάδα. Όμως στην εκπομπή αυτή, πρωταγωνιστής ήταν ο παραβατικός έφηβος και όχι οι αθώοι συμμαθητές του. Όπως είπαμε όλα έχουν πολλές πλευρές και εξαρτάται από ποια πλευρά τα βλέπουμε.

  13. #28
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    θεσσαλονίκη
    Posts
    607
    Originally posted by nature
    Arktos, εξαρτάται από ποια οπτική γωνία βλέπεις το θέμα. Αν το βλέπεις από τη πλευρά του παραβατικού παιδιού και το θέμα σου είναι πως θα το βοηθήσεις να ομαλοποιηθεί ή αν το βλέπεις από τη πλευρά των υπολοίπων παιδιών που δικαιούνται μια ευνομούμενη μικροκοινωνία στο σχολείο τους καθώς και ένα ασφαλές περιβάλλον. Προσωπικά πιστεύω ότι και οι 2 πλευρές θέλουν στήριξη, αλλά όταν ο χρόνος και το προσωπικό δεν επαρκούν, στηρίζεις αυτόν που έχει περισσότερη ανάγκη.
    και κατά τη γνώμη σου τα υπόλοιπα παιδιά έχουν περισσότερη ανάγκη ε; όταν αύριο αύτος που απέβαλλες πολύ εύκολα από το σχολείο σου ως διευθύντρια ερχόταν και σου έκαιγε το αυτοκίνητο θα συνειδητοποιούσες ότι χειρίστηκες λανθασμένα το θέμα; ή θα εξακολουθούσες να πιστεύεις πως το κράτος θα έπρεπε να σε προστατεύσει από τον παραβατικό όταν εσύ η ίδια τον στιγμάτισες και τον περιθωριοποίησες;

  14. #29
    Originally posted by nature
    Arktos, εξαρτάται από ποια οπτική γωνία βλέπεις το θέμα. Αν το βλέπεις από τη πλευρά του παραβατικού παιδιού και το θέμα σου είναι πως θα το βοηθήσεις να ομαλοποιηθεί ή αν το βλέπεις από τη πλευρά των υπολοίπων παιδιών που δικαιούνται μια ευνομούμενη μικροκοινωνία στο σχολείο τους καθώς και ένα ασφαλές περιβάλλον. Προσωπικά πιστεύω ότι και οι 2 πλευρές θέλουν στήριξη, αλλά όταν ο χρόνος και το προσωπικό δεν επαρκούν, στηρίζεις αυτόν που έχει περισσότερη ανάγκη.

    Πάνο, την εκπομπή που ανέφερες στη Γαλλική τηλεόραση, την έχω δει και μου άρεσε πολύ. Βρήκα συγκλονιστικό το θέαμα και την όλη εξέλιξη. Θα μου άρεσε να υπήρχε και στην Ελλάδα. Όμως στην εκπομπή αυτή, πρωταγωνιστής ήταν ο παραβατικός έφηβος και όχι οι αθώοι συμμαθητές του. Όπως είπαμε όλα έχουν πολλές πλευρές και εξαρτάται από ποια πλευρά τα βλέπουμε.
    νομίζω αξιότιμη συνομιλήτρια, ότι έμμεσα λέτε το ίδιο πράγμα που ισχυριστηκατε σαν μητέρα και σέβομαι απόλυτα και την ιεράρχηση που βάζετε, αλλά κυρίως και την προτεραιότητα που θέλει καθε αλλαγή, να σχεδιάζεται απο το σύνολο προς το άτομο και οχι με αντίθετη φορά...
    Η ένσταση μου ωστόσο αν μου επιτρέπετε, ειναι στην πιθανότητα η Σεγκολεν Ρουαγιαλ , πράγματι να έχασε τις προεδρικές εκλογές στην Γαλλία , γιατί πολλοί εκλογείς, δεν μπόρεσαν να καταλάβουν την μητέρα 4 παιδιών,να δίνει την μάχη για την περίφημη \"επιλογή περιφερειακού σχολείου\" , ενω η ίδια , φυσικά πήγαινε τα δικά της παιδιά, σε καλά ιδωτικα σχολεία, με ακριβά ίσως δίδακτρα...
    Νομίζω ότι ο Σαρκό εδώ, φάνηκε πιο ειλικρινής, βάζοντας το δικο του σχεδόν αμούστακο παιδί, υποψήφιο δήμαρχο του Νεγυ , της αριστοκρατικής συνοικίας του Παρισιού , που ακόμα δεν εχει πληρώσει το πρόστιμο, γιατί παραβιάζει τον νόμο για την κάλυψη με εργατικές κατοικίες καθε πόλης σε όλη τη Χώρα. Βλέπετε κυρια καθηγήτρια , παρά τις οποίες ύβρεις δέχομαι καθημερινά εδώ μέσα, θέλω να σας πείσω με ολο τον απαιτούμενο σεβασμό , ότι υπαρχουν λύσεις οι μητέρες και οι πατέρες ηγέτες της πολιτείας , της σοφίας και της τέχνης η του πολιτισμού μας ,να συνεχίσουν να κανουν το καθήκον τους στα παιδιά τους , αλλά πάνω απο όλα να δίνουν το στίγμα της ανάγκης για αλλαγές στην βάση του κοινωνικού μας δυναμικού ,γιατί εκεί χτυπάει ο παλμός του μέλλοντος...
    Έμμεσα νομίζω ότι συμφωνήσατε ήδη μαζί μου , πως αντί για μιράζ η ταιγκερ , η Γαλλία θα μπορουσε να μας δώσει αυτο το υλικό να παίζει στα σχολεία μας και οι καθηγητές να μαθαίνουν μαζί με τα παιδιά, ότι κανείς δεν απορρίπτεται απο την κοινωνια μας , όταν μια κοινωνια αμύνεται αδικώντας σήμερα καποια παιδιά, λόγω έλλειψης χρημάτων ...

  15. #30
    Originally posted by pelariry
    Originally posted by nature
    Arktos, εξαρτάται από ποια οπτική γωνία βλέπεις το θέμα. Αν το βλέπεις από τη πλευρά του παραβατικού παιδιού και το θέμα σου είναι πως θα το βοηθήσεις να ομαλοποιηθεί ή αν το βλέπεις από τη πλευρά των υπολοίπων παιδιών που δικαιούνται μια ευνομούμενη μικροκοινωνία στο σχολείο τους καθώς και ένα ασφαλές περιβάλλον. Προσωπικά πιστεύω ότι και οι 2 πλευρές θέλουν στήριξη, αλλά όταν ο χρόνος και το προσωπικό δεν επαρκούν, στηρίζεις αυτόν που έχει περισσότερη ανάγκη.
    και κατά τη γνώμη σου τα υπόλοιπα παιδιά έχουν περισσότερη ανάγκη ε; όταν αύριο αύτος που απέβαλλες πολύ εύκολα από το σχολείο σου ως διευθύντρια ερχόταν και σου έκαιγε το αυτοκίνητο θα συνειδητοποιούσες ότι χειρίστηκες λανθασμένα το θέμα; ή θα εξακολουθούσες να πιστεύεις πως το κράτος θα έπρεπε να σε προστατεύσει από τον παραβατικό όταν εσύ η ίδια τον στιγμάτισες και τον περιθωριοποίησες;
    δυστυχως για μενα , το παραδειγμα που ηθελα να αποφυγω πεφτει σαν ταφοπλακα και δειχνει το γιατι καθε χρονο την ημερα που καθε Γαλλος θα επρεπε να γιορταζει αγκαλια με τα αδελφια του , την απελευθερωση της Βαστιλλης , εμεις εδω μετραμε τα καμμενα αυτοκινητα που δυστυχως ανηκουν τα περισσοτερα σε αυτους που τα χρωστανε ακομα ....
    συγχαρηρια πελαριτυ.....διαλεξη απο την φωνη της αληθειας ...
    να μην δαιμονοπιουμε ομως τα ευγενη κινητρα της κυριας καθηγητριας -μητερας ....
    αν αυριο κληθει να ψηφισει σε μια συγκλητο για την αναγκη αναμορφωσης του εκπαιδευτικου μας συστηματος , ειμαι σιγουρος οτι θα ειναι μαζι μας πελαριτυ...
    εδω γραφει σαν μανα ...

Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •