Πέθανε από ανακοπή καρδιάς ο ασθενής Θεοφιλος Σεχίδης
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 26
  1. #1
    Banned
    Join Date
    Feb 2019
    Posts
    645

    Πέθανε από ανακοπή καρδιάς ο ασθενής Θεοφιλος Σεχίδης

    Ο θεόφιλος Σεχίδης φυλακισμένος απο την ηλικία τον 24ρων στα 46 του πέθανε από ανακοπή καρδιάς. Ένα άρθρο που βρήκα ισχυρίζεται ότι έπαιρνε τουλάχιστον αλοπεριντιν ντεκανουαζ ενέσιμη. Δεν είμαι γιατρός ούτε ειδικός αλλά μου φένεται προφανές ειδικά μετά την ανάγνωση οδηγιών της αλοπεριντιν ντεκανουαζ πως τα φάρμακα που έπαιρνε ήταν μείζων και καθοριστικός παράγωντας της ανακοπής αυτής. Οι γιατροί που το παρακολουθούσαν και το θεραπεύαν δε θα χρειαστεί πλέον να συζητήσουν τη αποφυλάκιση του όπου δικονομικά πληρούσε τις προυποθέσεις. Παραθέτω από κάτω τα στοιχεία που βρήκα για τα φάρμακα που του έδιναν και ύστερα το φύλλο οδηγιών της αλοπεριντιν ντεκανουαζ. http://www.crimetimes.gr/theofilos-s...nwnia-to-2017/
    και https://www.google.com/url?sa=t&sour...ZdYXzLOo6ixcKs

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Planet Love
    Posts
    23,537
    μοιαζει να λες οτι το φαρμακο ευθυνεται για τον θανατο του, πραγμα που δεν μπορουμε να ξερουμε αλλα να εικαζουμε, αλλα ακομα κι ετσι να ειναι, δεν ξερουμε αν καποιο αλλο φαρμακο για την ασθενεια του δεν θα ειχε το ιδιο αποτελεσμα, στον δικο του οργανισμο.
    το να μην παιρνει φαρμακα, οπως καταλαβαινεις ηταν αδυνατον στην περιπτωση του.
    επισης, φανταζομαι οτι εξετιε ποινη στο ψυχιατρειο των φυλακων και οχι στις φυλακες με τους κοινους κρατουμενους.

  3. #3
    Banned
    Join Date
    Feb 2019
    Posts
    645