ΕΚΤΑΚΤΕΣ ΑΓΧΟΣ ΚΑΡΔΙΑ
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 20
  1. #1

    ΕΚΤΑΚΤΕΣ ΑΓΧΟΣ ΚΑΡΔΙΑ

    λοιπόν παιδιά εμφάνισα πρώτη φορά έκτακτες σε ψάρεμα ... Γενικά ψαρεύω από μικρός ... Μου ανεβάζει την αδρεναλίνη φουλ .... Και που λέτε περισι καλοκαίρι πρώτη φορά μου εμφάνισα έκτακτη ... Ανά κάμποσα ψαρέματα πάλι εμφάνιζα έκτακτες .... Αλλά δεν έδινα σημασία ... Όσπου μια μέρα μετά το ψάρεμα κάθε 2 λεπτά έκτακτες ... Με έκαναν να χεστω πάνω μου .... Πήγα σπίτι ηρεμισα σταμάτησαν ..... Μετά από 6 μέρες πάλι για ψάρεμα ... Ξανά μετά στο σπίτι κάθε 3 και λίγο .. παίρνω τον πατέρα μου τηλέφωνο .... (Είχα πάει άλλες 3 φορές τους τελευταίους 5 μήνες σε καρδιολόγους) αγανακτισμένος δεν μπορούσε να μου μιλήσει είχα πανικοβληθεί (είμαι φοιτητής μένω σε άλλη πόλη από την οικογένεια μου ) ... Ούτε καν άκουγα κανέναν .... Χεσμενος παίρνω ταξί και φεύγω για νοσοκομείο ... Με εξεταζουν μου λένε δεν έχεις κάτι... Απλά έκτακτες ....άμα θες βάλε ένα χολτερ να δεις ποσες είναι .... Πάω στον καλύτερο καρδιολόγο στη Λάρισα ... Την άλλη μέρα ... Μου βρίσκει τις έκτακτες μου λέει δεν είναι τπτ ... Είσαι περδικι... Σταμάτα να αγχώνεσαι ... Όσπου πάλι σήμερα πήγα για ψάρεμα και είχα έκτακτες .... ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ αναγκάζομαι να κόψω το πράγμα που αγαπώ (το ψάρεμα ) πιο πολύ δυστυχώς για τις έκτακτες ... Εσάς ποια είναι η γνώμη σας ? Γενικά προσπαθώ το παλεύω ... Έχω ξεπεράσει τις φοβίες με τις ταχυκαρδίες και τους πόνους ... Αλλά όλο κάτι καινούριο ξεπηδάει .... Είμαι απεγνωσμένος... Δεν ξέρω τι να κάνω

  2. #2
    Καλημέρα, εφόσον το έχεις ψάξει με εξετάσεις και λόγο ηλικίας είναι σίγουρα άγχος που ξεσπά.. Όχι μη παρατάς το ψάρεμα μην αφήνεις να σου στερεί πράγματα που αγαπάς. Για να σου δώσω παράδειγμα γιατί είμαστε και σειρά παθαίνω το ίδιο όταν πηγαίνω σε κλαμπ αλλά δε διστάζω να πηγαίνω. Καλή δύναμη βγες νικητής

  3. #3
    Quote Originally Posted by Gorgo View Post