1μιση μηνα χωρις εφεξορ (χαλια)
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Results 1 to 10 of 10
  1. #1
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    ΑΘΗΝΑ
    Posts
    4,536

    1μιση μηνα χωρις εφεξορ (χαλια)

    Κ ναι...ολα είναι εδω ακομα...αγχος φοβος ανησυχια..αποπραγματοποιησ η ολα στο φουλ..παιρνω λιγο ζαναξ καθε μερα προσπαθω ..καποιες φορες νιωθω εντελως χαζεμενη κ αδεια...μου ρχεται να πάω φαρμακειο κ να τους πω δωστετο το μου το γαμημενο!!! Θεε μου!!!κ φοβια τρελλας...χανω το μυαλο μου? Θα τρελλαθω?Υπάρχει περίπτωση να τρελλαθω επειδη κοπηκε απότομα??? Έχει ποτε κανεις τρελλαθει...ακομα κ που μιλαω νιωθω οτι λεω κουλα....δε νιωθω οσα λεω δεν βιωνω...βοηθήστε με.

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2015
    Posts
    370
    Όπως ξαναείπαμε, θα έχεις σκαμπανεβασματα.

    ΔΕΝ ΠΡΌΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΡΕΛΑΘΕΙΣ , αλλά επειδή αναγκάστηκες να το διέκοψεις απότομα, θα ταλαιπωρηθείς περισσότερο.

    Ο γιατρός σου θα πρέπει να ήταν ενήμερος, και να σε είχε προειδοποιησει για αυτό.

    Η έρευνα σε διεθνή αξιόπιστα Forum, δείχνει ότι χιλιάδες άτομα σε όλο τον κόσμο αντιμετωπίζουν παρόμοιο πρόβλημα από την διακοπή αυτών των φαρμάκων.
    Κάποια στιγμή αισθάνονται καλύτερα, μετά χειρότερα κατόπιν καλύτερα και πάλι, μέχρι κάποια στιγμή να ισσοροπησει ξανά ο οργανισμός.

    Πόσο καιρό θα πάρει, για κάθε έναν είναι διαφορετικά και εξαρτάται από πολλούς παράγοντες.
    Εδώ ο χρόνος και η υπομονή μαζί με ψυχικές αντοχές και υποστήριξη, φαίνεται να είναι ο καλύτερος γιατρός.

    Δεν μπορούμε, και δεν είμαστε οι ειδικοί για να σε βοηθήσουμε περισσότερο, πάρα μόνο να σου πουμε ότι δεν είναι κάτι μόνιμο, ότι πολλοί άλλοι περνούν τα ίδια και τελικά καλυτερευουν.

    Ίσως να απευθυνθείς και πάλι στον γιατρό σου, μήπως μπορεί να κάνει κάτι για να σε ανακουφίσει έστω και για λίγο;

  3. #3
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    ΑΘΗΝΑ
    Posts
    4,536
    Μου είπε ελαιο cbd κ ολιγον ζαναξ...Κ ψυχοθεραπεια..δε θέλει να ξαναπάρω φαρμακο..οταν χαλαρωνω με ζαναξ η με οτιδηποτε τελος πάντων, καπως καθαριζει το κεφάλι μου κ νιωθω παλι Εγώ!!!κ ειναι τοσο ομορφο...αρκεί να μη τρελλαθω ...Κ θα την βρω την άκρη...

  4. #4
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2015
    Posts
    370
    Νομίζω πως είναι πολύ λογικές οι οδηγίες που σου έδωσε anxious.
    Υπομονή, και κάποια στιγμή θα συνέλθεις, και όπως είπαμε μην τρομάζεις και αναστατωνεσαι με τα σκαμπανεβασματα της κατάστασης σου, που πολύ πιθανό να έχεις.
    Προσοχή όμως και όσο μπορείς με φειδώ τα Xanax!

    Όπως σου είπα, πολύς κόσμος τα περνάει αυτά, και δυστυχώς επικρατεί μεγάλη άγνοια σχετικά με την δράση αυτών των φαρμάκων.

    Εγώ προσπαθώ, να τονίσω όσο μπορώ, και κυρίως στα νέα παιδιά, πόσο προσεκτικά θα πρέπει να είναι με αυτά.

  5. #5
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2018
    Posts
    117
    Quote Originally Posted by anxious4ever View Post
    Κ ναι...ολα είναι εδω ακομα...αγχος φοβος ανησυχια..αποπραγματοποιησ η ολα στο φουλ..παιρνω λιγο ζαναξ καθε μερα προσπαθω ..καποιες φορες νιωθω εντελως χαζεμενη κ αδεια...μου ρχεται να πάω φαρμακειο κ να τους πω δωστετο το μου το γαμημενο!!! Θεε μου!!!κ φοβια τρελλας...χανω το μυαλο μου? Θα τρελλαθω?Υπάρχει περίπτωση να τρελλαθω επειδη κοπηκε απότομα??? Έχει ποτε κανεις τρελλαθει...ακομα κ που μιλαω νιωθω οτι λεω κουλα....δε νιωθω οσα λεω δεν βιωνω...βοηθήστε με.
    Καλησπέρα μήπως δεν ήσουν έτοιμος να τα κόψεις; Εγώ την πρώτη φορά δεν τα κατάφερα μου ξανά ήρθαν όλα. Δεν πρέπει να τα κόψεις απότομα. Μιλά με τον Γιατρό σου και θα σου πει τι ακριβώς χρειάζεται.

  6. #6
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    ΑΘΗΝΑ
    Posts
    4,536
    Ε πάει τώρα το εκοψα..τι να γυρναω πισω παλι?ε Οχι...ζαναξ για λίγο καιρό.. μικρές δόσεις κ παντα με φειδω..εχω εμπειρια 20 χρονών σε όλο αυτό.. ξερω ακομα κατά πόσο ασφαλης ειμαι η Οχι με ζαναξ.. εχω κανει χρήση τους ουκ ολίγες φορές στο παρελθόν κ δεν έκανα ποτέ εξάρτηση.Επιπλεον βγηκε εξεταση θυρεοειδη με tsh 15!!!!!! Το οποίο σημαίνει Στρες!!!τοσο αυξημένη tsh φερνει μεγαλη αναστατωση..οποτε τώρα θα μιλήσω κ με τον ενδοκρινολογο...τι να πω.ευχομαι μονο μη χάσω το μυαλο μου..

  7. #7
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    ΑΘΗΝΑ
    Posts
    4,536
    Ποτε δεν ειμαστε ετοιμοι να κόψουμε.. Εγώ προσωπικά αν δεν έπρεπε να κόψω για λόγους υγείας..δεν θα έκοβα ποτε μα ποτε...

  8. #8
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2016
    Posts
    1,741
    ποοο σε νιοθω..... το ιδιο ανχος εχουμε...... απλα εγω εχω βρει τροπους να ειμαι καλα...! δεν ειναι ομως βρε συ απο το effexor ολα αυτα....... ειναι απο το εντονο ανχος....... εχω κοψει πιο παλια το effexor αποτομα... μια νευρικοτητα ειχα και ζαλαδες και αυτο 2 εβδομαδες... cbd περνω και εγω αλλα μου φερνει νευρικοτιτα και σπασμους πιο πολυ... δεν με χαλαρωνει... βασικα εχει να κανει και με το ελαίο και τον τροπο χρησης... ενα αλλο που ειχα δοκιμασει που ειχε και μελατονινη μου εφερνε φουλ ηρεμια αλλα δεν αντεχα την μελατονινη νυσταζα και την ημερα.... και ιδικα οταν επερνα xanax και μελατονινη επρεπε να πιω 3πλο espresso...

  9. #9
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2016
    Posts
    1,741
    Quote Originally Posted by anxious4ever View Post
    Ποτε δεν ειμαστε ετοιμοι να κόψουμε.. Εγώ προσωπικά αν δεν έπρεπε να κόψω για λόγους υγείας..δεν θα έκοβα ποτε μα ποτε...
    και το xanax τι θα κανεις θα το περνεις καθε μερα? εγω 2 χρονια τωρα καθε μερα ενα χαπακι 0.5 επερνα και τωρα μονο 0.25...

  10. #10
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    ΑΘΗΝΑ
    Posts
    4,536
    οχι το ζαναξ το χρησιμοποιω οπως μου λεει ο γιατρος μου σαν βοηθημα την δυσκολη αυτη στιγμη..ποια χρονια... ? σημερα παω σε ψυχοθεραπεια κ τεταρτη ξεκινω ομοιοπαθητικη σε εναν γιατρο που ξερει απο διακοπη αντικαταθλιπτικων..εχει δλδ μια εμπειρια πανω σε αυτο.
    οκ 12 μερες παιρνω ζαναξ..ειναι νωρις ακομα θεωρω.
    δεν μπορω να αγχωθω τωρα κ για το ζαναξ... ετσι οπως ειμαι φρικαρισμενη δε μπορω να μην παρω ζαναξ..κ αν δω κ αποειδω ξεκιναω παλι τα χαπακια μο παιδια κ τελος.. κτι να κανω?να ζω ετσι??? θελουν χρονο αυτα..
    δεν ξερω αν ολο αυτο ειναι επειδη δεν παιρνω εφεξορ...αλλα μου συνεβει κατι οχι ευχαριστο στην ζωη μου.. πολυ δυσαρεστο θα ελεγα.
    απλα οταν ειμαι μεσα στην αγχωδη κανω παραξενες σκεψεις..οτι πχ δεν θα ειμαι ποτε ξανα οπως πριν, δυνατη, γερη με κεφι.. αγαπη για ζωη κ για οσα εκανα.
    λυπαμαι πολυ που δεν μπορω να ειμαι κανονικα.
    κ επισης εχω φοβιες οπως τρελλας κ οτι θα μεινω φυτο ας πουμε..οχι φυτο ακριβως..απλα νιωθω οτι θα μεινω στην ιδια κατασταση παντα. νομιζω πως ολοι μας αυτο φοβομαστε..οτι δεν θα συνελθουμε ποτε.
    Last edited by anxious4ever; 22-04-2019 at 09:59.

Similar Threads

  1. Πηρα κατα λαθος 2 εφεξορ
    By anxious4ever in forum Stress, Αγχος, Φόβος, Γενικευμένη Αγχώδης Διαταραχή
    Replies: 15
    Last Post: 15-01-2019, 23:18
  2. Εφεξορ
    By andreasg9 in forum Κατάθλιψη - Δυσθυμία
    Replies: 5
    Last Post: 27-10-2017, 22:49
  3. Εφεξορ
    By maria4 in forum Ψυχοφαρμακολογία
    Replies: 6
    Last Post: 19-09-2017, 13:43
  4. Εφεξόρ και δυσκοιλιότητα, συμβαίνει;
    By take a break in forum Ψυχοφαρμακολογία
    Replies: 4
    Last Post: 13-01-2017, 12:27
  5. αλλαγή από λαντοζ τελικά σε εφεξορ
    By anxious4ever in forum Ψυχοφαρμακολογία
    Replies: 25
    Last Post: 27-12-2016, 09:14

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •