Results 1 to 3 of 3
Thread: Σχέση με μεγαλύτερη κοπέλα...
-
01-08-2019, 20:51 #1
Σχέση με μεγαλύτερη κοπέλα...
Είμαι 22 χρονών, φοιτητής. Άκουγα μεγαλύτερους φίλους να μου λένε "βρες μεγαλύτερη, θα ησυχάσει το κεφάλι σου, τουλάχιστον δύο χρόνια πάνω". Αφού χώρισα από την τελευταία μου σχέση, με μια συνομήλικη, και μετά από έναν χρόνο "κάθαρσης", το πήρα απόφαση. Θα δοκιμάσω με μεγαλύτερη. Πως τα έφερε η τύχη, λίγο καιρό μετά, γνώρισα μια κοπέλα. Αυτή 27 ετών. Φρεσκοχωρισμένη μετά από μια μακροχρόνια σχέση.
Ξεκινήσαμε πολύ καλά. Είχαμε χημεία από την πρώτη στιγμή. Κοινά, πολλά. Η διαφορά ηλικίας μεταξύ μας δεν φαινόταν καθόλου. Έχουμε τέλεια επικοινωνία, σαν συνομήλικοι. Εμφανισιακά μικροδείχνουμε και οι δύο. Είμεθα σαν 18άρηδες. Αυτή από άλλη, κοντινή, πόλη. Μιλούσαμε σε καθημερινή βάση μέχρι που αποφασίσαμε να συναντηθούμε. Δώσαμε το πρώτο φιλί. Στην δεύτερη συνάντησή μας, κάποιες μέρες μετά, ολοκληρώσαμε. Ήταν κάτι το υπέροχο, και για τους δυο μας.
Έχοντας υπόψιν την κατάσταση στην οποία βρίσκεται, λόγω του χωρισμού της, δεν την πίεσα σε τίποτα. Πρώτο μου μέλημα ήταν να την βοηθήσω να ξεπεράσει τον παλιό της έρωτα, και την αγάπη. Να προχωρήσει. Λίγους μήνες μετά, ήταν έτοιμη. Μου έκανε ερωτική εξομολόγηση. Μια νέα σχέση άρχισε να χτίζεται!
Σε όλα αυτά τα παραδεισένια, υπάρχει ένα πρόβλημα. Η διαφορά ηλικίας. Την έχω ρωτήσει αρκετές φορές, "είσαι σε ηλικία να γίνεις μαμά, να κάνεις οικογένεια. Εγώ το θέλω πολύ, αλλά δεν είμαι ακόμα σε θέση να το κάνω. Είσαι σίγουρη πως θέλεις να είσαι μαζί μου;"
Η απάντηση, ξεκάθαρη. "Δεν είχα ποτέ σκοπό να κάνω οικογένεια. Αυτό μου το προκαλείς εσύ. Θέλω μαζί σου οικογένεια. Αν δεν είσαι εσύ, μου φαίνεται δεν θα είναι κανείς άλλος. Δεν είμαι διατεθειμένη να παντρευτώ με μοναδικό σκοπό την οικογένεια. Θέλω έναν άνθρωπο να μου το προκαλεί. Αυτό το νιώθω μαζί σου".