Αγχος για εγκεφαλικο
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Results 1 to 9 of 9
  1. #1

    Αγχος για εγκεφαλικο

    Καλησπερα σε ολους. Παιρνω το θαρρος να γραψω και συγγνωμη για το χρονο σας. Ειμαι 24 ετων. Εχω αγχος αρκετα χρονια. Περιπου 6. Τελευταια εχω πονοκεφαλους και μουδιασματα στο κεφαλι. Επισης με πιανει χαμηλα στο κεφαλι οταν πιεζομαι ενας αρκετα εντονος πονος. Πηγα εκανα μαγνητικη και τριπλεξ....ολα καθαρα. Υπαρχει περιπτωση να επαθα εγκεφαλικο μικρο και να μη το καταλαβα; επισης εχω θεμα και με τις σεξουαλικες ορμες. Εχω πλεον φοβο επιφοσης και αντιμετωπιζω προβληματα. Παρακαλω αν καποιος μπορει να βοηθησει θα το εκτιμουσα.

  2. #2
    Junior Member
    Join Date
    Sep 2019
    Posts
    17
    Δεν είμαι γιατρός αλλά συμβουλή δική μου εφόσον έκανες εξετάσεις κ βγηκαν καθαρές μήπως να πας σε ένα ψυχολόγο ; Να μιλήσεις για πράγματα που νιώθεις ότι θες να βγάλεις από μέσα σου .. μήπως υποσυνείδητα δημιουργείς ψυχοσωματικά στον εαυτό σου.. κ πάλι εικάζω δεν ξέρω .. δεν κουράζεις κανέναν. Ελπίζω έστω να σου έδωσα μια ιδέα !

  3. #3
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2016
    Posts
    1,741
    τι θες να πεις τώρα για την δικιά μου περίπτωση; εχω μούδιασμα πρόσωπο στην μισή γλώσσα αδυναμία στο χερι και πόδι...... έτσι ειμαι καθημερινά...... επίσης μεσα σε ολα αυτά εχω και δυσκολία στην ομιλία.... και εγω τον ιδιο φοβο έχω αλλά δεν με περνούν σοβαρά η γιατροί και έχω και στης εξετάσεις αίματος αντισώματα ανεβασμένα σε υπερβολικό βαθμό... ο νευρολόγος που το είδε έπαθε σοκ.... με έχει τρομάξει και απλα μου ειπε να επαναλάβω εξετάσεις σε 1 μήνα πάλι.... πράγματικα δεν ξέρω αν ολο αυτο είναι ανχος η όντως κάτι έχω.... μαγνητική τομογραφία εγκεφάλου ειχα κανει πριν 2 χρόνια.... του είπα να κάνω ξανά και είπε δεν χρειάζεται....

    όπως καταλαβαίνεις τον ίδιο φόβο έχουμε..... με την διαφορά οτι εγω ειμαι σε χειρότερη κατάσταση τώρα

  4. #4