Αδυναμία
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Results 1 to 3 of 3
  1. #1
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2019
    Posts
    434

    Αδυναμία

    Καλησπέρα!!
    Έχω περίπου ένα χρόνο που νιώθω συνέχεια αδύναμη, ότι θέλω να κοιμάμαι, να ξαπλώνω.. Τα αιματολογικα μου είναι όλα καλά κ έλλειψη σε βιταμίνη d που είχα, παίρνω βιταμίνες κ έχει ανέβει..
    Έχει συμβεί σε κανέναν; πραγματικά δεν έχω δυνάμεις για τίποτα.. Πριν ένα μήνα ξεκίνησα κ αντικαταθλιπτικα, αλλά δε βλέπω διαφορά..
    Δεν ξέρω τι να κάνω, δεν έχω δυνάμεις να ντυθώ να πάω για έναν καφέ.. Θα μείνω μόνη στο τέλος

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2015
    Posts
    555
    Πολύ πιθανό να υποφέρεις από νευρική εξάντληση, λόγω του παρατεταμένο άγχους που κούρασε τα ορμονικα σου συστήματα.
    Εάν καταφέρεις να χαλαρώσεις είτε με ψυχολογική βοήθεια, είτε με χημικά, σιγά σιγά η ενέργεια σου θα επανέλθει.
    Προσοχή όμως με τα φάρμακα, γιατί κατα την γνώμη μου εάν σε βοηθήσουν, αποτελούν μια μεσοπροθεσμη λύση, είναι συνήθως δύσκολο να τα διακόψεις, και θελει πολύ πολύ σταδιακά να το κάνεις.
    Κάποιες φορές δε, αυτά κάνουν την κατάσταση χειρότερη εάν δεν σου ταιριάξουν.
    Και εγώ το έπαθα αυτό από εργασιακό άγχος, τελικά ευτυχώς με βοηθησε το πρώτο ssri που μου χορήγησαν και συνηλθα.
    Ευτυχώς κατάφερα τελικά και το διεκοψα με πολύ κόπο πριν σταματήσει να λειτουργεί και αφού είχε αρχίσει να επειρεαζει τον οργανισμό μου.
    Τώρα είμαι καλά, έχοντας όμως αλλάξει ριζικά το τρόπο ζωής μου.

  3. #3
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2019
    Posts
    434
    Quote Originally Posted by kostas62 View Post
    Πολύ πιθανό να υποφέρεις από νευρική εξάντληση, λόγω του παρατεταμένο άγχους που κούρασε τα ορμονικα σου συστήματα.
    Εάν καταφέρεις να χαλαρώσεις είτε με ψυχολογική βοήθεια, είτε με χημικά, σιγά σιγά η ενέργεια σου θα επανέλθει.
    Προσοχή όμως με τα φάρμακα, γιατί κατα την γνώμη μου εάν σε βοηθήσουν, αποτελούν μια μεσοπροθεσμη λύση, είναι συνήθως δύσκολο να τα διακόψεις, και θελει πολύ πολύ σταδιακά να το κάνεις.
    Κάποιες φορές δε, αυτά κάνουν την κατάσταση χειρότερη εάν δεν σου ταιριάξουν.
    Και εγώ το έπαθα αυτό από εργασιακό άγχος, τελικά ευτυχώς με βοηθησε το πρώτο ssri που μου χορήγησαν και συνηλθα.
    Ευτυχώς κατάφερα τελικά και το διεκοψα με πολύ κόπο πριν σταματήσει να λειτουργεί και αφού είχε αρχίσει να επειρεαζει τον οργανισμό μου.
    Τώρα είμαι καλά, έχοντας όμως αλλάξει ριζικά το τρόπο ζωής μου.
    Και γω αυτό πιστεύω.. Γτ γενικά ήμουν πολύ δραστήριο άτομο κ τώρα δε μπορώ να πάρω τα πόδια μου.. Στρεσαριστηκα πάρα πολύ τα τελευταία 2 χρόνια λόγω σχολής.. Πριν μια χαρά ήμουν, τώρα ξαφνικά σα να μην έχει τπτ νόημα

Similar Threads

  1. Αδυναμία ύπνου
    By golto4 in forum Θέματα Ύπνου
    Replies: 4
    Last Post: 24-03-2019, 22:17
  2. Αδυναμια διαγνωσης
    By Kentavros3 in forum Stress, Αγχος, Φόβος, Γενικευμένη Αγχώδης Διαταραχή
    Replies: 16
    Last Post: 01-11-2015, 19:25
  3. Αδυναμία
    By someone in forum Κατάθλιψη - Δυσθυμία
    Replies: 8
    Last Post: 31-10-2010, 22:54
  4. Αδυναμία, φοβίες
    By DimitrisAthens in forum Stress, Αγχος, Φόβος, Γενικευμένη Αγχώδης Διαταραχή
    Replies: 10
    Last Post: 21-09-2010, 13:52
  5. Αδυναμία συγκέντρωσης
    By gus1973 in forum Stress, Αγχος, Φόβος, Γενικευμένη Αγχώδης Διαταραχή
    Replies: 14
    Last Post: 30-05-2007, 02:12

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •