Help Δεν ξέρω τη να κάνω
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Results 1 to 5 of 5
  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    Nov 2019
    Posts
    3

    Help Δεν ξέρω τη να κάνω

    Καλησπέρα...Είμαι καινούριος στο forum δεν έχω δωσει όνομα γιατι δεν εσθάνομαι άνετα και θα ήθελα να εκμεταλευτώ την ανονυμία που μου παρέχεται....Μετά λοιπόν από αυτή την σύντομη παρέθενση ας μπω στο θέμα...Είμαι φοιτητής 23 ετών και νοιώθω σαν να είμαι μπαμπόγερος με το ένα πόδι στον τάφο. Δεν μου κοινα το ενδιαφέρον τύποτα και απο ότι έχω παρατηρήσει μάλλον με αγχόνει η οποιαδιποτε δραστηριότητα. Απο μηκρός είχα πολύ μεγάλη νευρικότητα και είμουν ανυσηχος. Αυτο με έκανε να είμαι ποιο επιρεπής σε ζημιες και γενικά να είμαι ποιο αρτσούμπαλος. Αυτο σε συνδισμό με μία μάνα καταθληπτική και τελειομανής, έναν πατέρα απόν, ένα περιβάλλον που με αντιμετόπιζε με μέγαλο ρατσισμο λόγο τις καταγωγής της μάνας μου μάλλον δεν αποτελεί και την καλήτερη αφητερία για να μάθει να ζει και να έχει αμπιστοσήνη στον εαυτό του....Έτσι λοιπον σαν όλα τα παιδάκια τη έκανα κλειστηκα στον εαυτό μου με την οικογένεια μου που προσφανός ένοιωθα ότι δεν με καταλάβενει και στράφικα στο να βρώ αποδοχη σε έξωτερικούς παράγοντες....Και τώρα που γράφω αυτό το μήνυμα αυτό ακρηβός αναζητούσα πάντοτε αποδοχή....Αλλα για κάποιο λόγο δεν έχω μάθει να αποδέχομαι εγώ τον ευατόν μου. Ακόμα και τώρα που γ΄ραφω αυτά που γράφω δεν μποορώ να με δεχτώ. Γενικά απο οικονομικής άποψης είμαι καλά με χρηματοδοτούν οι δικοί μου ακόμα. Εγώ όμως δεν έχω όρεξη να κάνω πράγματα δεν ξέρω για κάποιο λόγο με σνομπάρω εγω ο ίδιος δεν ξέρω γιατί όλα μου φένονται τοσο μελαγχολικά.Και αυτό είναι που με ρίχνει ακόμα παρπάνω.Γιατι νοιώθω σαν ντράμα queen όμως παράλληλα νοιώθω και θυμό....Πολύ θυμό...Δεν ξέρω αν φτάνει στο μίσος ίσως...δεν ξέρω πως να διαχηρηστώ την καθημερηνότητα, δεν ξέρω πως να βάλω τα όρια μου, όποτε πήγενα να βάλω όρια σε κάτι πάντα στο τέλος υποχορούσα γιατί όπως προανέφερα έψαχνα α