Ταχυκαρδία από αντιβίωση... Το έχει βιώσει κάποιος;;; Τι κάνατε;
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Results 1 to 12 of 12
  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    Dec 2019
    Posts
    25

    Ταχυκαρδία από αντιβίωση... Το έχει βιώσει κάποιος;;; Τι κάνατε;

    Γεια σας και πάλι, ήθελα να ρωτήσω αν έχει συμβεί σε κάποιον να κάνει θεραπεία για κάποια ίωση η λοίμωξη και να παίρνει αντιβίωση η οποία του προκάλεσε ταχυπαλμια. Πως το αντιμετωπίσατε; Σας έπιασε πανικός;
    Παίρνω μια αντιβίωση εδώ και δύο μέρες και οαρατειρω μια νευρικότητα κ ταχυπαλμια... Λόγω ότι φοβάμαι θεματα με την καρδιά δε ξέρω τι να κάνω να μη φανώ στον γιατρό ενοχλητική η φοβιτσιαρα.

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Planet Love
    Posts
    19,654
    Quote Originally Posted by Μάγια View Post
    Γεια σας και πάλι, ήθελα να ρωτήσω αν έχει συμβεί σε κάποιον να κάνει θεραπεία για κάποια ίωση η λοίμωξη και να παίρνει αντιβίωση η οποία του προκάλεσε ταχυπαλμια. Πως το αντιμετωπίσατε; Σας έπιασε πανικός;
    Παίρνω μια αντιβίωση εδώ και δύο μέρες και οαρατειρω μια νευρικότητα κ ταχυπαλμια... Λόγω ότι φοβάμαι θεματα με την καρδιά δε ξέρω τι να κάνω να μη φανώ στον γιατρό ενοχλητική η φοβιτσιαρα.
    παιρνεις κι αλλα φαρμακα εκτος απο αντιβιωση;
    Saga Norén, Länskrim, Malmö ..

  3. #3
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2019
    Posts
    119
    Μπορείς να διαβάσεις στο χαρτί της αντιβίωσης, αν δεν σε φοβίζει τυχών παρενέργειες.... αν έιναι μέσα στα πλαίσια των παρενεργειών ρώτα τον γιατρό σου μπορεί να είναι κάτι παρωδικό, θα σε καθοδηγήσει αυτός καλύτερα...

  4. #4
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2013
    Location
    Αθηνα
    Posts
    15,651
    Μπααα , δεν εχω βιωσει ποτε ταχυπαλμιες απο αντιβιωση .............................

    καλο ειναι να παιρνεις με την αντιβιωση το ενζυμο ultra levure ( φτηνο ειναι ) , αντι να τρως γιαουρτια ......... ρωτα και τον γιατρο σου ....
    Last edited by Macgyver; 17-12-2019 at 16:27.

  5. #5
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2019
    Posts
    595
    Την αντιβίωση την λαμβάνεις επειδή προφανώς έχεις κάποια λοίμωξη. Όταν το σώμα προσπαθεί να πολεμήσει την λοίμωξη, δουλεύει φουλ, με αποτέλεσμα αυτό να προκαλεί αύξηση καρδιακών παλμών, είτε παίρνεις αντιβίωση είτε όχι, κάτι που είναι εντελώς φυσιολογικό.
    Εγώ έχω ταχυπαλμία όταν με πιάνει ένα δυνατό συνάχι ή όταν ανεβάζω πυρετό, είναι η άμυνα του οργανισμού.
    Αν θες, μην διστάσεις να πάρεις τηλέφωνο το ιατρό σου για να ησυχάσεις.

  6. #6
    Antonis8
    Guest
    Ποσοι παλμοι;

  7. #7
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2019
    Posts
    811
    Την χειρότερη ταχυπαλμία που είχα στη ζωή μου ποτε την είχα μετα απο θεραπεία που έκανα με αντιβίωση και αντιφλεγμονώδη για το δόντι μου.. 1.000 mg augmentin και 600 Algofren. Τοτε ήταν που κάλεσα ασθενοφόρο γιατι ήταν παρά πολυ δυνατή. Μου ειπε ο γιατρος οτι μπορεί να με πειραξε η αντιβιωση.

  8. #8
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2018
    Posts
    1,025
    Ποια αντιβίωση παίρνεις;

  9. #9
    Junior Member
    Join Date
    Dec 2019
    Posts
    25
    Quote Originally Posted by Antonis8 View Post
    Ποσοι παλμοι;
    Γύρω στους 100 συνεχωμενα για ώρες..

  10. #10
    Junior Member
    Join Date
    Dec 2019
    Posts
    25
    Έκανα το βήμα και ρώτησα τον γιατρό, δεν άντεξα άλλο... Τελικά ήταν ένα χάπι που μου προκαλούσε την ταχυκαρδία και λέγεται κλαριτιν d , το έπαιρνα μαζί με την αντιβίωση. Με τάραξε παρα πολύ, το σταμάτησα και ευτυχώς είμαι σε καλήτερη φάση. Δε το σκέφτηκα ότι μπορεί να είναι από άλλο φάρμακο... Επειδή έχω ακούσει πολλά για αντιβιωσεις... Ευχαριστώ παιδιά!

  11. #11
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2019
    Posts
    595
    Quote Originally Posted by Μάγια View Post
    Έκανα το βήμα και ρώτησα τον γιατρό, δεν άντεξα άλλο... Τελικά ήταν ένα χάπι που μου προκαλούσε την ταχυκαρδία και λέγεται κλαριτιν d , το έπαιρνα μαζί με την αντιβίωση. Με τάραξε παρα πολύ, το σταμάτησα και ευτυχώς είμαι σε καλήτερη φάση. Δε το σκέφτηκα ότι μπορεί να είναι από άλλο φάρμακο... Επειδή έχω ακούσει πολλά για αντιβιωσεις... Ευχαριστώ παιδιά!
    οπότε ήταν το αντισταμινικό που έφταιγε. λογικό. οπότε όλα καλά!

  12. #12
    Antonis8
    Guest
    Όταν είχα κρύωμα, είχα κι εγώ αυξημένους παλμούς σε κατάσταση ηρεμίας. Το βράδυ μόνο έπεσαν κάτω από τους 80. Είναι λόγω της λοίμωξης.

    Αλλά και κάποια φάρμακα κάνουν ταχυκαρδία. Τα αντισταμινικα πάντως εμένα μου τους έριχναν τους παλμούς, σε συνδυασμό με την κορτιζόνη.

Similar Threads

  1. Καποιος που δεν εχει σκοπο....
    By Mauroslosk in forum Αυτοβοήθεια & Υποστήριξη
    Replies: 20
    Last Post: 14-12-2017, 17:16
  2. ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΥΠΕΡΘΥΡΕΟΕΙΔΙΣΜΟ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΑΓΧΟΣ ΠΟΛΥ?
    By anxious4ever in forum Χρόνιος Πόνος, Ψυχολογία Ασθένειας/Υγείας
    Replies: 7
    Last Post: 28-02-2015, 02:30
  3. Replies: 62
    Last Post: 27-11-2012, 17:01
  4. Κάποιος που τα έχει καταφέρει?
    By buffoon in forum Συναισθηματική Υπερφαγία, Ψυχογενής Βουλιμία
    Replies: 90
    Last Post: 28-08-2010, 21:01
  5. Κάποιος που τα έχει καταφέρει?
    By buffoon in forum Παχυσαρκία
    Replies: 6
    Last Post: 27-12-2009, 23:24

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •