Οπτικό χιόνι,μυγάκια και φωτοευαισθησια
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Results 1 to 12 of 12
  1. #1
    Member
    Join Date
    Apr 2018
    Posts
    42

    Οπτικό χιόνι,μυγάκια και φωτοευαισθησια

    Καλησπέρα σε όλη την παρέα,

    Βιώνω ενα ασταμάτητο άγχος με την όραση μου!

    Τον Οκτώβριο του 2017 είχα πάρει το αντικαταθλιπτικό effexor xr 37,5 mg(η μικρότερη δόση)για πρώτη φορά!Το πήρα με λάθος τρόπο, άνοιξα την κάψουλα και μέσα είχε κάτι κόκκους.Καταπωσα τους μίσους κόκκους χωρις την κάψουλα γιατί ήθελα να πάρω την μισή δοσολογία.Αυτο που έκανα ήταν πολύ κακό γιατί ουσιαστικά ένα χάπι που ήταν βραδείας αποδέσμευσης με το τρόπο που το πήρα το έκανα ταχείας αποδέσμευσης.Μετα από 30 περίπου λεπτά είχα πολύ θολή όραση και κρίση πανικού.

    Εννοείται και δεν το ξανα πήρα από τότε αλλά από τότε έχω τα παρακάτω συμπτώματα που με αγχώνουν πολύ:

    - θολή όραση
    - οπτικό χιόνι,ειδικά στο σκοτάδι( visual snow θα το βρείτε στο Google)
    - ευσθησια στα φώτα
    - πολλά μυγάκια

    Εννοείται ότι έχω πάει σε πολλούς οφθαλμίατρους και νευρολόγους αλλά δεν μου βρίσκουνε τίποτα.

    Έχω κάνει και μαγνητικές.

    Όλοι μου λένε ότι αποκλείεται να σου έκανε μόνιμη ζημιά το φάρμακο, αλλά μου έχει προκαλέσει φοβερό άγχος από τότε και πραγματικά η ποιότητα ζωής μου έχει πέσει δραματικά.

    Υπάρχει κανείς με παρόμοια συμπτώματα στην όραση και αν ναι, πως τα αντιμετωπίζει;

    Οποιαδήποτε βοήθεια θα ήταν πραγματικά παραπάνω από ευπρόσδεκτη!

    Με εκτίμηση

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2019
    Posts
    158
    Καλησπέρα!!! Εγώ από όλα αυτά που έχουν να κάνουν με την όραση, έχω έντονη φωτοευαισθησια,ιδιαίτερα όταν βγαίνω από το σπίτι κι εκτιθεμαι στον ήλιο. Είναι θεωρώ παρενέργεια των φαρμακων που παίρνω στην δική μου περίπτωση. Επίσης έχω έντονη ομιχλη εγκεφάλου ( brain fog), το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας.Σου ελπίζω να βρεις λύση φίλε μου στο πρόβλημα που σε βασανίζει γιατί όλα αυτά τα νευροψυχιατρικα συμπτώματα πραγματικά εκμηδενιζουν την ποιότητα ζωής του ασθενούς!

  3. #3
    Member
    Join Date
    Apr 2018
    Posts
    42
    Αν έχεις μόνο φωτοευασθησια τότε να κοιτάξεις για το αν έχεις αστιγματισμό.

    Το brain fog to είχα και εγώ για χρόνια, μαζί με αποπραγματοποιηση και απροσωποποιηση.Θελει καλό φαγητό, καλό ύπνο, νερό,γυμναστική και βιταμίνες(μαγνήσιο,b2 και b6, fish oil ω3).

    Επίσης αν η φωτοευαισθησια συνεχίζεται πρέπει να συζητήσεις με τον γιατρό σου για πιθανή διακοπή.

    Την διακοπή θα την κανείς(αν χρειαστεί) πολύ πολύ σιγά.

    Στο survivingantidepressants.org που είναι forum από ανθρώπους που εχουνε πάθει ζημιές από αντικαταθλιπτικά και εχουνε ανακάμψει δίνουνε οδηγίες πως να κανείς πολύ αργή διακοπή για να έχεις όσο το δυνατόν λιγότερες παρενέργειες.

  4. #4
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2019
    Posts
    158
    Quote Originally Posted by JasonK View Post
    Αν έχεις μόνο φωτοευασθησια τότε να κοιτάξεις για το αν έχεις αστιγματισμό.

    Το brain fog to είχα και εγώ για χρόνια, μαζί με αποπραγματοποιηση και απροσωποποιηση.Θελει καλό φαγητό, καλό ύπνο, νερό,γυμναστική και βιταμίνες(μαγνήσιο,b2 και b6, fish oil ω3).

    Επίσης αν η φωτοευαισθησια συνεχίζεται πρέπει να συζητήσεις με τον γιατρό σου για πιθανή διακοπή.

    Την διακοπή θα την κανείς(αν χρειαστεί) πολύ πολύ σιγά.

    Στο survivingantidepressants.org που είναι forum από ανθρώπους που εχουνε πάθει ζημιές από αντικαταθλιπτικά και εχουνε ανακάμψει δίνουνε οδηγίες πως να κανείς πολύ αργή διακοπή για να έχεις όσο το δυνατόν λιγότερες παρενέργειες.
    Είχα πάει σε οφθαλμίατρο και είχα κάνει αρκετές εξετάσεις οι οποίες βγήκαν καθαρές. Γι αυτό πιστεύω ότι η φωτοευαισθησια που έχω όπως και η θολή όραση που καμιά φορά επίσης έχω είναι παρενέργειες των φαρμακων.Οσον αφορά το brain fog το παλεύω δύο χρόνια να το ξεπεράσω μια με φάρμακα μια χωρίς, δεν έχω καταφέρει κάτι δυστυχώς.Αποπραγμοτοποιησ -αποπροσωποποιηση ευτυχώς δεν είχα ούτε και έχω, μόνο το άγχος και το θόλωμα αυτό από το οποίο προσπαθώ να απαλλαγώ χωρίς επιτυχία!

  5. #5
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2019
    Posts
    158
    Quote Originally Posted by Billtheo View Post
    Είχα πάει σε οφθαλμίατρο και είχα κάνει αρκετές εξετάσεις οι οποίες βγήκαν καθαρές. Γι αυτό πιστεύω ότι η φωτοευαισθησια που έχω όπως και η θολή όραση που καμιά φορά επίσης έχω είναι παρενέργειες των φαρμακων.Οσον αφορά το brain fog το παλεύω δύο χρόνια να το ξεπεράσω μια με φάρμακα μια χωρίς, δεν έχω καταφέρει κάτι δυστυχώς.Αποπραγμοτοποιησ -αποπροσωποποιηση ευτυχώς δεν είχα ούτε και έχω, μόνο το άγχος και το θόλωμα αυτό από το οποίο προσπαθώ να απαλλαγώ χωρίς επιτυχία!
    Δεν ξέρω γιατί δεν ήρθε όλο το μήνυμα έλεγα απλώς ότι αποπραγματοποιηση αποπροσωποποιηση ευτυχώς δεν είχα ούτε έχω, έχω ωστόσο αυτό το θόλωμα και άγχος που δεν μπορώ με τπτ να ξεπεράσω.

  6. #6
    Member
    Join Date
    Apr 2018
    Posts
    42
    Αν η φωτοευαισθησια και η θολή όραση είναι κάτι που αντιμετωπίζεις καιρό τότε πρέπει να μιλήσεις με τον γιατρό σου για πιθανή διακοπή.

    Τα προβλήματα αυτά πολλές φορές δεν εχουνε σχέση με τα μάτια (τα μάτια κάνουν απλή συλλογή πληροφοριών), η επεξεργασία της πληροφορίας γίνεται στον εγκέφαλο.

    Αυτά τα φάρμακα επηρεάζουν τον εγκέφαλο.

    Οι οφθαλμολογοι δεν θα σου θα σου βρουν ποτέ κάτι αν αυτό πηγάζει πιο πίσω από το μάτι (στον εγκέφαλο).

    Επίσης πρέπει να προσπαθήσεις με όλα αυτά που σου είπα πριν (χώρις φάρμακα) για μεγάλο χρονικό διάστημα με πειθαρχεια.

    Η αλλαγή θα έρθει μετά από μεγάλο βάθος χρόνου και όχι από την μια μέρα στην άλλη.trust me

  7. #7
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2019
    Posts
    158
    Quote Originally Posted by JasonK View Post
    Αν η φωτοευαισθησια και η θολή όραση είναι κάτι που αντιμετωπίζεις καιρό τότε πρέπει να μιλήσεις με τον γιατρό σου για πιθανή διακοπή.

    Τα προβλήματα αυτά πολλές φορές δεν εχουνε σχέση με τα μάτια (τα μάτια κάνουν απλή συλλογή πληροφοριών), η επεξεργασία της πληροφορίας γίνεται στον εγκέφαλο.

    Αυτά τα φάρμακα επηρεάζουν τον εγκέφαλο.

    Οι οφθαλμολογοι δεν θα σου θα σου βρουν ποτέ κάτι αν αυτό πηγάζει πιο πίσω από το μάτι (στον εγκέφαλο).

    Επίσης πρέπει να προσπαθήσεις με όλα αυτά που σου είπα πριν (χώρις φάρμακα) για μεγάλο χρονικό διάστημα με πειθαρχεια.

    Η αλλαγή θα έρθει μετά από μεγάλο βάθος χρόνου και όχι από την μια μέρα στην άλλη.trust me
    Έχω αρχίσει ήδη και μειώνω τα φάρμακα, καθώς έπαιρνα τέσσερα, παρα πολλά δηλαδή κατά τη γνώμη μου, τώρα έχω μείνει με δύο. Δεν θα προβώ σε περαιτέρω μείωση προς το παρόν καθώς μόλις πριν λίγες μέρες σταμάτησα τα δύο από τα τέσσερα φάρμακα που έπαιρνα. Θα δώσω λίγο χρόνο προσαρμογής στον οργανισμό και κατόπιν θα προβώ σε επόμενη μείωση. Εσύ μετά από το ατυχές συμβάν ξαναπήρες κάποια φάρμακο η ούτε καν?

  8. #8
    Member
    Join Date
    Apr 2018
    Posts
    42
    Ούτε καν...

    Διάβασα πολύ και από την στιγμή που μένω Λονδίνο συμμετείχα σαν ασθενής σε διάφορες έρευνες που ψάχνουν θεραπεία για το visual snow.

    Και περιμένω αν θα βγει θεραπεία.

    Να ξέρεις ότι αυτά τα φάρμακα κάνουν μεγάλη ζημιά.

    Εννοείται ότι κόβεις πολύ πολύ σταδιακά για να αφήσεις στον οργανισμό σου χώρο και χρόνο.

    Ότι καλύτερο σου εύχομαι!Οτι χρειαστείς μου λες

  9. #9
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2019
    Posts
    158
    Quote Originally Posted by JasonK View Post
    Ούτε καν...

    Διάβασα πολύ και από την στιγμή που μένω Λονδίνο συμμετείχα σαν ασθενής σε διάφορες έρευνες που ψάχνουν θεραπεία για το visual snow.

    Και περιμένω αν θα βγει θεραπεία.

    Να ξέρεις ότι αυτά τα φάρμακα κάνουν μεγάλη ζημιά.

    Εννοείται ότι κόβεις πολύ πολύ σταδιακά για να αφήσεις στον οργανισμό σου χώρο και χρόνο.

    Ότι καλύτερο σου εύχομαι!Οτι χρειαστείς μου λες
    Ευχαριστώ!!! Σου εύχομαι ότι καλύτερο κι εσένα. Δυστυχώς η αλήθεια είναι ότι όπως κι εσύ προειπες αυτά τα φάρμακα κάνουν μεγάλη ζημιά κι έχουν άγνωστες συνέπειες για τον καθένα.

  10. #10
    Member
    Join Date
    Apr 2018
    Posts
    42
    Αυτή την εβδομάδα γιορτάζω 3 χρόνια από τότε που είχα adverse reaction στο effexor.

    Δυστυχώς το visual snow / τα μυγάκια και οι φωτόψιες (blue entoptic phenomena) είναι ακόμη μαζί μου.

    Τελικά από ότι έδειξε και η πρόσφατη επιστημονική έρευνα που παραθέτω από κάτω σε ένα μικρό αριθμό ανθρώπων το να παίζεις με τα επίπεδα σεροτονινης μπορεί να μας δημιουργήσει αυτά τα μόνιμα προβλήματα στην όραση.

    https://link.springer.com/article/10...3KPju72CVbmJSM

    Καλή δύναμη σε όλους

  11. #11
    Καλησπέρα. Εγώ είχα θολή όραση όταν πήρα το lyrica. Με τη διακοπή του φαρμάκου όμως (για άλλες παρενέργειες) επανήλθε η όραση μου στο κανονικό

  12. #12
    Member
    Join Date
    Apr 2018
    Posts
    42
    Χαίρομαι που σου πέρασε η θολή όραση!

    Υπάρχει κανείς άλλος εκεί έξω που να αντιμετωπίζει πρόβλημα με την όραση ( οπτικό χιονι / visual snow , παρα πολλά μυγάκια και φωτοψιες ) μετά από λήψη φαρμάκων ή από πολύ έντονο στρες και να επανηλθε στο κανονικό ;;;

Similar Threads

  1. μυγακια μαυρα στιγματα και οραση με λιγο χιονι
    By Billaros in forum Stress, Αγχος, Φόβος, Γενικευμένη Αγχώδης Διαταραχή
    Replies: 21
    Last Post: 17-04-2020, 23:58
  2. σχετικά με το χιόνι
    By Athanasie in forum Με καφέ και συμπάθεια....
    Replies: 4
    Last Post: 04-02-2009, 04:59

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •