Έκανα overdose?
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 28
  1. #1
    Antonis8
    Guest

    Έκανα overdose?

    Λοιπόν, την τελευταία εβδομάδα έπαιρνα xanax 0,25 κάθε βράδυ. Μία φορά πριν κάποιες μέρες πήρα 0,5 και προχθές το ίδιο. Χθες πήρα πάλι 0,25 και είχα πάρει και ομεπραζόλη το πρωί που αυξάνει ελαφρώς την επίδραση. Είχα λίγο χαμηλή πίεση (αρκετά βασικά, σε κάποια φάση ήταν 84/45) και έχω και χαμηλούς παλμούς. Τώρα έχω 59 καθιστός. Νιώθω ζάλη και μια σύγχυση και παράλληλα υπνηλία. Δεν έχω πάρει ζάναξ σήμερα. Λέτε να έχω κάνει overdose και να πάθω ανακοπή;

    Τι να κάνω; Να πάω στα επείγοντα; Και τώρα που γράφω νιώθω σαν να είμαι μπερδεμένος και νυστάζω. Επίσης τις τελευταίες τρεις μέρες μένω στο σπίτι, δεν πάω πουθενά, λόγω της ζέστης. Άρα είμαι πιο ξεκούραστος.

  2. #2
    Antonis8
    Guest
    Πήρα τον ψυχίατρο και μου λέει ότι ει΄ναι λόγω καύσωνα. Δεν νομίζω. Πριν δεν ένιωθα τέτοια υπνηλία.

    Βέβαια αν έκανα overdose γιατί έχω τα συμπτώματα τώρα εφόσον δεν πήρα άλλο ζάναξ μέσα στη μέρα?

  3. #3
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2018
    Posts
    225
    Με 0.25 να έκανες oberdose δεν παίζει με τίποτα... πιό πολύ το άγχος σου είναι φίλε... μην ανησυχείς

  4. #4
    Antonis8
    Guest
    Quote Originally Posted by Elendar123 View Post
    Με 0.25 να έκανες oberdose δεν παίζει με τίποτα... πιό πολύ το άγχος σου είναι φίλε... μην ανησυχείς


    Για δύο μέρες είχα πάρει 0,5. Επίσης είμαι αδύνατος, μήπως θα έπρεπε να παίρνω πιο χαμηλή δόση; Ρώτησα τον ψυχίατρο και μου είπε ότι δεν παίζουν ρόλο τα κιλά στη δόση ενώ το ίντερνετ λέει άλλα.

  5. #5
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2018
    Posts
    1,040
    Quote Originally Posted by Antonis8 View Post
    Για δύο μέρες είχα πάρει 0,5. Επίσης είμαι αδύνατος, μήπως θα έπρεπε να παίρνω πιο χαμηλή δόση; Ρώτησα τον ψυχίατρο και μου είπε ότι δεν παίζουν ρόλο τα κιλά στη δόση ενώ το ίντερνετ λέει άλλα.
    Κλείσε το ίντερνετ

  6. #6
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2016
    Location
    Planet Euphoria
    Posts
    2,849
    Quote Originally Posted by Antonis8 View Post
    Για δύο μέρες είχα πάρει 0,5. Επίσης είμαι αδύνατος, μήπως θα έπρεπε να παίρνω πιο χαμηλή δόση; Ρώτησα τον ψυχίατρο και μου είπε ότι δεν παίζουν ρόλο τα κιλά στη δόση ενώ το ίντερνετ λέει άλλα.
    Overdose από το Xanax? Οχι το πολύ πολύ να σε πάρει ο ύπνος ή να χαλαρώσεις λίγο περισσότερο και αν, ούτε αυτό είναι σίγουρο!

  7. #7
    Antonis8
    Guest
    Είχα μία εκτακτάρα μόλις τώρα, με έκανε να πεταχτώ από το κρεβατι. Σαν συνεχές φτερούγισμα ήταν. Τώρα επανήλθε ο παλμός μου, δεν έπιασε κάτι ο καρδιογράφος τσέπης.

  8. #8
    Antonis8
    Guest
    Μου ανέβηκε και η πίεση, 99/70.Και όταν φορούσα το χόλτερ και έκανα έκτακτες μου είχε ανέβει η πίεση. Αυτή βέβαια που έκανα τώρα ήταν πολύ έντονη και περισσότερο σαν παρατεταμένο φτερούγισμα δευτερολέπτων.

  9. #9
    Senior Member
    Join Date
    May 2020
    Posts
    148
    Quote Originally Posted by Antonis8 View Post
    Μου ανέβηκε και η πίεση, 99/70.Και όταν φορούσα το χόλτερ και έκανα έκτακτες μου είχε ανέβει η πίεση. Αυτή βέβαια που έκανα τώρα ήταν πολύ έντονη και περισσότερο σαν παρατεταμένο φτερούγισμα δευτερολέπτων.
    μην αγχωνεσαι και μη το σκεφτεσαι διαρκως. Κριση πανικου ειναι. Φανταζομαι οτι παιρνεις αντικαταθλιπτικη αγωγη. Αν την ξεκινησες συντομα ακομα δεν εχεις κανει επιπεδα. Προσπαθησε να απασχολησεις το μυαλο σου με κατι αλλο.

  10. #10
    Antonis8
    Guest
    Μπα, δεν είναι κρίση πανικού, στην κρίση πανικού εγώ είναι σαν να παθαίνω έμφραγμα, ανεβαίνουν οι παλμοί μου και συνήθως καλώ ασθενοφόρα. Χαλαρός είμαι, απλώς με τάραξε λίγο η έκτακτη. Η υπνηλία μου έφυγε τώρα που την χρειάζομαι για να κοιμηθώ. Ζάναξ δεν ξαναπαίρνω ωστόσο και σήμερα, έχω φοβηθεί.

  11. #11
    Senior Member
    Join Date
    May 2020
    Posts
    148
    μη τα πολυδινεις σημασια. Χειροτερα σε κανουν. Εχω περασει, ταχυκαρδιες, ζαλαδα, εκτακτες. Πολλες φορες. Αμα εχεις χαμηλη πιεση φαε κατι και πιες νερο.

  12. #12
    Antonis8
    Guest
    Τελικά πήρα 0,25. Μου αυξάνει τη λίμπιντο,το παθαίνει κανείς αυτό;

  13. #13
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    2,666
    Να παρω κι εγω αν εχει τετοια επιδραση. Δεν κανει να παρω βιαγκρα.

  14. #14
    Member
    Join Date
    Mar 2020
    Posts
    34
    Quote Originally Posted by Antonis8 View Post
    Λοιπόν, την τελευταία εβδομάδα έπαιρνα xanax 0,25 κάθε βράδυ. Μία φορά πριν κάποιες μέρες πήρα 0,5 και προχθές το ίδιο. Χθες πήρα πάλι 0,25 και είχα πάρει και ομεπραζόλη το πρωί που αυξάνει ελαφρώς την επίδραση. Είχα λίγο χαμηλή πίεση (αρκετά βασικά, σε κάποια φάση ήταν 84/45) και έχω και χαμηλούς παλμούς. Τώρα έχω 59 καθιστός. Νιώθω ζάλη και μια σύγχυση και παράλληλα υπνηλία. Δεν έχω πάρει ζάναξ σήμερα. Λέτε να έχω κάνει overdose και να πάθω ανακοπή;

    Τι να κάνω; Να πάω στα επείγοντα; Και τώρα που γράφω νιώθω σαν να είμαι μπερδεμένος και νυστάζω. Επίσης τις τελευταίες τρεις μέρες μένω στο σπίτι, δεν πάω πουθενά, λόγω της ζέστης. Άρα είμαι πιο ξεκούραστος.
    84/45; Τι λεει ο γιατρος σου γι αυτο; Τι φαρμακα παιρνεις εκτος του Ζαναξ, Ομεπραζολη;

  15. #15
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2019
    Posts
    649
    Quote Originally Posted by Antonis8 View Post
    Είχα μία εκτακτάρα μόλις τώρα, με έκανε να πεταχτώ από το κρεβατι. Σαν συνεχές φτερούγισμα ήταν. Τώρα επανήλθε ο παλμός μου, δεν έπιασε κάτι ο καρδιογράφος τσέπης.
    Αντώνη την ένιωσες δυνατή και πετάχτηκες πάνω η ένιωσες αυτό το περίεργο που προσπαθεί να πάρει μπρος και τα δεύτερα φαίνονται αιώνας μέχρι να επανέλθει?

Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

  1. τα εκανα μανταρα
    By pablo4 in forum Σεξουαλικότητα, παρεκκλίσεις, σεξουαλική ταυτότητα
    Replies: 152
    Last Post: 27-04-2016, 16:39
  2. πως τα εκανα ετσι?
    By marina7 in forum Σεξουαλικότητα, παρεκκλίσεις, σεξουαλική ταυτότητα
    Replies: 6
    Last Post: 20-09-2011, 16:24
  3. risperdal overdose
    By ferg in forum Ψυχώσεις & Σχιζοφρένεια
    Replies: 4
    Last Post: 27-06-2010, 01:35
  4. ΕΚΑΝΑ ΜΑΛΑΚΙΑ
    By litsaki28 in forum Συναισθηματική Υπερφαγία, Ψυχογενής Βουλιμία
    Replies: 9
    Last Post: 28-05-2010, 08:37
  5. zyprexa-overdose?
    By thanosred in forum Ψυχώσεις & Σχιζοφρένεια
    Replies: 3
    Last Post: 03-05-2008, 00:12

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •