Έχω αλλάξει σαν άνθρωπος ....
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Page 1 of 4 123 ... LastLast
Results 1 to 15 of 56
  1. #1
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    1,581

    Έχω αλλάξει σαν άνθρωπος ....

    Παίρνω εδώ και ενάμιση χρόνο αντικαταθλιπτικά ηρεμιστικά και αντιψυχωσικα.
    Νιώθω πολύ έντονα ότι έχω αλλάξει ως ανθρωπος. Δεν είμαι αυτή που ήμουν. Ζω τα πράγματα σαν σε απάθεια μια συνεχόμενη φλατ κατάσταση και άλλες φορές έχω ανησυχία και ταραχή χωρίς λόγο.
    Μπορούν αυτού του είδους τα φάρμακα να προκαλέσουν τέτοιο πράγμα;
    Έχει συμβεί σε κανέναν από σας να νιώθει ότι έχει αλλάξει παίρνοντας ψυχοφάρμακα;;;

  2. #2
    ελα νεφελι ναι ως ενα βαθμο κ γω το περασα.. αυτο που λες... αμα θες μπορω να σου πω τπ σχετικα με αυτα

  3. #3
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    1,581
    Quote Originally Posted by imperial View Post
    ελα νεφελι ναι ως ενα βαθμο κ γω το περασα.. αυτο που λες... αμα θες μπορω να σου πω τπ σχετικα με αυτα
    Ναι θα ήθελα πολύ να ακούσω τη γνώμη σου και την εμπειρία σου....

  4. #4
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2016
    Posts
    701
    Νεφέλη μου φλατ συναισθήματα από τα ηρεμιστικά και. τα αντικαταθλιπτικά δε ν είχα ποτέ μα ποτέ. Κακή διάθεση έχω πολύ όχι πάντα βέβαια μέσα στην μέρα.

  5. #5
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2016
    Posts
    701
    Nefeli , θέλω να γίνεις καλά, είσαι αξιόλογο άτομο, εμένα μου δίνεις δύναμη να συνεχίσω, σε νοιάζονται πολύ! Είσαι ξεχωριστή για μένα. Θα προσεύχομαι και για τις δυο

  6. #6
    κοιτα...αυτο ειμνα σχετικο αναλογα με το ποσο δυνατη θα λεγαμε την αγογη η οχι... αλλα κοιτα κ παλι δν θα παθεις μεγαλο κακο παρα μονο καποια μικρη διαφορα γτ αυτα τα ελενχουν καλα εκτος κ αν κατι ειναι πολυ καιρνουριο αλλα κ παλι δν ειμαστε δεκαετια του 50... οπως κ ναχει καλα θα ηταν να μην δηνεις σημασια σε τετοια.. γτ ηδη εχεις την προσπαθεια σου που ειναι να γινεις καλα

  7. #7
    επεισης παιζει επειδη περνεις κ κιλα πιο ευκολα να γινεται αυτο... κ μαζι με την λειτουργια του σωματος αλαξει κ η καθημερινοτητα μας γιαυτο ειναι ζαλαδα αν θελουμε να σκευτουμε ολλους τους παραγωντες

  8. #8
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    1,581
    Quote Originally Posted by imperial View Post
    επεισης παιζει επειδη περνεις κ κιλα πιο ευκολα να γινεται αυτο... κ μαζι με την λειτουργια του σωματος αλαξει κ η καθημερινοτητα μας γιαυτο ειναι ζαλαδα αν θελουμε να σκευτουμε ολλους τους παραγωντες
    Σε ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Από ζαλάδα άλλο τίποτα. Όσο για τα κιλά εννοείται μπαίνουν πολύ εύκολα αλλά έκανα πολύ αυστηρή διαιτα γιατί ήδη είχα πολλά και έχασα 16 μέσα στην περίοδο της καραντίνας.

  9. #9
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    1,581
    Quote Originally Posted by take a break View Post
    Nefeli , θέλω να γίνεις καλά, είσαι αξιόλογο άτομο, εμένα μου δίνεις δύναμη να συνεχίσω, σε νοιάζονται πολύ! Είσαι ξεχωριστή για μένα. Θα προσεύχομαι και για τις δυο
    Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Κι εγώ θα προσεύχομαι για σένα. Έχουμε πει πολλά στο παρελθόν δεν τα ξεχνάω....

  10. #10
    μια χαρα θα ειμαστε παιδια...

  11. #11
    εδω που τα λεμε... κ εγω να δεις ποσο εχω αλαξει.. χαχαχα... ημουν ατομο φουλ δραστιριο... εκανα τα παντα...τι προταθλητησμο, τι δπουλειες... τι κουραγιο για το καθε τι... τωρα εχω κατι μαλακισμενα να μου λενε το ενα κ το αλλο.. βασικα κ αυτο πλεον δεν ειναι θεμα γτ τα περισωτερα τα αντιμετοπιζω ευκολα.. ξερω πως να μηλαω... με ολλον τον κοσμο κ τι να πω δν με στροιμοχνει ευκολα στην γωνια καποιος... κ επεισης λεγανε οτι εχω πολυ φυσικη ομορφια... κ εν τελη πααανε ολλα χαχαχ... αλλα δεν με νοιζει κ πολυ... χερωμαι που αρχισα να καταλαβαινω την ζωη με ενα πιο βαθυ νοημα...

  12. #12
    νεφελι εισαι πολυ γλυκια κοπελα σιριουσλι... κ εχεις κ ωραιο ονομα... νεφελι...

  13. #13
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    1,581
    Quote Originally Posted by imperial View Post
    νεφελι εισαι πολυ γλυκια κοπελα σιριουσλι... κ εχεις κ ωραιο ονομα... νεφελι...
    Σε ευχαριστώ πολύ....

  14. #14
    αληθεια ποσο εισαι/ εγω ειμαι 23

  15. #15
    Junior Member
    Join Date
    Sep 2020
    Location
    Japan
    Posts
    12
    Quote Originally Posted by Nefeli28 View Post
    Παίρνω εδώ και ενάμιση χρόνο αντικαταθλιπτικά ηρεμιστικά και αντιψυχωσικα.
    Νιώθω πολύ έντονα ότι έχω αλλάξει ως ανθρωπος. Δεν είμαι αυτή που ήμουν. Ζω τα πράγματα σαν σε απάθεια μια συνεχόμενη φλατ κατάσταση και άλλες φορές έχω ανησυχία και ταραχή χωρίς λόγο.
    Μπορούν αυτού του είδους τα φάρμακα να προκαλέσουν τέτοιο πράγμα;
    Έχει συμβεί σε κανέναν από σας να νιώθει ότι έχει αλλάξει παίρνοντας ψυχοφάρμακα;;;
    Καλησπέρα Νεφέλη, κι εγώ έχω διαπιστώσει σε μένα αυτήν την ¨απάθεια¨ που περιγράφεις. Έχει κοντά δύο χρόνια τώρα που κάνω αγωγή με εσκιταλοπράμη και μιρταζαπίνη, τελευταία πρόσθεσα, κατόπιν οδηγίας του γιατρού πάντα, και κλομιπραμίνη.
    Από τη μια με στεναχωρεί το γεγονός οτι δεν μπορώ να ¨νιώσω¨ πράγματα όπως παλιά, απ´ την άλλη ωστόσο, το προτιμώ από την υπερευαισθησία που είχα και την σχεδόν μόνιμη στεναχώρια που με κατέκλυζε.
    Το βλέπω λίγο ως εξής: ε, ¨ας είμαι λίγο αναίσθητος παρά να ζω μέσα στην κατάθλιψη συνέχεια¨, και αυτή η σκέψη με αναπαύει.

Page 1 of 4 123 ... LastLast

Similar Threads

  1. η εμφάνισή μου έχει αλλάξει εντελώς
    By δελφίνι in forum Κατάθλιψη - Δυσθυμία
    Replies: 23
    Last Post: 23-11-2017, 20:27
  2. Δεν θέλω να αλλάξει τίποτα!!!
    By BloodyKate in forum Σχιζοσυναισθηματική Διαταραχή
    Replies: 7
    Last Post: 09-07-2017, 03:48
  3. Θέλω να αλλάξει η ζωή μου!!!
    By [email protected] in forum Σεξουαλικότητα, παρεκκλίσεις, σεξουαλική ταυτότητα
    Replies: 15
    Last Post: 27-07-2013, 04:52
  4. ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ!!
    By Lacrymosa in forum Διπολική διαταραχή
    Replies: 33
    Last Post: 27-07-2011, 21:51

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •