Οπτικό χιόνι,μυγάκια και φωτοευαισθησια
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Results 1 to 11 of 11
  1. #1
    Member
    Join Date
    Apr 2018
    Posts
    40

    Οπτικό χιόνι,μυγάκια και φωτοευαισθησια

    Καλησπέρα σε όλη την παρέα,

    Βιώνω ενα ασταμάτητο άγχος με την όραση μου!

    Τον Οκτώβριο του 2017 είχα πάρει το αντικαταθλιπτικό effexor xr 37,5 mg(η μικρότερη δόση)για πρώτη φορά!Το πήρα με λάθος τρόπο, άνοιξα την κάψουλα και μέσα είχε κάτι κόκκους.Καταπωσα τους μίσους κόκκους χωρις την κάψουλα γιατί ήθελα να πάρω την μισή δοσολογία.Αυτο που έκανα ήταν πολύ κακό γιατί ουσιαστικά ένα χάπι που ήταν βραδείας αποδέσμευσης με το τρόπο που το πήρα το έκανα ταχείας αποδέσμευσης.Μετα από 30 περίπου λεπτά είχα πολύ θολή όραση και κρίση πανικού.

    Εννοείται και δεν το ξανα πήρα από τότε αλλά από τότε έχω τα παρακάτω συμπτώματα που με αγχώνουν πολύ:

    - θολή όραση
    - οπτικό χιόνι,ειδικά στο σκοτάδι( visual snow θα το βρείτε στο Google)
    - ευσθησια στα φώτα
    - πολλά μυγάκια

    Εννοείται ότι έχω πάει σε πολλούς οφθαλμίατρους και νευρολόγους αλλά δεν μου βρίσκουνε τίποτα.

    Έχω κάνει και μαγνητικές.

    Όλοι μου λένε ότι αποκλείεται να σου έκανε μόνιμη ζημιά το φάρμακο, αλλά μου έχει προκαλέσει φοβερό άγχος από τότε και πραγματικά η ποιότητα ζωής μου έχει πέσει δραματικά.

    Υπάρχει κανείς με παρόμοια συμπτώματα στην όραση και αν ναι, πως τα αντιμετωπίζει;

    Οποιαδήποτε βοήθεια θα ήταν πραγματικά παραπάνω από ευπρόσδεκτη!

    Με εκτίμηση

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2019
    Posts
    157
    Καλησπέρα!!! Εγώ από όλα αυτά που έχουν να κάνουν με την όραση, έχω έντονη φωτοευαισθησια,ιδιαίτερα όταν βγαίνω από το σπίτι κι εκτιθεμαι στον ήλιο. Είναι θεωρώ παρενέργεια των φαρμακων που παίρνω στην δική μου περίπτωση. Επίσης έχω έντονη ομιχλη εγκεφάλου ( brain fog), το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας.Σου ελπίζω να βρεις λύση φίλε μου στο πρόβλημα που σε βασανίζει γιατί όλα αυτά τα νευροψυχιατρικα συμπτώματα πραγματικά εκμηδενιζουν την ποιότητα ζωής του ασθενούς!

  3. #3
    Member
    Join Date
    Apr 2018
    Posts
    40
    Αν έχεις μόνο φωτοευασθησια τότε να κοιτάξεις για το αν έχεις αστιγματισμό.

    Το brain fog to είχα και εγώ για χρόνια, μαζί με αποπραγματοποιηση και απροσωποποιηση.Θελει καλό φαγητό, καλό ύπνο, νερό,γυμναστική και βιταμίνες(μαγνήσιο,b2 και b6, fish oil ω3).

    Επίσης αν η φωτοευαισθησια συνεχίζεται πρέπει να συζητήσεις με τον γιατρό σου για πιθανή διακοπή.

    Την διακοπή θα την κανείς(αν χρειαστεί) πολύ πολύ σιγά.

    Στο survivingantidepressants.org που είναι forum από ανθρώπους που εχουνε πάθει ζημιές από αντικαταθλιπτικά και εχουνε ανακάμψει δίνουνε οδηγίες πως να κανείς πολύ αργή διακοπή για να έχεις όσο το δυνατόν λιγότερες παρενέργειες.

  4. #4
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2019
    Posts
    157
    Quote Originally Posted by JasonK View Post
    Αν έχεις μόνο φωτοευασθησια τότε να κοιτάξεις για το αν έχεις αστιγματισμό.

    Το brain fog to είχα και εγώ για χρόνια, μαζί με αποπραγματοποιηση και απροσωποποιηση.Θελει καλό φαγητό, καλό ύπνο, νερό,γυμναστική και βιταμίνες(μαγνήσιο,b2 και b6, fish oil ω3).

    Επίσης αν η φωτοευαισθησια συνεχίζεται πρέπει να συζητήσεις με τον γιατρό σου για πιθανή διακοπή.

    Την διακοπή θα την κανείς(αν χρειαστεί) πολύ πολύ σιγά.

    Στο survivingantidepressants.org που είναι forum από ανθρώπους που εχουνε πάθει ζημιές από αντικαταθλιπτικά και εχουνε ανακάμψει δίνουνε οδηγίες πως να κανείς πολύ αργή διακοπή για να έχεις όσο το δυνατόν λιγότερες παρενέργειες.
    Είχα πάει σε οφθαλμίατρο και είχα κάνει αρκετές εξετάσεις οι οποίες βγήκαν καθαρές. Γι αυτό πιστεύω ότι η φωτοευαισθησια που έχω όπως και η θολή όραση που καμιά φορά επίσης έχω είναι παρενέργειες των φαρμακων.Οσον αφορά το brain fog το παλεύω δύο χρόνια να το ξεπεράσω μια με φάρμακα μια χωρίς, δεν έχω καταφέρει κάτι δυστυχώς.Αποπραγμοτοποιησ -αποπροσωποποιηση ευτυχώς δεν είχα ούτε και έχω, μόνο το άγχος και το θόλωμα αυτό από το οποίο προσπαθώ να απαλλαγώ χωρίς επιτυχία!

  5. #5
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2019
    Posts
    157
    Quote Originally Posted by Billtheo View Post
    Είχα πάει σε οφθαλμίατρο και είχα κάνει αρκετές εξετάσεις οι οποίες βγήκαν καθαρές. Γι αυτό πιστεύω ότι η φωτοευαισθησια που έχω όπως και η θολή όραση που καμιά φορά επίσης έχω είναι παρενέργειες των φαρμακων.Οσον αφορά το brain fog το παλεύω δύο χρόνια να το ξεπεράσω μια με φάρμακα μια χωρίς, δεν έχω καταφέρει κάτι δυστυχώς.Αποπραγμοτοποιησ -αποπροσωποποιηση ευτυχώς δεν είχα ούτε και έχω, μόνο το άγχος και το θόλωμα αυτό από το οποίο προσπαθώ να απαλλαγώ χωρίς επιτυχία!
    Δεν ξέρω γιατί δεν ήρθε όλο το μήνυμα έλεγα απλώς ότι αποπραγματοποιηση αποπροσωποποιηση ευτυχώς δεν είχα ούτε έχω, έχω ωστόσο αυτό το θόλωμα και άγχος που δεν μπορώ με τπτ να ξεπεράσω.

  6. #6
    Member
    Join Date
    Apr 2018
    Posts
    40
    Αν η φωτοευαισθησια και η θολή όραση είναι κάτι που αντιμετωπίζεις καιρό τότε πρέπει να μιλήσεις με τον γιατρό σου για πιθανή διακοπή.

    Τα προβλήματα αυτά πολλές φορές δεν εχουνε σχέση με τα μάτια (τα μάτια κάνουν απλή συλλογή πληροφοριών), η επεξεργασία της πληροφορίας γίνεται στον εγκέφαλο.

    Αυτά τα φάρμακα επηρεάζουν τον εγκέφαλο.

    Οι οφθαλμολογοι δεν θα σου θα σου βρουν ποτέ κάτι αν αυτό πηγάζει πιο πίσω από το μάτι (στον εγκέφαλο).

    Επίσης πρέπει να προσπαθήσεις με όλα αυτά που σου είπα πριν (χώρις φάρμακα) για μεγάλο χρονικό διάστημα με πειθαρχεια.

    Η αλλαγή θα έρθει μετά από μεγάλο βάθος χρόνου και όχι από την μια μέρα στην άλλη.trust me

  7. #7
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2019
    Posts
    157
    Quote Originally Posted by JasonK View Post
    Αν η φωτοευαισθησια και η θολή όραση είναι κάτι που αντιμετωπίζεις καιρό τότε πρέπει να μιλήσεις με τον γιατρό σου για πιθανή διακοπή.

    Τα προβλήματα αυτά πολλές φορές δεν εχουνε σχέση με τα μάτια (τα μάτια κάνουν απλή συλλογή πληροφοριών), η επεξεργασία της πληροφορίας γίνεται στον εγκέφαλο.

    Αυτά τα φάρμακα επηρεάζουν τον εγκέφαλο.

    Οι οφθαλμολογοι δεν θα σου θα σου βρουν ποτέ κάτι αν αυτό πηγάζει πιο πίσω από το μάτι (στον εγκέφαλο).

    Επίσης πρέπει να προσπαθήσεις με όλα αυτά που σου είπα πριν (χώρις φάρμακα) για μεγάλο χρονικό διάστημα με πειθαρχεια.

    Η αλλαγή θα έρθει μετά από μεγάλο βάθος χρόνου και όχι από την μια μέρα στην άλλη.trust me
    Έχω αρχίσει ήδη και μειώνω τα φάρμακα, καθώς έπαιρνα τέσσερα, παρα πολλά δηλαδή κατά τη γνώμη μου, τώρα έχω μείνει με δύο. Δεν θα προβώ σε περαιτέρω μείωση προς το παρόν καθώς μόλις πριν λίγες μέρες σταμάτησα τα δύο από τα τέσσερα φάρμακα που έπαιρνα. Θα δώσω λίγο χρόνο προσαρμογής στον οργανισμό και κατόπιν θα προβώ σε επόμενη μείωση. Εσύ μετά από το ατυχές συμβάν ξαναπήρες κάποια φάρμακο η ούτε καν?

  8. #8
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2020
    Posts
    205
    Καλησπέρα. Εγώ είχα θολή όραση όταν πήρα το lyrica. Με τη διακοπή του φαρμάκου όμως (για άλλες παρενέργειες) επανήλθε η όραση μου στο κανονικό

  9. #9
    Member
    Join Date
    Apr 2018
    Posts
    40
    Χαίρομαι που σου πέρασε η θολή όραση!

    Υπάρχει κανείς άλλος εκεί έξω που να αντιμετωπίζει πρόβλημα με την όραση ( οπτικό χιονι / visual snow , παρα πολλά μυγάκια και φωτοψιες ) μετά από λήψη φαρμάκων ή από πολύ έντονο στρες και να επανηλθε στο κανονικό ;;;

  10. #10
    Junior Member
    Join Date
    Oct 2012
    Posts
    13
    Όταν ο παθολογος έκανε το λάθος και μου εδωσε 20 mg Εσιταλοπραμη από την πρωτη ημερα(τεραστια δωση)αρχισα να έχω θολή όραση και Ξηροφθαλμια. Τα φώτα το βράδυ με ενοχλούσαν έντονα ..... Αφου τα έκοψα στο 3μενο επανήλθε το προβλημα της θόλουρας στα φώτα μετά απο 20 ημέρες και αρχισα να έχω στο ένα μάτι κυριος ευαισθησία στο φως (βελτιωνετε σιγά σιγα) και πολλα μυγακια. Κάτι που δεν είχα ποτε. Έχω κάνει όλες τις εξετάσεις και δν βρέθηκε τπτ.... Όλα αυτά από την ώρα που ξεκίνησα τα αντικαταθλιπτικά με λάθος τρόπο υπερβολική δόση.... Πλέον κατάλαβα ότι πρεπει να μάθω να ζω με τα μυγακια....

  11. #11
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2020
    Posts
    220
    Μου φαινεται απιθανο μιση δοση φαρμακου να σου εκανε προβλημα. Το ψυχολογικο κομματι το εχεις ξανακοιταξει;

    Προσωπικα παιρνω το procolaran που ειναι καρδιολογικο φαρμακο και δρα και στο ματι γιατι ειναι ευαισθητος εκει ενας υποδοχεας στο φαρμακο. Βλεπω χιονακια, δεσμες φωτος και το βραδυ βλεπω τα αντικειμενα που κουνιουνται πολυ αργα (αν λχ κουνησω το χερι μου μπροστα απο τα ματια μου , το βλεπω πολυ αργα και αφηνει ιχνη). Οταν υπαρχουν πολλα φωτα πετανε, βλεπω το φως να κινειται κλπ. Το ηξερα οτι θα εχω τετοιες παρενεργιες γιατι ειναι καταγεγραμμενες επισημες παρενεργειες. Στην αρχη ηταν λιγο τρομακτικο αλλα τωρα δεν με πειραζει καθολου. Το παιρνω 3 μηνες το φαρμακο.

Similar Threads

  1. μυγακια μαυρα στιγματα και οραση με λιγο χιονι
    By Billaros in forum Stress, Αγχος, Φόβος, Γενικευμένη Αγχώδης Διαταραχή
    Replies: 21
    Last Post: 17-04-2020, 23:58
  2. σχετικά με το χιόνι
    By Athanasie in forum Με καφέ και συμπάθεια....
    Replies: 4
    Last Post: 04-02-2009, 04:59

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •