Results 31 to 45 of 75
-
27-05-2009, 11:02 #31
- Join Date
- Feb 2008
- Posts
- 2,541
ρε συ Νικητα
δε βαζεις εσυ κανα καλο λογισμο
μια και σου πεσε η μουρη ολιγον με τα ατυχη παραδειγματα
να αφησουμε και στην ησυχια του τον π.Παισιο
τσαμπουναμε κει ενα γ.παισιος και σωθηκαμε...
τι μικρα και ανιδεα μας χαρακτηρισες
τι μονοπλευρη ακροτητα που συνοδευει τη νιοτη
τι κακους λογισμους θα σας μαλωσω....
ποιος εισαι να ουμε....
και κατι απο τα δικα σου μπας κ το σκεφτεις.λεμε τωρα...
Οι Στωικοί προτείνουν την συμφιλίωση με την \"αποτυχία\", την ψύχραιμη και νηφάλια αντιμετώπισή της
- 27-05-2009, 11:05 #32
- Join Date
- May 2009
- Location
- Greece
- Posts
- 23
Ο Θεός δεν είναι μια μακρινή φιγούρα ψηλά στον ουρανό που μοιράζει αμοιβές και τιμωρίες. Ο Θεός είναι η πηγή των όντων, η συνεκτική δύναμη της Δημιουργίας, η παναχού παρούσα και τα πάντα πληρούσα Αγάπη. Ζούμε και κινούμαστε και αναπνέουμε μέσα Του. Δεν τον αναγνωρίζουμε επειδή είναι εντελώς αυτονόητος.
Στο βαθμό που γινόμαστε έμπραχτη αγάπη μπορούμε να συναισθανόμαστε την ομοιότητα και την ενότητα μαζί Του.
Όσο περισσσότερο η ύπαρξή μας καθαρίζεται και εξαγνίζεται από την πονηρία και τον εγωκεντρισμό τόσο περισσότερο μετέχουμε στην Χαριτωμένη Παρουσία του Θεού.
Ο Θεός ποτέ δεν κρίνει, ποτέ δεν καταδικάζει, ποτέ δεν αρνείται ποτέ δεν τιμωρεί. Είναι μόνο Αγάπη. Και \"θέλει\" να γεμίσει με αυτή την Αγάπη τα πάντα. Όσα ανοίγουν για να Τον δεχτούν, όσα διαθέτουν κυλότητα και είναι καθαρά για να γεμίσουν από Αυτόν.
Ο Θεός δεν πιέζει, δεν απαιτεί, δεν αναγκάζει, δεν εξουθενώνει. Είναι Αποδοχή άνεϋ όρων και απροϋπόθετη ελευθερία.
27-05-2009, 11:34 #33
- Join Date
- Jul 2008
- Posts
- 2,713
Originally posted by researcher
ρε συ Νικητα
δε βαζεις εσυ κανα καλο λογισμο
μια και σου πεσε η μουρη ολιγον με τα ατυχη παραδειγματα
να αφησουμε και στην ησυχια του τον π.Παισιο
τσαμπουναμε κει ενα γ.παισιος και σωθηκαμε...
τι μικρα και ανιδεα μας χαρακτηρισες
τι μονοπλευρη ακροτητα που συνοδευει τη νιοτη
τι κακους λογισμους θα σας μαλωσω....
ποιος εισαι να ουμε....
και κατι απο τα δικα σου μπας κ το σκεφτεις.λεμε τωρα...
Οι Στωικοί προτείνουν την συμφιλίωση με την \"αποτυχία\", την ψύχραιμη και νηφάλια αντιμετώπισή της
27-05-2009, 11:48 #34
- Join Date
- May 2004
- Location
- στις στεπες του Καυκασου
- Posts
- 10,933
Originally posted by Νικήτας
Ο Θεός δεν είναι μια μακρινή φιγούρα ψηλά στον ουρανό που μοιράζει αμοιβές και τιμωρίες. Ο Θεός είναι η πηγή των όντων, η συνεκτική δύναμη της Δημιουργίας, η παναχού παρούσα και τα πάντα πληρούσα Αγάπη. Ζούμε και κινούμαστε και αναπνέουμε μέσα Του. Δεν τον αναγνωρίζουμε επειδή είναι εντελώς αυτονόητος.
Στο βαθμό που γινόμαστε έμπραχτη αγάπη μπορούμε να συναισθανόμαστε την ομοιότητα και την ενότητα μαζί Του.
Όσο περισσσότερο η ύπαρξή μας καθαρίζεται και εξαγνίζεται από την πονηρία και τον εγωκεντρισμό τόσο περισσότερο μετέχουμε στην Χαριτωμένη Παρουσία του Θεού.
Ο Θεός ποτέ δεν κρίνει, ποτέ δεν καταδικάζει, ποτέ δεν αρνείται ποτέ δεν τιμωρεί. Είναι μόνο Αγάπη. Και \"θέλει\" να γεμίσει με αυτή την Αγάπη τα πάντα. Όσα ανοίγουν για να Τον δεχτούν, όσα διαθέτουν κυλότητα και είναι καθαρά για να γεμίσουν από Αυτόν.
Ο Θεός δεν πιέζει, δεν απαιτεί, δεν αναγκάζει, δεν εξουθενώνει. Είναι Αποδοχή άνεϋ όρων και απροϋπόθετη ελευθερία.
αμαν!
ειχαμε που ειχαμε,
πλακωσανε και ενισχυσεις.....
η κουβεντα εχει εξαντληθει εδω,
http://www.e-psychology.gr/forum/viewthread.php?tid=3606
27-05-2009, 11:49 #35
- Join Date
- May 2009
- Location
- Greece
- Posts
- 23
\"ρε συ Νικήτα ...
σου πεσε η μουρη ...
τσαμπουναμε ...
ποιος εισαι να ουμε....\"
Για ποιο λόγο θα πρέπει να υποστώ αυτή τον βιασμό της αισθητικής ???
Να είστε όλοι καλά!
Αντίο :(
27-05-2009, 12:00 #36
- Join Date
- May 2004
- Location
- στις στεπες του Καυκασου
- Posts
- 10,933
Νικητα δεν εχεις και αδικο,
δεν συμφωνω και εγω με αυτα που διαβασα,
ως αισθητικη τουλαχιστον οπως λες και εσυ.
Ομως καθως διαβαζω το θρεντ,
μου ερχεται ενα χριστιανικο αποφθεγμα,
\"ο αναμαρτητος πρωτος το λιθο βαλετω\".....
27-05-2009, 12:04 #37
- Join Date
- Aug 2008
- Location
- Thessaloniki
- Posts
- 1,156
Originally posted by Νικήτας
\"ρε συ Νικήτα ...
σου πεσε η μουρη ...
τσαμπουναμε ...
ποιος εισαι να ουμε....\"
Για ποιο λόγο θα πρέπει να υποστώ αυτή τον βιασμό της αισθητικής ???
Να είστε όλοι καλά!
Αντίο :(
Κατά τα άλλα δεν καταλαβαίνω γιατί θα έπρεπε να θιχτείς...
Συζήτηση κάνουμε κι ανταλλάσουμε απόψεις, σκέψεις, ιδέες. Δεν μπορούμε να συμφωνούμε με όλους, μπορούμε όμως για κάποια στιγμή να δούμε από τη δική τους οπτική τα πράγματα...
Η πεμπτουσία του διαλόγου είναι ο σοβαρός αντίλογος. Αν δεν μας αρέσει , δεν σημαίνει πως δεν έχει θέση στη Δημοκρατία..[B][I]Human, is nothing else but two dates engraved upon a tombstone...[/I][/B]
27-05-2009, 12:05 #38
- Join Date
- Feb 2008
- Posts
- 2,541
Originally posted by Νικήτας
\"ρε συ Νικήτα ...
σου πεσε η μουρη ...
τσαμπουναμε ...
ποιος εισαι να ουμε....\"
Για ποιο λόγο θα πρέπει να υποστώ αυτή τον βιασμό της αισθητικής ???
Να είστε όλοι καλά!
Αντίο :(
με αυτον τον τροπο που λεγεται
και δεν μιλαω μονο για εδω μιλαω οταν το ακουω ετσι σε κοινωνικες περιστασεις ...
στην πραγματικοτητα μου λεει:
*να ειστε ολοι σκατα τομαρια
οπως σκατα με κανατε και μενα*)
αυτο ηταν παρενθεση
Νικητα
εαν αυτο το αντιο αντιστοιχει στο αντιο φευγω
σου λεω οτι
εγω προσωπικα δε θα ηθελα να φυγεις (ετσι ευκολα)
αλλα παλι ειναι θεμα προσωπικης ελευθεριας....
27-05-2009, 12:42 #39
- Join Date
- Oct 2006
- Posts
- 5,668
Originally posted by Νικήτας
\"ρε συ Νικήτα ...
σου πεσε η μουρη ...
τσαμπουναμε ...
ποιος εισαι να ουμε....\"
Για ποιο λόγο θα πρέπει να υποστώ αυτή τον βιασμό της αισθητικής ???
Να είστε όλοι καλά!
Αντίο :(
Απο την αλλη ομως μπορεις να δωσεις χρονο (αν εχεις την διαθεση), για να δεις πώς και σ αυτον τον χωρο, υπάρχουν κ άλλοι τροποι που εκφραζουμε την διαφωνια μας:)πάρα πολλή ευφυϊα μπορεί να επενδυθεί στην άγνοια, οταν η αναγκη για ψευδαίσθηση ειναι βαθιά...
27-05-2009, 13:36 #40
- Join Date
- Sep 2008
- Posts
- 1,243
Διάβασα το θρεντ με έκπληξη και απογοήτευση για την έκβασή του.
Σε όσους αντιπαρατέθηκαν σκληρά στον Νικήτα έχω να πω 4 λέξεις:
ΑΛΛΟ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ και ΑΛΛΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ!
Οταν αυτά θα πάψουμε να τα συγχέουμε θα γίνουμε πιο ανοιχτοί άνθρωποι και το κέρδος θα είναι τόσο δικό μας όσο και του εκάστοτε συνομιλητή μας.
Μη βιαστείτε να βγάλετε συμπεράσματα. Ισως σκεφτείτε ότι μιλάει μία θρησκευόμενη Ρουβίτσα....
Ξεκαθαρίζω ότι δεν είμαι ούτε θρησκευόμενη, ούτε Ρουβίτσα. Δεν μου αρέσουν τα τραγούδια του ρουβά, ούτε το πανηγύρι της Γιουροβίζιον. Θεωρώ γελοίο που ξοδεύουμε τόσα χρήματα σαν χώρα για αυτό το \'\'άμουσο\'\' πανηγύρι. Οσο για σχέση με θρησκεία έχω μηδενική.
Παρατήρησα ότι στο παρόν φόρουμ στα θέματα που ανοίγει κάποιος ασθενής και που αφορούν καθαρά και μόνο μία διαταραχή ή μια δοσολογία φαρμάκων, εκεί διεξάγεται μία καλή επικοινωνία. Αντίθετα στα περισσότερα γενικού ενδιαφέροντος θέματα, μπαίνει η ρημάδα η ιδεολογία και τα οδηγεί σε σκληρές αντιπαραθέσεις που δεν οδηγούν πουθενά. Οχι μόνο δεν οδηγούν πουθενά, αλλά, ...τι οξύμορο!!! σε φόρουμ ψυχολογίας πληγώνεται κόσμος!!! Και επιπλέον παρεμποδίζεται μία επικοδομητική ενδεχόμενα φιλοσοφική συζήτηση.
Οπως εξελίχθηκε και εδώ. Πιστεύω πως υπήρξατε σκληροί απέναντι σε έναν άνθρωπο που τουλάχιστον είχε το κουράγιο και την ειλικρίνεια να μιλήσει Επώνυμα.... Και όλο αυτό γιατί? Γιατί δεν συμφωνείτε με το Ρουβά ή τη Γιουροβίζιον....
Ξαναλέω: αλλο ιδεολογία και άλλο ψυχολογία.
Υ. Γ. Παρόλο που συμφωνώ με τα μη θρησκευόμενα και αντιγιουροβιζιονικά μέλη ιδεολογικά, αγαπητέ Νικήτα, εγώ κατάλαβα τον παραλληλισμό που σκέφτηκες στην αρχή και τον βρίσκω φιλοσοφικά ενδιαφέροντα.
27-05-2009, 14:00 #41
- Join Date
- Aug 2008
- Location
- Thessaloniki
- Posts
- 1,156
Originally posted by nature
Διάβασα το θρεντ με έκπληξη και απογοήτευση για την έκβασή του.
Σε όσους αντιπαρατέθηκαν σκληρά στον Νικήτα έχω να πω 4 λέξεις:
ΑΛΛΟ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ και ΑΛΛΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ!
Οταν αυτά θα πάψουμε να τα συγχέουμε θα γίνουμε πιο ανοιχτοί άνθρωποι και το κέρδος θα είναι τόσο δικό μας όσο και του εκάστοτε συνομιλητή μας.
Μη βιαστείτε να βγάλετε συμπεράσματα. Ισως σκεφτείτε ότι μιλάει μία θρησκευόμενη Ρουβίτσα....
Ξεκαθαρίζω ότι δεν είμαι ούτε θρησκευόμενη, ούτε Ρουβίτσα. Δεν μου αρέσουν τα τραγούδια του ρουβά, ούτε το πανηγύρι της Γιουροβίζιον. Θεωρώ γελοίο που ξοδεύουμε τόσα χρήματα σαν χώρα για αυτό το \'\'άμουσο\'\' πανηγύρι. Οσο για σχέση με θρησκεία έχω μηδενική.
Παρατήρησα ότι στο παρόν φόρουμ στα θέματα που ανοίγει κάποιος ασθενής και που αφορούν καθαρά και μόνο μία διαταραχή ή μια δοσολογία φαρμάκων, εκεί διεξάγεται μία καλή επικοινωνία. Αντίθετα στα περισσότερα γενικού ενδιαφέροντος θέματα, μπαίνει η ρημάδα η ιδεολογία και τα οδηγεί σε σκληρές αντιπαραθέσεις που δεν οδηγούν πουθενά. Οχι μόνο δεν οδηγούν πουθενά, αλλά, ...τι οξύμορο!!! σε φόρουμ ψυχολογίας πληγώνεται κόσμος!!! Και επιπλέον παρεμποδίζεται μία επικοδομητική ενδεχόμενα φιλοσοφική συζήτηση.
Οπως εξελίχθηκε και εδώ. Πιστεύω πως υπήρξατε σκληροί απέναντι σε έναν άνθρωπο που τουλάχιστον είχε το κουράγιο και την ειλικρίνεια να μιλήσει Επώνυμα.... Και όλο αυτό γιατί? Γιατί δεν συμφωνείτε με το Ρουβά ή τη Γιουροβίζιον....
Ξαναλέω: αλλο ιδεολογία και άλλο ψυχολογία.
Υ. Γ. Παρόλο που συμφωνώ με τα μη θρησκευόμενα και αντιγιουροβιζιονικά μέλη ιδεολογικά, αγαπητέ Νικήτα, εγώ κατάλαβα τον παραλληλισμό που σκέφτηκες στην αρχή και τον βρίσκω φιλοσοφικά ενδιαφέροντα.
Μου τίθενται όρια στο αν, πότε και πως θα πω την άποψη μου ?
Πρέπει με το στανιό να συμφωνώ με κάποιον για να μην τον κακοκαρδίσω ?
Έχω δώσει δείγματα πως αντιπαρατίθεμαι με ανόητους σοφισμούς, ίσα-ίσα για να κάνω τον έξυπνο ?
Τι σημαίνει σ\' ένα θέμα γενικού ενδιαφέροντος άλλο η ιδεολογία κι άλλο η ψυχολογία ?
Για ποιο λόγο δεν μπορώ να αντιμετωπίσω το θέμα από εκεί που νομίζω πως \"μπάζει\" ? Ούτε ασθενής είμαι κι αν κατάλαβα καλά ο Νικήτας δηλώνει ψυχολόγος...
Έμπλεξε τον Ρουβά με τον Επίκτητο και μετά τον Παίσιο με τον Ρουβά, την θεία χάρη με τους καλούς και κακούς λογισμούς...
Στην σκοταδολαγνεία, κι ο ίδιος ο Θεός να την παράγει και να την πλασάρει σαν ιδεολογία ή ηθικολογία, εγώ θα μιλάω και θάμαι απέναντι, βρε δεν πά νάρθουν χίλιοι τιμητές και δικηγόροι...
Σόρι, αλλά με ποια σκληρότητα αντιμετωπίσαμε τον Νικήτα ? Κλείνω μισό αιώνα ζωής και λίγο ως πολύ - συμπεριλαμβανομένου και μένα - ο θεματοθέτης τοποθέτησε τον όποιο αντίλογο ως μικρόνοο που πηγάζει από νεανική ανωριμότητα...
Λυπάμαι, αλλά επιμένω πως κάποιοι χάνουν το μέτρο - και πίστεψε με όσο με αφορά - νοιώθω πολύ καλά με τον εαυτό μου...
Ούτε έβρισα κανένα, ούτε του συμπεριφέρθηκα απρεπώς , για να απολογούμαι αυτή τη στιγμή, ενώ δεν υπάρχει κανείς απολύτως λόγος για κάτι τέτοιο...[B][I]Human, is nothing else but two dates engraved upon a tombstone...[/I][/B]
27-05-2009, 14:08 #42
- Join Date
- Sep 2008
- Posts
- 1,243
Αν νοιώθεις την ανάγκη να απολογηθείς, είναι δικό σου θέμα.
Εγώ πάντως δεν ζήτησα προσωπικά από σένα να κάνεις κάτι τέτοιο.
Επειδή έχουμε όμως δημοκρατία, εξέφρασα και εγώ τις απόψεις μου πάνω στο θέμα.
Και επιμένω και ας μην το κατάλαβες.
Αλλο ιδεολογία και άλλο ψυχολογία.
Πιστεύω ότι δεν πρέπει να φανατιζόμαστε κάτω από τη σκέπη οποιασδήποτε ιδεολογίας.
27-05-2009, 14:26 #43
- Join Date
- Feb 2008
- Posts
- 2,541
Originally posted by nature
Αν νοιώθεις την ανάγκη να απολογηθείς, είναι δικό σου θέμα.
Εγώ πάντως δεν ζήτησα προσωπικά από σένα να κάνεις κάτι τέτοιο.
Επειδή έχουμε όμως δημοκρατία, εξέφρασα και εγώ τις απόψεις μου πάνω στο θέμα.
Και επιμένω και ας μην το κατάλαβες.
Αλλο ιδεολογία και άλλο ψυχολογία.
Πιστεύω ότι δεν πρέπει να φανατιζόμαστε κάτω από τη σκέπη οποιασδήποτε ιδεολογίας.
nature θα ηθελες να το εξηγησεις λιγο;
δεν καταλαβαινω το δικο σου διαχωρισμο σε σχεση με το forum
27-05-2009, 14:31 #44
- Join Date
- Aug 2008
- Location
- Thessaloniki
- Posts
- 1,156
Η άποψη σου δεν είναι επί της ουσίας...Αν ήταν, δεν θα είχα καμία μα καμία αντίρρηση να την ακούσω και να συμφωνήσω ή να διαφωνήσω. Συνήθως στους διαλόγους που αντιπαρατίθενται απόψεις, έτσι γίνεται.
Αντίθετα καταφέρεσαι επί δικαίων και αδίκων που τόλμησαν να εκφράσουν μια αντίθετη άποψη απέναντι στη σαχλαρολογία που απορρέει από τον Ρουβά κι από την Γιουροβίζιον, κι ας λες πως δεν είσαι Ρουβίτσα ή θεωρείς τη Γιουροβίζιον \"άμουσο\" διαγωνισμό, επομένως αν δεν το κατάλαβες, σ\' ένα θρέντ όπου προσπαθούμε να βρούμε ένα πεδίο συνεννόησης για το τι πρεσβεύει ο καθένας, εκείνο το οποίο σ\' ενόχλησε είναι μήπως κακοκαρδίσαμε τον Νικήτα (?).
Ποια είναι λοιπόν η άποψη σου ? Το θέμα άπτεται της ψυχολογίας με ιδεολογικά κριτήρια ή παράγει ιδεολογία με ατυχή παραδείγματα ?
Που είδες φανατισμό ?
Ο θεματοθέτης μετά την ατυχή ταύτιση Ρουβά, Επίκτητου , Παίσιου κλπ, βάλθηκε να μας κατατοπίσει για το τι είναι Θεός , που βρίσκεται, πως είναι Αγάπη και μας αγαπά, - θαρρείς και ζητήσαμε μάθημα θεολογίας !! Στη προκείμενη περίπτωση, παίζει με τον ψυχισμό μας (πόσο μπορούμε ν\' αντέξουμε την ηθικολογία περί θείας χάρης και καλών ή κακών λογισμών) ή προάγει τη δική του ιδεολογία ?
Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου ή υπέρτατη η παρανόηση ?
Είτε έτσι είτε αλλιώς, εγώ δεν συμφωνώ και το κατέθεσα...
Εσύ που δεν συμφωνείς με τον Νικήτα, αλλά παρουσιάζεσαι σαν αυτόκλητος τιμητής των απόψεων του και επικριτής του αντίλογου που διατυπώθηκε εδώ - όπως διατυπώθηκε - τελικά ποια είναι η άποψη σου, εκτός από το άλλο ιδεολογία και άλλο ψυχολογία ?
Δεν μου λέει κάτι αυτή η διαπίστωση, απολύτως τίποτε...[B][I]Human, is nothing else but two dates engraved upon a tombstone...[/I][/B]
27-05-2009, 16:02 #45
- Join Date
- Sep 2008
- Posts
- 1,243
Originally posted by researcher
Originally posted by nature
Αν νοιώθεις την ανάγκη να απολογηθείς, είναι δικό σου θέμα.
Εγώ πάντως δεν ζήτησα προσωπικά από σένα να κάνεις κάτι τέτοιο.
Επειδή έχουμε όμως δημοκρατία, εξέφρασα και εγώ τις απόψεις μου πάνω στο θέμα.
Και επιμένω και ας μην το κατάλαβες.
Αλλο ιδεολογία και άλλο ψυχολογία.
Πιστεύω ότι δεν πρέπει να φανατιζόμαστε κάτω από τη σκέπη οποιασδήποτε ιδεολογίας.
nature θα ηθελες να το εξηγησεις λιγο;
δεν καταλαβαινω το δικο σου διαχωρισμο σε σχεση με το forum
Τι εννοώ…χμ
Ας πάρουμε για παράδειγμα ένα θέμα που άνοιξες εσύ πρόσφατα για τις εκτρώσεις. Η προσωπική μου γνώμη βρίσκεται στην απέναντι όχθη από τη δική σου.
Νομίζω ότι ήδη σου έδωσα το ιδεολογικό μου στίγμα. Χωρίς να σε πληγώσω, χωρίς να δημιουργήσω οξύτητα, χωρίς να σε κάνω να νοιώθεις μ@@κας για τη γνώμη σου και αφήνοντας το πεδίο ελεύθερο για ανταλλαγή απόψεων και εμπειριών στα υπόλοιπα μέλη.
Αν όμως σου πω ότι αυτά που λες είναι σκοταδιστικά και ότι κάτι θεούσες σαν και σένα πήγαν την κοινωνία πίσω, εσύ το εισπράττεις με τον ίδιο τρόπο?
Αν σου πω «διαφωνώ με την άποψή σου» ή αν σου πω «λες μπούρδες», σου δημιουργούνται τα ίδια συναισθήματα?
Στο θέμα των εκτρώσεων λοιπόν, αγαπητή researcher, μιας και το φέρνω για παράδειγμα για να σου εξηγήσω τι εννοώ λέγοντας άλλο ιδεολογία και άλλο ψυχολογία, επειδή μεγάλο ποσοστό του παγκόσμιου πληθυσμού έχει ταχθεί στη μία ή στην άλλη όχθη και μέσα από την αντιπαράθεση έχουν διαμορφωθεί ομάδες με σαφή ιδεολογική σημαία, και προφανώς εσύ και εγώ ανήκουμε σε αντίθετες όχθες, θεωρώ ότι αυτό δεν πρέπει να μας παρεμποδίζει την ανταλλαγή απόψεων, γνώσεων, εμπειριών, ακόμα και οπτικής γωνίας.
Εχω αρκετά να μάθω από σένα, όπως και εσύ από μένα, είμαι σίγουρη γι’αυτό.
Αλλά για να συμβεί αυτό πρέπει να μπορώ να σε καταλάβω και να μπορείς να με καταλάβεις.
Και να θέλουμε επίσης.
Αντίθετα αν σε βυσματώσω από την αρχή λέγοντάς σου ότι λες μ@@κίες, κόπηκε κάθε γέφυρα. Επί πλέον δημιουργώ ένταση και στα υπόλοιπα μέλη που διαβάζουν τα διαδραματιζούμενα.
Εδώ κολλάει αυτό που λέω συνεχώς για την ψυχολογία.
ΜΠΟΡΕΙ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΙΚΑ, ΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΤΑ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΟΥΜ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ.
Που σημαίνει ότι τα μέλη έχουν κάποιο ψυχολογικό φορτίο από βαρύ έως ελαφρύ. Επίσης έχουν κάποιες ευαισθησίες σε σχέση με την ψυχολογία.
Αλλιώς θα έμπαιναν στο «πολιτικό καφενείο» ή σε φόρουμ με ελικοπτεράκια ή οτιδήποτε άλλο. Εγώ, δεν έχω κάποια διαπιστωμένη ψυχική διαταραχή. Παρόλα αυτά χαλιέμαι, εκνευρίζομαι όταν επισκέπτομαι το παρόν φόρουμ και πέφτω πάνω σε ιδεολογικές αντιπαραθέσεις όπου ο ένας συνομιλητής αδειάζει τον άλλον. Δηλαδή πως το βλέπετε, να μην έχω καυγάδες και προσβολές μέσα στο σπίτι μου, να επισκέπτομαι το φόρουμ για να καλυτερέψω σαν άνθρωπος και να πάρω αλλά και να δώσω και να βγαίνω με ένταση και εκνευρισμό?. Είναι λογικό αυτό?
Νομίζω ότι είναι απόλυτα φυσιολογικό αλλά και θεμιτό να μην μου αρέσει να ακούω προσβολές.
Ούτε σε μένα ούτε σε σένα ούτε στον εκάστοτε Νικήτα.
Όταν λοιπόν η συζήτηση με το πρόσχημα της ιδεολογικής ταυτότητας του κάθε δογματικού ιδεολογικά μέλους ξεφεύγει τελείως από βασικές αρχές της λέξης Ψυχολογία, όπως είναι η κατανόηση ή η ενσυναίσθηση τότε χωράνε οι 4 λεξούλες μου:
Άλλο ιδεολογία και άλλο Ψυχολογία.
Υ.Γ. Κατά την άποψή μου πάντα.
Αποστολή χειρόγραφου γραμματος
21-07-2025, 18:22 in Σχέσεις και Επικοινωνία