Ο Σάκης, ο Επίκτητος και οι Πανελλήνιες. - Page 4
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Page 4 of 5 FirstFirst ... 2345 LastLast
Results 46 to 60 of 75
  1. #46
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    2,541
    Originally posted by nature
    Originally posted by researcher
    Originally posted by nature
    Αν νοιώθεις την ανάγκη να απολογηθείς, είναι δικό σου θέμα.
    Εγώ πάντως δεν ζήτησα προσωπικά από σένα να κάνεις κάτι τέτοιο.
    Επειδή έχουμε όμως δημοκρατία, εξέφρασα και εγώ τις απόψεις μου πάνω στο θέμα.
    Και επιμένω και ας μην το κατάλαβες.
    Αλλο ιδεολογία και άλλο ψυχολογία.
    Πιστεύω ότι δεν πρέπει να φανατιζόμαστε κάτω από τη σκέπη οποιασδήποτε ιδεολογίας.
    αλλο ιδεολογια και αλλο ψυχολογια

    nature θα ηθελες να το εξηγησεις λιγο;

    δεν καταλαβαινω το δικο σου διαχωρισμο σε σχεση με το forum

    Τι εννοώ…χμ
    Ας πάρουμε για παράδειγμα ένα θέμα που άνοιξες εσύ πρόσφατα για τις εκτρώσεις. Η προσωπική μου γνώμη βρίσκεται στην απέναντι όχθη από τη δική σου.
    Νομίζω ότι ήδη σου έδωσα το ιδεολογικό μου στίγμα. Χωρίς να σε πληγώσω, χωρίς να δημιουργήσω οξύτητα, χωρίς να σε κάνω να νοιώθεις μ@@κας για τη γνώμη σου και αφήνοντας το πεδίο ελεύθερο για ανταλλαγή απόψεων και εμπειριών στα υπόλοιπα μέλη.
    Αν όμως σου πω ότι αυτά που λες είναι σκοταδιστικά και ότι κάτι θεούσες σαν και σένα πήγαν την κοινωνία πίσω, εσύ το εισπράττεις με τον ίδιο τρόπο?
    Αν σου πω «διαφωνώ με την άποψή σου» ή αν σου πω «λες μπούρδες», σου δημιουργούνται τα ίδια συναισθήματα?
    Στο θέμα των εκτρώσεων λοιπόν, αγαπητή researcher, μιας και το φέρνω για παράδειγμα για να σου εξηγήσω τι εννοώ λέγοντας άλλο ιδεολογία και άλλο ψυχολογία, επειδή μεγάλο ποσοστό του παγκόσμιου πληθυσμού έχει ταχθεί στη μία ή στην άλλη όχθη και μέσα από την αντιπαράθεση έχουν διαμορφωθεί ομάδες με σαφή ιδεολογική σημαία, και προφανώς εσύ και εγώ ανήκουμε σε αντίθετες όχθες, θεωρώ ότι αυτό δεν πρέπει να μας παρεμποδίζει την ανταλλαγή απόψεων, γνώσεων, εμπειριών, ακόμα και οπτικής γωνίας.
    Εχω αρκετά να μάθω από σένα, όπως και εσύ από μένα, είμαι σίγουρη γι’αυτό.
    Αλλά για να συμβεί αυτό πρέπει να μπορώ να σε καταλάβω και να μπορείς να με καταλάβεις.
    Και να θέλουμε επίσης.
    Αντίθετα αν σε βυσματώσω από την αρχή λέγοντάς σου ότι λες μ@@κίες, κόπηκε κάθε γέφυρα. Επί πλέον δημιουργώ ένταση και στα υπόλοιπα μέλη που διαβάζουν τα διαδραματιζούμενα.
    Εδώ κολλάει αυτό που λέω συνεχώς για την ψυχολογία.
    ΜΠΟΡΕΙ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΙΚΑ, ΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΤΑ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΟΥΜ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ.
    Που σημαίνει ότι τα μέλη έχουν κάποιο ψυχολογικό φορτίο από βαρύ έως ελαφρύ. Επίσης έχουν κάποιες ευαισθησίες σε σχέση με την ψυχολογία.
    Αλλιώς θα έμπαιναν στο «πολιτικό καφενείο» ή σε φόρουμ με ελικοπτεράκια ή οτιδήποτε άλλο. Εγώ, δεν έχω κάποια διαπιστωμένη ψυχική διαταραχή. Παρόλα αυτά χαλιέμαι, εκνευρίζομαι όταν επισκέπτομαι το παρόν φόρουμ και πέφτω πάνω σε ιδεολογικές αντιπαραθέσεις όπου ο ένας συνομιλητής αδειάζει τον άλλον. Δηλαδή πως το βλέπετε, να μην έχω καυγάδες και προσβολές μέσα στο σπίτι μου, να επισκέπτομαι το φόρουμ για να καλυτερέψω σαν άνθρωπος και να πάρω αλλά και να δώσω και να βγαίνω με ένταση και εκνευρισμό?. Είναι λογικό αυτό?
    Νομίζω ότι είναι απόλυτα φυσιολογικό αλλά και θεμιτό να μην μου αρέσει να ακούω προσβολές.
    Ούτε σε μένα ούτε σε σένα ούτε στον εκάστοτε Νικήτα.
    Όταν λοιπόν η συζήτηση με το πρόσχημα της ιδεολογικής ταυτότητας του κάθε δογματικού ιδεολογικά μέλους ξεφεύγει τελείως από βασικές αρχές της λέξης Ψυχολογία, όπως είναι η κατανόηση ή η ενσυναίσθηση τότε χωράνε οι 4 λεξούλες μου:

    Άλλο ιδεολογία και άλλο Ψυχολογία.

    Υ.Γ. Κατά την άποψή μου πάντα.

    καπως καταλαβα καλυτερα το πως το εννοεις

    φυσικα ειναι καλυτερο για μενα να δηλωνουμε τα συναισθηματα η τα επιχειρηματα μας χωρις λεξεις που προσβαλλουν

    και αντι για φορουμ αλληλουποστηριξης να γινει φορουμ αλληλοτσεκουρωσης

    ωστοσο δεν ειμαστε ρομποτ

    φυσικα και δημιουργουνται συναισθηματα προς τη μια η την αλλη κατευθυνση

    και φυσικα ο τροπος του καθενος καθρεφτιζει πολλα πρωτιστως για τον εαυτο του

    οταν ανοιγω το φορουμ και ανοιγομαι

    ανοιγω και ανοιγομαι σε μια ανθρωπινη κοινωνια που εκφραζεται γραπτως. και τα ενεχει ολα.

    απο ζεστασια και συμπαρασταση μεχρι κρυωμα και τσεκουρωση.και αυτη ειναι η γοητεια.καθε φορα δεν περιμενουμε ενα πραγμα μονο με ενα τροπο μονο.


    εγω με το θρεντ μου ιδιωτικα και δημοσια

    εισπρατω απο μπραβο και δακρυα

    μεχρι βρισιες και....

    να πω αυτο χωρα ενω το αλλο οχι...?

  2. #47
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Thessaloniki
    Posts
    1,156
    ..Δραστηριοποιούμαι σε 3 φόρουμ ακόμη ( αν δεν κάνω λάθος στο filosofia.gr είναι κι ο Νικήτας μέλος) κι είναι η πρώτη φορά που με λίγα λόγια, μου λέει κάποιος πως σ\' ένα θέμα γενικού ενδιαφέροντος κι επειδή τα μέλη -πιθανόν - να έχουν έντονο ψυχολογικό φορτίο, να προσέχω τι λέω !!!

    Συμφωνώ..

    Αν κάποιος δηλώσει πως θέλει ν\' αυτοκτονήσει, θα του μιλήσω με τον προσήκοντα τρόπο. Θα φροντίσω να μην πω κάτι που πιθανόν να ενοχλήσει. Θα μιλήσω με τη γλώσσα της καρδιάς, προσπαθώντας να απαλύνω τον πόνο..Θα προσπαθήσω να νουθετήσω, θα κοιτάξω με όσο ποσοστό ευθύνης μου αναλογεί να βοηθήσω να μην συμβεί κάτι κακό.

    Αλλά όταν ο θεματοθέτης δηλώνει ψυχολόγος, για να το λέει πάει να πει πως δεν νοσεί, προσπαθεί να αποδώσει ένα ενδιαφέροντα κατά τ\' άλλα προβληματισμό, χρησιμοποιεί όμως ατυχή παραδείγματα, δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο, δεν μπορούμε να διατυπώσουμε την όποια άποψη μας, με τη λογική του να μην τον κακοκαρδίσουμε ?

    Αν προάγει αντίθετη ιδεολογία πρέπει να το βουλώσουμε ?
    [B][I]Human, is nothing else but two dates engraved upon a tombstone...[/I][/B]

  3. #48
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    1,243
    Δεν απευθύνθηκα προσωπικά σε σένα και ούτε είπα να προσέχεις τι λες. Μίλα και απρόσεχτα αν αυτό σε εκφράζει.
    Εγώ είπα την άποψή μου, αυτήν που εκφράζει εμένα. Και αναρωτιέμαι γιατί μία γνώμη μου μου την απήυθυνα σε πολλούς, την πήρες προσωπικά και αντιδράς έτσι.
    Αν πρώτη φορά ακούς κάτι τέτοιο, όπως λες, αυτό δεν κάνει a priori την άποψή μου άχρηστη. Αντίθετα ίσως την κάνει πιο ενδιαφέρουσα. Ισως αξίζει να σταθείς και να τής αφιερώσεις λίγο χρόνο.

  4. #49
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Thessaloniki
    Posts
    1,156
    Originally posted by nature
    Δεν απευθύνθηκα προσωπικά σε σένα και ούτε είπα να προσέχεις τι λες. Μίλα και απρόσεχτα αν αυτό σε εκφράζει.
    Εγώ είπα την άποψή μου, αυτήν που εκφράζει εμένα. Και αναρωτιέμαι γιατί μία γνώμη μου μου την απήυθυνα σε πολλούς, την πήρες προσωπικά και αντιδράς έτσι.
    Αν πρώτη φορά ακούς κάτι τέτοιο, όπως λες, αυτό δεν κάνει a priori την άποψή μου άχρηστη. Αντίθετα ίσως την κάνει πιο ενδιαφέρουσα. Ισως αξίζει να σταθείς και να τής αφιερώσεις λίγο χρόνο.
    Μα για ποια άποψη σου ? Επί της ουσίας, δεν κατάλαβα την τοποθέτηση σου , πως ναι μεν δεν είσαι Ρουβίτσα και συμφωνείς με όσους αντι-Ρουβολογούν - αν μου επιτρέπεται ο όρος - δεν είσαι μεν θρησκευόμενη αλλά κατά τ\' άλλα καλά τα λέει ο κυρ-Νικήτας, ενδιαφέρουσα η άποψη του Νικήτα αλλά δεν θα συμφωνήσεις, παρ\' όλα αυτά είσαι εναντίον όλων εκείνων που διατύπωσαν την αντίθεση τους !!

    Κατάλαβες καμιά άποψη επί της ουσίας ? Εγώ όχι...

    Αντιθετα η παρέμβαση σου δημιούργησε πρόβλημα επί προσωπικού ( εν γένει...) χωρίς να υπάρχει λόγος...

    Και όχι, δεν πήρα το θέμα προσωπικά... Αν θέλεις, καταλαβαίνω από ποια πόστ πήρες ώθηση για να γράψεις...
    Αυτό δεν μου αφαιρεί το δικαίωμα να μιλήσω για ό,τι επί της διαδικασίας αντιλαμβάνομαι ως λάθος, ούτε να λουφάξω...

    Αν θεωρείς πως εξέφρασες μία γνώμη, έστω κι αν δεν την κατάλαβα, τη σέβομαι απόλυτα.

    Για μένα το ζήτημα σταματάει εδώ...
    [B][I]Human, is nothing else but two dates engraved upon a tombstone...[/I][/B]

  5. #50
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    1,243
    Για σένα το ζήτημα σταματάει εδώ.
    Σεβαστό και κατανοητό.
    Για μένα δεν σταματάει ακόμα. Επιθυμώ να προσθέσω λίγα λόγια.
    Ελπίζω να είναι επίσης σεβαστό και κατανοητό.
    Θέλω να παραθέσω το χιλιοειπωμένο αλλά δυστυχώς μόνο σαν ήχος και όχι σαν ουσία απόφθεγμα του Βολταίρου. «Διαφωνώ με ό,τι λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες». Νομίζω ότι ταιριάζει στην περίπτωση. Και εξηγούμαι.
    Για μένα, και μόνο η αναφορά στον Νικήτα (που παρουσιάστηκε εδώ με θάρρος επώνυμα αν και είχε την δυνατότητα της ανωνυμίας), σαν κυρ-Νικήτα, μου δείχνει ότι ο άνθρωπος αυτός δεν έχει το δικαίωμα να μιλήσει γιατί έχει αντίθετες ιδεολογικά απόψεις με εμάς, την πλειονότητα των συμμετεχόντων στο παρόν θρεντ. Αν ξανατολμήσει να πει κάτι αντίθετο με τις απόψεις μας, μπορεί να τον προσφωνήσουμε
    και μπάρμπα-Νικήτα….
    Και καταλαβαίνεις δεν στέκομαι στην προσφώνηση. Είναι η απαξίωση που κρύβεται πίσω από αυτήν.
    Όμως το φόρουμ, δεν το παρακολουθούμε μόνο εμείς οι 10.
    Το παρακολουθούν εκατοντάδες…
    Και έχουν δικαίωμα να ακούσουν με ισότιμο σεβασμό όλες τις απόψεις…
    Οσο για το αν εγώ είμαι εκτός θέματος ή δεν εκφράζω συγκεκριμένη ιδεολογία, ας το κρίνουν επίσης όπως είπαμε οι 100άδες επισκέπτες. (Αν δεν έχω σαφή ιδεολογία ας μην με ψηφίσουν στις ευρωεκλογές!).
    Δεν πιστεύω ότι υπάρχει κανείς εδώ που ενδιαφέρεται πολύ για την ιδεολογία τη δική μου ή τη δική σου ή οποιουδήποτε μέλους. Υπάρχουν άλλα φόρουμς για αυτά, καθώς και πολιτικά κόμματα ή και ιδεολογικά μανιφέστα διαφόρων αγωνιστών.
    Εδώ οι άνθρωποι μπαίνουν για διαδραστική επικοινωνία που αγγίζει ψυχολογικές χορδές της ύπαρξής τους και όχι για να ψηφίσουν τις ιδεολογίες του καθένα μας.
    Αυτό εννοούσα και προηγούμενα όταν είπα πως εδώ δεν είναι χώρος δογματικών ιδεολογικών αντιπαραθέσεων και όχι ότι εδώ είναι άτομα που θέλουν ειδική αντιμετώπιση όπως με παρανόησες. Κοινώς: δεν ενδιαφέρεται κανείς για τα ιδεολογικά μας μανιφέστα!

    ΥΓ. Πιστεύω ο Βολταίρος να σου δίνει την απάντηση στο προηγούμενο ερώτημα σου, γιατί ενώ δηλώνω αντι-Ρουβική, αντι-γιουροβιζιονική και α-θρησκευτική, υποστήριξα τον θεματοθέτη.

  6. #51
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5,668
    Originally posted by sabb
    Μα για ποια άποψη σου ? Επί της ουσίας, δεν κατάλαβα την τοποθέτηση σου , πως ναι μεν δεν είσαι Ρουβίτσα και συμφωνείς με όσους αντι-Ρουβολογούν - αν μου επιτρέπεται ο όρος - δεν είσαι μεν θρησκευόμενη αλλά κατά τ\' άλλα καλά τα λέει ο κυρ-Νικήτας, ενδιαφέρουσα η άποψη του Νικήτα αλλά δεν θα συμφωνήσεις, παρ\' όλα αυτά είσαι εναντίον όλων εκείνων που διατύπωσαν την αντίθεση τους !!

    Κατάλαβες καμιά άποψη επί της ουσίας ? Εγώ όχι...
    απο οτι καταλαβα το προβλημα που θετει η nature με την οποια συμφωνω, δεν ειναι το θεμα των αποψεων. Το περιεχομενο τους, αλλα η διαδικασια με την οποια \"απορριπτονται\" απο καποιους. Το πώς απαξιωνονται κ απαξιωνουν....
    πάρα πολλή ευφυϊα μπορεί να επενδυθεί στην άγνοια, οταν η αναγκη για ψευδαίσθηση ειναι βαθιά...

  7. #52
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Thessaloniki
    Posts
    1,156
    Πολύ καλά...
    Προσδίδεις απαξίωση στη προσφώνηση κυρ-Νικήτας ενώ δεν έχω καμία τέτοια πρόθεση..
    Το κυρ-Νικήτας είναι η αντίθετη απόδοση της τσουβαλοποίησης των όσων απάντησαν με αντίλογο , στη νεανική ανωριμότητα που έμμεσα πλην σαφώς επικαλέσθηκε ο θεματοθέτης.. Ωστόσο, αντί να προσβληθώ, προσφέρθηκα να κεράσω κάτι τις τον Νικήτα για την ευγένεια του να με συμπεριλάβει σ\' αυτή τη κατηγορία, έστω κι αν δεν περικλείει τιμή στη συγκεκριμένη περίπτωση..

    Καλή μου nature, την εντύπωση που θέλεις να περάσεις, την πέρασες..
    Άλλωστε αυτή την εντύπωση προσπάθησες να περάσεις και σ\' άλλο θρέντ, ενώ κατά την άποψη μου δεν έχω δώσει τέτοια δείγματα. Μπορεί εν τούτοις να κάνω λάθος και νάχεις εσύ δίκιο...

    Ο sabb είναι ένας αναντίρρητα άξεστος και ακούλτουρος , που στερείται της στοιχειώδους ευγένειας να διεξάγει ένα ισότιμο και ευπρεπή διάλογο και αποκαλεί το συνομλητή του κυρ και μπάρμπα....

    Ίσως γιατί ηλικιακά κι εγώ να είμαι στη κατηγορία του κυρ και του μπάρμπα και να τόχω απωθημένο να προσφωνήσω κάποιον έτσι..Άβυσσος η ψυχή του sabb...

    Τα ιδεολογικά μανιφέστα που τα είδες ? Εκτός αν ενόχλησε η αναφορά μου στο Τσε Γκεβάρα, κάτι που μπορώ να το κατανοήσω. Για κάποιες ιδεολογικές τάσεις ο Τσε δεν ήταν και είναι σύμβολο ελπίδας, αλλά ένας αιμοσταγής κομμουνιστής δολοφόνος. Αν το βλέπεις έτσι εσύ, αυτό δεν σημαίνει πως η αναφορά μου στον Τσε, ήθελε να περάσει κάτι...
    Ούτε για κόμματα μίλησα, ούτε για πολιτικές ιδεολογίες, ούτε για μανιφέστα..

    Σ\' ένα κείμενο που αν απομονώσεις την ρουβολογία, είναι μια ενδιαφέρουσα ανάλυση με τρυφερότητα για τη διαχείριση μιας ενδεχόμενης αποτυχίας των παιδιών που καλούνται να καθορίσουν το ακαδημαικό τους μέλλον - και κατ\' επέκταση τον επαγγελματικό τους προσανατολισμό - στις πανελλήνιες εξετάσεις , το μήνυμα του θεματοθέτη ,δυστυχώς επικεντρώνει την προσοχή του αναγνώστη, ακριβώς σ\' αυτό...

    Την Ρουβολογία.

    Δεν αμφισβήτησα τις καλές προθέσεις του θεματοθέτη να δει με χαλαρότητα ένα πολύ σοβαρό και άκρως ενδιαφέρον θέμα. Διατύπωσα ωστόσο την αντίθεση μου στο γεγονός πως ταυτίζει ένα κατάπτυστο διαγωνισμό πανήγυρης και απαξίωσης της μουσικής σαν τέχνη με τις πανελλήνιες εξετάσεις. Σε κάποια σημεία, το κείμενο του συντάκτη αποτελεί ωδή για το ποιος είναι και τι κάνει ο κ.Ρουβάς (ούτε ο ίδιος ο Ρουβάς νάγραφε για τον εαυτό του δεν θάγραφε τέτοιες κολακείες), ενώ κατά την άποψη μου ο εν λόγω καλλιτέχνης είναι το τελευταίο πρότυπο για τα παιδιά μας. Επαναλαμβάνω, πως αν απομονώσεις το κείμενο από την Ρουβολογία και την Ρουβοκολακεία, αποτελεί μια ενδιαφέρουσα προσέγγιση για την διαχείριση της αποτυχίας των παιδιών μας, γεγονός που διατύπωσα ευθύς εξ αρχής....

    Εκ των υστέρων με τις αναφορές στον Παίσιο και στον Θεό, χάθηκε το μέτρο - μα παντελώς....

    Το ιδεολογικό στίγμα στο θρέντ που το είδες ? Και δεν κατάλαβα γιατί αναφέρεις συνέχεια το φόρουμ ψυχολογίας σαν ένα χώρο που δεν μπορούμε να διατυπώσουμε απόψεις γενικού ενδιαφέροντος. Μ\' αυτή την έννοια, επειδή τυχαίνει το ενδιαφέρον μου να άπτεται περισσότερο της γενικής θεματολογίας παρά των ψυχικών προβλημάτων, ουσιαστικά ή δεν πρέπει να γράφω ή ακόμη καλύτερα να μην ξαναμπώ στο φόρουμ για να μην ενοχλώ με τη παρουσία μου, τη nature , τον Νικήτα και καμιά τρεις - τέσσερις ακόμη που μου\' ρχονται στο μυαλό και που ξέρω πως δεν τους είμαι και πολύ εύπεπτος...

    Το να υποστηρίξεις τον θεματοθέτη, δεν σημαίνει πως σε κάνει υπερασπιστή των θέσεων του Βολταίρου Βρισκόμαστε σ\' ένα δημόσιο φόρουμ κι εκ των πραγμάτων, το δικαίωμα της ελεύθερης διατύπωσης ιδεών είναι αυτονόητο.

    Δεν νομίζω πως ζήτησε συμπαράσταση ο άνθρωπος, απλά βρήκε κάποιους να αντιτίθενται στις απόψεις του. Πόσο αντίθετο στις δημοκρατικές διαδικασίες μπορεί να είναι αυτό ?
    Συμφωνώ πως το πόστ της researcher δεν ήταν το ενδεδειγμένο, γεγονός που κάποια μέλη το διαπίστωσαν αμέσως. Η Σοφία, είχε την καλή διάθεση να ενημερώσει τον θεματοθέτη πως δεν είναι ο συνήθης τρόπος με τον οποίο διαφωνούμε σ\' αυτό το χώρο. Η διατύπωση αυτή εμένα , με κάλυπτε πλήρως...

    Την παρέμβαση σου δεν κατάλαβα , αλλά αυτό το \'παμε....

    Γράφουμε για να γράφουμε μου φαίνεται....
    [B][I]Human, is nothing else but two dates engraved upon a tombstone...[/I][/B]

  8. #53
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5,668
    Originally posted by sabb

    Ο sabb είναι ένας αναντίρρητα άξεστος και ακούλτουρος , που στερείται της στοιχειώδους ευγένειας να διεξάγει ένα ισότιμο και ευπρεπή διάλογο και αποκαλεί το συνομλητή του κυρ και μπάρμπα....
    Sabb, δεν ειναι η nature, αλλα πραγματικα πιστεύω πώς η nature εγραψε τα οσα εγραψε, εχοντας οτιδηποτε αλλο στο μυαλο της παρα χαρακτηρισμους επι προσωπικου.
    πάρα πολλή ευφυϊα μπορεί να επενδυθεί στην άγνοια, οταν η αναγκη για ψευδαίσθηση ειναι βαθιά...

  9. #54
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Thessaloniki
    Posts
    1,156
    Originally posted by Sofia
    Originally posted by sabb

    Ο sabb είναι ένας αναντίρρητα άξεστος και ακούλτουρος , που στερείται της στοιχειώδους ευγένειας να διεξάγει ένα ισότιμο και ευπρεπή διάλογο και αποκαλεί το συνομλητή του κυρ και μπάρμπα....
    Sabb, δεν ειναι η nature, αλλα πραγματικα πιστεύω πώς η nature εγραψε τα οσα εγραψε, εχοντας οτιδηποτε αλλο στο μυαλο της παρα χαρακτηρισμους επι προσωπικου.
    Σοφία, η παρατήρηση που κάνω παραπάνω , σαφώς και δεν την αποδίδω στη nature. Είναι η λογική συμπερασματική εντύπωση που αποκομίζει ο όποιος παρατηρητής, διαβάζοντας την παρέμβαση της συμφορουμίτριας μας...

    Απλά...
    [B][I]Human, is nothing else but two dates engraved upon a tombstone...[/I][/B]

  10. #55
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5,668
    Originally posted by sabb
    Σοφία, η παρατήρηση που κάνω παραπάνω , σαφώς και δεν την αποδίδω στη nature. Είναι η λογική συμπερασματική εντύπωση που αποκομίζει ο όποιος παρατηρητής, διαβάζοντας την παρέμβαση της συμφορουμίτριας μας...

    Απλά...
    Sabb αν μου επιτρεπεις: δεν μπορεις να ξερεις τί αποκομιζει ο ΚΑΘΕ παρατηρητης. Οχι μονο εσυ, αλλα ολοι μας. Δεν εχουμε ολοι την ιδια αντιληψη (και δεν εννοω iq) ουτε τις ιδιες προσλαμβανουσες...Ετσι, αν θεωρησουμε πώς ειμαι κ εγω ενα μελος ή παρατηρητης θα σου πω με καθε ειλικρινεια πώς δεν αποκομισα αυτην την εικονα για σενα διαβαζοντας τα οσα εγραψε η συμφορουμιτισα nature.
    πάρα πολλή ευφυϊα μπορεί να επενδυθεί στην άγνοια, οταν η αναγκη για ψευδαίσθηση ειναι βαθιά...

  11. #56
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Thessaloniki
    Posts
    1,156
    Σοφία, προφανώς και δεν μπορώ να ξέρω τι αποκομίζει ο κάθε παρατηρητής , γι\' αυτό μιλάω για \"λογική συμπερασματική εντύπωση\"...
    Όσον αφορά εσένα, θέλω να πιστεύω πως δεν μπορεί η εντύπωση που έχεις για οποιοδήποτε μέλος να ταυτίζεται με εκείνη ενός τρίτο αμέτοχου παρατηρητή, από τη στιγμή που είσαι σε σχεδόν καθημερινή τριβή με τα υπόλοιπα μέλη και δεν έχεις διαμορφώσει την άποψη σου από ένα μήνυμα αλλά πολλά τέτοια...
    [B][I]Human, is nothing else but two dates engraved upon a tombstone...[/I][/B]

  12. #57
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5,668
    Originally posted by sabb
    Όσον αφορά εσένα, θέλω να πιστεύω πως δεν μπορεί η εντύπωση που έχεις για οποιοδήποτε μέλος να ταυτίζεται με εκείνη ενός τρίτο αμέτοχου παρατηρητή, από τη στιγμή που είσαι σε σχεδόν καθημερινή τριβή με τα υπόλοιπα μέλη και δεν έχεις διαμορφώσει την άποψη σου από ένα μήνυμα αλλά πολλά τέτοια...
    Συμφωνω πώς η παρουσια κ ο χρονος που αφιερωνουμε σε κατι, μας βοηθα στο να διαμορφωσουμε μια πιο ολοκληρωμενη εικονα.

    Απο την άλλη ομως, η λογικη ειναι εξαιρετικα σχετικη (νομιζω πώς και στο φορουμ αυτο το βλεπουμε ολοι ποσο σχετικη ειναι η λογικη του καθενος). Ταυτοχρονα, δεν ξερω ποση σημασια εχει για τον καθενα μας το τί συμπερασμα μπορει να βγαλει ο καθε παρατηρητης για το προσωπο μας....
    πάρα πολλή ευφυϊα μπορεί να επενδυθεί στην άγνοια, οταν η αναγκη για ψευδαίσθηση ειναι βαθιά...

  13. #58
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    1,243
    Originally posted by Sofia
    Originally posted by sabb
    Μα για ποια άποψη σου ? Επί της ουσίας, δεν κατάλαβα την τοποθέτηση σου , πως ναι μεν δεν είσαι Ρουβίτσα και συμφωνείς με όσους αντι-Ρουβολογούν - αν μου επιτρέπεται ο όρος - δεν είσαι μεν θρησκευόμενη αλλά κατά τ\' άλλα καλά τα λέει ο κυρ-Νικήτας, ενδιαφέρουσα η άποψη του Νικήτα αλλά δεν θα συμφωνήσεις, παρ\' όλα αυτά είσαι εναντίον όλων εκείνων που διατύπωσαν την αντίθεση τους !!

    Κατάλαβες καμιά άποψη επί της ουσίας ? Εγώ όχι...
    απο οτι καταλαβα το προβλημα που θετει η nature με την οποια συμφωνω, δεν ειναι το θεμα των αποψεων. Το περιεχομενο τους, αλλα η διαδικασια με την οποια \"απορριπτονται\" απο καποιους. Το πώς απαξιωνονται κ απαξιωνουν....

    Sofia,
    Χαίρομαι που όχι μόνο κατάλαβες, αλλά και συμφωνείς με την –ακαταλαβίστικη σύμφωνα με τον σαμπ- παρέμβασή μου. Πιστεύω ότι όπως η researcher κατάλαβε το νόημα της ανάλυσής μου, όπως και εσύ, σίγουρα και πολλοί άλλοι δεν την βρίσκουν ούτε ακαταλαβίστικη, ούτε περιττή.
    Και όπως σωστά αντιλήφθηκες, δεν αφορούσε ένα συγκεκριμένο μέλος, αλλά μία συγκεκριμένη προσέγγιση των διαφόρων συζητήσεων.
    Το δίλημμα που έθεσα με αφορμή την έκβαση της συζήτησης με τον Νικήτα ήταν το εξής:
    Πώς προσεγγίζουμε μία συζήτηση? Με σημαία την ιδεολογική ταυτότητα ή την ανθρώπινη ανάγκη για εύρεση κοινού τόπου με τους υπολοίπους?
    Ακόμα πως η οπτική αυστηρά μέσα από τις άκαμπτες ιδεολογίες, παρεμποδίζει την κατανόηση στο σύνολο των εννοιών που θέτει η άλλη πλευρά και μία ενδεχόμενα ενδιαφέρουσα συζήτηση που θα μπορούσε να προκύψει…..
    Μάλιστα σκόπιμα και για να μην στεναχωρήσω κανένα έφερα για παράδειγμα έναν υποτιθέμενο δικό μου διάλογο με την researcher και καταλήξαμε να συμφωνήσουμε σχετικά με τα συναισθήματα που της δημιούργησε η 1η και η 2η προσέγγιση.

  14. #59
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Thessaloniki
    Posts
    1,156
    Σαφέστατα το να αποκομίσει κάποιος αρνητική εντύπωση για το πρόσωπο μου, δεν μπορεί να επηρρεάσει την παρουσία μου στη πραγματική ζωή...
    Η συζήτηση γίνεται για την ουσία των θέσεων και πως αυτές μπορούν να διαμορφώσουν την εικόνα που εκπέμπει ο καθένας μας προς τα έξω. Το φόρουμ δεν είναι η ζωή μας, είναι κομμάτι της ζωής μας.
    [B][I]Human, is nothing else but two dates engraved upon a tombstone...[/I][/B]

  15. #60
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5,668
    Originally posted by nature

    Πώς προσεγγίζουμε μία συζήτηση? Με σημαία την ιδεολογική ταυτότητα ή την ανθρώπινη ανάγκη για εύρεση κοινού τόπου με τους υπολοίπους?
    nature ομορφο ερωτημα: νομιζω ομως πώς ιδεολογια ειναι και η μη επιβολη. Ιδεολογια ειναι κ η ελευθερια. Ιδεολογια ειναι κ ο σεβασμος.Η πραξη της ιδεολογιας ομως στην καθημερινοτητα απο την ιδεολογια αυτη καθαυτη, μπορει να μη συναντηθουν ποτε.
    πάρα πολλή ευφυϊα μπορεί να επενδυθεί στην άγνοια, οταν η αναγκη για ψευδαίσθηση ειναι βαθιά...

Page 4 of 5 FirstFirst ... 2345 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •