Υπερκόπωση και ευαισθησία στα αντικαταθλιπτικά
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Results 1 to 5 of 5
  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    May 2021
    Posts
    1

    Υπερκόπωση και ευαισθησία στα αντικαταθλιπτικά

    Καλησπέρα, πρίν από 2 χρόνια αντιμετώπισα πρώτη φορά πρόβλημα με διαταραχή πανικού.Επειτα από θεραπεία με cipralex οι κρίσεις πανικού εξαφανίστηκαν.Ειχα σταματήσει την φαρμακευτική αγωγή για 1 χρόνο,ενώ είχα βρει διέξοδο στον αθλητισμό.Υπηρχε μια περίοδος 8 μηνών που έκανα υπερβολική προπόνηση κάθε μέρα 3+ ώρες μέχρι που μια μέρα κλαταρα.Ενιωθα σαν να είμαι άρρωστος και δεν είχα δυνάμεις ούτε να σηκωθώ από το κρεβάτι αυτό έχει συνεχιστεί για 6 μήνες χωρίς να νιώθω να καλυτερευω.Φυσικα αυτό με έχει εξαντλήσει και συναισθηματικά έχοντας καταθλιπτικά συμπτώματα.Εχω πάει πολλές φορές στο νοσοκομείο νιωθωντας ότι θα πεθάνω και όλες οι εξετάσεις μου βγαίνουν καλές.Ολοι οι γιατροί επικεντρώνονται στα ψυχολογικά αίτια και μου συνέστησαν αντικαταθλιπτικά.Αρχισα πρώτα το Σεροξατ μέχρι που άρχισα να έχω φοβερό ίλιγγο και αναγκάστηκα να το σταματήσω.Αρχισα πάλι το cipralex που το είχα πάρει και παλιότερα και έδειχνε να με βοηθάει μέχρι που μετά από δύο βδομάδες άρχισα να έχω πόνο στο στήθος και στο λαιμό και να νιώθω ότι πνίγομαι.Οταν το έκοψα και αυτό μου έφυγαν αυτά τα συμπτώματα.Μετα δοκίμασα το effexor και το ζολοφτ και με την πρώτη κάψουλα που πήρα είχα τα ίδια συμπτώματα,πόνο στο στήθος και στον λαιμό.Εχω καταλήξει ότι μάλλον έχω αναπτύξει αλλεργία σε αυτά τα φάρμακα,και είμαι σε αδιέξοδο.Ενω νιώθω χάλια τελείως ψυχολογικά δεν μπορώ να βρω ανακούφιση.Οι γιατροί με παροτρύνουν να συνεχίσω τα φάρμακα λέγιντας μου πως αυτό που νιώθω είναι από το άγχος.Εγω φοβάμαι όμως γιατι ξέρω τι νιώθω και δεν έχει σχέση με άγχος Σκέφτομαι μήπως να δοκιμάσω το remeron που είναι άλλη κατηγορία αντικαταθληπικων.Θελω να μάθω αν έχει πέρασει κάποιος κάτι αντίστοιχο από θέμα κόπωσης και αλλεργίας στα φάρμακα και να μου πείτε την γνώμη σας.
    Ευχαριστώ όσους το διάβασαν όλο.

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2020
    Posts
    565
    Καλημέρα. Στις εξετάσεις που έκανες μετά το κλαταρισμα ήταν και αποθέματα βιταμινών; Ειδικά b12, d, σίδηρο, φυλλικό οξύ είναι σημαντικό να είναι στα βέλτιστα επίπεδα για το νευρικό σύστημα. Το cipralex σε τι δόση το πήρες και σου έβγαλε αυτές τις παρενεργειες σε δύο εβδομάδες; Επικεντρωνομαι σ'αυτό γιατί το είχες ξαναπάρει με καλά αποτελέσματα. Κόπωση αισθάνομαι με υφέσεις και εξάρσεις αλλά όχι σε σημείο να μην είμαι λειτουργικός, μην πηγαίνω δουλειά κλπ. Ο ύπνος σου πώς είναι; Τα κιλά σου;

  3. #3
    Junior Member
    Join Date
    May 2021
    Posts
    22
    Quote Originally Posted by Angelos3995 View Post
    Καλησπέρα, πρίν από 2 χρόνια αντιμετώπισα πρώτη φορά πρόβλημα με διαταραχή πανικού.Επειτα από θεραπεία με cipralex οι κρίσεις πανικού εξαφανίστηκαν.Ειχα σταματήσει την φαρμακευτική αγωγή για 1 χρόνο,ενώ είχα βρει διέξοδο στον αθλητισμό.Υπηρχε μια περίοδος 8 μηνών που έκανα υπερβολική προπόνηση κάθε μέρα 3+ ώρες μέχρι που μια μέρα κλαταρα.Ενιωθα σαν να είμαι άρρωστος και δεν είχα δυνάμεις ούτε να σηκωθώ από το κρεβάτι αυτό έχει συνεχιστεί για 6 μήνες χωρίς να νιώθω να καλυτερευω.Φυσικα αυτό με έχει εξαντλήσει και συναισθηματικά έχοντας καταθλιπτικά συμπτώματα.Εχω πάει πολλές φορές στο νοσοκομείο νιωθωντας ότι θα πεθάνω και όλες οι εξετάσεις μου βγαίνουν καλές.Ολοι οι γιατροί επικεντρώνονται στα ψυχολογικά αίτια και μου συνέστησαν αντικαταθλιπτικά.Αρχισα πρώτα το Σεροξατ μέχρι που άρχισα να έχω φοβερό ίλιγγο και αναγκάστηκα να το σταματήσω.Αρχισα πάλι το cipralex που το είχα πάρει και παλιότερα και έδειχνε να με βοηθάει μέχρι που μετά από δύο βδομάδες άρχισα να έχω πόνο στο στήθος και στο λαιμό και να νιώθω ότι πνίγομαι.Οταν το έκοψα και αυτό μου έφυγαν αυτά τα συμπτώματα.Μετα δοκίμασα το effexor και το ζολοφτ και με την πρώτη κάψουλα που πήρα είχα τα ίδια συμπτώματα,πόνο στο στήθος και στον λαιμό.Εχω καταλήξει ότι μάλλον έχω αναπτύξει αλλεργία σε αυτά τα φάρμακα,και είμαι σε αδιέξοδο.Ενω νιώθω χάλια τελείως ψυχολογικά δεν μπορώ να βρω ανακούφιση.Οι γιατροί με παροτρύνουν να συνεχίσω τα φάρμακα λέγιντας μου πως αυτό που νιώθω είναι από το άγχος.Εγω φοβάμαι όμως γιατι ξέρω τι νιώθω και δεν έχει σχέση με άγχος Σκέφτομαι μήπως να δοκιμάσω το remeron που είναι άλλη κατηγορία αντικαταθληπικων.Θελω να μάθω αν έχει πέρασει κάποιος κάτι αντίστοιχο από θέμα κόπωσης και αλλεργίας στα φάρμακα και να μου πείτε την γνώμη σας.
    Ευχαριστώ όσους το διάβασαν όλο.
    Τι λέει ο γιατρός σου για αυτές τις παρενέργειες; Το έχετε συζητήσει;
    Εγώ έχω επίσης πολύ κόπωση και υπνηλία (σε σημείο να μη μπορώ να λειτουργήσω),
    από το ladose, ιδιαίτερα τα πρωινά

  4. #4
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2013
    Location
    Αθηνα
    Posts
    15,651
    Quote Originally Posted by eleni77 View Post
    Τι λέει ο γιατρός σου για αυτές τις παρενέργειες; Το έχετε συζητήσει;
    Εγώ έχω επίσης πολύ κόπωση και υπνηλία (σε σημείο να μη μπορώ να λειτουργήσω),
    από το ladose, ιδιαίτερα τα πρωινά
    Αγαπητη μου Ελενη, πασχω επι 15-18 χρονια απο αγχωδη καταθλιψη, η καταθλιπτικο αγχος , δεν ξερω , ουτε ενας ψυχογιατρος απο τους πολλους πουχω παει, δεν μπορεσε να με βοηθησει., δεν ειμαι κανα παιδακι , για να χαβω τις μπουρδες του καθενος , ειμαι σχεδον 60 , τι να συζητησω μαζι τους ? το οτι με εθισαν στα παρα πολλα ζαναξ ? ναι, ηταν η ευκολη λυση, πλακωσε τον στα ζαναξ , για να μην αισθανεται τιποτα ............ωραια λυση ......δεν θελω αλλους ψυχογιατρους , να πα να γ#[email protected]^θουνε ,..........οταν η επιστημη προχωρησει, και ανακαλυψει τι στο διαολο κανει αυτο το οργανο, βαρους 1,5 κιλου , 75% απο λιπος , ο εγκεφαλος , με 100 δις νευρωνες , που επικοινωνουν με 4 τρις bit/second ας το συζητησουμε τοτε ......ως τοτε τα κεφαλια μεσα ..........

  5. #5
    Junior Member
    Join Date
    May 2021
    Posts
    22
    Quote Originally Posted by Macgyver View Post
    Αγαπητη μου Ελενη, πασχω επι 15-18 χρονια απο αγχωδη καταθλιψη, η καταθλιπτικο αγχος , δεν ξερω , ουτε ενας ψυχογιατρος απο τους πολλους πουχω παει, δεν μπορεσε να με βοηθησει., δεν ειμαι κανα παιδακι , για να χαβω τις μπουρδες του καθενος , ειμαι σχεδον 60 , τι να συζητησω μαζι τους ? το οτι με εθισαν στα παρα πολλα ζαναξ ? ναι, ηταν η ευκολη λυση, πλακωσε τον στα ζαναξ , για να μην αισθανεται τιποτα ............ωραια λυση ......δεν θελω αλλους ψυχογιατρους , να πα να γ#[email protected]^θουνε ,..........οταν η επιστημη προχωρησει, και ανακαλυψει τι στο διαολο κανει αυτο το οργανο, βαρους 1,5 κιλου , 75% απο λιπος , ο εγκεφαλος , με 100 δις νευρωνες , που επικοινωνουν με 4 τρις bit/second ας το συζητησουμε τοτε ......ως τοτε τα κεφαλια μεσα ..........
    Συμφωνώ με πολλά από όσα λες, ωστόσο η απάντηση μου απευθυνόταν στον Angelos3995, ο οποίος και είχε ξεκινήσει τη συζήτηση.

Similar Threads

  1. Ψυχωση και ευαισθησια
    By mihalis in forum Ψυχώσεις & Σχιζοφρένεια
    Replies: 16
    Last Post: 08-01-2019, 01:41
  2. Replies: 137
    Last Post: 09-02-2017, 22:49
  3. Ευαισθησία - Ενδυνάμωση χαρακτήρα
    By andy87 in forum Αυτοβοήθεια & Υποστήριξη
    Replies: 13
    Last Post: 15-01-2014, 17:22
  4. Σκληρότητα και ευαισθησία
    By alexandros3 in forum Αυτοβοήθεια & Υποστήριξη
    Replies: 8
    Last Post: 16-01-2011, 22:34
  5. ευαισθησια και κλαμμα
    By selas-selas in forum Κατάθλιψη - Δυσθυμία
    Replies: 3
    Last Post: 20-10-2010, 22:16

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •