Μείωση-αλλαγή φαρμακευτικής αγωγης
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Results 1 to 13 of 13
  1. #1
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    1,764

    Μείωση-αλλαγή φαρμακευτικής αγωγης

    Εδώ και 5 μέρες είμαι σε μείωση και αλλαγή ώρας φαρμακευτικής αγωγης και από σήμερα νιώθω πολύ περίεργα σωματικά κυρίως.
    Έχω δύσπνοια, δυσφορία και πρήξιμο στην κοιλιά. Δεν μπορώ να κουνηθώ σαν να έχω φάει δεν ξέρω κι εγώ τι…. Είναι πολύ άσχημο και δεν μου περνάει εδώ και ώρες.
    Παίζει να είναι από τα φάρμακα;
    "May it be a light to you in dark places when all other lights go out"

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2020
    Posts
    977
    Για ποιο φάρμακο μιλάμε; Κι ο καύσωνας δεν βοηθάει νομίζω, κι εγώ πρησμένος νιώθω κι ας τρώω λιγότερο αυτές τις μέρες.

  3. #3
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    1,764
    Quote Originally Posted by Niels View Post
    Για ποιο φάρμακο μιλάμε; Κι ο καύσωνας δεν βοηθάει νομίζω, κι εγώ πρησμένος νιώθω κι ας τρώω λιγότερο αυτές τις μέρες.
    Παίρνω anafranil και rapiproz

  4. #4
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    174
    Λόγικα από τα φάρμακα είναι.ειδικα τα αντιψυχωσικα είναι ισχυρά φάρμακα.νεφελη ποια θα είναι η νέα αγωγή σου;

  5. #5
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    1,764
    Quote Originally Posted by damien!!! View Post
    Λόγικα από τα φάρμακα είναι.ειδικα τα αντιψυχωσικα είναι ισχυρά φάρμακα.νεφελη ποια θα είναι η νέα αγωγή σου;
    Τα ίδια φάρμακα σε μικρότερες δοσολογίες κι επειδή έχω τρομερή υπνηλία και κόπωση μέσα στη μέρα μου έβαλε το αντιψυχωσικο (rapiproz) να το παίρνω το βράδυ ενώ το έπαιρνα πρωί.
    Τώρα με τα νέα δεδομένα παιρνω:
    Πρωί: anafranil των 25
    Βράδυ: anafranil των 75 και μισό rapiproz
    Γνωρίζεις από φάρμακα;;;

  6. #6
    Junior Member
    Join Date
    Aug 2021
    Posts
    27
    Εγώ παίρνω 5 mg airipoprozole και μισό Ο,5 mg zanax και νιωθώ ότι κακοποιούμαι . Η ψυχίατρος μου δεν πάει καλά την είπα ότι σκέφτομαι να μειώσω τα ζαναξ γιατί έπαιρνα 1 με 1,5 του 0,5 ημερησίως. Μου έγραψε 9 κουτιά . Βασικά έπαθα σοκ . Eννοειται ότι συμβουλευομαι την ψυχίατρο για την δοσολογία. Αλλά η ψυχίατρος έχει μία συνήθης τακτική που μου την επισήμανε η φαρμακοποιός μου μέσα από την αγανάκτηση της του επαναλαμβανόμενου ατοπήματος της ψυχιάτρου. Η φαρμακοποιός μου είπε ότι είναι παράνομο να μας λέει να πάρουμε το μισό των 10mg γιατί δεν έχει χαραγη,στις συνταγές είναι καλυμμένη η ψυχίατρος το λέει με το στόμα και γράφει άλλη δοσολογία.Επισης η φαρμακοποιός είναι αγανακτισμενη γιατί σχεδόν ποτέ δεν έχει μελάνι η ψυχίατρος και ξεστραβωνετε η καημένη να δει τους κωδικούς ,δεν σκαναρωνται τα παιρνάει στο χέρι. Εγώ εξακολουθώ να μην φοράω τα γυαλιά μου για την μυωπία και τον αστιγματισμό μιας και ο οφθαλμίατρος μου πε να τα φοράω όταν βλέπω τηλεόραση.
    Last edited by Κίρα; 07-08-2021 at 00:49. Reason: Ι forget to mention something

  7. #7
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    1,764
    Quote Originally Posted by Κίρα View Post
    Εγώ παίρνω 5 mg airipoprozole και μισό Ο,5 mg zanax και νιωθώ ότι κακοποιούμαι . Η ψυχίατρος μου δεν πάει καλά την είπα ότι σκέφτομαι να μειώσω τα ζαναξ γιατί έπαιρνα 1 με 1,5 του 0,5 ημερησίως. Μου έγραψε 9 κουτιά . Βασικά έπαθα σοκ .
    Σε καταλαβαίνω απόλυτα. Ο πρώτος ψυχίατρος που πήγα μου έδωσε 3 ζαναξ την ημέρα. Και ως τότε δεν είχα πάρει τίποτα ποτε από ψυχοφάρμακα.
    Ένιωσα κι εγώ αυτή την κακοποίηση που λες…

  8. #8
    Junior Member
    Join Date
    Aug 2021
    Posts
    27
    Έχω υπερευλυγισια και υπερκινητικότητα των άρθρωσεων και η ψυχίατρος μου είπε και εγώ και έπιασε τα δάχτυλα της αλλά δεν γύρισαν.

  9. #9
    Junior Member
    Join Date
    Aug 2021
    Posts
    27
    Πως το αντιμετώπισες ; Εγώ είχα στον περίγυρο μου αρκετούς ναρκομανεις εκ τον οποίο πολύ έχουν πεθάνει.. δεν μπορώ να την δω φτιαχνομαι ..το διαπεαγματευομαι με τον όρο βελτίωση της ποιότητας ζωής

  10. #10
    Junior Member
    Join Date
    Aug 2021
    Posts
    27
    Quote Originally Posted by Nefeli28 View Post
    Σε καταλαβαίνω απόλυτα. Ο πρώτος ψυχίατρος που πήγα μου έδωσε 3 ζαναξ την ημέρα. Και ως τότε δεν είχα πάρει τίποτα ποτε από ψυχοφάρμακα.
    Ένιωσα κι εγώ αυτή την κακοποίηση που λες…
    Η ερώτηση εδώ πάει πως το αντιμετώπισες;

  11. #11
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    1,764
    Quote Originally Posted by Κίρα View Post
    Η ερώτηση εδώ πάει πως το αντιμετώπισες;
    Σταμάτησα τα ζαναξ και άλλαξα ψυχίατρο γιατί ο συγκεκριμένος δεν πήγαινε καλά…
    Στον επόμενο ισορρόπησα με τα φάρμακα αλλά τώρα, δυο χρόνια μετά, οι παρενέργεια είναι έντονες και έχει αλλάξει η ποιότητα της ζωής μου προς το κακό… γι αυτό θέλω να τα σταματήσω

  12. #12
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    174
    Quote Originally Posted by Nefeli28 View Post
    Σταμάτησα τα ζαναξ και άλλαξα ψυχίατρο γιατί ο συγκεκριμένος δεν πήγαινε καλά…
    Στον επόμενο ισορρόπησα με τα φάρμακα αλλά τώρα, δυο χρόνια μετά, οι παρενέργεια είναι έντονες και έχει αλλάξει η ποιότητα της ζωής μου προς το κακό… γι αυτό θέλω να τα σταματήσω
    Έχεις και με την νέα αγωγή παρενέργειες με κόπωση;τι παίρνεις τώρα;

  13. #13
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    1,764
    Quote Originally Posted by damien!!! View Post
    Έχεις και με την νέα αγωγή παρενέργειες με κόπωση;τι παίρνεις τώρα;
    Τώρα μετά τη μείωση (εδώ και 5-6 μέρες) παίρνω ένα anafranil των 25mg το πρωί, ένα των 75 και μισό rapiproz το βράδυ.
    Προς το παρόν νιώθω καλύτερα από κόπωση και υπνηλία, αλλά θα παρακολουθώ την κατάσταση να δω αν θα συνεχιστεί αυτή η καλυτέρευση που νιώθω μετά τη μείωση.
    Παίζει να είναι ψυχολογική η αίσθηση καλυτέρευσης που νιώθω; Επειδή ήθελα να τα μειωσω και τώρα με άφησε ο ψυχίατρος εγώ μα νιώθω καλύτερα μόνο κ μόνο στη σκέψη;;;

Similar Threads

  1. Αλλαγή αγωγης
    By giorgosmj in forum Stress, Αγχος, Φόβος, Γενικευμένη Αγχώδης Διαταραχή
    Replies: 6
    Last Post: 14-02-2021, 13:51
  2. Διακοπή και ξεκίνημα φαρμακευτικής αγωγής
    By Aris1987 in forum Διπολική διαταραχή
    Replies: 2
    Last Post: 16-10-2014, 15:53
  3. Replies: 102
    Last Post: 05-08-2014, 00:39
  4. Αλλαγη φαρμακευτικης αγωγης χωρις κανενα αποτελεσμα..!!!
    By minaspap in forum Stress, Αγχος, Φόβος, Γενικευμένη Αγχώδης Διαταραχή
    Replies: 1
    Last Post: 07-07-2013, 23:41

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •