Ξεχασα που πηγαινα
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Results 1 to 7 of 7
  1. #1

    Ξεχασα που πηγαινα

    Καλησπερα. Εχω Αγχωδη Διαταραχη κ PTSD. Ξεκινησα να παω καπου και στη διαδρομη συνειδητοποιησα οτι πηγαινα καπου αλλου. Το καταλαβα μετα απο αρκετη ωρα και πολλα χιλιομετρα απτο σημειο που θα πηγαινα αρχικα. Τι μπορει να σημαινει αυτο;

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2021
    Posts
    269
    Χωρις να είμαι ειδικός ή γιατρός θα απαντήσω.
    Έχω ΓΑΔ και παίρνω 2 αντικαταθλιπτικα και xanax. Είναι κάποιες λίγες φορές που και γω ξεχνάω που έχω παρκάρει το αυτοκίνητο κτλ. Όταν έχεις ΓΑΔ παρατηρείται σε πολλές περιπτώσεις η απουσία συγκέντρωσης γιατί σε καταλαμβάνει το άγχος. Από εκεί και πέρα δεν ξέρω αν παίρνεις αγωγή και αν ναι τί αγωγή παίρνεις αλλά έχω διαβάσει ότι τα αντιψυχωτικά και τα ηρεμιστικά έχουν μια τάση να επηρεάζουν αρνητικά την μνήμη και την συγκέντρωση.
    Όπως και να έχει αν σε παρακολουθεί κάποιος γιατρός να του το αναφέρεις γιατί μόνο εκεί θα πάρεις μια πιο εμπεριστατωμένη απάντηση.

  3. #3
    Quote Originally Posted by Unlucky1980 View Post
    Χωρις να είμαι ειδικός ή γιατρός θα απαντήσω.
    Έχω ΓΑΔ και παίρνω 2 αντικαταθλιπτικα και xanax. Είναι κάποιες λίγες φορές που και γω ξεχνάω που έχω παρκάρει το αυτοκίνητο κτλ. Όταν έχεις ΓΑΔ παρατηρείται σε πολλές περιπτώσεις η απουσία συγκέντρωσης γιατί σε καταλαμβάνει το άγχος. Από εκεί και πέρα δεν ξέρω αν παίρνεις αγωγή και αν ναι τί αγωγή παίρνεις αλλά έχω διαβάσει ότι τα αντιψυχωτικά και τα ηρεμιστικά έχουν μια τάση να επηρεάζουν αρνητικά την μνήμη και την συγκέντρωση.
    Όπως και να έχει αν σε παρακολουθεί κάποιος γιατρός να του το αναφέρεις γιατί μόνο εκεί θα πάρεις μια πιο εμπεριστατωμένη απάντηση.
    Δεν παιρνω αγωγη, μονο ψυχοθεραπεια

  4. #4
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2020
    Posts
    1,279