abilify
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Results 1 to 12 of 12

Thread: abilify

  1. #1
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2019
    Posts
    222

    abilify

    Καλημέρα

    Άλλη μια μέρα που ξύπνησα απο τις 4 τα χαράματα

    ο νέος γιατρός μου έκανε αύξηση του abilify απο τα 3 mg Μ.Ο εβδομαδιαίως στα 5 Mg

    πέρα απο το ψυχολογικό σοκ που κράτησε μόνο μια μέρα και το ξεπέρασα επέστρεψα σε παρενέργειες και συμπτώματα που είχα προ διετίας οταν ήμουν στα 5

    Αυτές επικεντρώνονται στο θέμα του ύπνου, είτε είναι μεσημεριανός είτε νυχτερινός

    οταν είμαι στη φάση χαλάρωσης πριν τον ύπνο νιώθω την ανάσα μου βαριά και έχω έντονες ταχυπαλμίες. Μετά στον ύπνο το κεφάλι μου είναι βαρύ και το νιώθω παρανοικό. όλος ο ύπνος είναι μια διαταραχή και ξυπνάω συχνά στο μεσοδιάστημα

    Έχω την υποψία ότι δεν μεταβολίζω το φάρμακο και ότι τα 5 mg που θεωρείται υποδοσολογία είναι σε μένα περισσότερο.

    Τι λέτε? να πάω στον γιατρό με επιχειρήματα μπας και το κάνω πάλι έστω 3,5 δοσολογία που δεν με επηρέαζε? ή αν κάνω τέτοιες διαπραγματεύσεις και διεκδικήσεις θα του φέρω εκνευρισμό?

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2018
    Posts
    910
    Εγώ θα σου έλεγα να διεκδικήσεις να το μειώσετε, ο καθένας μας είναι ο καλύτερος γιατρός του εαυτού του
    Υπάρχει μόνο το Αέναο Νυν

  3. #3
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2020
    Posts
    701
    Ρώτα τον μήπως χρειάζεται χρόνο να περάσουν οι παρενεργειες αυτές.

  4. #4
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2019
    Posts
    222
    Quote Originally Posted by Niels View Post
    Ρώτα τον μήπως χρειάζεται χρόνο να περάσουν οι παρενεργειες αυτές.
    η εμπειρία μου δείχνει ότι οτι το είχα περιοδικά για 3 χρόνια μέχρι πριν 14 μήνες που το κατέβασα στο 3,5. Μετά εξαφανίστηκε

    Τώρα που το ανέβασα επανεμφανίστηκε άρα δεν είναι θέμα συνήθειας

  5. #5
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    2,122
    Εαν δεν κανω η μεγαλυτερη δοση ειναι 20 mg... και εσυ νομιζεις οτι βλεπεις διαφορα με 3mg ξερω γω...
    Με τοση δοση δεν καταλαβαινεις τιποτα... στο μυαλο ειναι ολα! εγω που ξεκινησα με 30mg ολανζαπινης τι να πω? φυτο!
    Ολοι συζητούν το πώς θ' αλλάξουν τον κόσμο, μα κανείς δεν συζητά το πώς ν' αλλάξει τον εαυτό του

  6. #6
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2019
    Posts
    222
    Quote Originally Posted by hlias1988 View Post
    Εαν δεν κανω η μεγαλυτερη δοση ειναι 20 mg... και εσυ νομιζεις οτι βλεπεις διαφορα με 3mg ξερω γω...
    Με τοση δοση δεν καταλαβαινεις τιποτα... στο μυαλο ειναι ολα! εγω που ξεκινησα με 30mg ολανζαπινης τι να πω? φυτο!
    Η μεγαλύτερη δόση στο abilify ειναι 30!

  7. #7
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2020
    Posts
    701
    Quote Originally Posted by petros81 View Post
    η εμπειρία μου δείχνει ότι οτι το είχα περιοδικά για 3 χρόνια μέχρι πριν 14 μήνες που το κατέβασα στο 3,5. Μετά εξαφανίστηκε

    Τώρα που το ανέβασα επανεμφανίστηκε άρα δεν είναι θέμα συνήθειας
    Κατάλαβα. Ε τότε πες του το.

  8. #8
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2019
    Posts
    222
    Επανέφερα την αγωγή στη μειωμένη δοσολογία, το γνωστοποίησα απλά στο γιατρό και εκείνος

    1. είπε εντάξει να το παίρνω έτσι και βλέπουμε

    2. Σαν να μη πίστευε ότι τα 5 mg καθημερινά μου κάνουν αυτές τις παρενέργειες και με δυσκολεύει, εκθείασε το φάρμακο ως το πιο αποτελεσματικό για τη περίπτωσή και το πιο ήπιο

    3. Μου είπε είμαι καλά, δεν είμαι ψυχωσικός και ότι δεν βλέπει τίποτα ανησυχητικό ως προειδοποίηση για υποτροπή. Μου είπε όμως αυτό που δεν πίστευα, ότι η υποτροπή μπορεί να έρθει ξαφνικά χωρίς να συντρέχουν λόγοι όπως άγχος, καχυποψία, θυμός κτλ

    4. Ως προς τη διάγνωση είναι ασαφής, το επεισόδιο είχε στοιχεία απο 3 διαγνώσεις χωρίς όμως να κατατάσσομαι απόλυτα κάπου. Δεν μπορούμε να μιλάμε για διπολική γιατί δεν έχω μεταπτώσεις στη διάθεση και δεν κάνω κατάθλιψη αλλά είχε πολλά μανιακά στοιχεία (αίσθημα μεγαλείου, οράματα, ψυχική ευφορία, υπερδραστηριότητα λόγω αυξημένης ενέργειας κτλ). Δεν είναι σχιζοσυναισθηματική αλλά υπήρχε διαταραχή του συναισθήματος χωρίς σχιζοφρένεια. Είχα ξεκάθαρα ψυχωσικά στοιχεία, ιδέες συσχέτισης, διωκτικό κτλ. Εν τέλει η παλιά γενική διάγνωσή μου οξείες και παροδικές ψυχωσικές διαταραχές ίσως παραμείνει ίσως όχι, θέλουμε μια ακόμα συνεδρία για την ανάλυση του ψυχωσικού.

  9. #9
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2019
    Posts
    222
    Πήγα στον παλίο γιατρό και μου είπε ότι καλά έκανα που το επανέφερα στη χαμηλή προηγούμενη δοσολογία. Είπε ότι εδώ και 3 χρόνια υποδοσολογούμαι αλλά επιδεικνύω σταθερότητα και θεαματική πρόοδο και ότι κάθε άνθρωπος είναι ανεκτικός προς το φάρμακο σε συγκεκριμένη δοσολογία. Είπε ότι αυτό που έκανα να το μειώνω ελάχιστα σε μεγάλα χρονικά διαστήματα ήταν μια καλή τακτική αν πρόκειται να κάνω διακοπή της αγωγής μελλοντικά γιατί το φάρμακο δημιουργεί προβλήματα κατά την απόσυρση. Είπε ότι είναι λάθος αυτό που είπε ο νέος γιατρός ότι η δοσολογία μια ανεβαίνει μια κατεβαίνει αναλόγως και διαπίστωσε ότι τώρα δεν συντρέχουν λόγοι για την αύξηση. Αντιθέτως ο νέος γιατρός υποβιβάζει συνέχεια τις παρενέργειες του φαρμάκου, όταν λ.χ του μίλησα για το τρέμουλο στο αριστερό χέρι είπε ότι αυτό το φάρμακο δεν προκαλεί τέτοια. όταν του έλεγα για άλλες παρενέργειες είπε ότι έτσι είναι το φάρμακο αλλά άλλοι παίρνουν ακόμη και 30 Mg. Γενικά ο νέος γιατρός το βλέπει απο μια σκοπιά ότι έχω ψυχολογικό πρόβλημα με το φάρμακο και δείχνει να μην λαμβάνει σοβαρά υπόψη τα απτά παραδείγματα που παρουσιάζω λόγω της αύξησης

    Επίσης ο παλιός γιατρός απέκλεισε κάθε σκέψη για συμπτώματα διπολικής στα οποία εστιάζει ο νέος γιατρός αλλά του θύμισα ότι 3 χρόνια μετά το επεισόδιο παραδέχτηκε ότι έκανα μανία κάτι που δεν διέκρινε τα πρώτα χρόνια. Επι λέξη το είχε πει αλλά τώρα φαίνεται να μη το θυμάται.

  10. #10
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2020
    Posts
    701
    Από κάποιο σημείο και μετά γινόμαστε γιατροί του εαυτού μας. Υπάρχουν πολλοί γιατροί και πολλές απόψεις για τα φάρμακα, τις παρενεργειες τους, ερμηνείες επ' αυτών κλπ. Ο δικός μου γιατρός όταν του έλεγα για τις παρενέργειες των φαρμάκων που έπαιρνα μου έλεγε ότι έχω πρόβλημα με το να παίρνω φάρμακο και γι' αυτό έχω παρενέργειες, φαινόμενο nocebo, το placebo από την ανάποδη. Επίσης όταν του έλεγα ότι είχα σωματικούς πόνους θεωρούσε ότι είναι ψυχοσωματικά αλλά τελικά οι μαγνητικές έδειξαν συγκεκριμένα ευρήματα. Φαντάζομαι ότι νιώθεις μπερδεμένος ε;

  11. #11
    Quote Originally Posted by petros81 View Post
    Καλημέρα

    Άλλη μια μέρα που ξύπνησα απο τις 4 τα χαράματα

    ο νέος γιατρός μου έκανε αύξηση του abilify απο τα 3 mg Μ.Ο εβδομαδιαίως στα 5 Mg

    πέρα απο το ψυχολογικό σοκ που κράτησε μόνο μια μέρα και το ξεπέρασα επέστρεψα σε παρενέργειες και συμπτώματα που είχα προ διετίας οταν ήμουν στα 5

    Αυτές επικεντρώνονται στο θέμα του ύπνου, είτε είναι μεσημεριανός είτε νυχτερινός

    οταν είμαι στη φάση χαλάρωσης πριν τον ύπνο νιώθω την ανάσα μου βαριά και έχω έντονες ταχυπαλμίες. Μετά στον ύπνο το κεφάλι μου είναι βαρύ και το νιώθω παρανοικό. όλος ο ύπνος είναι μια διαταραχή και ξυπνάω συχνά στο μεσοδιάστημα

    Έχω την υποψία ότι δεν μεταβολίζω το φάρμακο και ότι τα 5 mg που θεωρείται υποδοσολογία είναι σε μένα περισσότερο.

    Τι λέτε? να πάω στον γιατρό με επιχειρήματα μπας και το κάνω πάλι έστω 3,5 δοσολογία που δεν με επηρέαζε? ή αν κάνω τέτοιες διαπραγματεύσεις και διεκδικήσεις θα του φέρω εκνευρισμό?
    Aν δουλεύεις ή τέλος πάντων χρειάζεται να ξυπνάς νωρίς μείωσέ το από μόνος σου. Αν δεν δουλεύεις και έχεις ελεύθερο χρόνο άστο μέχρι να δράσει σωστά με τις όποιες παρενέργειες

  12. #12
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2019
    Posts
    222
    Quote Originally Posted by Niels View Post
    Από κάποιο σημείο και μετά γινόμαστε γιατροί του εαυτού μας. Υπάρχουν πολλοί γιατροί και πολλές απόψεις για τα φάρμακα, τις παρενεργειες τους, ερμηνείες επ' αυτών κλπ. Ο δικός μου γιατρός όταν του έλεγα για τις παρενέργειες των φαρμάκων που έπαιρνα μου έλεγε ότι έχω πρόβλημα με το να παίρνω φάρμακο και γι' αυτό έχω παρενέργειες, φαινόμενο nocebo, το placebo από την ανάποδη. Επίσης όταν του έλεγα ότι είχα σωματικούς πόνους θεωρούσε ότι είναι ψυχοσωματικά αλλά τελικά οι μαγνητικές έδειξαν συγκεκριμένα ευρήματα. Φαντάζομαι ότι νιώθεις μπερδεμένος ε;
    Κανένα μπέρδεμα φίλε, νιώθω απελευθέρωση και αγαλλίαση που το επανέφερα στα 3 Mg, κανένα πρόβλημα τώρα ούτε παρενέργεια, όλα νορμαλ και έχω τη θετική γνώμη του παλιού γιατρού και την ανοχή του νέου. Έτσι θα συνεχίσω και ήδη πέτυχα να μη σκέφτομαι όλη μέρα τα εσώτερά μου, ισορρόπησα σε μια άλλη κατάσταση πιο λειτουργική ούτε περιμένω με το ημερολόγιο να πάω στο γιατρό. Καλύτερα έτσι

Similar Threads

  1. about abilify....
    By demis-demis in forum Ψυχαναγκασμοί - Ιδεοψυχαναγκαστική Διαταραχή
    Replies: 10
    Last Post: 28-06-2013, 15:06
  2. abilify
    By mariafil in forum Ψυχώσεις & Σχιζοφρένεια
    Replies: 5
    Last Post: 26-03-2013, 16:57
  3. Abilify
    By mariafil in forum Ψυχώσεις & Σχιζοφρένεια
    Replies: 15
    Last Post: 04-03-2013, 12:23
  4. abilify
    By nikopoul in forum Ψυχώσεις & Σχιζοφρένεια
    Replies: 1
    Last Post: 04-11-2012, 14:15
  5. Abilify
    By gog_magog in forum Ψυχώσεις & Σχιζοφρένεια
    Replies: 54
    Last Post: 05-03-2011, 00:18

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •