Νομίζω μου αρέσει άντρας
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 29
  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    Jun 2021
    Posts
    8

    Νομίζω μου αρέσει άντρας

    Καλησπέρα σε όλους. Γράφω εδώ γιατί έχω μεγάλη ανάγκη να συζητήσω κάτι. Είμαι 30 χρονών, έχω σχέση 8 χρόνια με μια κοπέλα. Έχουμε πει και να παντρευτούμε. Όχι συγκεκριμένη ημερομηνία αλλά είναι στα σχέδια μας. Είμαι γιατρός σε ένα νοσοκομείο και ήρθε ένα παιδί 26χρονών για εκπαίδευση ας πουμε. Από την πρώτη στιγμή τον συμπάθησα. Κατά μια έννοια είμαι αυτός που τον εκπαιδεύει. Δεν ξέρω πως έγινε αλλά έχω φτάσει να τον σκέφτομαι συνέχεια. Επιδιώκω να μαι μαζί του. Παίρνω ευχαρίστηση ακόμα και που είναι στο χώρο. Κάποια φάση τον κέρασα και ήθελε να πληρώσει και του είπα ότι τον βλέπω σαν τον μικρό μου αδερφό δεν μπορώ να τον αφήσω να πληρώσω (αυτό το κάνω με όλους που είναι στη φάση του δεν μου είναι κάτι να πάρουμε καφέδες και να πληρώσω εγώ στη δουλειά). Από τότε ξεκίνησε ένα αστειάκι και όταν είμαστε οι 2 μας με λεει αδερφούλη. Τις προάλλες ήρθε στο γυμναστήριο μου και κάναμε κροσφιτ και πιάστηκε παντου. Μέχρι και αντιφλεγμονώδη του έδινα. Πήγα από το σπίτι του (μένει με γονείς) για να τονδω, του έκανα μασαζ να ηρεμίσει και τον πήρε ο ύπνος. Είχα μείνει 10 λεπτά και απλά τον κοίταζα και μετά έφυγα. Δεν ξέρω τι μου συμβαίνει.

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2013
    Posts
    366
    Δεν είχες ποτέ υποθέτω καμία ομοφυλοφιλική σχέση στη ζωή σου; Δεν είχες νιώσει ξανά έλξη για άντρα ωστόσο όλα αυτά τα χρόνια, ή είχες και την καταπίεζες, την έσπρωχνες κάτω απ' το τραπέζι για διάφορους λόγους, (κοινωνικούς, προσωπικούς, οικογενειακούς).
    #UnVioladorEnTuCamino

  3. #3
    Junior Member
    Join Date
    Jun 2021
    Posts
    8
    Quote Originally Posted by Merlot View Post