Results 16 to 23 of 23
Thread: Παιδική Ζωγραφιά - Η γνώμη σας
-
26-09-2009, 18:21 #16
- Join Date
- Sep 2009
- Posts
- 539
αυτη την ζωγραφια πρεπει να την εκανε ο πανος οταν ηταν μικρος αχαχαχαχ
- 26-09-2009, 18:49 #17
- Join Date
- Jul 2009
- Posts
- 3,062
Originally posted by liveloula
αυτη την ζωγραφια πρεπει να την εκανε ο πανος οταν ηταν μικρος αχαχαχαχ
μεχρι να παω 30 χρονων , ουτε ηθελα να πιασω μολυβι στα ερια μου! στο απολυτηριο απο το καλυτερο Γυνασιο και Λυκειο της Ελλαδας εχω στα τεχνικα 8/20! ευτυχως που ειμουνα στο πρακτικο γιατι θα με κοβανε !
Εμαθα ομως αργοτερα το γιατι και γιαυτο εγραψα ολα αυτα...
λαθη ειμαστε ανθρωπους κανουμε....
26-09-2009, 18:50 #18
- Join Date
- Sep 2009
- Posts
- 539
Originally posted by πανος12345
Originally posted by liveloula
αυτη την ζωγραφια πρεπει να την εκανε ο πανος οταν ηταν μικρος αχαχαχαχ
μεχρι να παω 30 χρονων , ουτε ηθελα να πιασω μολυβι στα ερια μου! στο απολυτηριο απο το καλυτερο Γυνασιο και Λυκειο της Ελλαδας εχω στα τεχνικα 8/20! ευτυχως που ειμουνα στο πρακτικο γιατι θα με κοβανε !
Εμαθα ομως αργοτερα το γιατι και γιαυτο εγραψα ολα αυτα...
λαθη ειμαστε ανθρωπους κανουμε....
αχαααχαα.
ναι συνφονω οτι εισαι λαθος γιαυτο δεν εκανες παιδια.
26-09-2009, 18:56 #19
- Join Date
- Jul 2009
- Posts
- 3,062
Originally posted by liveloula
Originally posted by πανος12345
Originally posted by liveloula
αυτη την ζωγραφια πρεπει να την εκανε ο πανος οταν ηταν μικρος αχαχαχαχ
μεχρι να παω 30 χρονων , ουτε ηθελα να πιασω μολυβι στα χερια μου! στο απολυτηριο απο το καλυτερο Γυνασιο και Λυκειο της Ελλαδας εχω στα τεχνικα 8/20! ευτυχως που ειμουνα στο πρακτικο γιατι θα με κοβανε !
Εμαθα ομως αργοτερα το γιατι και γιαυτο εγραψα ολα αυτα...
λαθη ειμαστε ανθρωπους κανουμε....
αχαααχαα.
ναι συνφονω οτι εισαι λαθος γιαυτο δεν εκανες παιδια.
26-09-2009, 18:58 #20
- Join Date
- Sep 2009
- Posts
- 539
δεν το ξερουμε αυτο.:D
26-09-2009, 19:29 #21
- Join Date
- Jul 2009
- Posts
- 3,062
Originally posted by liveloula
δεν το ξερουμε αυτο.:D
η μηπως τα πηραμε ολα σβαρνα και οποιον παρει ο χαρος?
22-12-2009, 15:39 #22
- Join Date
- Jun 2007
- Posts
- 2,337
Ένα παιδάκι μου έκανε δώρο μια ζωγραφιά.
[img]http://img146.imagevenue.com/loc409/..._122_409lo.jpg[/img]
Merry X-Mas
:
23-12-2009, 12:11 #23
- Join Date
- Sep 2007
- Posts
- 249
nickthegreek82
Συμφωνώ με marina38, μια μόνο ζωγραφιά δε λέει τίποτα.
Παρόλο που μπορεί να είναι μια ένδειξη, παίζουν πολλά πράγματα ρόλο, και σ αυτά είναι καλό να ανατρέξει κανείς για να αποφασίσει τελικά τι μπορεί να γίνει. Είναι ίσως και ένα θετικό το ότι το παιδί τουλάχιστον ζωγραφίζει. Δεν το κρατά εντελώς μέσα του.
Αυτό που μ απασχολεί είναι ποια είναι τα όρια του εκπαιδευτικού ή του οποιουδήποτε δουλεύει με παιδιά.
Ας πούμε ότι αντιλαμβάνεται ένα πρόβλημα, το οποίο δε σχετίζεται ακριβώς με τη συμπεριφορά στο σχολείο, αλλά με κάτι άλλο. Μπορεί να ενημερώσει τους γονείς, αλλά οι γονείς είναι πάντα το πρόβλημα, όχι το παιδί. Εφόσον οι γονείς δεν πάρουν τα μέτρα τους, πού σταματά η δικαιωδοσία του εκπαιδευτικού (εν προκειμένω) και του καθένα μας;
Δε μιλώ για περιπτώσεις κακοποίησης, περιπτώσεις ποινικές ή τέτοιες στις οποίες μπορεί να παρέμβει η Πρόνοια.
Τα όρια δεν είναι πολύ σαφή, και θεωρώ ότι ο κάθε επαγγελματίας που έρχεται σε επαφή με τέτοιες περιπτώσεις, δεν είναι αδελφή του ελέους, ούτε πρέπει να βουλιάζει στο πρόβλημα του άλλου εφόσον εκείνος δε το ζητά.
Ωστόσο, με τα παιδιά είναι λεπτό το ζήτημα, γιατί δεν έχουν τα μέσα, τις γνώσεις και τις δυνατότητες να ζητήσουν πάντα βοήθεια κι έτσι αυτό είναι ευθύνη των ενηλίκων..
Πολλά από τα προβλήματα έρχονται στην επιφάνεια τελικά όταν το παιδί μπαίνει στο γυμνάσιο. Εκεί οι βαθμοί δεν είναι καλοί, οι γονείς τρομάζουν γιατί θέλουν να προλάβουν τα χειρότερα στο λύκειο, τελικά στέλνουν το παιδί για διερεύνηση μαθησιακών δυσκολιών και βγαίνουν αλυσιδωτά όλα όσα κρύβονται από πίσω. Αυτό είναι ένα καλό σενάριο. Θεωρώ τα παιδιά που έχουν καλούς και υποψιασμένους εκπαιδευτικούς πολύ τυχερά γιατί αν χρειαστεί έχουν περισσότερες πιθανότητες να έχουν κατάλληλη μεταχείρηση. Ακόμα κι αν δεν προχωρήσει πολύ η δουλειά του επαγγελματία μ ένα παιδί (συνήθως τα σταματάνε οι γονείς επειδή τους παίρνει χρόνο και ενέργεια από το διάβασμα), αργότερα είναι πιο πιθανό να αναζητήσει βοήθεια ως ενήλικας. Γιατί τα προβλήματα συσσωρεύονται και δε μπορούμε να τα αγνοούμε για πάντα. Όσο πιο νωρίς εντοπιστούν κι αντιμετωπιστούν, τόσο καλύτερα.
Νομίζω μπορεί να γίνει μια συζήτηση με τους γονείς και χωριστά με το παιδί, με σεβασμό στο απόρρητο, όχι πάνω στη ζωγραφιά μόνο, αλλά γενικά για το πώς είναι στην καθημερινότητά του και πώς σχετίζεται με τους άλλους το παιδί αλλά και οι γονείς.
Θα μπορούσε μια τέτοια ζωγραφιά να είναι αφορμή για συζήτηση στη τάξη σχετικά με το τι βλέπουν στη τηλεόραση, πώς αντιμετωπίζουν τη βία που βλέπουν τα παιδιά γύρω τους, αν αυτή τους τρομάζει, τι τα ηρεμεί, αν προκύψει ενδιαφέρον και αρκετό υλικό, ειδικά αν υπάρξει συγκεκριμένη αφορμή, μπορούν να γίνουν ομάδες και να ζωγραφίσουν κάτι μετά τη συζήτηση ή να συζητήσουν για το πώς θα μπορούσε να αντιμετωπιστεί η βία, τι θα πει δικαστήριο, τι θα πει φυλακή...
Όλα τα παραπάνω είναι σκέψεις σχετικά με το τι μπορεί να κάνει η τάξη σαν ομάδα. Υποθέτω ότι η βία είναι κάτι που τα σημερινά παιδιά βιώνουν πολύ πιο έντονα από άλλες γενιές. Το παιδί αυτό του οποίου βλέπουμε τη ζωγραφιά μπορεί να έχει τις πιο έντονες ενδείξεις βίαιων φαντασιώσεων και σκέψεων. Πώς αυτό μπορώ να το αξιοποιήσω σε επίπεδο τάξης (χωρίς να πω φυσικά \"δείτε τι ζωγράφισε η συμμαθήτριά σας\") ώστε να εξηγήσω, να αποσαφηνήσω, να καταπραϋνω, κλπ αυτό που είναι η βία (ή σεξ, ή διαζύγιο ή πόλεμος, ή οτιδήποτε)στο μυαλό των 9χρονων στις μέρες μας;
Καρδιακή ανεπάρκεια και άγχος
18-06-2025, 14:03 in Σωματόμορφες Διαταραχές (Υποχονδρίαση, Αρρωστοφοβία κτλ)