Τριχοπτωση
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Results 1 to 13 of 13
  1. #1
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    1,884

    Τριχοπτωση

    Καλησπερα, πριν ένα χρόνο ξαφνικά άρχισα να έχω τριχόπτωση και έμεινα με τα μισά μαλλιά. Πήγα σε δερματολόγο και μου έδωσε μια θεραπεία για 3 μήνες. Όσο διήρκεσε η θεραπεία τα πράγματα πήγαιναν κάπως καλύτερα. Δηλ έπεφταν τρίχες αλλά όχι τόσες πολλές.
    Τώρα που πέρασμα κάποιοι μήνες από τη λήξη της θεραπείας άρχισαν πάλι να πέφτουν τα μαλλιά μου.
    Ούτε η δερματολόγος ούτε η παθολόγος μπόρεσαν να βρουν την αιτία.
    Τι μπορεί να μου συμβαίνει!;;; Έχω τρομοκρατηθεί….
    "May it be a light to you in dark places when all other lights go out"

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2017
    Posts
    483
    Επειδή και εμένα μου συνέβη στο παρελθόν , μετά από μεγάλο στρες καί μεγαααλη στεναχώρια λόγω χωρισμού , πήγα παρομοίως σέ γιατρούς καί έκανα εξετάσεις. Φυσικά δεν βρήκαν τίποτα γιατί δεν είναι οργανικό... αλλά ψυχολογικό.

    Μήπως περνάς κατάθλιψη;;
    Μήπως δεν είσαι καθόλου καλά; καί δεν μιλάω για αυτόν τόν μήνα καί τόν προηγούμενο... αλλά γενικά.
    Quote Originally Posted by Nefeli28 View Post
    Καλησπερα, πριν ένα χρόνο ξαφνικά άρχισα να έχω τριχόπτωση και έμεινα με τα μισά μαλλιά. Πήγα σε δερματολόγο και μου έδωσε μια θεραπεία για 3 μήνες. Όσο διήρκεσε η θεραπεία τα πράγματα πήγαιναν κάπως καλύτερα. Δηλ έπεφταν τρίχες αλλά όχι τόσες πολλές.
    Τώρα που πέρασμα κάποιοι μήνες από τη λήξη της θεραπείας άρχισαν πάλι να πέφτουν τα μαλλιά μου.
    Ούτε η δερματολόγος ούτε η παθολόγος μπόρεσαν να βρουν την αιτία.
    Τι μπορεί να μου συμβαίνει!;;; Έχω τρομοκρατηθεί….

  3. #3
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    1,884
    Έχω διαγνωστεί με ιδψ και κατάθλιψη. Γι αυτό και παίρνω εδώ και δυο χρόνια φαρμακευτική αγωγη.
    Εσένα πως σου πέρασε; Τι εκανες για να το αντιμετωπίσεις;;;

  4. #4
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2017
    Posts
    483
    Μήπως είναι καί από τά φαρμακα που παίρνεις τότε; μήπως είναι στις πιθανές παρενέργειες;
    Quote Originally Posted by Nefeli28 View Post
    Έχω διαγνωστεί με ιδψ και κατάθλιψη. Γι αυτό και παίρνω εδώ και δυο χρόνια φαρμακευτική αγωγη.
    Εσένα πως σου πέρασε; Τι εκανες για να το αντιμετωπίσεις;;;
    Εγώ αφού δοκίμασα κάτι σπρέι μόνη Μου, αρκετά. Δεν είδα καμία διαφορά. Απλά κάποια στιγμή σταμάτησα νά τό σκέφτομαι. Μετά από πολλούς μήνες συνήλθαν γιατί μάλλον ψιλο συνηλθα και εγώ. Αλλά όχι ότι ξαφνικά τά μαλλιά γιναν πλούσια όπως παλιά. Απλά δεν συνέχισαν νά πέφτουν Με εκείνο τό ρυθμο.
    Τώρα εξαρτάται πόσο σοβαρή είναι η κατάσταση.
    Καί ναι αυτά τά σπρέι είναι για όσο τά βάσεις, μου τό έχουν πει κιαλλοι

  5. #5
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    1,884
    Παίζει δηλ να είναι ψυχοσωματικό;
    Υπάρχει περίπτωση να είναι από τα φάρμακα;;;

  6. #6
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2017
    Posts
    483
    Έχεις κάνει εξετάσεις αίματος τά πάντα; Ορμονολογικες + θυρεοειδή;
    Αν αποκλείσεις αυτά μπορεί να είναι από αγχος. Κοιτα βέβαια αυτή την εποχή νομίζω σέ όλους πέφτουν λίγο παραπάνω έτσι κι αλλιώς. Οπότε μαζί Με αυτά που περνάς σέ άλλο θέμα που έχεις ανοίξει, μπορεί να είναι ψυχοσωματικά

  7. #7
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    1,884
    Quote Originally Posted by ladybird12 View Post
    Έχεις κάνει εξετάσεις αίματος τά πάντα; Ορμονολογικες + θυρεοειδή;
    Αν αποκλείσεις αυτά μπορεί να είναι από αγχος. Κοιτα βέβαια αυτή την εποχή νομίζω σέ όλους πέφτουν λίγο παραπάνω έτσι κι αλλιώς. Οπότε μαζί Με αυτά που περνάς σέ άλλο θέμα που έχεις ανοίξει, μπορεί να είναι ψυχοσωματικά
    Έχω να κάνω γενικές από περσι το καλοκαίρι. Επειδή εκανα τέλος Ιουνίου το εμβόλιο μου είπε η παθολόγος να περιμένω 3 μήνες μέχρι να κάνω εξετάσεις (όποτε τέλος Σεπτέμβρη), γιατί κάποιες τιμές ενδέχεται να επηρεαστούν και να είναι ανεβασμένες.
    Ορμονολογικές εξετάσεις δεν έχω κάνει ποτε εκτός από θυρεοειδή φυσικά που δεν έχω.
    Ίσως πρέπει να κάνω τώρα με αυτό το πρόβλημα.
    Το έχω συζητήσει και με τον ψυχίατρο αλλά δρν έχω βγάλει άκρη. Δεν είναι λέει στις συχνές παρενέργειες η τριχόπτωση από τα φάρμακα που παίρνω.
    Έχω φρικάρει και φοβάμαι μην μείνω χωρίς μαλλιά…

  8. #8
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2017
    Posts
    483
    Quote Originally Posted by Nefeli28 View Post
    Έχω να κάνω γενικές από περσι το καλοκαίρι. Επειδή εκανα τέλος Ιουνίου το εμβόλιο μου είπε η παθολόγος να περιμένω 3 μήνες μέχρι να κάνω εξετάσεις (όποτε τέλος Σεπτέμβρη), γιατί κάποιες τιμές ενδέχεται να επηρεαστούν και να είναι ανεβασμένες.
    Ορμονολογικές εξετάσεις δεν έχω κάνει ποτε εκτός από θυρεοειδή φυσικά που δεν έχω.
    Ίσως πρέπει να κάνω τώρα με αυτό το πρόβλημα.
    Το έχω συζητήσει και με τον ψυχίατρο αλλά δρν έχω βγάλει άκρη. Δεν είναι λέει στις συχνές παρενέργειες η τριχόπτωση από τα φάρμακα που παίρνω.
    Έχω φρικάρει και φοβάμαι μην μείνω χωρίς μαλλιά…
    Αν δεν είναι στις παρενέργειες από τά φάρμακα τότε αποκλειεις καί από εκεί.

    Κάτι πρέπει να κάνεις Με τό άγχος Γιατί βγάζει πολλά ψυχοσωματικά... Μήπως νά ξανά έκανες αυτή τή θεραπεία Με τό σπρέι.λ ή κάτι άλλο. Ενώ παράλληλα όμως προσπαθείς να αισθανθείς καλύτερα.
    Εμένα πχ άλλες φορές μου έβγαιναν κάτι σημάδια στα χέρια σάν εκζεμα.

  9. #9
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    1,884
    Quote Originally Posted by ladybird12 View Post
    Αν δεν είναι στις παρενέργειες από τά φάρμακα τότε αποκλειεις καί από εκεί.

    Κάτι πρέπει να κάνεις Με τό άγχος Γιατί βγάζει πολλά ψυχοσωματικά... Μήπως νά ξανά έκανες αυτή τή θεραπεία Με τό σπρέι.λ ή κάτι άλλο. Ενώ παράλληλα όμως προσπαθείς να αισθανθείς καλύτερα.
    Εμένα πχ άλλες φορές μου έβγαιναν κάτι σημάδια στα χέρια σάν εκζεμα.
    Ο ψυχίατρος δεν δέχεται ότι το άγχος ευθύνεται για την τριχόπτωση. Και από ότι κατάλαβα για πολλά ψυχοσωματικά. Δεν ξέρω γιατι. Μου έκανε πάντως μεγάλη εντύπωση το γεγονός ότι δεν συνδέει το άγχος με παθήσεις του σώματος. Μάλιστα η ακριβής φραση του ήταν: είναι υπερτιμημένο το άγχος.
    Ήταν η πρώτη φορά που ένιωσα πως διαφωνώ μαζί του. Νομίζω πως πολλά από αυτά που έχουμε συνδέονται με το άγχος και τα σωματοποιουμε ασυνείδητα. Δεν ξέρω γιατι εκείνος δεν του δίνει την αναλογη βαρύτητα….

  10. #10
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2017
    Posts
    483
    Δεν δέχεται ότι τό παρατεταμένο άγχος εξαντλεί τόν οργανισμό;
    Δεν λέμε για τό άγχος τής στιγμής... αλλά αυτό που διαρκεί χρόνια....
    Φυσικά και τό εξαντλεί καί πολλά παθαίνεις. Καί μαζί καί τά μαλλιά.
    Γιατί πρωτου τό άγχος επιτεθεί πιο σοβαρά θά τό πάει λαου λάου.
    Δηλαδή δεν θά σού κάνει Με τή μία ανακοπή ή εγκεφαλικό.... Αλλά θά βγάλεις εξανθήματα... θά κάνεις δερματικά...θά πέσουν τά μαλλιά... θά επηρεάσει την χλωρίδα του εντέρου.... Καί στη συνέχεια τά πιο σοβαρά.. Μήπως αρχίσεις νά αλλάζεις τή ζωή σου γιατί τά ανεβασμένα επίπεδα κορτιζόλης φέρνουν τήν καταστροφή.
    Τά γράφω για νά τά ακούσω καί εγώ

  11. #11
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2017
    Posts
    483
    Καί αν δεν είναι άγχος, θά έλεγα εγώ έστω στεναχώρια
    Μεγάλη στεναχώρια.
    Εγώ αυτό ειχα. Μεγάλη αλλαγή μεγάλη στεναχώρια..

  12. #12
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2014
    Posts
    2,317
    καλημερα, να ξαναπας στον δερματολογο. το πιθανοτερο ειναι θα σου ξαναδωσει τη ιδια θεραπεια κατι φαρμακα οπως μινοξυδολη καπως ετσι

  13. #13
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    1,884
    Ο δερματολόγος δεν μου είχε δώσει φάρμακα. Μόνο λοσιόν και βιταμίνες.
    Αυτή είναι η θεραπεία. Και γνωστό φαρμακοποιό που ρώτησα μου είπε η θεραπεία για τα μαλλιά είναι αυτή και υπάρχει από τη δεκαετία του ‘60. Καμία πρόοδος η κάτι άλλο δεν έχει βρεθεί για την τριχόπτωση και τα μαλλιά.
    Αυτό που παρατήρησα εγώ ήταν όσο έπαιρνα τις βιταμίνες και λουζόμουν με ένα συγκεκριμένο σαμπουάν μειώθηκε η τριχόπτωση. Όποτε λέω να ξαναρχίσω αυτό το σχήμα.
    Αλλά με φοβίζει παρα πολύ το όλο θέμα.
    Όσο για το άγχος έχω παρα πολύ και με όλα αυτά που συμβαίνουν στο σπίτι νομίζω είμαι δυστυχισμένη.

Similar Threads

  1. Τριχοπτωση
    By Faihh95 in forum Stress, Αγχος, Φόβος, Γενικευμένη Αγχώδης Διαταραχή
    Replies: 4
    Last Post: 29-03-2021, 13:39
  2. Αγχος με την τριχοπτωση!
    By grigoriskal in forum Stress, Αγχος, Φόβος, Γενικευμένη Αγχώδης Διαταραχή
    Replies: 7
    Last Post: 19-12-2012, 07:37
  3. ΤΡΙΧΟΠΤΩΣΗ (ΦΟΥΛ)
    By garyfalia in forum Stress, Αγχος, Φόβος, Γενικευμένη Αγχώδης Διαταραχή
    Replies: 2
    Last Post: 03-08-2012, 00:59
  4. βιταμινες για τριχοπτωση
    By click in forum Παχυσαρκία
    Replies: 47
    Last Post: 02-04-2011, 01:46
  5. Τριχοπτωση....
    By cd2me in forum Stress, Αγχος, Φόβος, Γενικευμένη Αγχώδης Διαταραχή
    Replies: 27
    Last Post: 25-09-2009, 03:07

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •