Aπώλεια βάρους
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Results 1 to 10 of 10
  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    Aug 2021
    Posts
    1

    Aπώλεια βάρους

    Καλησπέρα σε όλους,
    Θα ήθελα να ακούσετε (εντάξει, να διαβάσετε) την ιστορία μου και να μου δώσετε κάποιες συμβουλές, αν είναι εύκολο. Είμαι 23 χρόνων με ύψος 1.69 και αυτή τη στιγμή ζυγίζω 66.3 κιλά αμέσως μετά τις διακοπές. Γενικά ποτέ δεν ήμουν αδύνατη, αλλά ούτε ξέφευγα υπερβολικά πολύ. Βέβαια, ευχαριστημένη με το σώμα μου δεν υπήρξα (σχεδόν) ποτέ. Έχω περάσει και από το στάδιο του μπούλινγκ και εγώ, σε μικρότερες ηλικίες κυρίως, και μου έχει μείνει ακόμα η ιδέα.
    Πριν ξεκινήσει η 1η καραντίνα λόγω κορωνοιού ήμουν στα 62 κιλά (χαμηλό ρεκόρ για μένα), ενώ μετά από 4-5 μήνες έφτασα τα 75 (ιστορικά υψηλότερο ρεκόρ). Προφανώς δε φταίει η καραντίνα, αλλά εγώ. Τον Ιανουάριο ξεκίνησα την προσπάθεια να τα χάσω και έφτασα τα 65 μέχρι το Πάσχα. Από τότε είμαι συνεχώς +/- 1 κιλό μια και με κούρασε η προσπάθεια και κάνω απλά μια μέση διατροφή για συντήρηση. Τώρα θέλω να προσπαθήσω να φτάσω τα 59-60 κιλά (που λογικά είναι το "ιδανικό" βάρος για το ύψος μου) για καθαρά αισθητικούς λόγους και μήπως και αποκτήσω αυτοπεποίθηση για το σώμα μου. Θα ήταν παραπάνω από ευπρόσδεκτες διατροφικές συμβουλές, αλλά και συμβουλές για άσκηση. Να αναφέρω ότι εκτός από ένα άθλημα που έκανα μικρή, δεν έχω ασχοληθεί με γυμναστική. Επίσης, ντρέπομαι να ξεκινήσω γυμναστήριο, γιατί νομίζω ότι θα νιώθω άβολα λόγω του σώματος μου (ναι ξέρω, ψυχολογικό είναι περισσότερο το θέμα).
    Συγγνώμη αν σας κούρασα.

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    1,464
    Εμενα αυτο που με βοηθαει στην διατηρηση του βαρους μου ειναι η αποφυγη του κρεατος , προτιμω τα ψαρια που ειναι πιο απαχα. Αλλαντικα επισης δεν τρωω δεν προσφερουν τιποτα στον οργανισμο. Προσπαθω να μαγειρευω απλα χωρις να χρησιμοποιω κνσρβες οπως τοματοπολτο κλπ, βαζω φρεσκια ντοματα π.χ. Χρησιμοποιω λαδι και οχι βουτυρο. Οσον αφορα το ψωμι προτιμω το ολικης αλεσης που εχει και φυτικες ινες. Επισης φρουτα το προτεινω ασχετως αν δεν τα τρωω δεν μου αρεσουν ιδιαιτερα και δεν τα τρωω, κακως βεβαια. Αμα τρως κρεας προσπαθησε οσο μπορεις να μην τα συνοδευεις με πατατες η μακαρονια αλλα με μια σαλατα. Και να τρως μεχρι που να χορτασεις οχι του σκασμου. Αυτα.
    Στου κουφου την πορτα, παρ' την πορτα και φυγε!

  3. #3
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2014
    Posts
    1,653
    εχεις καποιο ψυχολογικο ενδεχομενως σωματοδυσμορφικη διαταραχη. τα 66 κιλα σου με υψος 170 ειναι μια χαρα!

  4. #4
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2021
    Posts
    750
    @xxrist

    Το σώμα σου μια χαρά ακούγεται. Ξεκίνα ένα άθλημα. Θα σε χαλαρώσει, θα σου φτιαξει τη διαθεση και θα εχεις πιο γυμνασμενο σωμα.

  5. #5
    Πηρα 20 κιλα οταν ξεκινησα τα αντικαταθλιπτικα. Τωρα τα εχασα ολα
    Κοβεις ζαχαρη, επεξεργασμενα, πατατα κ την αντικαθιστας με γλυκοπατατα, λευκο ψωμι κ ζυμαρικα, τα αντικαθιστας με ολικης και αυτο μια φορα την εβδομαδα. Προτιμας κοτοπουλο, ψαρι, οσπρια, λαχανικα, σαλατα σε καθε γευμα και αφθονο νερο.

  6. #6
    Junior Member
    Join Date
    Oct 2021
    Posts
    1
    το θεμα ειναι σχετικα απλο, βεβαια εξαρταται απο τι στοχους βαζει ο καθενας. Κοψτε το ψωμι και γενικα τον υδατανθρακα λιγο ασκηση και ολοι ειμαστε καλα. δειτε και αυτο το αρθρο που τα αναφερει.

  7. #7
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2017
    Location
    Αποδέξου,μην υποφέρεις
    Posts
    336
    Πρέπει να βρεις τι σου ταιριάζει και με τι χάνεις κιλά εσύ. Για τον καθένα υπάρχει κάτι που δουλεύει. Ψάξε και θα το βρεις.
    Υπάρχουν πάντα γενικοί κανόνες. Φρούτα λαχανικά όσπρια, νορμάλ μερίδες και δεν τρως απέξω.

  8. #8
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2017
    Posts
    402
    Όταν επίσης χτίζεις μυες αυξάνεις καί τό μεταβολισμό Σου.
    Ο ύπνος επίσης βοηθά.
    Σύμφωνα Με έρευνες, αστατος ύπνος, ύπνος αργά τό βράδυ , αποκτάς κιλά.

  9. #9
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2017
    Posts
    402
    Υπάρχει μία πολύ ενδιαφέρουσα ομιλία στο σποτιφαι στην εκπομπή γιατί όχι .

    https://open.spotify.com/episode/24t...urce=copy-link

    Τσεκαρετε τό γιατί έχει μεγάλο ενδιαφέρον, μιλά για τά κιλά καί πώς σχετίζονται Με τόν ύπνο(καί όχι μόνο) κ.α.

  10. #10
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2021
    Posts
    196
    Ξεκινα γυμναστηριο...θα σε βοηθησει πολυ.Γιατι οταν στο γυμναστηριο κουραζεσαι μετα ακολουθεις πιο ευκολα και δοατροφη...λες ασε ας μη φαω τη σοκολατα 9 η ωρα το βραδυ μετα απο τοσο κοπο.οποτε μαζευεσαι.Επισης θα φτιαξεις και ωραιο σωμα και αυτο θα ανεβασει αμεσως την ψυχολογια σου.Να μηνιωθεις ασχημα και ν αμη ντρεπεσαι ν απας γυμναστηριο.Αυτο που νομιζεις οτι θα πας και θα σε κοιτανε υποτιμιτικα...στο μυαλο σου ειναι trust me.Ομως μη πας να κανεις οργανα...κανε καποιο ομαδικο σε γκρουπακι...θα κανεις και νεες γνωριμιες θα περνας και ομορφα.Στα οργανα θα βαρεθεις πολυ γρηγορα και θα σταματησεις.Αχ στα λεω τωρα και ειναι σαν ν ατ αλεω στον καθρεφτη μου να ξερεις...πρεπει να παω γυμναστηριο ΑΜΕΣΑ.

Similar Threads

  1. Απώλεια βάρους
    By blackcrow in forum Σωματόμορφες Διαταραχές (Υποχονδρίαση, Αρρωστοφοβία κτλ)
    Replies: 5
    Last Post: 01-07-2020, 21:03
  2. Απωλεια βαρους.
    By Νικος Κ. in forum Συμβουλευτική Γονέων
    Replies: 14
    Last Post: 17-01-2014, 00:42
  3. απωλεια βαρους
    By kardoula in forum Παχυσαρκία
    Replies: 8
    Last Post: 30-06-2011, 13:33
  4. ~ ~ Ημερολογιο Βαρους ~ ~
    By badgirl11 in forum Παχυσαρκία
    Replies: 844
    Last Post: 04-06-2011, 20:28
  5. το ημερολογιο βαρους μου
    By victoria19 in forum Συναισθηματική Υπερφαγία, Ψυχογενής Βουλιμία
    Replies: 47
    Last Post: 02-03-2011, 10:49

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •