αποτομη διακοπη φαρμακων
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Results 1 to 12 of 12
  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    3

    αποτομη διακοπη φαρμακων

    επαιρνα ενα χαπι zyprexa των δεκα καθε βραδυ, αλλα το σταματησα αποτομα. ηερεις κΑΝΕΙΣ τι σημαινει αυτο? τωρα ειμαι πολυ ασχημα ,ειμαι σε τρομο και ανησυχια.

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    2,541
    γιατι παιζεις με την υγεια σου;

    γιατι γαμωτο;

    σταματημα ενος χαπιου αποτομα μπορει να σημαινει οξεια υποτροπη

    η οποια ταυοχρονα σε παει πισω με χιλια!


    κανε ψυχοθεραπεια στηριξου οσο μπορεις και σιγα σιγα ελατωσε τη δοση

    πολυυυυυυ σιγα!

    δεν παιζουν με αυτα τα πραγματα.

    αυτα και τα λεω απο προσωπικη εμπειρια

    δεν μπορω να πω τιποτε αλλο

    καλη συνεχεια!

    τι να πω το θεωρω μεγαλη βλακεια να παιζεις με αυτα αλλα ολα ειναι επιλογες τελικα.

    συγχιστηκα!

    (για προσωπικους λογους συγγνωμη kosmein)

  3. #3
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    2,541
    παρε τηλεφωνο το γιατρο σου να σου πει πως θα κινηθεις.

    ελπιζω να τον εμπιστευεασαι!

    εαν δεν βρες καποιον που να εμπιστευεσαι και κανονισε τοσο τη δοση οσο και την ψυχοθεραπεια!

    do it for you!

    ειναι κριμα να παιζεις με αυτα

  4. #4
    Junior Member
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    15
    geia sou kosmein!
    κουραγιο!!!!! σε καταλαβαινω!!!
    αρχικα ομως, μηπως το καλυτερο για σενα θα ταν να συμβουλευτεις καποιο γιατρο?
    τον δικο σου η αν εχεις αμφιβολιες καποιον αλλο γιατρο? απλα να παρεις τη γνωμη τους και να τους εκφερεις τις αποψεις σου-αποφασεις σου.
    γιατι τα σταματησες?
    εχεις καποια αλλα συμπτωματα?
    ποια ειναι η παθηση σου?
    στο λεω γιατι +γω εκανα το ιδιο+το χα παρει τοσο πολυ αποφαση, που δεν επαιρνα τηλ καποιο γιατρο(+σε καμια περιπτωση τον δικο μου), ενω ισως μπορουσαν να με βοηθησουν.
    επαιρνα αντικαταθλιπτικα (ssri), για τις κρισεις πανικου.
    μετα απο 5 μηνες αγωγη τα εκοψα μαχαιρι γιατι 1.αισθανομουν οτι δε τα εχω αναγκη πλεον, 2.γιατι αισθανομουν οτι με πειραζαν.
    ενω στην αρχη ενιωθα πολυ καλα (μου εφυγε 1 βαρος), μετα ειχα πολλα νευρα, τρομο, τρεμουλο, +κλαμα, πολυ κλαμα. πολλες φορες ξυπναγα με την ελπιδα οτι τα νευρα-ανησυχια ,πονος στο στομαχι και ασχημο συναισθημα θα φυγει.
    ποσο καιρο τα εχεις κοψει?
    μετα απο καποιο διαστημα, δε ξερω ακριβως ποτε, αρχισαν να υποχωρουν αυτα τα συμπτωματα, αν+δεν ημουνα τελειως καλα,ειχα πολλα σκαμπανευασματα! αλλα γιατι να μπεις σε αυτη τη διαδικασια+ να τραβηξεις ολα αυτα?
    η τουλαχιστον να βοηθηθεις με καποιο ηρεμιστικο!
    προσεξε +το οτι μετα αρχιζουν να εμφανιζονται και καποια συμπτωματα της παθησης σου,σε πολυ πολυ λιγοτερο βαθμο, βεβαια. βασικα ετσι εγινε με μενα.. τωρα δε ξερω..
    ελπιζω να βοηθησα εστω+λιγο. καλη δυναμη!
    υ.γ. κατεληξα,μετα απο μια περιοδο νευρων (αφου ειχα κοψει καιρο τα φαρμακα+ειχα καλη διαθεση για αρκετο καιρο),να παρω+παλι αγωγη απλα πιο ηπια!

  5. #5
    Junior Member
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    15
    θα ηθελα αν γινετε να μου πεις τους λογους που τα σταματησες+το διαστημα που εχει περασει απο τοτε!
    θα ησουν σε θεση να ξαναρχισεις απτην αρχη καινουργια αγωγη?
    η μηπως αυτο φοβασαι οτι θα σου πει +ο γιατρος σου+δε θελεις?
    τι ηταν αυτο που σε φοβισε καθολη τη διαρκεια της θεραπειας?
    μη νομιζεις, σε καταλαβαινω απολυτα γιατι+γω ειχα τους δικους μου λογους +τις δικες μου αμφιβολιες που σταματησα!

  6. #6
    Member
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    65
    ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΔΙΑΚΟΨΟΥΜΕ ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΝΕΝΑ ΠΟΥ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΟΔΗΓΕΙΕΣ ΤΟΥ ΓΙΑΤΡΟΥ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΤΑ ΠΑΙΡΝΩ ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ

  7. #7
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    1,416
    επειδη ολα τα αντικαταθλιπτικα ενεργουν στην παρεγγεφαλιδα(δεν θυμαμαι ακριβως μου το χε εξηγησει παλια ενας νευρολογος επειδη τα ειχα κοψει και εγω)τωρα λογικα θα πρεπει να νιωθεις τρομερο ιλλιγγο,ασταθεια δηλαδη ταση για εμετο οτι γινεται σεισμος και αλλα τετοια σωστα?
    δεν θα υποτροπιασεις!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    οχι συντομα.σκεψου μονο ποσο καιρο κανουν να φτασουν τα εκδοχα του φαρμακου που χρειαζεσαι τουλαχιστον 2 εβδομαδες για να σε πιασουν.δεν φευγει το φαρμακο απο τη μια στιγμη στην αλλη! υπαρχει στον οργανισμο αλλα απλα ελλατωνεται η περιεκτικοτητα αποτομα και ουσιαστικα αυτο ειναι το θεμα.
    κακως τα σταματησες ετσι.παρε τον γιατρο σου και θα σε συμβουλεψει για τον αν ειναι να τα κοψεις η οχι και αν ναι με ποιο τροπο.
    ειμαι στη φαση τωρα που τα σταματαω και πρεπει 3μηνες να ελλατωνω τις δοσεις οπως με συμβουλεψε ο γιατρος.δεν ειναι τιποτα μην ανησυχεις απλα μην το αφησεις ετσι!

  8. #8
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    roof garden
    Posts
    1,814
    βασικα πρεπει να τα κοβεις καταρχην πολυ πολυ σιγα.
    βεβαια και εγω προσπαθησα να τα κοψω αλλα εφαγα τα μουτρα μου οποτε δεν τα κοβω και να με πληρωνουν τωρα.
    ξεχναμε πως ημασταν πριν παρουμε τα φαρμακα και οταν τα κοβεις σου ερχεται η αρρωστεια εις πολλαπλουν.
    οποτε αστο καλυτερα παρε τα φαρμακα οσο γινεται πιο γρηγορα και κοιτα να τα ελαττωσεις στην ελαχιστη δοση..
    Απλως κανε υπομονη μεχρι να βγουν καλυτερα φαρμακα χωρις παρενεργειες..

  9. #9
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    1,416
    ει maus ακους τι λες?
    και τι θα χαπακωνετε ο ανθρωπος μια ζωη?
    οχι οχι οχι!με τιποτα!δεν ειναι λυση αυτο.ξερεις ποσο αγχος μου προκαλει εμενα το οτι εχω κλεισει χρονο που παιρνω χαπια?ανυπομονω να ερθει ο σεπτεμβρης και να τα χαιρετησω για παντα.
    δεν ξαναπερνω ποτε,ειναι η ευκολη λυση και δεν την θελω!βεβαια θα μους πεις αυτα τα λεω τωρα εκ του ασφαλους αλλα ελπιζβω ο,τι και να μου συμβει να μην αναλαξω σταση!
    και στην τελικη ποσο χειροτερες μπορει να γινουν οι κρισεις μου?

  10. #10
    Junior Member
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    29
    Παιδια σ\' εμένα πριν εξι μηνες μου διεγνωσθει ψυχωσικη συνδρομη,μετα απο ψυχοθεραπεια βρηκαμε την αιτια που προκαλουσε το ανγχος εκτεθηκα στους ανχωτικους μου παραγοντες,
    εκοψα τα φαρμακα (μετα απο 1 χρονο) και ειμαι μια χαρα.ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΤΟ.

  11. #11
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Αθήνα
    Posts
    850
    Originally posted by nikv
    ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΔΙΑΚΟΨΟΥΜΕ ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΝΕΝΑ ΠΟΥ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΟΔΗΓΕΙΕΣ ΤΟΥ ΓΙΑΤΡΟΥ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΤΑ ΠΑΙΡΝΩ ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ
    Εγω πριν αρχισω να παιρνω φαρμακα ΗΘΕΛΑ να παιρνω διοτι νομιζα οτι θα με αλλαξουν αυτα. Δεν πολυπιστευα στη κουβεντα...

    Σε μια φαση ειχα κανει και γω ενα αποτομο σταματημα και δεν μπορουσα ουτε να κυκλοφορησω στο δρομο. Ουτε να παω στη πλατεια. Και ημασταν διακοπές Ζάκυνθο απότι θυμαμαι...

  12. #12
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    307
    Ναι τα σταμάτησα μετά απο την χειρότερη υποτροπή και μετά απο ενα χρόνο και βάλε.Αισθάνομαι ΄ζωντανή αισθάνομαι καλύτερα, δεν άλλαξε κανείς παρά μόνο εγώ.μακάρι να μην χρειαστεί να τα ξαναπάρω δεν ξέρω δεν λέω μεγάλες κουβέντες, είναι πολύ νωρίς.Εξ άλλου με τον ύπνο δεν τα εχω βρεί ακόμη.Ομως η διάθεση έχει αλλάξει βλέπω φως και οχι το σκοτεινό τουνελ που ήμουν γιατί δεν είχα την δύναμη να βγώ.Δεν ήθελα να ζω άλλο ετσι όπως ευχαριστούσε άλλους με τα \"μη\" και τα \"πρέπει\" που εθεταν.Πόσα χρόνια ακόμη;Θα υπάρξουν συγκρούσεις, θα ξεβολευτούν μερικοί,αλλά είναι και η μοναδική ευκαιρία να θέσω και εγώ τους δικούς μου κανόνες τα δικά μου¨\"πρέπει\"και να πω οχι εως εδώ πια.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •