Ανυσηχια στα πόδια
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Results 1 to 7 of 7
  1. #1
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    113

    Lightbulb Ανυσηχια στα πόδια

    Παιδιά οπότε κάθομαι στον καναπέ η στην καρέκλα.με.ποιανει να κουνάω τα πόδια μου άλλες φορές αργά άλλες γρήγορα δεν ξέρω τι είναι σαν ανησυχία ....ξέρει κανείς να απαντήσει? Έχω κόψει το ζαναξ μήπως γι'αυτό? Αλλα έχει 3 μηνες

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2020
    Posts
    1,121
    Ασκεισαι καθόλου; Πιστεύω ότι αν κουραζοσουν σωματικά π.χ. με άσκηση, περπάτημα κλπ θα σου έφευγε η νευρικότητα.

  3. #3
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    113
    Δεν ασκούμε καθόλου νιελς..έχεις δίκιο..μπορεί να είναι και αυτο...το βρήκες ..

  4. #4
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    1,464
    Quote Originally Posted by Niels View Post
    Ασκεισαι καθόλου; Πιστεύω ότι αν κουραζοσουν σωματικά π.χ. με άσκηση, περπάτημα κλπ θα σου έφευγε η νευρικότητα.
    Δεν νομίζω γτ κι εγώ που εργάζομαι ακόμα και είμαι συνέχεια σε κίνηση το παθαίνω, όχι μόνο αυτό με τα πόδια αλλά έχω και τρέμουλο στα χέρια όσον αφορά εμένα πιστεύω ότι είναι ψυχολογικό, τώρα στην κοπέλα δεν ξέρω, φυσικά η άσκηση κάνει καλό, καλό είναι να το δοκιμάσει και άποψη μου είναι να πάει σε νευρολόγο να το ψάξει.
    Στου κουφου την πορτα, παρ' την πορτα και φυγε!

  5. #5
    Senior Member
    Join Date
    May 2006
    Posts
    12,953
    Δεν ειμαι ειδικος, αλλα ειναι αρκετα συνηθισμενο, ειδικα με τα ποδια. Νομιζω γινεται περισσοτερο οταν το πελμα δεν παταει σταθερα ολο κατω. Σιγουρα θα υπαρχουν και παθολογικες καταστασεις οπως εξωπυραμιδικα συμπτωματα απο διακοπη αντιψυχωτικων νομιζω, αλλα το συναντας στο ευρυ πληθυσμο, σε αλλους σε μικροτερο, σε αλλους σε μεγαλυτερο βαθμο.
    Εαν εχει καταντησει προβληματικο, διαβασε καμμια ιστοσελιδα που μπορει να οφειλεται και επισκεψου καποιον ειδικο, μαλλον νευρολογο.
    [COLOR=#0000cd][SIGPIC][/SIGPIC]Εκφραζω προσωπικες αποψεις χωρις να ειμαι ειδικος.[/COLOR]

  6. #6
    Δεν ξέρω αν έχει κάποια σχέση με το 'σύνδρομο ανήσυχων ποδιών' .
    Αλλά έχω την εντύπωση ότι σε αυτές τις περιπτώσεις εμφανίζεται όταν πέφτουμε για ύπνο

  7. #7
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2020
    Posts
    1,121
    Quote Originally Posted by Iwsif95 View Post
    Δεν ξέρω αν έχει κάποια σχέση με το 'σύνδρομο ανήσυχων ποδιών' .
    Αλλά έχω την εντύπωση ότι σε αυτές τις περιπτώσεις εμφανίζεται όταν πέφτουμε για ύπνο
    Αυτό που περιγράφεις ξεκίνησα να το παθαίνω ως παρενέργεια του remeron. Ήταν λίγο τρομακτικό στην αρχή αλλά το συνήθισα. Δεν το παθαίνω και τόσο συχνά εξάλλου.

Similar Threads

  1. Φοβος>Ανυσηχια>Ασχημες/Αρνητικες σκεψεις ή κατι αλλο;;Τι κανω λαθος;;
    By Μητσάκος in forum Stress, Αγχος, Φόβος, Γενικευμένη Αγχώδης Διαταραχή
    Replies: 0
    Last Post: 20-01-2014, 01:27
  2. ΠΑΡΑΛΟΓΗ ΑΝΥΣΗΧΙΑ?
    By fotini29 in forum Παχυσαρκία
    Replies: 31
    Last Post: 23-08-2010, 14:14
  3. υπνος και ανυσηχια.
    By sunset in forum Θέματα Ύπνου
    Replies: 9
    Last Post: 17-09-2009, 14:05
  4. ανυσηχια για τον φιλο μου
    By sunset in forum Stress, Αγχος, Φόβος, Γενικευμένη Αγχώδης Διαταραχή
    Replies: 6
    Last Post: 14-07-2009, 11:46
  5. ΑΝΥΣΗΧΙΑ...
    By γρηγορης in forum Ψυχώσεις & Σχιζοφρένεια
    Replies: 3
    Last Post: 15-01-2009, 15:31

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •