Έναρξη αγωγής ssri
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Results 1 to 6 of 6
  1. #1

    Έναρξη αγωγής ssri - seroxat

    Καλησπέρα
    Την παρασκευή ξεκίνησα αγωγή με seroxat λόγο επανεμφάνισης των ψυχωσωτικων μετά από 7 περίπου μήνες χωρις αγωγή. Εδώ να αναφέρω ότι πέρυσι τον Οκτωβρίο είχα αρχίσει θεραπεία με την ίδια ουσία (έχω διαγνωστεί το 2018 με ΓΑΔ με καταθλιπτικα στοιχεία και πιστεύω ότι είμαι δυσθυμικος) όπου και την διέκοψα στους 6 μήνες μόνος μου (ο γιατρός είχε πει ενα χρόνο και βλέπουμε) γιατί ένιωθα ότι δεν χρειαζόταν να τα παίρνω άλλο καθώς με έστρωσαν και βρήκα δύναμη να συνεχίσω πιστεύοντας ότι μπορώ και χωρίς αυτά.
    Τα έκοψα σταδιακά και χωρίς ιδιαίτερες παρενέργειες και όλα μετά φαινόντουσαν μια χαρά. Για κάποιο λόγο όμως το έριξα στο φαγητό fast food (αφού τα κόψω) και έτρωγα από έξω σε καθημερινή σχεδόν βαση το βραδυνο μου απ έξω.
    Τον Σεπτέμβριο λόγο ενός τραυματισμού στη μέση κάτω στο ιερό οστό ξεκίνησα το γκουκλαρισμα και προσπαθούσα να πείσω τον εαυτό μου ότι κάτι έχω όπως ινομυαλγια (είχαν ήδη ξεκινήσει τα ψυχοσωματικα) κτλ. Τελευταία αφού με "επισκέφθηκαν" όλα τα ψυχοσωματικα μου έμεινε μια αίσθηση κενού και αδιαφορίας, κάτι σαν κατάθλιψη. Πήγα στον γιατρό γιατί η κοπέλα μου μου είπε ότι το βλέμμα μου είναι σαν να ταξιδεύει στο υπερπέραν και αυτό με τρόμαξε. Λέω αυτό ήταν, ήρθε η ώρα να δω τον γιατρό. Απέφευγ κάτι που ήταν αναπόφευκτα θα συναντούσα πάλι μπροστά μου. Προσπαθούσα να πείσω τον εαυτό μου ότι η τάδε ενόχληση οφείλετε εκεί, η τάδε εκεί και δεν έβλεπα ότι όλα ήταν σωματοποιηση άγχους και κατάθλιψης. Μέχρι που έγινε αυτό με την κοπέλα μου η οποία παρατήρησε αλλαγή (αναβλητικοτητα, μειωμένη ενέργεια, όρεξη, εδώ και 2 μήνες) και απλά τωρα μου είπε αυτό για το βλέμμα μου και μου την έδωσε, πήρα επί τόπου τον γιατρό να κλείσω ραντεβού και πηγα την επόμενη κιόλας μέρα.
    Του τα είπα όλα, λέει είσαι καλύτερα σε σχέση με άλλες φορές απλά δεν έπρεπε να διακόψεις την αγωγή γιατί τώρα γκρέμισες αυτό που έχτισες χωρίς καν να το τελειώσεις και πρέπει ξανά από τη αρχη.
    Μου εξήγησε πως η διαταραχή μου είναι συναισθηματική, δεν μπορώ να νιώθω συναισθήματα χαράς λόγο άγχους που πηγάζει από τον φόβο ασθένειας, θανάτου. Είναι φαύλος κύκλος. Αναφέρθηκε στους σταθεροποιητες ως πιθανή θεραπεία και εγώ τρόμαξα γιατί νόμιζα ότι το χορηγούν στη διπολικη πυυ γνωρίζω ότι είναι συναισθηματική διαταραχή επίσης. Μετά τον ρώτησα για το ενδεχόμενο να πάρω πάλι παροξετίνη και μου είπε πως ναι μπορούμε να πάμε πάλι σε παροξετίνη που με πιάνει σίγουρα αν και αργεί αλλά μου είπε θέλει να δει να θα είμαι καλά και με 10mg γιαυτό μου είπε να παίρνω επί δύο εβδομάδες 10mg και μετα να συζητήσουμε αν θα περάσω στα 20mg αν δεν δω κάποια βελτίωση.
    Τους σταθεροποιητες λέει θα τους χρησιμοποιεισουμε αργότερα σε περίπτωση που χρειαστώ διαφορετικό θεραπευτικό σχήμα.

    Τέλλος πάντων παίρνω 10mg από το Σάββατο.
    Νιώθω κουρασμένος, βέβαια και πριν ένιωθα έτσι δεν ξέρω αν και σαν παρενέργεια υπάρχει αυτό, νομίζω πως βάση της προηγούμενης εμπειρίας μου, υπάρχει.
    Λοιπόν όπως είπα αίσθημα κόπωσης, αδυναμία και καψίματα στα πόδια και μερικές φορές στα χέρια πόνοι και στυτικη δυσλειτουργια όμως καταφέρνω να ολοκληρώσω. Είχα και ένα αίσθημα ακαθισίας την Δευτέρα στη δουλειά που μου ανέβασε πολύ τους παλμούς που κράτησε λίγα λεπτά, με έπιασε πανικός νόμιζα παθαίνω καρδιά. Αυτά παρατηρω από παρενέργειες. Μπορεί το φάρμακο να μεγενθύνει τα συμπτώματα της διαταραχής μου? Πότε θα αρχίσω να βλέπω βελτιωση? Είναι τρομακτικό αυτό το αισθημα κενού και ματαιωτητας. Φαίνεται και στο βλέμμα μου.
    Δεν παρατηρώ κάτι άλλο και θέλω να μου πείτε και εσείς τις εμπειρίες σας για της πρώτες μέρες της θεραπειας σας με ssri ή συγκεκριμένα με παροξετίνη.

  2. #2
    Junior Member
    Join Date
    Nov 2020
    Posts
    16
    Καλημέρα ,εγώ άρχισα θεραπεία με seroxat ακριβώς ένα χρόνο πριν για τους ίδιους ακριβώς λόγους που αναφέρεις και εσυ ,όπου είχα κάποια ενόχληση νόμιζα ότι ήταν κάποια βαριά ασθένεια μη αναστρέψιμη ,πηγα ,και εγώ δεν θυμάμαι σε πόσους γιατρούς ,τελικά πηγα στον σωστό όμως τον ψυχίατρο μου ,για πρώτη φορά στη ζωή μου επερνα φάρμακα ,διαφορά είδα μετά από 1,5 με 2 μήνες .
    Εννοείται ένιωθα υπνηλία και ατονία συνέχεια ειδικά στην αρχή ,μειωμένη διάθεση για σεξ ,και γενικά στην αρχή νόμιζα ότι δεν κάνουν τίποτα τα χάπια .Εγώ έκανα την θεραπεία για ένα εξάμηνο και δόξα τον Θεό όλα πήγαν καλά και νιώθω καλά τώρα .Θέλει υπομονή σίγουρα και όλα θα πάνε καλά !!

  3. #3
    Καλημέρα ναι θέλει υπομονή.
    Ειναι 4 μέρα σήμερα και έπαθα πριν κάτι σαν στιγμιαία κρίση πανικού με αίσθημα φόβου και ιδρώτα στο μέτωπο , ξερω ίσως να είναι παρενέργεια, και κάποια ζαλη. Φυσικά αυτά επιδεινώνουν το φόβο και το άγχος αλλά πρέπει να τα υπομεινω

  4. #4
    Παιδιά πείτε και εσείς τις εμπειρίες σας τις πρώτες μέρες αγωγής με ssri, να πάρω λίγο κουράγιο.
    Η όρεξη μου ήταν ήδη κομμένη, σήμερα δεν έφαγα ουτε πρωινό ούτε μεσημεριανό ελπίζω να καταφέρω να φάω κάτι το βράδυ. Νιώθω έντονο άγχος που σωματοποιειται κιόλας.

  5. #5
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2020
    Posts
    1,125
    Τι σε αγχωνει; Είναι παρενέργεια λες ή κάτι άλλο; Όταν είχα πάρει SSRI βασικά ήμουν ανυπόμονος να δω διαφορά, αυτό με αγχωνε. Γι'αυτό και για να κοιμάμαι μου είχε δώσει ο γιατρός και ζαναξ μέχρι να με πιάσει. Θυμάμαι στην αρχή ότι είχα μια θολούρα στο κεφάλι, δεν έβλεπα και καλά, μείωση λίμπιντο και αδυναμία οργασμού. Και μια κούραση, καναπές κι άγιος ο θεός. Είναι καλό που το έχεις ξαναπάρει γιατί ξέρεις τι να περιμένεις.

  6. #6
    Quote Originally Posted by Niels View Post
    Τι σε αγχωνει; Είναι παρενέργεια λες ή κάτι άλλο; Όταν είχα πάρει SSRI βασικά ήμουν ανυπόμονος να δω διαφορά, αυτό με αγχωνε. Γι'αυτό και για να κοιμάμαι μου είχε δώσει ο γιατρός και ζαναξ μέχρι να με πιάσει. Θυμάμαι στην αρχή ότι είχα μια θολούρα στο κεφάλι, δεν έβλεπα και καλά, μείωση λίμπιντο και αδυναμία οργασμού. Και μια κούραση, καναπές κι άγιος ο θεός. Είναι καλό που το έχεις ξαναπάρει γιατί ξέρεις τι να περιμένεις.
    Ξυπναω πολύ νωρίς το πρωί με έντονο άγχος και κάτι σαν εσωτερικό τρέμουλο από τότε που το ξεκίνησα, ελπίζω αυτό να αλλάξει σύντομα γιατί ο ύπνος είναι πολύ σημαντικός.
    Στην δουλειά πηγαίνω κανονικά απλά όταν σχολαω νιωθω μια αδράνεια μια κούραση και κάθομαι στο κρεβάτι με τις ώρες, ευτυχώς η κοπέλα μου με υποστηρίζει και έρχεται σπίτι μου
    Νιώθω ότι έχουν μπλοκαριστεί τα συναισθήματα μου, η κοπέλα μου με κοιτάει στα μάτια και προσπαθεί να με αναγνωρίσει, λέει πως το βλέμμα μου είναι αδιάφορο και το παρατηρώ και εγώ.
    Ίδωμεν, περιμένω να κάνει δράση η παροξετίνη που από ότι θυμάμαι αργεί σε εμένα απλά στον μήνα θυμάμαι είχα καλό ύπνο και εξαληψη των αρνητικών σκέψεων

Similar Threads

  1. Έναρξη αγωγής με SSRI
    By Sidis119 in forum Stress, Αγχος, Φόβος, Γενικευμένη Αγχώδης Διαταραχή
    Replies: 4
    Last Post: 01-10-2020, 18:53
  2. Έναρξη θεραπείας με εφεξορ
    By Dm89 in forum Ψυχοφαρμακολογία
    Replies: 19
    Last Post: 24-08-2020, 11:43
  3. Εναρξη enlift
    By IoannisSM in forum Stress, Αγχος, Φόβος, Γενικευμένη Αγχώδης Διαταραχή
    Replies: 1
    Last Post: 16-03-2020, 14:55
  4. Έναρξη αντικαταθλιπτικού ΕΝΤΟΝΤΟ ΑΓΧΟΣ
    By Liakos123 in forum Stress, Αγχος, Φόβος, Γενικευμένη Αγχώδης Διαταραχή
    Replies: 23
    Last Post: 26-06-2019, 15:07
  5. "συνδρομο διακοπης ssri -Post-SSRI sexual dysfunction "
    By Στράτος_84 in forum Ψυχοφαρμακολογία
    Replies: 1
    Last Post: 17-11-2013, 01:00

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •