Επίμονη αγχώδεις διαταραχή-διαταραχή πανικού μετά από χρήση ψυχοδιεγερτικών ουσιών
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Results 1 to 2 of 2
  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    Dec 2018
    Posts
    3

    Επίμονη αγχώδεις διαταραχή-διαταραχή πανικού μετά από χρήση ψυχοδιεγερτικών ουσιών

    Καλησπέρα σας, θα σας πω τι μου συμβαίνει τους τελευταίους 2 μήνες. Αρχικά παίρνω αγωγή (anafranil,minitran) εδώ και μήνες. Πριν δοκίμασα και άλλες αγωγές από το 17 μέχρι και σήμερα. Τέλη καλοκαιριού και τον Σεπτέμβρη έκανα χρήση κοκαίνης και είχα πέσει με τα μούτρα μπορώ να πω μέχρι που 1 Οκτωβρίου συνέβη το περιστατικό που μου έκανε να κόψω αλλά και της έναρξης ενός προβλήματος που δεν είχα πριν, τουλάχιστον όχι στον ίδιο βαθμό.Εκείνη την μέρα λοιπόν είχα πιει 3 καφέδες και μετά μισό γραμμάριο κοκαίνης μέσα σε μια ώρα και άρχισα να παθαίνω κάτι πρωτόγνωρο για μένα , δυνατός πόνος στο στήθος, ζάλη να μην μπορώ να περπατήσω ,ταχυκαρδία 150 παλμούς ,τρομερή δύσπνοια, τρέμουλο και έντονος φόβος ότι παθαίνω έφραγμα. Ευτυχώς είχα 2 φίλους που μετά από πολλή ώρα αναμονής μήπως περάσει αλλά εν τέλη χειροτέρεψε με πήγανε νοσοκομείο. Μπαίνω επίγοντα σε άθλια κατάσταση να φωνάζω φρικαρισμένος , μου πήραν ιστορικό ηλεκτροκαρδιογράφημα κλπ που ήταν εντάξει και απλά με συνέφεραν με ορό και ηρεμιστικά. Για να μην σας κουράζω πήγα καρδιολόγο για μια επιβεβαίωση ότι η καρδιά μου είναι οκ και μου είπε ήταν κρίση πανικού από τις ουσίες. Από τότε μέχρι σήμερα παθαίνω αυτές τις κρίσεις σε πιο ήπιο βαθμό όπου και να βρίσκομαι κυρίως όταν πρόκειτε να βρεθώ με κόσμο όπως στη σχολή ή σε μαγαζί.ακόμα και ο καφές μπορεί να πυροδοτήσει αυτό το πράμα ενώ πριν δεν με ενοχλούσε. Μίλησα και με τον γιατρό μου , μου έκανε αύξηση της αγωγής που λαμβάνω ήδη αλλά προς το παρόν τίποτα και την βγάζω με ηρεμιστικά αλλά ελπίζω να περάσει και να μην πάθω εξάρτηση από αυτά. Γενικά είχα θέμα με άγχος και κατάθλιψη όμως ποτέ δεν βίωνα τέτοιες κρίσεις με τέτοια ένταση δυσφορίας. πραγματικά δεν ξέρω τι να κάνω μου είναι μεγάλο εμπόδιο στην καθημερινότητά μου. Αυτά προς το παρόν , πείτε μου την γνώμη σας και αν είχατε κάποια παρόμοια εμπειρία.

  2. #2
    Member
    Join Date
    May 2017
    Posts
    30
    καλο θα ηταν να συνεχισεις την αγωγη που σου δινει ο γιατρος και να ακολουθησεις πιστα τις οδηγιες του. προσπθησε ν μην ξανα κανεις χρηση κοκαινης και με φυσικους τροπους να ηρεμεις . αν χρειαζεσαι ηρεμιστικα παντα με την συμβουλη του γιατρου! κανε υπομονη και συζητησε το θεμα σου με ειδικευμενο ψυχολογο αλλα και ψυχιατρο!! μην ξανασκεφτεις να κανεις κακο σε εσενα με ουσιες που σε προκαλουν προσωρινη χαρα και ικανοποιηση !! η ζωη ειναι ομορφη!!

Similar Threads

  1. Replies: 0
    Last Post: 02-12-2021, 21:58
  2. ψυχωσικη διαταραχή και εμμονες λόγω χρήσης ουσιών
    By dazed in forum Ψυχώσεις & Σχιζοφρένεια
    Replies: 53
    Last Post: 20-07-2017, 22:54
  3. Αγχώδης διαταραχή οφειλουμενη σε χρηση ναρκωτικών ουσιων
    By Sunder in forum Stress, Αγχος, Φόβος, Γενικευμένη Αγχώδης Διαταραχή
    Replies: 5
    Last Post: 14-07-2017, 20:30
  4. Αγχωδεις-Σωματομορφη διαταραχη
    By Stefanos_92 in forum Σωματόμορφες Διαταραχές (Υποχονδρίαση, Αρρωστοφοβία κτλ)
    Replies: 12
    Last Post: 26-09-2013, 21:56
  5. ΑΓΧΩΔΕΙΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ
    By beatifulmind in forum Stress, Αγχος, Φόβος, Γενικευμένη Αγχώδης Διαταραχή
    Replies: 2
    Last Post: 02-07-2013, 00:17

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •