εξετάσεις λυκείου
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 23
  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Thessaloniki,peraia
    Posts
    10

    εξετάσεις λυκείου

    Καλησπέρα παιδιά είμαι νέο μέλλος και εγώ.Θέλω να με βοηθήσετε σας παρακαλώ στο πρόβλημα μου...Είμαι μαθητής λυκείου και εχτές ενημερώθηκα απο τους φίλους μου ότι έμεινα σε μαθήματα στο σχολείο ενώ ήμουν 1000 τα εκατό οτι πέρασα την τάξη άσχετα οτι μπορεί να μην έγραψα καλά αλλά την τάξη την περνούσα δεν είχα σκεφτεί ουτε μία στις χίλιες περιπτώσεις οτι θα μου τύχαινε κάτι τέτοιο...Πρώτη φορά θα μάθω να δείνω εξετάσεις τον Σεπτέμβριο.Το πρόβλημα μου είναι λοιπόν οτι όλη μέρα κλαίω και οι γονείς μου θυμωμένοι μαζί μου σε οτι και αν τους πώ απαντάν κάπως άσχημα,πάει το καλοκαίρι για εμένα πάνε οι προπονήσεις μου στο μπάσκετ και όλα αυτά επειδή το άγχος δεν με αφήνει να τα κάνω...παιδιά έχω πρόβλημα ντρέπομαι για εμένα πια!!!

  2. #2
    Junior Member
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Thessaloniki,peraia
    Posts
    10
    Ας με βοηθήσει κάποιος σάς παρακαλώ...κάθε λεπτό το σκέφτομαι ...τι μπορώ να κάνω?

  3. #3
    Χωρίς να θέλω να υποβαθμίσω τι νοιώθεις,δεν αντιμετωπίζεις τίποτα προβλήματα σχετικά με μεγάλο άγχος κτλ,απλά έχεις στεναχωρεθεί επειδή δεν πέρασες την τάξη.Οι γονείς πάντα έτσι είναι,φέρνουν την καταστροφή σε ζητήματα που αργότερα φαίνονται τόσο μα τόσο μικρά...μακάρι το μεγαλύτερο πρόβλημά μου να ήταν ότι δεν πέρασα την τάξη ,αλλά κάθε ηλικία έχει τα προβληματά της.Γνώμη μου είναι να βάλεις στόχο όχι απλά να περάσεις την τάξη στις επόμενες εξετάσεις αλλά και με όσο το δυνατόν καλό βαθμό...δεν χάθηκε και ο κόσμος που δεν πέρασες τις εξετάσεις.

  4. #4
    Junior Member
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Thessaloniki,peraia
    Posts
    10