Μόνιμες σωματικές ενοχλήσεις.
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Results 1 to 12 of 12
  1. #1

    Μόνιμες σωματικές ενοχλήσεις.

    Γράφω και ξανά γράφω γιατί όλα αυτά που περνάω είναι τραγικά και δεν τελειώνουν επί πολλους μήνες, θέλω πραγματικα να ηρεμήσω. Κάθε μέρα εμφανίζω και από μια καινουρια σωματική ενόχληση... Δεν αντεχω όλη τη μέρα να ποναω, να βηχω, να με ενοχλεί το στομάχι, να με ποναει η πλατη το στήθος, εχω και ένα κίτρινο στην αμυγδαλια μου εδώ και μήνες και δεν φευγει με τίποτα.. Έχω κουραστει.. Είναι ένα βάσανο να έχεις ολημερίς ενοχλήσεις και να μην μπορεις ουτε στον υπνο να ηρεμήσεις. Πραγματικά νιώθω ότι θα είμαι έτσι συνέχεια

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2021
    Posts
    122
    Παίρνεις κάποια φαρμακευτική αγωγή; Πάντως κ εγώ έχω πολλά ψυxoσωματικα κ τώρα μάλιστα είμαι σε γιατρό για τους πόνους στο σώμα.

  3. #3
    Junior Member
    Join Date
    Feb 2022
    Posts
    9
    Εδώ και τρία χρόνια περίπου από την στιγμη που έπαθα την πρώτη κρίση πανικού έχω συνέχεια διάφορα ψυχολογικά και σωματικά.νιωθω ότι κάτι έχω συνέχεια , κάθε μέρα και κάτι σε σημείο που με κουράζει πολύ .έχω πάει σε διάφορους γιατρούς και όλοι μου λένε άγχος. Έκανα και θεραπεία με zoloft που με βοήθησε πολύ να αποφύγω τα χειρότερα αλλά όχι να φύγουμε αυτά που νιώθω .δύσπνοια, βάρος στην πλάτη ,τσιμπήματα στο στήθος, αίσθηση παλμών στο στέρνο, δυσκολία κατάποσης και από ψυχολογικά συνέχεια φοβίες.πλεον δεν ξέρω τι να κάνω...η μάλλον ξέρω αλλά οι καταστάσεις δεν με αφήνουν να ηρεμήσω, να χαλαρώσω. Τα ψυχολογικά φέρνουν κάποια στιγμή τα σωματικά και μετά είναι δύσκολο να φύγουν.ψυχοσωματικα δηλαδή .το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να διώξουμε το άγχος για οτιδήποτε και να ηρεμήσουμε.ευχομαι να το καταφέρουμε όλοι μας!!!

  4. #4
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2021
    Posts
    122