Enlift και εμετός
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 16
  1. #1
    Member
    Join Date
    May 2022
    Posts
    30

    Enlift και εμετός

    Καλώς σας βρήκα κι εγώ λοιπόν... Μετά από μήνες αναζήτησης σε γιατρούς με ένα σωρό συμπτώματα (αίσθημα παλμών, ταχυπαλμια, εξάντληση κλπ) κατέληξα σε ψυχίατρο εφόσον δεν μου βρήκε κανείς τίποτα. Βρέθηκα με κατάθλιψη και αγχωδη διαταραχή, και μου έδωσε Ζαναξ και Ενλιφτ. Επειδή έχω πολύ χαμηλό βάρος κι έχει κλείσει και το στομάχι μου συν τοις άλλοις, οι δόσεις είναι πολύ μικρές. Πχ στο enlift για αρχή μου είπε τις πρώτες ημέρες να πάρω το 1/4 των 10mg. Το πήρα χθες έχοντας φάει ελάχιστα (είπαμε το στομάχι κλείδωσε το ρημαδι), και με έπιασε έντονος πόνος στο στομάχι. Σήμερα προσπάθησα με το ζόρι να φάω λίγο παραπάνω για να το πάρω, και τελικά μιση ώρα μετά τη λήψη του έκανα εμετό. Μίλησα με την ψυχίατρο, κι είπε πως το χάπι χρειάζεται το χρόνο του. Κάποιος με αντίστοιχη εμπειρία βρε παιδιά; Νιώθω έντονο πόνο και δεν μπορώ να χαλαρώσω ούτε με το Ζαναξ, το κάτω μέρος στο στομάχι μου έχει πρηστεί κι έχει γίνει σκληρό σαν πέτρα.

    Περίμενα από το αντικαταθλιπτικό να με βοηθήσει στην πρόσληψη τροφής, αλλά αν είναι να βγάζω και τις πέντε μπουκιες που τρώω, τι καταλάβαμε;

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2020
    Posts
    1,375
    Μήπως πρέπει να δεις κι έναν διατροφολογο να σε καθοδηγήσει;

  3. #3
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2021
    Posts
    208
    Καλησπέρα.
    Πόσο καιρό παίρνεις αγωγή; Στην αρχή είναι για όλους δύσκολα γιατί το φάρμακο κάνει επίπεδα στο αίμα και βγάζει παρενέργειες οι οποίες υποχωρούν κάποια στιγμή μετά από τουλάχιστον δυο εβδομάδες (μπορεί και περισσότερο) και αν επιμένουν σε σημείο να θεωρήσεις το όφελος του φαρμάκου μικρό σε σχέση με τις παρενέργειες ζητάς από το γιατρό αλλαγή αγωγής αν δεν στο προτείνει ο ίδιος.
    Υπομονή χρειάζονται αυτά τα φάρμακα.

  4. #4
    Member
    Join Date
    May 2022
    Posts
    30
    Quote Originally Posted by Iwsif95 View Post
    Καλησπέρα.
    Πόσο καιρό παίρνεις αγωγή; Στην αρχή είναι για όλους δύσκολα γιατί το φάρμακο κάνει επίπεδα στο αίμα και βγάζει παρενέργειες οι οποίες υποχωρούν κάποια στιγμή μετά από τουλάχιστον δυο εβδομάδες (μπορεί και περισσότερο) και αν επιμένουν σε σημείο να θεωρήσεις το όφελος του φαρμάκου μικρό σε σχέση με τις παρενέργειες ζητάς από το γιατρό αλλαγή αγωγής αν δεν στο προτείνει ο ίδιος.
    Υπομονή χρειάζονται αυτά τα φάρμακα.

    Σήμερα είναι η δεύτερη ημέρα... Αλλά ειλικρινά πονάω τόσο πολύ σαν να έχω οξεία γαστρεντερίτιδα. Δεν θέλω ούτε να το σκέφτομαι ότι θα είμαι έτσι δύο εβδομάδες...

  5. #5
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2021
    Posts
    208
    Στη δική μου περίπτωση μου είχε γράψει και ένα αντιεμετικό (cilroton 10mg) διότι το brintellix που έπαιρνα είχε ως κύρια παρενέργεια τη ναυτία.
    Μίλα με το γιατρό σου όπως και να χει ,πρέπει να είναι συνεχώς ενήμερος σε τέτοια ζητήματα σοβαρών παρενεργειών.

  6. #6
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2022
    Posts
    334
    Και εγώ έχω πολύ χαμηλό βάρρος πίνω zoloft σχεδόν 2 μήνες...ξεκίνησα γ καιρό μισό του μισού μετά γ καιρό μισό κ μετά ολόκληρο...όταν λοιπόν πήγα στο ολόκληρο είχα ναυτίες όλη μέρα κ έντονη ζάλη τώρα η ναυτία έφυγε αλλά την είχα νομίζω γ 2 εβδομάδες κ κάτι...ανακατευόμουν αρκετά έπινα ζάναξ κ κάτι μου ψιλοέκανε...κ στην αρχή μου είχε κοπεί κ η όρεξη

  7. #7
    Member
    Join Date
    May 2022
    Posts
    30
    Μίλησα με τη γιατρό και μου είπε να το σταματήσω. Τώρα θα δοκιμάσουμε με σταγόνες seropram, για αρχή πάω με μια σταγόνα κάθε βράδυ... Ο Θεός βοηθός ...

  8. #8
    Member
    Join Date
    May 2022
    Posts
    30
    Βρε παιδιά κάθε τρεις ώρες χρειάζομαι Ζαναξ.... Όχι πως παίρνω μεγάλη ποσότητα, το μισό του 0,25 παίρνω. Αλλά έχω τρομάξει, ακόμα και στον ύπνο ξυπνάω ανά 3-4 ώρες και το χρειάζομαι οπωσδήποτε...Κάποιες φορές προσπαθώ να το αποφύγω με πολύ ζόρι, φτάνω και στο εξάωρο. Εσείς πως ήσασταν μέχρι να συνηθίσει ο οργανισμός το αντικαταθλιπτικό; Είμαι στην 5η ημέρα θεραπείας με σταγόνες seropram και έχω γονατίσει!

  9. #9
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2021
    Posts
    208
    Σιγά σιγά θα προσαρμοστεί ο οργανισμός, δώσε χρόνο στο φάρμακο, δώσε του ένα μήνα ,μόνο τότε θα ξέρεις αν σου κάνει

  10. #10
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2021
    Posts
    208
    Είναι δύσκολο πάντα στην αρχή γιαυτό και ειναι σύνηθες να δίνοντε αγχολυτικά για τον πρώτο μήνα.
    Μετά δεν θα τα χρειάζεσαι όταν το φάρμακο δείξει την πλήρη επίδραση σου

  11. #11
    Member
    Join Date
    May 2022
    Posts
    30
    Quote Originally Posted by Iwsif95 View Post
    Είναι δύσκολο πάντα στην αρχή γιαυτό και ειναι σύνηθες να δίνοντε αγχολυτικά για τον πρώτο μήνα.
    Μετά δεν θα τα χρειάζεσαι όταν το φάρμακο δείξει την πλήρη επίδραση σου
    Έχω ακόμα δρόμο μπροστά μου υποθέτω.... Ο στόχος είναι να φτάσω στις 5 σταγόνες ημερησίως. Ξεκίνησα με μια μόνο σταγόνα για να μην έχω πάλι εμετούς κλπ, και κάθε τρεις ημέρες προσθέτω άλλη μία. Δηλαδή οι δύο πρώτες εβδομάδες της θεραπείας μου είναι ας πούμε δοκιμαστική περίοδος.
    Μάλλον πρέπει να σταματήσω να έχω τόσες ενοχές για την χρήση του Ζαναξ. Στο κάτω κάτω δεν παίρνω και καμιά τρελή δόση. Συνήθως συνολικά παίρνω 0,50 την ημέρα, και στις δύσκολες στιγμές έφτασα 0,75

  12. #12
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2021
    Posts
    208
    Όχι δεν παίρνεις μεγάλη ποσοτητα, αν σε καλύπτει είσαι ενταξει και λίγο πριν φτσεις στον ένα μήνα με το νέο φάρμακο θα μιλήσεις με τον γιατρό σου για να στο μειωσει και να στο κοψει λογικά. Τα ζαναξ δεν πρέπει να δίνοντε για μεγάλο διάστημα, ειναι άκρως εθιστικα ,το γράφει και στο χαρτάκι. Στην προκειμένη είναι για τον έλεγχο του έξτρα αγχους που προκαλει το αντικαταθλιπτικο μέχρι να δράσει πλήρως.

  13. #13
    Member
    Join Date
    May 2022
    Posts
    30
    Άντε πάλι τα ίδια με τις σταγόνες.... Μια εβδομάδα μετά την έναρξη της θεραπείας, κι ενώ έφτασα στις 3 σταγόνες (ο στόχος ήταν 5) άρχισα να έχω πάλι έντονους εμετούς και οξύτατο πόνο στο στομάχι. Μίλησα με την γιατρό και μου είπε να επιστρέψω πάλι στις 2 σταγόνες για τουλάχιστον 7-10 ημέρες.... Με έχει πιάσει η απελπισία που δεν μου κάθεται κανένα φάρμακο. Βλέπω τις ημέρες να περνάνε κι αντί σιγά σιγά να βλέπω βελτίωση, κάνω ένα βήμα μπροστά και δύο πίσω.

  14. #14
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2020
    Posts
    134
    Quote Originally Posted by Juanita Asa View Post
    Καλώς σας βρήκα κι εγώ λοιπόν... Μετά από μήνες αναζήτησης σε γιατρούς με ένα σωρό συμπτώματα (αίσθημα παλμών, ταχυπαλμια, εξάντληση κλπ) κατέληξα σε ψυχίατρο εφόσον δεν μου βρήκε κανείς τίποτα. Βρέθηκα με κατάθλιψη και αγχωδη διαταραχή, και μου έδωσε Ζαναξ και Ενλιφτ. Επειδή έχω πολύ χαμηλό βάρος κι έχει κλείσει και το στομάχι μου συν τοις άλλοις, οι δόσεις είναι πολύ μικρές. Πχ στο enlift για αρχή μου είπε τις πρώτες ημέρες να πάρω το 1/4 των 10mg. Το πήρα χθες έχοντας φάει ελάχιστα (είπαμε το στομάχι κλείδωσε το ρημαδι), και με έπιασε έντονος πόνος στο στομάχι. Σήμερα προσπάθησα με το ζόρι να φάω λίγο παραπάνω για να το πάρω, και τελικά μιση ώρα μετά τη λήψη του έκανα εμετό. Μίλησα με την ψυχίατρο, κι είπε πως το χάπι χρειάζεται το χρόνο του. Κάποιος με αντίστοιχη εμπειρία βρε παιδιά; Νιώθω έντονο πόνο και δεν μπορώ να χαλαρώσω ούτε με το Ζαναξ, το κάτω μέρος στο στομάχι μου έχει πρηστεί κι έχει γίνει σκληρό σαν πέτρα.

    Περίμενα από το αντικαταθλιπτικό να με βοηθήσει στην πρόσληψη τροφής, αλλά αν είναι να βγάζω και τις πέντε μπουκιες που τρώω, τι καταλάβαμε;
    Το enlift δεν είναι το πρόβλημα του στομαχιού σου. Η σκέψη ότι πήρες το enlift είναι το πρόβλημά σου. Συμβαίνει συχνά...και σ επολλούς να νομίζουν ότι μόλις καταπίνουν το χάπι κάτι παθαίνουν. Χαλάρωσε

  15. #15
    Quote Originally Posted by Juanita Asa View Post
    Βρε παιδιά κάθε τρεις ώρες χρειάζομαι Ζαναξ.... Όχι πως παίρνω μεγάλη ποσότητα, το μισό του 0,25 παίρνω. Αλλά έχω τρομάξει, ακόμα και στον ύπνο ξυπνάω ανά 3-4 ώρες και το χρειάζομαι οπωσδήποτε...Κάποιες φορές προσπαθώ να το αποφύγω με πολύ ζόρι, φτάνω και στο εξάωρο. Εσείς πως ήσασταν μέχρι να συνηθίσει ο οργανισμός το αντικαταθλιπτικό; Είμαι στην 5η ημέρα θεραπείας με σταγόνες seropram και έχω γονατίσει!
    Υπομονή ! Καταλαβαίνω τι λες, τα έχω περάσει, θέλουν χρόνο να δράσουν, λογικά μετά τος δυο εβδομάδες θα έχουν υποχωρήσει τα ανεπιθύμητα συμπτώματα

Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

  1. Enlift
    By MK.89 in forum Stress, Αγχος, Φόβος, Γενικευμένη Αγχώδης Διαταραχή
    Replies: 9
    Last Post: 10-01-2022, 11:20
  2. ENLIFT
    By mariostdm900 in forum Ψυχοφαρμακολογία
    Replies: 35
    Last Post: 30-09-2019, 00:16
  3. εμετος
    By loca in forum Γενικά για τις Διατροφικές Διαταραχές
    Replies: 0
    Last Post: 30-08-2018, 21:24
  4. Άγχος - Εμετός
    By Estrella in forum Stress, Αγχος, Φόβος, Γενικευμένη Αγχώδης Διαταραχή
    Replies: 4
    Last Post: 24-05-2017, 19:06
  5. ΕΜΕΤΟΣ
    By Lacrymosa in forum Συναισθηματική Υπερφαγία, Ψυχογενής Βουλιμία
    Replies: 52
    Last Post: 25-01-2014, 21:30

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •