Kalhspera se olous den xero ti na proograpso pernao mia duskolh fash meta apo ena horismo pou eiha! H sxesh mou htan megalh gia 11 hronia perasa k omorfa k asxhma k epelexa prin 4 mhnes na doso telos giati hxera pos kanenas mas den tha htan eutuxismenos sto melon an kai tha mporousa na ftaso ston gamo mazi tou kapoia peristatika me ekanan na allaxo gnomh!To problhma einai oti o proin suntrofos mou polu grygora ekane sxesh me mia gnosth mas menoun k mazi thn paei k sto spiti tou k matheno pragmata gia thn zoh tou k ola auata ta kanei mesa se 4 mhnes pou den einai mazi mou k ta kanei apo tis protes meres tou xorismou mas!Olo auto ne enoxlei se bathmo pou eho xasei thn prosopikothta mou thn psuxikh mou ugeia.Den mou eftane pou eprepe na bioso ton xorsmo mas prepei na bioso k olo auto pou kanei sthn nea tou zoh me prokalei k ego ponao!den mporo na statho sta podia mou me tipota den mporo na bgo exo giati pisteuo pos tha ton do mazi ths den mporo na flertaro den mporo na kano tipota gia emena oso k an prospatho pragmatika!Tis nuhtes eho hasei ton upno mou k kathe foea pou koimamai ton blepo sto oneiro mou .Tremo thn mera pou tha akouso oti tha pantreutei den mporo na to pistepso einai kommati ths zoh mou polu megalo eimai mazi tou apo ta 16 mehri k prin 4 mhnes k tora eimai 27.Den mporo na skeuto thn zoh mou me allon andra