Αντικαταθληπτικά παρενέργειες και διακοπή.
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Results 1 to 5 of 5
  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    Jun 2022
    Posts
    1

    Αντικαταθληπτικά παρενέργειες και διακοπή.

    Καλημερά σας,
    χρόνια πάσχω από ΙΔΨ είμαι υπό θεραπεία με διάφορα αντικαταθληπτικά κατά καιρούς,ωστόσο την τελευταία περίοδο με τη φλουοξετίνη και το ladose παρατηρώ κάποιες παρενέργειες όπως βαρύ κεφάλι,μειωμένος συντονισμός και επίσης αύξηση συμπτωμάτων όταν παραλείψω τη δόση.
    Εχω τρομοκρατηθεί διαβάζοντας για το σύνδρομο της απόσυρσης από τα αντικαταθληπτικά,όταν δυστυχως τα ξεκίνησα με αμφίβολη όπως απεδείχθη εν τοις πράγμασι καλυτέρευση των συμπτωμάτων της ΙΔΨ και σχεδόν καμία καλυτέρευση στην ποιότητα ζωής,ουδείς ειδικός με προειδοποίησε περί του συνδρόμου ! Εμέσσως πλην σαφώς μου είπαν ότι είναι θεραπεία εφ όρου ζωής και ότι τα αντικαταθληπτικά είναι καραμέλες.
    Εχω χάσει πάσα εμπιστοσύνη για την ψυχιατρική και τις ομορες ειδικότηες ψυχολογία και λοιπά.Καθότι και από ανθρώπους που δεν ακολούθησαν ευτυχώς για αυτούς το δρόμο της φαρμακολογίας αλλά της ψυχοθεραπείας δεν ακούω για κάτι τόσο τρομερό σε καλυτέρευση της ποιότητας της ζωής τους.
    Το ερώτημα είναι αν υπάρχει στην Αθήνα κάποιος ψυχίατρος ώστε να σε κατευθύνει για την διακοπή της θεραπείας,έχει διακόψει κάποιος χωρίς σοβαρές παρενέργειες τη θεραπεία του ? και το δεύτερο που θέλω να τονίσω στους ομοιοπαθείς είναι να ψάξουν ιδιαιτέρως καλά κάθε παρέμβαση που τυχόν θα κάνουν σε κάθε πρόβλημα.Και φυσικά να ρωτάνε επισταμένως και για κάθε τι πριν κάνουν το οτιδήποτε.

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    188
    Quote Originally Posted by billma View Post
    Καλημερά σας,
    χρόνια πάσχω από ΙΔΨ είμαι υπό θεραπεία με διάφορα αντικαταθληπτικά κατά καιρούς,ωστόσο την τελευταία περίοδο με τη φλουοξετίνη και το ladose παρατηρώ κάποιες παρενέργειες όπως βαρύ κεφάλι,μειωμένος συντονισμός και επίσης αύξηση συμπτωμάτων όταν παραλείψω τη δόση.
    Εχω τρομοκρατηθεί διαβάζοντας για το σύνδρομο της απόσυρσης από τα αντικαταθληπτικά,όταν δυστυχως τα ξεκίνησα με αμφίβολη όπως απεδείχθη εν τοις πράγμασι καλυτέρευση των συμπτωμάτων της ΙΔΨ και σχεδόν καμία καλυτέρευση στην ποιότητα ζωής,ουδείς ειδικός με προειδοποίησε περί του συνδρόμου ! Εμέσσως πλην σαφώς μου είπαν ότι είναι θεραπεία εφ όρου ζωής και ότι τα αντικαταθληπτικά είναι καραμέλες.
    Εχω χάσει πάσα εμπιστοσύνη για την ψυχιατρική και τις ομορες ειδικότηες ψυχολογία και λοιπά.Καθότι και από ανθρώπους που δεν ακολούθησαν ευτυχώς για αυτούς το δρόμο της φαρμακολογίας αλλά της ψυχοθεραπείας δεν ακούω για κάτι τόσο τρομερό σε καλυτέρευση της ποιότητας της ζωής τους.
    Το ερώτημα είναι αν υπάρχει στην Αθήνα κάποιος ψυχίατρος ώστε να σε κατευθύνει για την διακοπή της θεραπείας,έχει διακόψει κάποιος χωρίς σοβαρές παρενέργειες τη θεραπεία του ? και το δεύτερο που θέλω να τονίσω στους ομοιοπαθείς είναι να ψάξουν ιδιαιτέρως καλά κάθε παρέμβαση που τυχόν θα κάνουν σε κάθε πρόβλημα.Και φυσικά να ρωτάνε επισταμένως και για κάθε τι πριν κάνουν το οτιδήποτε.
    Καλησπέρα! καταρχάς σε τι δόση παίρνεις το ladose και σε τι δόση; επίσης έκανες αυξομείωση της δόσης?το ladose είναι το πιο εύκολο απ' όλα τα αντικαταθλιπτικά στο θέμα διακοπής, γιατί έχει ίσως τον μεγαλύτερο χρόνο ημιζωής!από μόνη σου όμως μην κάνεις πείραματα,και συζητά με τον γιατρό σου τις ανησυχίες που έχεις για το φάρμακο.

  3. #3
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2021
    Posts
    328
    Το σύνδρομο διακοπής διαρκεί από ότι λένε δύο τρεις βδομάδες. Βέβαια εγώ δεν το πιστεύω αυτό και πολύ.
    Ο εγκέφαλος για να επανέλθει στην προ φαρμάκου χημεία χρειάζεται 6-9 μήνες.
    Τα αντικαταθλιπτικά ως γνωστόν επηρεάζουν το συναίσθημα οποτε μπορεί μετά τη διακοπή να παρατηρηθούν διαφορά συμπτώματα που οφείλονται στην προσπάθεια του εγκεφάλου να αντέξει χωρίς την ουσία πλέον και αυτό μπορεί να κρατήσει μήνες και να οδηγήσει και σε νέα αγωγή.

  4. #4
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2021
    Posts
    328
    Αυτό περνάω εγώ τώρα.
    Ξεκίνησα σεροξατ, μου πυροδότησε ιδεοληψίες που δεν είχα ποτέ ,δύο μήνες το πήρα. Μετάβαση σε μπιντέλιξ μια από τα ίδια, στην μεγαλύτερη δόση μου έκανε καταστολή κατάθλιψη και όταν το μείωσα μου δημιούργησε ανησυχία και άγχος. Αυτό το πήρα επίσης περίπου 2 μήνες και μου το έκοψε ο γιατρός αλλά όχι τόσο σταδιακά γιατί θα θεώρησε ότι το παίρνω λίγο καιρό.
    Είμαι κάνα δίμηνο χωρίς φάρμακο και κάθε μέρα είναι αγώνας με σκαμπανεβασματα διάθεσης, αγχους μια κατάσταση δύσκολη που δεν ξέρω πως θα εξελιχθεί, φοβάμαι η αλήθεια είναι.

  5. #5
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2021
    Posts
    328
    Τελευταία με τον ύπνο έχω θέμα. Αϋπνία!
    Σαν να μην μπορεί να ηρεμήσει ο οργανισμός το βράδυ.
    Κουραστικό πολύ, την επόμενη μέρα είμαι κακόκεφος με πονοκέφαλο και άγχος.
    Πριν καμιά βδομάδα κοιμόμουν και ξεχνούσα να ξυπνήσω!

Similar Threads

  1. Διακοπή φαρμάκων και παρενέργειες
    By Nefeli28 in forum Ψυχοφαρμακολογία
    Replies: 28
    Last Post: 10-05-2022, 13:24
  2. Αντικαταθληπτικα
    By ibraimovic in forum Stress, Αγχος, Φόβος, Γενικευμένη Αγχώδης Διαταραχή
    Replies: 5
    Last Post: 08-04-2022, 22:02
  3. Παρενέργειες από διακοπή εσιταλοπραμης
    By Rena32 in forum Διπολική διαταραχή
    Replies: 0
    Last Post: 16-10-2020, 03:46
  4. αντικαταθληπτικα για ΙΨΔ
    By el.gre in forum Ψυχαναγκασμοί - Ιδεοψυχαναγκαστική Διαταραχή
    Replies: 4
    Last Post: 07-09-2010, 12:24
  5. Παρενέργειες 4μήνες μετά τη διακοπή (?)
    By the_downward_spiral in forum Ψυχώσεις & Σχιζοφρένεια
    Replies: 17
    Last Post: 22-04-2010, 15:23

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •