Ενόχληση στα πόδια
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Results 1 to 6 of 6
  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    Nov 2020
    Posts
    13

    Ενόχληση στα πόδια

    Καλημέρα σε όλους. Έχω ένα θέμα που με ταλαιπωρεί περίπου ένα μήνα. Από τότε που ξεκίνησα την αγωγή με το ψυχίατρο μου παρατήρησα ότι μετά από κάποιες μέρες ένιωθα ενόχληση στα πόδια, σαν πιάσιμο στις γάμπες μέσα και κυρίως κατά τη διαρκεια του ύπνου. Κάποιες μέρες το νιώθω άλλες όχι αλλά όταν το παθαίνω μου χαλάει το ύπνο, και δεν μπορώ να κοιμηθώ από την ενόχληση, θα πρέπει να σηκωθώ να πατήσω τα πόδια μου ή να τα κινήσω έστω. Ρώτησα τον ψυχίατρο και μου είπε ότι σε καμία περίπτωση δεν είναι παρενέργεια από τα φάρμακα αλλά το θέμα είναι ότι εγώ προηγούμενος δεν το πάθαινα αυτό. Πρέπει να πάω σε κάποιο νευρολόγο πιστεύετε?

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2021
    Posts
    208
    Το ότι ξεκίνησε με το που άρχισες την αγωγή σου θα πρέπει να σε προβληματισει. Οι περισσότεροι γιατροί δεν παραδέχονται πολλές παρενέργειες όπως επίσης δεν αποδέχονται το σύνδρομο στέρησης και γενικότερα τις επιπλοκές που δημιουργούν αυτά τα φάρμακα στη χημεία του εγκεφάλου. Τη φάρμακο παίρνεις αν επιτρέπεται?

  3. #3
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2021
    Posts
    208
    Ενδεχομένως και να πρόκειται για το σύνδρομο των ανήσυχων ποδιών.

  4. #4
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2022
    Posts
    336
    Εγώ είμαι 3.5 μήνες αγωγή με ζολόφτ νιώθω το τελευταίο καιρό κάπως μυική αδυναμία σε χέρια και πόδια ξεκίνησε με τα πόδια που και εγώ έπρεπε να σηκωθώ για να υποχωρήσει...εγώ νιώθω διάφορα πράγματα που η ψυχίατρος λέει δεν είναι απ την αγωγή ίσως να μην με έχουν πιάσει

  5. #5
    Junior Member
    Join Date
    Nov 2020
    Posts
    13
    Παίρνω το seroxat 20mg και το ζαναξ το 0,25 αλλά τώρα παίρνω μόνο το σεροξατ γιατί μου είπε να το σταματήσω το ζαναξ. Κάποια άλλη παρενέργεια δεν έχω νιώσει πάντως, μόνο η ενόχληση αυτή ειναι

  6. #6
    Junior Member
    Join Date
    Nov 2020
    Posts
    13
    Quote Originally Posted by Iwsif95 View Post
    Ενδεχομένως και να πρόκειται για το σύνδρομο των ανήσυχων ποδιών.
    Και εγω αυτό Ρωτησα τον γιατρό αλλά μου είπε ότι δεν νομίζει ότι είναι αυτό το σύνδρομο. Τώρα τι να πω δεν ξερω

Similar Threads

  1. ενοχληση
    By Macgyver in forum Εναλλακτικές Μέθοδοι Θεραπείας
    Replies: 2
    Last Post: 12-05-2022, 23:26
  2. Ενόχληση με την ψυχολόγο
    By fouza in forum Εμπειρίες Ψυχοθεραπείας - Ψυχολογική & Ψυχιατρική Υποστήριξη
    Replies: 11
    Last Post: 31-08-2021, 13:05
  3. Ενόχληση στο λαιμό
    By terhs88 in forum Stress, Αγχος, Φόβος, Γενικευμένη Αγχώδης Διαταραχή
    Replies: 8
    Last Post: 23-07-2021, 23:53
  4. Ενοχληση απο μυρωδιες
    By pispir in forum Σωματόμορφες Διαταραχές (Υποχονδρίαση, Αρρωστοφοβία κτλ)
    Replies: 9
    Last Post: 22-07-2017, 17:24
  5. Συγνώμη για την ενόχληση
    By vince in forum Αυτοβοήθεια & Υποστήριξη
    Replies: 14
    Last Post: 09-07-2009, 12:51

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •