Αντικαταθλιπτικα και κρίση πανικου
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 23
  1. #1

    Αντικαταθλιπτικα και κρίση πανικου

    Καλημέρα σε όλους. Είμαι στην τρίτη μέρα αγωγής με cipralex. Γενικά έχω πολύ άγχος και βάρος όλη μέρα αλλά έχω χρονια να πάθω κρίση πανικού. Σίγουρα πάνω από 6 χρόνια. Επειδή δεν άντεχα το αίσθημα του άγχους πήγα σε ψυχιατρο και μου έδωσε αγωγή. Σήμερα το πρωί έπαθα κρίση πανικού. Είναι φυσιολογικό? Μπορεί η αγωγή να μας κάνει χειρότερα? Νόμιζα ότι θα τρελαθώ. Εχω πολλά χρόνια να αισθανθω ετσι.

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2021
    Posts
    328
    Στην αρχή τα αντικαταθλιπτικα αυξάνουν το άγχος μέχρι να προσαρμοστεί ο οργανισμός .. είναι σύνηθες να χορηγούν και ένα αγχωλιτικό πχ ζαναξ για τον πρώτο καιρό μέχρι μα δράσει θετικά το φάρμακο

  3. #3
    Το ξέρω ότι έχει παρενέργειες αλλά φοβάμαι μη με κάνει χειρότερα απο ότι ήμουν πριν την αγωγή. Δεν έχω πάρει ακόμη ζαναξ.

  4. #4
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2021
    Posts
    328
    Εγώ προσωπικά πάντα ένιωθα χειρότερα όταν ξεκινούσα νέο αντικαταθλιπτικό, μέχρι να με πιάσει και ποτέ δεν μου το έδινε δίχως κάποιο αγχολυτικό. Ζαναξ και λεξοτανιλ δεν ήθελα και μου έγραφε lyrica. Σε κρατάει κάπως γιατί χωρίς υποστήριξη δεν παλεύεται η περίοδος προσαρμογής. Το αν σε κάνει χειρότερα θα το κρίνει ο γιατρός όταν περάσει κάποιος καιρός συνήθως ένας με δύο μήνες ώστε να έχετε πλήρη εικόνα της δράσης του φαρμάκου. Τότε εξεταζετ το ενδεχόμενο αλλαγής της αγωγής ή συνεχισης του

  5. #5
    Μετά δηλαδή νιώθεις πολύ καλά? Το Lyrica τι είναι? Γιατί δεν ήθελες ζαναξ? Εγώ ντρέπομαι να πάω να το πάρω γιατί είμαι επαρχεια

  6. #6
    Member
    Join Date
    Oct 2022
    Posts
    43
    Τον πρώτο καιρό είναι αρκετά δύσκολα τα πράγματα. Η προσαρμογή έχει πάρα πολλά σκαμπανευμάσματα. Μέχρι να προσαρμοστεί ο οργανισμός θα περάσεις δύσκολα αλλά το αποτέλεσμα θα σε δικαιώσει μετά. Κάνε υπομονή το ξέρω είναι πολύ δύσκολο και έχε εμπιστοσύνη στο φάρμακο. Το να σε κάνει χειρότερα στην αρχή είναι λογικό έτσι κάνουν όλα μου το είπε και ο ψυχίατρος. Μπορεί να βιώσεις κρίσεις πανικού, χειρότερο άγχος από πριν, κλάμα, κακή διάθεση, ζαλάδα πχ αλλά αυτά είναι μόνο στην αρχή. Πολλοί σταματούν τα χάπια επειδή δεν αντέχουν τον πρώτο καιρό την προσαρμογή αλλά σίγουρα θα σε κάνουν καλύτερα στην πορεία. Αγχολυτικό σίγουρα πρέπει να πάρεις για να "μαλακώσουν" οι παρενέργειες της προσαρμογής. Δεν είναι απαραίτητο αλλά θεωρώ πως αν η προσαρμογή είναι δύσκολη με το αγχολυτικό μαζί, φαντάσου πόσο δύσκολη θα είναι χωρίς το αγχολυτικό...

  7. #7
    Σε ευχαριστώ πολύ. Ο ψυχοατρος που μου τα έγραψε μου είπε ότι δεν έχει παρενέργειες και όλα είναι στο μυαλό μου γιαυτό αγχώθηκα πολύ. Θα κάνω υπομονή και ελπίζω πράγματι να νιώσω καλύτερα να μπορέσω να ζησω πάλι και να χαρώ την οικογένεια μου.

  8. #8
    Member
    Join Date
    Oct 2022
    Posts
    43
    Και μένα ο ψυχίατρος όταν μου τα έγραψε μου είπε απλά ότι μπορεί να νιώσω βαρύ κεφάλι πονοκέφαλο. Δε μίλησε για καμία παρενέργεια. Θεωρώ πως αν μας τα πουν αυτά στην αρχή δε θα ξεκινούσε κανείς αγωγή!! Το τι πέρασα και εγώ τον πρώτο καιρό δε λέγεται αλλά οι ειδικοί αυτό που έχω καταλάβει είναι πως ξέρουν πως αυτά είναι φυσιολογικά οπότε ίσως δε τα λένε για να μη τρομοκρατηθείς... αλλά σιγά σιγά σταθεροποιήσε και μετά νιώθεις πολύ πολύ καλύτερα!!

  9. #9
    Και εγώ σκεφτόμουν από το πρωί να τα σταματήσω.. τα μηνύματα σας μου δίνουν κουράγιο να συνεχίσω.. ελπίζω να αισθανθώ καλύτερα με τον καιρό και να πάρω τη ζωή μου πίσω..

  10. #10
    Member
    Join Date
    Oct 2022
    Posts
    43
    Και εγώ το ίδιο! Ξύπνησα μία μέρα και λέω τέλος δε τα ξανά παίρνω μου κάνουν κακό! Αλλά ευτυχώς με πίεσε η οικογένεια μου να συνεχίσω και πάλι καλά γιατί όντως πέρασαν σχεδόν όλα (λέω σχεδόν γιατί είμαι στο 2ο μήνα θεραπείας και έχω δρόμο ακόμα) αλλά έχω δει μεγάλη βελτίωση! Θα καλυτερεύσεις απλά θέλει υπομονή

  11. #11
    Αχ σε ευχαριστώ πολύ που το μοιράστηκες.. και εγώ σκεφτόμουν μήπως είναι λάθος η αγωγή, μήπως είναι λάθος η δόση, μήπως δεν τα αντέχει ο οργανισμός μου και δεν έχω καμία ελπίδα

  12. #12
    Member
    Join Date
    Oct 2022
    Posts
    43
    Σε όλους όσοι παίρνουμε πάντα η αρχή ήταν αρκετά δύσκολη! Απλά είναι σημαντικό να έχεις και επικοινωνία με τον γιατρό σου ώστε να μπορείς να τον ρωτάς τα πάντα! Και εγώ τα ίδια ακριβώς σκεφτόμουν μέχρι πως θα με τρελάνουν :P σε καταλαβαίνω κάνε κουράγιο!

  13. #13
    Δεν εχω πολύ καλή επικοινωνία με τον ψυχιατρο που μου τα έγραψε.. μου απαντάει την επόμενη μέρα μετά από πολλές προσπάθειες επικοινωνίας και όταν του τα είπα είπε πως είναι όλα στο μυαλό μου και είμαι αρνητική.. έτσι δεν τόλμησα καν να του πω ότι έπαθα κρίση πανικού..

  14. #14
    Το πρωί έπαθα σοκ.. λέω πάει τελείωσε.. επόμενο βήμα ψυχιατρείο και τι θα γίνει το παιδάκι μου

  15. #15
    Member
    Join Date
    Oct 2022
    Posts
    43
    Αυτό είναι πολύ σημαντικό κατά τη γνώμη μου. Σε τέτοιες περιπτώσεις σαν τις δικές μας να έχεις έναν πολύ καλό γιατρό, ο οποίος να μπορεί να σου απαντάει. Είναι μία μακριά διαδικασία αυτή και χρειάζεται παρακολούθηση με την έννοια ότι ο ασθενής δυσκολεύεται πολύ μέχρι να προσαρμοστεί. Σίγουρα τον πρώτο καιρό θα έπρεπε να απαντά...
    Εγώ κάνω και ψυχοθεραπεία παράλληλα και μπορώ κάποια πράγματα να τα συζητάω και εκεί.. έχεις σκεφτεί να δοκιμάσεις;

Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

  1. Κρίση πανικού η κρίση επιληψίας;
    By vickie_victoria in forum Stress, Αγχος, Φόβος, Γενικευμένη Αγχώδης Διαταραχή
    Replies: 13
    Last Post: 28-02-2020, 12:38
  2. Κρίση πανικού??
    By Herm_10 in forum Διαταραχή Πανικού & Αγοραφοβία
    Replies: 8
    Last Post: 14-11-2018, 12:57
  3. λιποθυμία ή κρίση πανικου/κριση αγχους;
    By maria4 in forum Stress, Αγχος, Φόβος, Γενικευμένη Αγχώδης Διαταραχή
    Replies: 8
    Last Post: 26-09-2017, 14:50
  4. Κρίση Πανικού x2
    By nightlost in forum Διαταραχή Πανικού & Αγοραφοβία
    Replies: 0
    Last Post: 22-04-2015, 15:53
  5. Κρίσεις πανικού & αντικαταθλιπτικά
    By Sweet&fat in forum Παχυσαρκία
    Replies: 2
    Last Post: 31-10-2012, 22:48

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •