Αγορά εργασίας και κατάθλιψη
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Results 1 to 8 of 8
    Junior Member

Αγορά εργασίας και κατάθλιψη

Καλησπέρα σε όλους,
    εδώ και κάποια χρόνια με βασανίζουν οι παρακάτω σκέψεις, όπως φαντάζομαι και πολλούς άλλους νέους και όχι μόνο.
    Είμαι μηχανικός, καλός σε αυτό που κάνω, και έχω περίπου 5 χρόνια εργασιακής εμπειρίας. Τον τελευταίο χρόνο έχει αυξηθεί κάπως το εισόδημά μου σε ικανοποιητικά επίπεδα, δεδομένου όμως ότι εργάζομαι αρκετά και τα απογεύματα και τα Σαββατοκύριακα. Παρόλο που αναγνωρίζω ότι τα οικονομικά δεδομένα για την κοινωνία γενικότερα είναι αρκετά κακά, και πάλι θεωρώ ότι για τις ικανότητές μου και τις γνώσεις που απαιτεί αυτό που κάνω υποαμείβομαι. Γι αυτό δεν φταίει ο εργοδότης μου, γενικά στην Ελλάδα δεν θα μπορούσα να αναμένω πολύ μεγαλύτερο μισθό για την εμπειρία μου. Παρ' όλα αυτά με εξοργίζει που άλλα επαγγέλματα τα οποία δεν απαιτούν τόσες γνώσεις και σπουδές αμείβονται για τον α ή β λόγο πολύ καλύτερα. Και δεν αναφέρομαι μόνο στο επάγγελμα του μηχανικού, ακόμα και γιατροί πληρώνονται πολύ λιγότερα από διαφόρων ειδών managers ή προγραμματιστές που μπορούν να δουλέψουν remote για το εξωτερικό, με part-time απασχόληση και να βγάζουν και 3-4 φορές παραπάνω από αυτά που βγάζει ένα απαιτητικό επάγγελμα εδώ.
    Το κακό σε όλα αυτά είναι ότι ναι μεν σε γενικές γραμμές μου αρέσει αυτό που κάνω για να το κάνω σε καθημερινή βάση (όχι ότι με τρελαίνει κι όλας), άνετα θα μπορούσα να είχα γίνει προγραμματιστής και αυτή τη στιγμή να είχα αγοράσει το δικό μου σπίτι. Προφανώς όλο αυτό μπορεί να μην συνεχιστεί επ' άπειρον, αλλά κάποιοι άδραξαν την ευκαιρία και έκαναν περιουσία. Ακόμα και στο εξωτερικό να ήμουν, και πάλι ως μηχανικός λιγότερα χρήματα θα έβγαζα...