Περιττά κιλά - Page 2
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 16 to 30 of 33
  1. #16
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2023
    Location
    athens
    Posts
    269
    Quote Originally Posted by JohnyK33 View Post
    Μιας και μιλάμε για διατροφή,διαβάζω ότι αρκετά από αυτά που θεωρούμε υγιεινα όπως τα δημητριακά ολικής άλεσης,οι μπάρες δημητριακών και πρωτεινης,περιέχουν αρκετή ζάχαρη η υποκατάστατα αυτής,τα γλυκά τύπου light η με στέβια επίσης,η τα ισοτονικά ροφήματα.

    Κάποιες φορές.συμβαινει το εξής,μπαίνεις σε μια σειρά,ξεκινάς μια διατροφή,μια γυμναστική και έρχεται η στιγμή μετά από λίγες ημέρες,που θα σου πει κάποιος να πάτε για μπύρες,για βρώμικο,κάποιος που θα σε κεράσει γλυκό κλπ,εκει δεν μπορείς να αρνηθείς η να πεις όχι,οπότε βγαίνεις από τη ρουτίνα και επιστρέφεις στα προηγούμενα.

    Δεν μπορώ ούτε εγώ τον θερμιδομετρητή η την ζυγαριά φαγητού,μου φαίνεται αρκετά περιοριστικό να το κάνω αυτό με την ακριβή μέτρηση θερμίδων.

    Άλλες φορές,η βαριεστημαρα,η κούραση η το με το στανιό να ακολουθησεις πρόγραμμα διατροφής και άσκησης μας κάνει να τα παρατάμε εύκολα,δεν είμαι φαν ούτε του γυμναστηρίου,ούτε λόγω της διαταραχής αισθάνομαι άνετα μέσα σε όλους τους άλλους να κάνω τις δικές μου ασκήσεις και να με παρατηρούν οι άλλοι τριγύρω.

    μπαρες πρωτεινουχες και οτι πλασαρουν ειναι μαρκετινγκ . και γενικα σκονες και συμπληρωματα . δεν υπαρχει καλυτερη διατροφη απο οτι προσφερει η φυση . πουλερικα , αυγα , μοσχαρι ,και φυσικα ψαρια . σαλατα , ντοματες , μαρουλια , καροτα , κλπ .....αν μπορεις κανε γευματα στον ατμομαγειρα ! υπαρχει ενα εμπειρικος τροπος να μετρας , οσο ειναι η παλαμη σου , τοσο να ειναι το μπιφτεκι , το κοτοπουλο , το ψαρι κλπ και το συνοδευεις με οτι θες . θερμιδες μετρανε οι διατροφολογοι και αυτοι που βγαζουν προγραμματα . δεν εχω παει σε διατροφολογους , εμπειρικα οτι εχω μαθει . αλλοι κανουν κετο για ενα διαστημα , αλλοι κανουν διαιτες πρωτεινης ..ο καθενας βγαζει οτι θελει . προσωπικα τα θεωρω μαρκετιστικα .

    τωρα να σου πω την αληθεια , πινω μπυρα μια φορα τον χρονο και αυτη μιση . ποτα , τσιπουρα , κρασια ....μια φορα στο 6μηνο , οταν βγαινω πινω σοδα η΄ανθρακουχο ! τωρα για βρωμικο μια φορα στο τοσο δεν λεει κατι , και το σουβλακι θα φας , και το λουκανικο , αλλα οχι καθε δευτερη μερα ..μια-δυο φορες την βδομαδα εισαι οκ . οσο αφορα στα γυμναστηρια , εχει μπολικο πραμα μεσα που δεν ξερει τι κανει η΄νομιζει οτι ξερει . εσυ πας για εναν σκοπο , δεν σε νοιαζει τι λενε οι αλλοι . αν εχεις χρηματα για ξοδεμα , σου προτεινω ομαδικα 45λεπτα προγραμματα καινε πολυ θερμιδα , αλλιως και περσοναλ τρεινιγνκ . αν δεν σου αρεσει το κλιμα στα γυμναστηρια ( που ουτε εμενα μ αρεσει ) μπορεις να βρεις μπουτικ γυμναστηρια με αναλογο κοστος βεβαια που τα πραγματα ειναι καλυτερα . αν δεν θελεις καθολου γυμναστηρια και σε σχολη χορου να πας , θα καψεις ! εχει εναλλακτικες ! λυσεις υπαρχουν γενικα αν μας αρεσει κατι και το κανουμε αβιαστα ! αλλοι πανε και τρεχουν στα βουνα , υψομετρικες διαφορες , πανω κατω ..εκει να δεις τι καις ! ποδηλατο , ανεβασμα κατεβασμα σκαλες και ο βασιλιας ολων το κολυμπι , πισινες κλπ εχει πολλες εναλλακτικες ! μην μασας με τις διαταραχες ! ισα ισα , η ασκηση , καθε μορφης ασκησης θα σε βοηθησει διπλα και τριπλα οχι μονο εμφανισιακα αλλα και ψυχολογικα . κατι εγραψε ενας πιο πανω για το << παιχνιδι>> και την διεγερση εγκεαφαλου ..εχει δικιο ...μεταφορα και αιματωση καλυτερη εγκεφαλου κλπ .....

  2. #17
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2020
    Posts
    429
    Τι να πω,θα αρχισω ξανα προσπαθεια απλα πρεπει να επιμεινω και να κρατησω μια ροη ωστε να μην απογοητευτω και τα παρατησω,θελω πραγματικα να επιστρεψω στα νορμαλ κιλα που ειχα πριν,για λογους υγειας και για λογους να αισθανομαι καλυτερα με το σωμα και τον εαυτο μου.

  3. #18
    Member
    Join Date
    Oct 2023
    Posts
    33
    Δυστυχώς και εγώ έχω θέμα με τα κιλά μου και πρέπει να τα χάσω έφτασα 130 και έχω σαλτάρει δεν εχω υπομονή και όλο υποτροπιαζω όταν ξεκινάω διατροφή αρχίζω τη μασαμπουκα αλογιστα

  4. #19
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2020
    Posts
    429
    Τα κιλα εγω τα ειχα χασει οταν ημουν συγκεντρωμενος σε αυτο το σκοπο,χωρις να με επηρεαζει κατι αλλο στην καθημερινοτητα η να με απασχολει,χωρις πιεση και χωρις deadlines,ξεκινησα σε νορμαλ ρυθμο με 4 φορες περματημα την ημερα,ειχα καποιο στανταρ target ωστε να πιανω τις θερμιδες που θελω να καιω και διατηρησα μια διατροφη χωρις παχυντικα φαγητα και με μετριασμενες ποσοτητες,οταν αρχισα να χανω τα πρωτα 3-4 κιλα,πηρε τα πανω του ο μεταβολισμος και εχανα κανονικα κιλα χωρις να φτανω στα ορια μου σωματικως.

    Αλλα πρεπει να βρεθεις στην καταλληλη στιγμη,να εχεις τον χρονο,να μην πιεζεσαι,να μην σε πιεζουν οι γυρω σου,δηλαδη αν εχεις στον περιγυρο να σου λενε συνεχεια,εισαι χοντρος,πρεπει να χασεις κιλα,κανε κατι,δεν θα γινει δουλεια,γιατι θα εισαι συνεχεια πιεσμενος,αγχωμενος για το αποτελεσμα που πρεπει να πετυχεις και να δεχεσαι την αρνητικη κριτικη των αλλων.

    Τα 130 κιλα που αναφερει ο φιλος απο πανω,ειναι σιγουρα αρκετα τα κιλα που πρεπει να πεσει και θελει σχεδιο,υπομονη,επιμονη,κα λοι οι διαιτολογοι και οι διατροφολογοι αλλα τι να τους κανεις αν δεν μπορεις να εφαρμοσεις το προγραμμα που θα σου βγαλουν.

  5. #20
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2022
    Posts
    898
    Ενωμένοι παχουλοί ποτέ νικημένοι χαχα.
    Όλοι παιδιά του τζανκ φουντ είμαστε απ' ότι βλέπω .
    Πέρα από την πλάκα εγώ γράφτηκα τζιμ κ έχω χάσει δυόμιση κιλά, νιώθω ήδη καλύτερα και θα πάρω ζυγαριά να μετράω θερμίδες.
    Οι πρώτες μέρες είναι δύσκολες ακόμη φλιπαρει το μυαλό μου και πεινάω ειδικά βράδυ.
    Οπότε μάγκες υπομονή, άσκηση όσο μπορείτε και όχι τζανκ φουντ.
    Καλή επιτυχία σε όλους μας .

  6. #21
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2020
    Posts
    429

    Post

    Προσωπικα δεν μπορω να μετραω θερμιδες με ζυγαρια κουζινας,το θεωρω αρκετα περιοριστικο,στο περιπου με το ματι.Γνωριζω οτι μπορω να τα καταφερω και να χασω αυτα τα παραπανησια κιλα που με ταλαιπωρουν,απλως εχω μια αναβλητικοτητα που το τρεναρω,προσπαθω να δεσμευτω με τον εαυτο μου για να ακολουθησω και να τηρησω ενα basic προγραμμα,οχι κατι τρομερο.

  7. #22
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2022
    Posts
    898
    Quote Originally Posted by JohnyK33 View Post
    Προσωπικα δεν μπορω να μετραω θερμιδες με ζυγαρια κουζινας,το θεωρω αρκετα περιοριστικο,στο περιπου με το ματι.Γνωριζω οτι μπορω να τα καταφερω και να χασω αυτα τα παραπανησια κιλα που με ταλαιπωρουν,απλως εχω μια αναβλητικοτητα που το τρεναρω,προσπαθω να δεσμευτω με τον εαυτο μου για να ακολουθησω και να τηρησω ενα basic προγραμμα,οχι κατι τρομερο.
    Και εγώ από αναβολή σε αναβολή το πήγαινα, μεχρι που δεν πήγαινε άλλο.
    Και έτσι άρχισα να τρώω πιο υγιεινά και να γυμνάζομαι.
    Την ζυγαριά θα την πάρω γιατί θέλω να χάνω ακριβώς ένα κιλό την βδομάδα και να ξέρω πόσο πρωτεινη βάζω.
    Σου εύχομαι να αρχίσεις το πρόγραμμα και θα δεις τεράστιες αλλαγές χάνοντας κιλά.

  8. #23
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2020
    Posts
    429
    Θελω να μου γινει ρουτινα που θα μου δινει κινητρο και καθημερινη ευχαριστηση η ενασχοληση με την διατροφη και την γυμναστικη,οταν ειναι γιατι "πρεπει να χασεις κιλα" σημαινει με το ζορι,το σημαντικο ειναι η συντηρηση/διατηρηση με'τεπειτα.

  9. #24
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2022
    Posts
    898
    Quote Originally Posted by JohnyK33 View Post
    Θελω να μου γινει ρουτινα που θα μου δινει κινητρο και καθημερινη ευχαριστηση η ενασχοληση με την διατροφη και την γυμναστικη,οταν ειναι γιατι "πρεπει να χασεις κιλα" σημαινει με το ζορι,το σημαντικο ειναι η συντηρηση/διατηρηση με'τεπειτα.
    Σωστός, το θέμα είναι η ευχαρίστηση.
    Άλλα κίνητρα να αρχίσεις γυμναστική και διατροφή υπάρχουν πολλά .

  10. #25
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2020
    Posts
    429
    Quote Originally Posted by Player View Post
    Σωστός, το θέμα είναι η ευχαρίστηση.
    Άλλα κίνητρα να αρχίσεις γυμναστική και διατροφή υπάρχουν πολλά .
    Δυστυχως,απο οτι εχω καταλαβει,με εμποδιζει η κακη διαθεση,το αγχος και η πιεση προς τον εαυτο μου,απο την οικογενεια,για να χασω τα κιλα μου και αυτο μου δημιουργει απογοητευση οτι δεν μπορω να τα καταφερω,οτι χρειαζεται να ανεβω ενα βουνο προσπαθειας για να αρχισω να εχω αμεσα αποτελεσματα.

  11. #26
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2020
    Posts
    429

    Unhappy

    Πηγα γυμναστηριο μετα απο 1 μηνα παλι,εκατσα 50 λεπτα και εφυγα,καμια διαθεση η ορεξη,δυστυχως.

  12. #27
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2022
    Posts
    898
    Quote Originally Posted by JohnyK33 View Post
    Πηγα γυμναστηριο μετα απο 1 μηνα παλι,εκατσα 50 λεπτα και εφυγα,καμια διαθεση η ορεξη,δυστυχως.
    Προσπάθησε να πηγαινεις έστω με το ζόρι στην αρχή, για να συνηθίσεις.
    Θα δεις σιγά σιγά που θα αλλάξεις στάση σε πολλές δραστηριότητες σού.

  13. #28
    εμενα παντως με εχει βοηθησει να καταγραφω τις θερμιδες μου σε μια εφορμογη ,το καθημερινο περπατημα και να κανω γυμναστικη με βιντεακια

  14. #29
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2020
    Posts
    429
    Quote Originally Posted by Player View Post
    Προσπάθησε να πηγαινεις έστω με το ζόρι στην αρχή, για να συνηθίσεις.
    Θα δεις σιγά σιγά που θα αλλάξεις στάση σε πολλές δραστηριότητες σού.
    Θα το προσπαθησω για 2 εβδομαδες,να πηγαινω και να κανω καποια βασικα πραγματα χωρις να νιωθω οτι πιεζομαι για αποτελεσματα η κατι,ισως ετσι ενεργοποιηθει παλι ο μεταβολισμος μου που δειχνει αρκετα τεμπελης αυτη τη στιγμη.

  15. #30
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2020
    Posts
    429
    Quote Originally Posted by giotaa View Post
    εμενα παντως με εχει βοηθησει να καταγραφω τις θερμιδες μου σε μια εφορμογη ,το καθημερινο περπατημα και να κανω γυμναστικη με βιντεακια
    Δεν χρησιμοποιω εφαρμογες μετρησης θερμιδων,οπως κινητο η gadgets,δεν με βοηθανε προσωπικα,μονο αυτο που κανω ειναι οταν κανω καποιο περπατημα,βαζω gps και ενα app να μετρανε ποσες περιπου θερμιδες εχω καψει,αυτο ναι το κανω.

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

Similar Threads

  1. Δε μπορω να ξεφορτωθω τα περιττα κιλα!
    By blegati in forum Συναισθηματική Υπερφαγία, Ψυχογενής Βουλιμία
    Replies: 12
    Last Post: 06-09-2017, 19:30
  2. SOS! πολλα περιττα κιλα
    By evageliagiannena in forum Παχυσαρκία
    Replies: 4
    Last Post: 12-11-2012, 20:42
  3. Replies: 9
    Last Post: 11-09-2011, 13:33
  4. Δεν μπορώ να ζήσω με περιττά κιλά ΤΕΛΟΣ...
    By AbraKatabra in forum Συναισθηματική Υπερφαγία, Ψυχογενής Βουλιμία
    Replies: 23
    Last Post: 20-05-2011, 17:23
  5. Αγχος για τα περιττά κιλά
    By Anta in forum Συναισθηματική Υπερφαγία, Ψυχογενής Βουλιμία
    Replies: 16
    Last Post: 04-09-2010, 14:16

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •